quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef HTT-Thalan het volgende:
Damn, dus BS heeft een functie in de maatschappij? Laat het hem maar niet horen, straks word hij suicidaal!![]()
Typisch geval van cognetieve dissonantiequote:Op donderdag 27 mei 2004 10:22 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ik ontvang ze gaarne.
Toch wel grappig dat het je eigen topic isquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen we deze jammerlijke poging tot rellen even staken tot ik mee kan doen? Ja, okay, dank u..
Typisch geval van moeilijke woorden gebruiken.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Typisch geval van cognetieve dissonantie
normatief, en dus onjuistquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef Insomaniac het volgende:
Kunnen we deze jammerlijke poging tot rellen even staken tot ik mee kan doen? Ja, okay, dank u..
Typisch geval van Dirkh die zich weer eens ergens mee bemoeit waar hij niks mee te maken heeft. Typisch een geval van "Dirkh, rot op, we moeten je niet hier!"quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Typisch geval van moeilijke woorden gebruiken.![]()
Oh, jammer, ik had zo gehoopt dat jij me wel leuk zou vinden. Nee echt, ik meen het. Echt waar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:30 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Typisch geval van Dirkh die zich weer eens ergens mee bemoeit waar hij niks mee te maken heeft. Typisch een geval van "Dirkh, rot op, we moeten je niet hier!"
Cognitieve dissonantie?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[..]
Typisch geval van cognetieve dissonantie
Wat is er? Heeft iemand je Word-documentje met beledigingen gewist? Of ben je de sliertjes en bonkjes uit je schaamhaar aan het knippenquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:26 schreef Insomaniac het volgende:
Ah, zoals bier dus.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:33 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ofwel de toestand waarin attitudes en/of gedrag inconsistent zijn.
Inso's geestelijke gesteldheid is net zo stabiel als het promillage alcohol in jouw bloed, BSquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:33 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Ofwel de toestand waarin attitudes en/of gedrag inconsistent zijn.
BS licht toch continu onder de biertap?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:34 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Inso's geestelijke gesteldheid is net zo stabiel als het promillage alcohol in jouw bloed, BS
Dat beweert hij hé, waarschijnlijk zit die nu nog aan de ranja.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:38 schreef apophis4u het volgende:
[..]
BS licht toch continu onder de biertap?
Wil jij beweren dat inso stabiel is dan
Ik lig. Ik licht niet.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:38 schreef apophis4u het volgende:
[..]
BS licht toch continu onder de biertap?
Wil jij beweren dat inso stabiel is dan
Ik haat beweren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:39 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dat beweert hij hé, waarschijnlijk zit die nu nog aan de ranja.
Subtiele verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:39 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Dat beweert hij hé, waarschijnlijk zit die nu nog aan de ranja.
Lees ik hier een doodsverwensing?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:42 schreef jogy het volgende:
HTT is lief.
*kusjeknuf*
*aai over de bol geeft, koekje aanbiedt*
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
normatief, en dus onjuist
Meldt dan even dat U niet aanwezig bent
Le-zen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hond is ziek.. Misschien dat ik later wat meer tijd en zin heb om je uit te schelden.
.
Ik weet nu maar 1 ding: Mijn alcohol promillage is meer dan 0. Dat en 2 uur slaap vannacht, dan doe je het goed. Iedereen is me aan het aanstaren.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:43 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Subtiele verkapte doodsverwensing [afbeelding]
Als BS nuchter is en het alcoholpromilage dus 0, dan is inso mentaal dood
[doordenker]quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:43 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ben je niet meer de enige hier op Fok!quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:43 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |