abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19416710
Ik heb al meerdere relaties gehad en heb er nu ook 1 en wat mij elke keer weer opvalt is dat als deze relatie goed werkt, dat er op een bepaald moment opeens het meisjes kortsluiting krijgt in haar hoofd. Tja leuk die hersens maar soms zijn twee delen ook niet handig...

Mannen zijn prakties ingesteld maar vrouwen willen alvast weten wat ze aan je hebben na 1 jaar WTF ? en gaan over voor de rest van hun leven alvast inplannen voor jouw Op zich doe ik dat dan ook wel maar ik denk niet meteen van OK na 10 jaar kinderen trouwen enzo ... de wereld zit namelijk nooit zeker in elkaar alhoewel het wel een leuke gedachte is. Ik laat de relatie goed lopen en voel me vertrouwd bij haar en ga op vakantie en neem haar mee naar allelei dingen.

Nu is het natuurlijk zo dat je heel veel geeft om je meisje ... je zegt dat je van haar houd en doet aardige dingen.... toch lijkt het erop alsof dat niet voldoende is. Het eerste jaar is dan meestal niks aan de hand maar na 1.5 - 2 jaar begint het opeens te spelen! Ze weten het opeens niet meer en veranderen terwijl jij juist bij haar bent en lacht met haar zoals je al na die eerst goede ontmoeting doet en werkte !. Nu weet ik wel dat mensen veranderen maar het lijkt er opeens op dat ze dan een relatie van 2 jaar vergooien omdat je net niet die extra aandacht kon geven ( tja mannen kunnen dat niet zo goed) Opeens worden die kleine dingen zo belangrijk dat juist de grote langdurige dingen niks meer voorstellen en het lijkt vooral te spelen voor meiden tussen de 20-27 jaar. Als ze opeens ouder zijn gaat die biologische klok tikken en kiezen ze zonder moeite opeens wel voor jouw!

als dit je bekend voorkomt zal ik als tip zeggen Als je een leuke meid kent al 1 jaar ga dan steeds meer moeite doen( het moet naturlijk niet te gek worden )... want voordat je het weet is ze weg!
en NEE als vrouwen zeggen: ' ik vind het niet erg dat je met je vrienden uitgaat ' DAN VINDT ZE DIT WEL ERG!!!

ben benieuwd of er meerdere mensen hun mening hierover kunnen delen?
pi_19416962
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef Daddy_100 het volgende:
dat er op een bepaald moment opeens het meisjes kortsluiting krijgt in haar hoofd. Tja leuk die hersens maar soms zijn twee delen ook niet handig...
Nou, blijkbaar heb ik dan een grote aardlekschakelaar in mijn hoofd!

Wat jij beschrijft is niet toepasbaar op alle vrouwen
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:18:28 #3
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_19417081
quote:
ik vind het niet erg dat je met je vrienden uitgaat ' DAN VINDT ZE DIT WEL ERG!!!
Da's altijd een mooie he

Kom je terug, meteen stront aan de knikker: "Jamaar schatje, je zei toch dat je het niet erg vond?"
"Ja dat bedoelde ik niet zo!!!!!"

"ja godverdomme, als we allemaal dingen anders gaan zeggen dan we ze bedoelen snapt niemand er dalijk nog wat van!"

Ruzie ruzie ruzie
Vrouwen
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_19417119
ah, goeie beschrijving. :')

pas er compleet niet in en ben vrouw: wat nu?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_19417132
ik zeg ook niet ALLE vrouwen ....
pi_19417184
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef Daddy_100 het volgende:
ik zeg ook niet ALLE vrouwen ....
Komt er aardig op neer in je openings post..
pi_19417203
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:21 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Komt er aardig op neer in je openings post..
idd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:23:43 #8
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_19417236
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:19 schreef DarkElf het volgende:
ah, goeie beschrijving.

pas er compleet niet in en ben vrouw: wat nu?
Ik ook. Ombouwen dan maar. of zo.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_19417260
Tja dan moeten wij maar een pielleke aanschaffen
pi_19417292
ik herken een aantal zaken er wel degelijk in. En ik heb toen mijn relatie minder goed liep ook extra moeite gedaan. Helaas tevergeefs. Misschien teveel moeite. Ik weet het niet.

Maar ik vraag geen toestemming of ik met mijn vrienden uit ga, zij moet maar accepteren dat ik dat doe. Kan ze dat niet, dan is er al sprake van een ernstig conflict de vrijheid die ze mij probeert te beperken. Een balans erin vinden tussen haar en mn vrienden ok, maar de keuze blijft voor mezelf.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_19417482
Vooral dat laatste bedoel ik eigenlijk mee dat er blijkbaar veel meiden zijn die onzeker zijn met hun relatie.... als je dan dit niet 100% laat merken dat je veel om haar geeft en gewoon met je vrienden uitgaat en met meiden ouwehoert en verder niks ... bent je de zak ... Ik let hier dus nu op ....
pi_19417515
Dit is precies de reden waarom ik nu geen lange relatie wil, de vrouwen mogen er eerst ff lekker uitkomen wat ze willen. Tegen hun 27ste inderdaad zijn ze eruit en dan kunnen ze makkelijk kiezen ( ok kort door de bocht)

Meeste vrouwen hebben een bepaald idee van een jongen die hun aanvult/ een bepaald type. Rond hun 27ste hebben ze vaak wat relaties gehad en hebben ze door wat echt belangrijk is. Overigens geldt dit ook voor heel veel jongens.
pi_19417627
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:14 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

Nou, blijkbaar heb ik dan een grote aardlekschakelaar in mijn hoofd!

Wat jij beschrijft is niet toepasbaar op alle vrouwen
jij bent blijkbaar een bijzondere vrouw ofzo. je weet ook wat een aardlekschakelaar is

pi_19417717
pi_19418429
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:39 schreef erikkll het volgende:

[..]

jij bent blijkbaar een bijzondere vrouw ofzo. je weet ook wat een aardlekschakelaar is

woensdag 26 mei 2004 @ 15:21:10 #16
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_19421555
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:39 schreef erikkll het volgende:

[..]

Vrouw op schaal man <> vrouw:

man.................................................^.vrouw

Vrouw die weet wat aardlekschakelaar is op schaal man <> vrouw:

man....................................^..............vrouw

Maw, het verhaal van TS gaat wel degelijk op, maar is voor sommige vrouwen minder relevant!
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_19421763
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:21 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Vrouw op schaal man <> vrouw:

man.................................................^.vrouw

Vrouw die weet wat aardlekschakelaar is op schaal man <> vrouw:

man....................................^..............vrouw
dan wil ik graag de schaal weten als deze vrouw gisteren ZELF een autoradio heeft ingebouwd in haar auto.. en ja hij doet het ook nog!
pi_19421868
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:18 schreef kooba het volgende:
Kom je terug, meteen stront aan de knikker: "Jamaar schatje, je zei toch dat je het niet erg vond?"
"Ja dat bedoelde ik niet zo!!!!!"

"ja godverdomme, als we allemaal dingen anders gaan zeggen dan we ze bedoelen snapt niemand er dalijk nog wat van!"
Das typisch het gedrag van veel vrouwen; A zeggen en B bedoelen. Bovendien leggen ze dan ook nog eens de schuld in jouw schoenen. Gewoon lekker negeren en je eigen gang gaan, moeten ze maar duidelijk zijn in het vervolg.
pi_19423530
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:03 schreef Daddy_100 het volgende:
de wereld zit namelijk nooit zeker in elkaar alhoewel het wel een leuke gedachte is.
Ik vind dat eerlijk gezegd juist een erg geruststellende gedachte..
quote:
en NEE als vrouwen zeggen: ' ik vind het niet erg dat je met je vrienden uitgaat ' DAN VINDT ZE DIT WEL ERG!!!
Ik vind het pas erg als hij niet meer uit zou kunnen omdat ik dat persee niet zou willen. En als dat wijf van je nee zei was ze gewoon zelf debiel bezig. Klaar.
En ik herken je verhaal totaal niet gelukkig.
  woensdag 26 mei 2004 @ 16:22:58 #20
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_19423547
Tis wel een beetje herkenbaar verhaal hoor,

" alles wat je zegt kan en zal tegen je gebruikt worden "

maar niets zeggen werkt ook weer niet,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_19424780
Wel graapig dat juist de meiden hier zich er niet in herkennen

en Mercy idd
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:32:38 #22
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_19426740
Shit, TS

je bent niet meer zo'n uitdaging voor die meid. Ja toegeven en aardig doen zal niet per se meer helpen.
Je zal iets moeten doen, en ik denk niet meer zo aardig zijn. Tja, geef je mening, en wees niet zo'n zoutzak.
Als je geen uitdaging meer bent, dan zijn ze weg.

Ik weet het verder ook niet. Ik beroep me op kennis van anderen.
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:41:16 #23
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_19426936
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 15:29 schreef So_Addictive het volgende:

[..]

dan wil ik graag de schaal weten als deze vrouw gisteren ZELF een autoradio heeft ingebouwd in haar auto.. en ja hij doet het ook nog! :')
Haha, hier past alleen respect...

Vrouw die autoradio inbouwt op schaal man <> vrouw:

man...................................................vrouw................^

Toch een ongelofelijke score; heeft er niet iemand stiekum ff meegekeken misschien???
Anders is hier de wet van Murphy iig van toepassing.

“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  woensdag 26 mei 2004 @ 18:44:34 #24
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_19426999
OK hier is mijn 'THEORIE'

WOMEN'S ENGLISH:

> >1. Yes = No
> >
> >2. No = No
> >
> >
> >
> >3. Maybe = No
> >
> >4. We need... = I want.
> >
> >5. I am sorry = you'll be sorry
> >
> > 6. We need to talk = I need to complain (ja hulde voor deze, altijd waar!!!)
> >
> >7. Sure, go ahead = I don't want you to
> >
> >8. Do what you want = You'll pay for this later
> >
> >9. I am not upset = Of course I am upset, you moron!
> >
> >10. Are you listening to me?? = Too late, you're dead
> >
> >11. You have to learn to communicate = Just agree with me
> >
> >12. Be romantic, turn out the lights = I have flabby thighs
> >
> >13. You're so manly = You need a shave and you sweat a lot
> >
> >14. Do you love me? = I am going to ask for something expensive
> >
> >15. It's your decision = The correct decision should be obvious by now
> >
> >16. You're certainly attentive tonight = Is sex all you ever think about?
> >
> >17. I'll be ready in a minute = Kick off your shoes and find a good game on TV.
> >
> >18. How much do you love me? = I did something today that you're really not going to like

als je deze handleiding volgt, gaat communiceren stukken sneller!
pi_19427042
fijn he dat generaliseren?

nog ff en kick hem naar GC, dus jullie kunnen er nu nog iets van maken.....

tot zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')