abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:31:28 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19441988
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:24 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Excuses aanvaard. Mocht jij ooit een kind krijgen (god verhoede het) met misschien ook wel ADHD, zul je vanzelf ervaren hoe moeilijk het voor een persoon is om met deze aandoening te leven
Oe, we hit a nerve people, we have contact!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_19442029
quote:

[..]

Excuses aanvaard. Mocht jij ooit een kind krijgen (god verhoede het) met misschien ook wel ADHD, zul je vanzelf ervaren hoe moeilijk het voor een persoon is om met deze aandoening te leven
Daarom is het beter voor die persoon om zo snel mogelijk te sterven.
pi_19442032
quote:

[..]

Ik weet hoe moeilijk het is om met ADHD te leven. Godzijdank niet uit eerste hand, ik heb een andere aandoening gekregen van onze Grote Schepper. . En ik wil geen kinderen, daar mijn genen niet voortgeplant moeten worden. Is misschien ook wel handig voor jou. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_19442046
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Oe, we hit a nerve people, we have contact!
Haphap!

.
Echte liefde!
pi_19442106
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Jogy, mag ik ook een doodsverwensing doen? Please?
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:39:05 #156
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_19442231
happerdiehaphap!!!!

Wat een kuttopic

kuttopic
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:41:40 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19442332
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:34 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Zolang het maar een grapje is.
Vrijheid
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:44:24 #158
84688 Shoot
I fired 2 warningshots.......
pi_19442415
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:39 schreef EL_REY het volgende:
happerdiehaphap!!!!

Wat een kuttopic

kuttopic
zakt je broek van af...
...into his head...
pi_19442528
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:32 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Dirkh, ik hoop dat de eerstkomende keer dat jij gaat eten, je stiekem een spin inslikt, die dan vervolgens een Weelde aan flora en fauna start in je ingewanden. Hij zal eitjes leggen met kleine spinnetjes, die langzaam aan je darmwanden beginnen te vreten, zodat je bloed uit je reet ziet druppen als je naar de wc gaat. De bacterien op de spin beginnen een eigen cultuur die je huid langzaam groen doet kleuren, waarna de holtes op alle plekken in je lichaam gassen beginnen te kweken die na verloop van tijd een uitgang vinden. Je anus raakt verschroeit door de hoge uitstoot van zwavel, en je ogen ploppen uit hun kassen door het teveel aan schimmelgroei aan je hersenen. Al deze levensvormen ontrekken dan zoveel vocht aan je lichaam dat je langzaam begint te rimpelen en uiteindelijk, na een lijdensweg van vele maanden zakt je bijna levensloze lichaam ineens tot een zielig hoopje stof om verteert te worden door de inmiddels volgroeide spinnen in je ingewanden.

Op een grappige manier, natuurlijk
Laptop kopen?
pi_19442531
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:34 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

We hebben een W
We hebben een A
We hebben een T
We hebben een J
We hebben een E

WATJE
WATJE
pi_19442623
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:47 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Dirkh, ik hoop
Ja jongen, ik hoop het ook.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:52:54 #162
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19442665
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:47 schreef HTT-Thalan het volgende:

[..]

Dirkh, ik hoop dat de eerstkomende keer dat jij gaat eten, je stiekem een spin inslikt, die dan vervolgens een Weelde aan flora en fauna start in je ingewanden. Hij zal eitjes leggen met kleine spinnetjes, die langzaam aan je darmwanden beginnen te vreten, zodat je bloed uit je reet ziet druppen als je naar de wc gaat. De bacterien op de spin beginnen een eigen cultuur die je huid langzaam groen doet kleuren, waarna de holtes op alle plekken in je lichaam gassen beginnen te kweken die na verloop van tijd een uitgang vinden. Je anus raakt verschroeit door de hoge uitstoot van zwavel, en je ogen ploppen uit hun kassen door het teveel aan schimmelgroei aan je hersenen. Al deze levensvormen ontrekken dan zoveel vocht aan je lichaam dat je langzaam begint te rimpelen en uiteindelijk, na een lijdensweg van vele maanden zakt je bijna levensloze lichaam ineens tot een zielig hoopje stof om verteert te worden door de inmiddels volgroeide spinnen in je ingewanden.

Op een grappige manier, natuurlijk [afbeelding]
Kijk, dat is nou kwaliteit , en je hoeft niet elke keer toestemming te vragen om doodsverwensingen te doen hoor , olang je maar doodverwenst met mate en niet gaat schreeuwen dat je iemand voor z'n huis gaat doodknuppelen om hem erna met 5 liter benzine in de fik te steken, met zijn huisadres eronder en een foto van jou met een jerri-can benzine die in de auto stapt, met een honkbalknuppel in de passagiers-stoel.

ofzo.
Vrijheid
pi_19443452
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Kijk, dat is nou kwaliteit , en je hoeft niet elke keer toestemming te vragen om doodsverwensingen te doen hoor , olang je maar doodverwenst met mate en niet gaat schreeuwen dat je iemand voor z'n huis gaat doodknuppelen om hem erna met 5 liter benzine in de fik te steken, met zijn huisadres eronder en een foto van jou met een jerri-can benzine die in de auto stapt, met een honkbalknuppel in de passagiers-stoel.

ofzo.
Ik twijfelde of je je er wel of niet aan zou storen, voor hetzelfde geld praat ik die arme Dirkh zo een complex aan

enzo.
Laptop kopen?
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:41:56 #164
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_19462386
Okay, opruimslotje trouwens. Het is wel weer leuk geweest .
Vrijheid
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:42:34 #165
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_19462403

Is nog knap moeilijk he, dat sluiten!
Echte liefde!
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:42:52 #166
78537 Insomaniac
Inso'Allah
pi_19462414