Ik heb al meerdere relaties gehad en heb er nu ook 1 en wat mij elke keer weer opvalt is dat als deze relatie goed werkt, dat er op een bepaald moment opeens het meisjes kortsluiting krijgt in haar hoofd. Tja leuk die hersens maar soms zijn twee delen ook niet handig...
Mannen zijn prakties ingesteld maar vrouwen willen alvast weten wat ze aan je hebben na 1 jaar WTF ? en gaan over voor de rest van hun leven alvast inplannen voor jouw
![]()
Op zich doe ik dat dan ook wel maar ik denk niet meteen van OK na 10 jaar kinderen trouwen enzo ... de wereld zit namelijk nooit zeker in elkaar alhoewel het wel een leuke gedachte is. Ik laat de relatie goed lopen en voel me vertrouwd bij haar en ga op vakantie en neem haar mee naar allelei dingen.
Nu is het natuurlijk zo dat je heel veel geeft om je meisje ... je zegt dat je van haar houd en doet aardige dingen.... toch lijkt het erop alsof dat niet voldoende is. Het eerste jaar is dan meestal niks aan de hand maar na 1.5 - 2 jaar begint het opeens te spelen! Ze weten het opeens niet meer en veranderen terwijl jij juist bij haar bent en lacht met haar zoals je al na die eerst goede ontmoeting doet en werkte !. Nu weet ik wel dat mensen veranderen maar het lijkt er opeens op dat ze dan een relatie van 2 jaar vergooien omdat je net niet die extra aandacht kon geven ( tja mannen kunnen dat niet zo goed) Opeens worden die kleine dingen zo belangrijk dat juist de grote langdurige dingen niks meer voorstellen en het lijkt vooral te spelen voor meiden tussen de 20-27 jaar. Als ze opeens ouder zijn gaat die biologische klok tikken en kiezen ze zonder moeite opeens wel voor jouw!
![]()
als dit je bekend voorkomt zal ik als tip zeggen Als je een leuke meid kent al 1 jaar ga dan steeds meer moeite doen( het moet naturlijk niet te gek worden )... want voordat je het weet is ze weg!
en NEE als vrouwen zeggen: ' ik vind het niet erg dat je met je vrienden uitgaat ' DAN VINDT ZE DIT WEL ERG!!!
ben benieuwd of er meerdere mensen hun mening hierover kunnen delen?