Nou, blijkbaar heb ik dan een grote aardlekschakelaar in mijn hoofd!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef Daddy_100 het volgende:
dat er op een bepaald moment opeens het meisjes kortsluiting krijgt in haar hoofd. Tja leuk die hersens maar soms zijn twee delen ook niet handig...
Da's altijd een mooie hequote:ik vind het niet erg dat je met je vrienden uitgaat ' DAN VINDT ZE DIT WEL ERG!!!
Komt er aardig op neer in je openings post..quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef Daddy_100 het volgende:
ik zeg ook niet ALLE vrouwen ....
idd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:21 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Komt er aardig op neer in je openings post..
Ik ook. Ombouwen dan maar. of zo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:19 schreef DarkElf het volgende:
ah, goeie beschrijving.![]()
pas er compleet niet in en ben vrouw: wat nu?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:14 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar heb ik dan een grote aardlekschakelaar in mijn hoofd!
Wat jij beschrijft is niet toepasbaar op alle vrouwen![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:39 schreef erikkll het volgende:
[..]jij bent blijkbaar een bijzondere vrouw ofzo. je weet ook wat een aardlekschakelaar is
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:39 schreef erikkll het volgende:
[..]jij bent blijkbaar een bijzondere vrouw ofzo. je weet ook wat een aardlekschakelaar is
dan wil ik graag de schaal weten als deze vrouw gisteren ZELF een autoradio heeft ingebouwd in haar auto.. en ja hij doet het ook nog!quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:21 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
![]()
Vrouw op schaal man <> vrouw:
man.................................................^.vrouw
Vrouw die weet wat aardlekschakelaar is op schaal man <> vrouw:
man....................................^..............vrouw
Das typisch het gedrag van veel vrouwen; A zeggen en B bedoelen. Bovendien leggen ze dan ook nog eens de schuld in jouw schoenen. Gewoon lekker negeren en je eigen gang gaan, moeten ze maar duidelijk zijn in het vervolg.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:18 schreef kooba het volgende:
Kom je terug, meteen stront aan de knikker: "Jamaar schatje, je zei toch dat je het niet erg vond?"
"Ja dat bedoelde ik niet zo!!!!!"
"ja godverdomme, als we allemaal dingen anders gaan zeggen dan we ze bedoelen snapt niemand er dalijk nog wat van!"
Ik vind dat eerlijk gezegd juist een erg geruststellende gedachte..quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef Daddy_100 het volgende:
de wereld zit namelijk nooit zeker in elkaar alhoewel het wel een leuke gedachte is.
Ik vind het pas erg als hij niet meer uit zou kunnen omdat ik dat persee niet zou willen. En als dat wijf van je nee zei was ze gewoon zelf debiel bezig. Klaar.quote:en NEE als vrouwen zeggen: ' ik vind het niet erg dat je met je vrienden uitgaat ' DAN VINDT ZE DIT WEL ERG!!!
Haha, hier past alleen respect...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
dan wil ik graag de schaal weten als deze vrouw gisteren ZELF een autoradio heeft ingebouwd in haar auto.. en ja hij doet het ook nog! :')
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:34 schreef Tranceptor het volgende:
Dit is precies de reden waarom ik nu geen lange relatie wil, de vrouwen mogen er eerst ff lekker uitkomen wat ze willen[...]
Hee Darkelf, ik bedoel, heb jij nooit tegen je (ex)vriendje gezegd van: "we moeten eens praten" terwijl je eigenlijk bedoelde, "ik wil over je klagen"??? stiekum??quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef DarkElf het volgende:
fijn he dat generaliseren?
nog ff en kick hem naar GC, dus jullie kunnen er nu nog iets van maken.....
tot zo
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:46 schreef DarkElf het volgende:
denken zequote:Op woensdag 26 mei 2004 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
alle mannen hebben een grote lul
Ik rijdt niet voor niks in een kleine auto, ook ik moet compenseren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denken ze
De grootte van de lul is veelal gekenmerkt door de mate waarin ze een grote klootzak zijn. Er moet een verhouding in zittenquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:56 schreef milagro het volgende:
[..]
wat een inzichtquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:41 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Haha, hier past alleen respect...
Vrouw die autoradio inbouwt op schaal man <> vrouw:
man...................................................vrouw................^
Toch een ongelofelijke score; heeft er niet iemand stiekum ff meegekeken misschien???
Anders is hier de wet van Murphy iig van toepassing.
Jij bent dus een schatje, begrijp ik?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:10 schreef apophis4u het volgende:
[..]
De grootte van de lul is veelal gekenmerkt door de mate waarin ze een grote klootzak zijn. Er moet een verhouding in zitten
Misschien bedoelt ie omgekeerd rechtevenredig....quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:51 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij bent dus een schatje, begrijp ik?
Zonde, hoor.
quote:11. You have to learn to communicate = Just agree with me
En het feit dat je elkaar na een paar jaar wel kent en de spanning weg is telt heel erg mee. Maar goed, dat zal in elke relatie die je krijgt zo zijn. Om de boel levendig te houden zal je daar met elkaar over moeten praten en er moeite voor blijven doen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:24 schreef Daddy_100 het volgende:
Het blijkt ook wel zo te zijn dat de moeilijkste periode van de relatie tond de 3 jaar ligt dan ga je echt meer seriouse plannen delen met elkaar ... daarom ook opeens die twijfels enzo ..
Zullen we een huis kopen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:24 schreef Daddy_100 het volgende:
Het blijkt ook wel zo te zijn dat de moeilijkste periode van de relatie tond de 3 jaar ligt dan ga je echt meer seriouse plannen delen met elkaar ... daarom ook opeens die twijfels enzo ..
heerlijk toch.quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:07 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Zullen we een huis kopen?
Zullen we een hypotheek nemen?
Zullen we kinderen nemen?
Zullen we gaan trouwen?
Wat zullen we vanavond eten?
Ach een Olifant heeft toch de grootste..quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:56 schreef milagro het volgende:
Dus een walrus heeft altijd een "boner" ??quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
en een walrus heeft er een botje in
Niet iets waar in voor zou zwichten. Je blijft een eigen leven houden. En daarin kun je niet altijd bij elkaar blijven plakken. Ik zou er niet goed van worden steeds op elkaars lip te moeten zitten. De ander alleen laten gaan is een kwestie van vertrouwen dat je in elkaar hebt. Als dit er niet is moet je toch na gaan denken of het wel zon gezonde relatie is.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef Daddy_100 het volgende:
en NEE als vrouwen zeggen: ' ik vind het niet erg dat je met je vrienden uitgaat ' DAN VINDT ZE DIT WEL ERG!!!
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:25 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dus een walrus heeft altijd een "boner" ??![]()
echt? hehehe altijd ready to go, best handy!quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
en een walrus heeft er een botje in
maar goed ondertussen heb ik weer een nieuw project met 1 meid en loopt dit al weer 1.5 maand ... als je dan hoort van haar dat ze al met drie andere heeft zitten sexen voor 1 nacht weet je wel wie hier niet weet wat ie wilt... das dus die kortsluitingquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:32 schreef Bart_Simpson het volgende:
Shit, TS
je bent niet meer zo'n uitdaging voor die meid. Ja toegeven en aardig doen zal niet per se meer helpen.
Je zal iets moeten doen, en ik denk niet meer zo aardig zijn. Tja, geef je mening, en wees niet zo'n zoutzak.
Als je geen uitdaging meer bent, dan zijn ze weg.
Ik weet het verder ook niet. Ik beroep me op kennis van anderen.
1. nopequote:Op donderdag 27 mei 2004 16:07 schreef robbedoes het volgende:
[..]
1. Zullen we een huis kopen?
2. Zullen we een hypotheek nemen?
3. Zullen we kinderen nemen?
4. Zullen we gaan trouwen?
5. Wat zullen we vanavond eten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |