abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:40:16 #276
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19582118
alleen: het wordt niet echt zichtbaar...

mn buik is nog steeds dik en ik zie dus geen verschil..

iemand enig idee wanneer dat komt?
dus: wanneer begint je lichaam ipv vocht vet te verbranden?
Doei.
pi_19582124
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik hoop het
Echt wel MIss_D
en natuurlijk de rest die aanmoedigen nodig hebben
  woensdag 2 juni 2004 @ 10:48:24 #278
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_19582311
Isabeau Sterkte met alles!

Hierzow gaat het lekker, vandaag wel goed begonnen, met goed ontbijt enzow. Vandaag de dag even van tevoren ingepland, weet ik zeker dat ik niet de mist in kan gaan .
Nu gauw naar m'n werk, kom vanavaond even verder kijken!

Liefs Anouk.
1 kilo eraf, nog 42 te gaan.....
pi_19582321
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:35 schreef Faithy het volgende:
*grin*

Faithy (1m75) (27,4) was 87 kg, is nu 82.5 kg en wil graag 70 kg wegen -4.5

Mooi ... hoelang heb je daar eigenlijk over gedaan... jij deed het via slimfast toch ?
pi_19582530
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:08 schreef knuffeldees het volgende:
knuffeldees wil iedereen heel veel suc6 wensen
ben zelf ook bezig met lijnen en weet hoe moeilijk het is, maar kom op he !!
Dit vind ik altijd zo lief...en prettig
pi_19582809
Ik knap al weer een beetje op, zie het gewoon allemaal niet zo heel erg zitten momenteel (chaos in mijn hoofd), maar laat mijn eetpatroon er dit keer niet onder lijden Ben alleen mijn pasje vergeten van de kantine en kan dus niet lunchen. Vraag me af of ik de lunch haal (kan beter naar huis gaan), want ik kan zo ook geen patiënten zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_19582873
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik knap al weer een beetje op, zie het gewoon allemaal niet zo heel erg zitten momenteel (chaos in mijn hoofd), maar laat mijn eetpatroon er dit keer niet onder lijden Ben alleen mijn pasje vergeten van de kantine en kan dus niet lunchen. Vraag me af of ik de lunch haal (kan beter naar huis gaan), want ik kan zo ook geen patiënten zien.
Meid, meldt je eigen ziek voor vandaag.
Ga lekker naar huis, lunch ff neem daarna een lekkere douche.
en schrijf alles van je af als je ff met niemand kan praten.
Sterkte Isabeau.
pi_19583043
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 10:40 schreef Faithy het volgende:
alleen: het wordt niet echt zichtbaar...

mn buik is nog steeds dik en ik zie dus geen verschil..

iemand enig idee wanneer dat komt?
dus: wanneer begint je lichaam ipv vocht vet te verbranden?
Ik weet eigenlijk geen antwoord op je vraag maar 1 ding weet ik wel heel zeker: het gaat er in het begin nooit af daar waar je zou willen. Waarschijnlijk zullen mensen om je heen het sneller zien dan jij zelf en dan zullen ze het aan je gezicht zien en niet aan je buik. Zelf ben je waarschijnlijk gefocust op die ene plek waar jij het af wil hebben terwijl het er op andere plekken duidelijk zichtbaar af is. En je moet je er verder niks van aantrekken: waarschijnlijk voel je je beter en das al ontzettend belangrijk.
Bij mij zagen mensen het pas (of pas toen durfde ze het te zeggen) toen er al 20-25 kilo af was. Nu was ik natuurlijk ook wel heel erg zwaar maar ik was toen zeker al minimaal 1 kledingmaat geslonken en dat gaf mij de moed door te gaan.
pi_19584273
Heej allemaal... Bij mij is er nog niets vanaf, bij mijn ouders was ik even zwaar als vorige keer... Beetje balen dus..

Ik was op de goede weg, maar ik heb me net de twee dagen voordat we naar mijn ouders gingen laten gaan... En toen dus veels te veel gegeten... En tja, die zie je dan op de weegschaal..

Nu eet ik wel redelijk.. Nadeel is gewoon dat ik geen rust in mijn hoofd heb, en dus door het minste geringste in de stress schiet... En dan ga ik eten..
Ik hoop dat het straks over is zodra het snoep op is, want ik ga geen nieuw snoep meer halen, ik ben het zo zat van mezelf..

En hopelijk deze week eindelijk weer een keertje zwemmen.. Dat zou ook fijn zijn..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 2 juni 2004 @ 12:33:45 #285
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_19585122
ff een update:
Knuppelhout (1m88) (30,4) was 114 kg, weegt nu 107,3 kg en wil graag wegen <100 kg -6,7kg

recht zo die gaat, ik ben tevreden met 400-500g per anderhalve week
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  woensdag 2 juni 2004 @ 15:57:25 #286
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19590621
't kan mij niet snel genoeg gaan

ik voel me goed, en wil er daarom ook gewoon goed uitzien

en ik moet in totaal dus nog een kilo of 12, maar ik heb echt zoiets van: heb ik dan ook een plattere buik als ik die 70 heb gehaald, omdat je nu gewoon NIETS ziet
Doei.
pi_19590739
Faithy, enige tip die ik kan geven maak elke week een foto in badpak of bikini van alle aanzichten
deze kun je dan vergelijken.
Het zal langzaam veranderen maar een platte buik kan ik je niet garanderen.
Gewoon ook oefeningen doen
pi_19590883
Wat jolene zegt, Faithy: ook buikspieroefeningen gaan doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_19591131
hoe is het nu Isabeau
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:27:05 #290
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19591362
plat is ook niet nodig hoor, tenminste, zo anorexia-plat enzo
maar nu is beetje abnormaal baby-buik eerder bierbuik ofzo
Doei.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:28:18 #291
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_19591391
ok, ik meld mij hierbij aan....
het heeft even geduurt, ik zag de topic al eerder langs komen, maar ik had en heb steeds het gevoel dat ik iets van mijzelf bloot geef, wat ik eigenlijk voor iedereen verborgen wil houden...
Ik heb officieel geen last van overgewicht, ben 1.75 en weeg ( de laatste keer dat ik op de weegschaal stond 67 kilo )
Voordat jullie meteen tot de conclusie komen, die hoort hier niet, laat mij eerst iets meer vertellen.
ik was altijd 55 kilo en na de geboorte van mijn zoontje heeft alles zich naar mijn borsten en vooral buik verplaatst!
Ondertussen heb ik een G 80 bh en een bijna even grote buik
Met leuke kleding kan ik het nog een beetje verhullen, voor de rest lijk ik slank, maar die buik.... die valt niet weg te werken...
Mijn buik is niet slap, maar gewoon vet en laatst zag ik op foto's die van achteren gemaakt zijn dat mijn kont bij mijn buik past... JOEPIE
I can resist everything except temptation.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:29:56 #292
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19591442
maar heb nu zo'n pilates sheet van Rianne gehad

vanavond maar eens mee beginnen

even naar mams' werk gestuurd zodat ze het uit kan printen *grin*
Doei.
pi_19591600
Hallo allemaal!

Wat leuk om al die verhalen weer te lezen! Ik hoop dat de gratis repen lekker smaken!
@Isabeau, ik hoop dat het wat beter gaat met je. Ik weet niet precies wat er aan de hand is met je, maar een dikke knuffel.

Met mij gaat het lekker, ik ben nu drie keer in de week in de sportschool te vinden en ik zit nu i.p.v. op de 1500 op de 1700 calorïen per dag (door dat sporten mag er wat bij). Ik moet nog steeds heel erg wennen aan bruin brood en light drank. Ik ben alweer vijf maanden gestopt met roken, dus ik voel me als een gezondheidsfreak. Ik zit nu op de 94 kilo, eigenlijk gaat het een beetje hard, ik heb ook vaak last van mijn darmen. Hebben jullie daar ook ervaring mee? Misschien komt het gewoon door het veranderde eetpatroon.

Ik vind die adviezen van knappe jongens op straat die straks wel naar je gaan fluiten enorm stom. Als je zo denkt kost dat alleen maar energie!! Belachelijk. Is dat van dr. Phil??
In the long run, I hit what I aim at
  † In Memoriam † woensdag 2 juni 2004 @ 16:36:48 #294
43556 miss_dynastie
pi_19591625
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:28 schreef Oscar-Wilde het volgende:

Voordat jullie meteen tot de conclusie komen, die hoort hier niet, laat mij eerst iets meer vertellen.
Oscar-Wilde, je hebt een gezond BMI van 21.9, dus je hoort thuis in dit topic: SLANK DE ZOMER IN (deel XIV)
Succes daar!!

Edit: Je gewicht van 55 kilo (ik weet niet of dat ook je streef is) zorgt voor een BMI van 18. Met dat streefgewicht mag je bij mijn weten niet in de lijst, omdat het ondergewicht is.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:46:47 #295
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_19591910
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:36 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oscar-Wilde, je hebt een gezond BMI van 21.9, dus je hoort thuis in dit topic: SLANK DE ZOMER IN (deel XIV)
Succes daar!!

Edit: Je gewicht van 55 kilo (ik weet niet of dat ook je streef is) zorgt voor een BMI van 18. Met dat streefgewicht mag je bij mijn weten niet in de lijst, omdat het ondergewicht is.
dank je, mijn streefgewicht is helemaal niet wat ik vroeger was, maar ik wil graag van mijn oversized borsten en buik af...
maar ik begrijp dat ik niet bij dit topic hoor. Jammer, maar ook wel een goed gevoel
veel succes allen!!!!
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:49:42 #296
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19591988
ik was al bang om te posten over Slank de zomer in, want ze was zo vastbesloten..

ik dacht dat ze zou bijten als ik dat zou zeggen *grin*
Doei.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:52:43 #297
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_19592083
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:49 schreef Faithy het volgende:
ik was al bang om te posten over Slank de zomer in, want ze was zo vastbesloten..

ik dacht dat ze zou bijten als ik dat zou zeggen *grin*
dan heb je niet goed naar mijn avatar gekeken
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:56:33 #298
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_19592181
ik ken je helemaal niet

maarjah, hoi na 4 jaar kijk je niet zo meer naar alle users *grin*

de echt leuke kom je toch wel tegen *grin*
kijk maar *grin*
Doei.
  woensdag 2 juni 2004 @ 16:59:20 #299
54434 Oscar-Wilde
lost in my head
pi_19592234
quote:
Op woensdag 2 juni 2004 16:56 schreef Faithy het volgende:
ik ken je helemaal niet

maarjah, hoi na 4 jaar kijk je niet zo meer naar alle users *grin*

de echt leuke kom je toch wel tegen *grin*
kijk maar *grin*
hoi Faithly
ik heb jouw naam wel eens langs zien komen, maar ik ben niet echt een grote poster... behalve op FOK movie trivia
  woensdag 2 juni 2004 @ 17:01:00 #300
20330 knuppelhout
ouwe dibbes
pi_19592273
wat een ge-grin zeg! zorg je wel dat je niet van je stoel *grin*'t?
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')