Oe, we hit a nerve people, we have contact!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Mocht jij ooit een kind krijgen (god verhoede het) met misschien ook wel ADHD, zul je vanzelf ervaren hoe moeilijk het voor een persoon is om met deze aandoening te leven
Daarom is het beter voor die persoon om zo snel mogelijk te sterven.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Excuses aanvaard. Mocht jij ooit een kind krijgen (god verhoede het) met misschien ook wel ADHD, zul je vanzelf ervaren hoe moeilijk het voor een persoon is om met deze aandoening te leven
Ik weet hoe moeilijk het is om met ADHD te leven. Godzijdank niet uit eerste hand, ik heb een andere aandoening gekregen van onze Grote Schepper.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Haphap!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Oe, we hit a nerve people, we have contact!![]()
Jogy, mag ik ook een doodsverwensing doen? Please?quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daarom is het beter voor die persoon om zo snel mogelijk te sterven.
Zolang het maar een grapje is.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jogy, mag ik ook een doodsverwensing doen? Please?
zakt je broek van af...quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:39 schreef EL_REY het volgende:
happerdiehaphap!!!!
Wat een kuttopickuttopic
Dirkh, ik hoop dat de eerstkomende keer dat jij gaat eten, je stiekem een spin inslikt, die dan vervolgens een Weelde aan flora en fauna start in je ingewanden. Hij zal eitjes leggen met kleine spinnetjes, die langzaam aan je darmwanden beginnen te vreten, zodat je bloed uit je reet ziet druppen als je naar de wc gaat. De bacterien op de spin beginnen een eigen cultuur die je huid langzaam groen doet kleuren, waarna de holtes op alle plekken in je lichaam gassen beginnen te kweken die na verloop van tijd een uitgang vinden. Je anus raakt verschroeit door de hoge uitstoot van zwavel, en je ogen ploppen uit hun kassen door het teveel aan schimmelgroei aan je hersenen. Al deze levensvormen ontrekken dan zoveel vocht aan je lichaam dat je langzaam begint te rimpelen en uiteindelijk, na een lijdensweg van vele maanden zakt je bijna levensloze lichaam ineens tot een zielig hoopje stof om verteert te worden door de inmiddels volgroeide spinnen in je ingewanden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daarom is het beter voor die persoon om zo snel mogelijk te sterven.
We hebben een Wquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Jogy, mag ik ook een doodsverwensing doen? Please?
Ja jongen, ik hoop het ook.quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dirkh, ik hoop
Kijk, dat is nou kwaliteitquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dirkh, ik hoop dat de eerstkomende keer dat jij gaat eten, je stiekem een spin inslikt, die dan vervolgens een Weelde aan flora en fauna start in je ingewanden. Hij zal eitjes leggen met kleine spinnetjes, die langzaam aan je darmwanden beginnen te vreten, zodat je bloed uit je reet ziet druppen als je naar de wc gaat. De bacterien op de spin beginnen een eigen cultuur die je huid langzaam groen doet kleuren, waarna de holtes op alle plekken in je lichaam gassen beginnen te kweken die na verloop van tijd een uitgang vinden. Je anus raakt verschroeit door de hoge uitstoot van zwavel, en je ogen ploppen uit hun kassen door het teveel aan schimmelgroei aan je hersenen. Al deze levensvormen ontrekken dan zoveel vocht aan je lichaam dat je langzaam begint te rimpelen en uiteindelijk, na een lijdensweg van vele maanden zakt je bijna levensloze lichaam ineens tot een zielig hoopje stof om verteert te worden door de inmiddels volgroeide spinnen in je ingewanden.
Op een grappige manier, natuurlijk [afbeelding]
Ik twijfelde of je je er wel of niet aan zou storen, voor hetzelfde geld praat ik die arme Dirkh zo een complex aanquote:Op donderdag 27 mei 2004 11:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou kwaliteit, en je hoeft niet elke keer toestemming te vragen om doodsverwensingen te doen hoor
, olang je maar doodverwenst met mate en niet gaat schreeuwen dat je iemand voor z'n huis gaat doodknuppelen om hem erna met 5 liter benzine in de fik te steken, met zijn huisadres eronder en een foto van jou met een jerri-can benzine die in de auto stapt, met een honkbalknuppel in de passagiers-stoel.
ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |