Echt wel MIss_Dquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoop het
Mooiquote:Op woensdag 2 juni 2004 10:35 schreef Faithy het volgende:
*grin*
Faithy (1m75) (27,4) was 87 kg, is nu 82.5 kg en wil graag 70 kg wegen -4.5![]()
![]()
Dit vind ik altijd zo lief...en prettigquote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:08 schreef knuffeldees het volgende:
knuffeldees wil iedereen heel veel suc6 wensen
ben zelf ook bezig met lijnen en weet hoe moeilijk het is, maar kom op he !!
Meid, meldt je eigen ziek voor vandaag.quote:Op woensdag 2 juni 2004 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik knap al weer een beetje op, zie het gewoon allemaal niet zo heel erg zitten momenteel (chaos in mijn hoofd), maar laat mijn eetpatroon er dit keer niet onder lijdenBen alleen mijn pasje vergeten van de kantine en kan dus niet lunchen. Vraag me af of ik de lunch haal (kan beter naar huis gaan), want ik kan zo ook geen patiënten zien.
Ik weet eigenlijk geen antwoord op je vraag maar 1 ding weet ik wel heel zeker: het gaat er in het begin nooit af daar waar je zou willen. Waarschijnlijk zullen mensen om je heen het sneller zien dan jij zelf en dan zullen ze het aan je gezicht zien en niet aan je buik. Zelf ben je waarschijnlijk gefocust op die ene plek waar jij het af wil hebben terwijl het er op andere plekken duidelijk zichtbaar af is. En je moet je er verder niks van aantrekken: waarschijnlijk voel je je beter en das al ontzettend belangrijk.quote:Op woensdag 2 juni 2004 10:40 schreef Faithy het volgende:
alleen: het wordt niet echt zichtbaar...
mn buik is nog steeds dik en ik zie dus geen verschil..
iemand enig idee wanneer dat komt?
dus: wanneer begint je lichaam ipv vocht vet te verbranden?
Oscar-Wilde, je hebt een gezond BMI van 21.9, dus je hoort thuis in dit topic: SLANK DE ZOMER IN (deel XIV)quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:28 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Voordat jullie meteen tot de conclusie komen, die hoort hier niet, laat mij eerst iets meer vertellen.
dank je, mijn streefgewicht is helemaal niet wat ik vroeger was, maar ik wil graag van mijn oversized borsten en buik af...quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oscar-Wilde, je hebt een gezond BMI van 21.9, dus je hoort thuis in dit topic: SLANK DE ZOMER IN (deel XIV)
Succes daar!!
Edit: Je gewicht van 55 kilo (ik weet niet of dat ook je streef is) zorgt voor een BMI van 18. Met dat streefgewicht mag je bij mijn weten niet in de lijst, omdat het ondergewicht is.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 16:49 schreef Faithy het volgende:
ik was al bang om te posten over Slank de zomer in, want ze was zo vastbesloten..
ik dacht dat ze zou bijten als ik dat zou zeggen *grin*
hoi Faithlyquote:Op woensdag 2 juni 2004 16:56 schreef Faithy het volgende:
ik ken je helemaal niet
maarjah, hoina 4 jaar kijk je niet zo meer naar alle users *grin*
de echt leuke kom je toch wel tegen *grin*
kijk maar *grin*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |