Hiquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:41 schreef Bosbeetle het volgende:
wegens overanthausiaste opening van het jubileum topic
Het valt me nog mee dat I'm an engineer er niet achter staat...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:42 schreef SuperWeber het volgende:
Hi
quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:43 schreef Insomaniac het volgende:
Mên, die hebben jullie voor vrijdag toch wel vol? Om daarna een écht jubileum topic te openen?
dat zijn we nu aan het voorkomen inso !quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:43 schreef Insomaniac het volgende:
Mên, die hebben jullie voor vrijdag toch wel vol? Om daarna een écht jubileum topic te openen?
Tsk. Beetje je eigen jubileum verpesten en een buffer in moeten stellen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat zijn we nu aan het voorkomen inso !
wij zijn niet zo strak georganiseerd !quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsk. Beetje je eigen jubileum verpesten en een buffer in moeten stellen..
En volgens mij redden jullie het makkelijk om donderdagavond/vrijdagochtend een écht jubileumtopic te openen.
Rare GPD'ers.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wij zijn niet zo strak georganiseerd !
Juist !quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rare GPD'ers..
Dan moeten we gaan plannen... En ik moet donderdagavond zuipen en klooien en van alles en nog wat... En het was de bedoeling dat ik hem zou openen...en bla die bla enz...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:48 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tsk. Beetje je eigen jubileum verpesten en een buffer in moeten stellen..
En volgens mij redden jullie het makkelijk om donderdagavond/vrijdagochtend een écht jubileumtopic te openen.
precies ik moet tussen nu en het jubileum nog afstuderenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:52 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan moeten we gaan plannen... En ik moet donderdagavond zuipen en klooien en van alles en nog wat... En het was de bedoeling dat ik hem zou openen...en bla die bla enz...
BB zegt precies hetzelfde, en in iets betere bewoording...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:52 schreef SuperWeber het volgende:
Dan moeten we gaan plannen... En ik moet donderdagavond zuipen en klooien en van alles en nog wat... En het was de bedoeling dat ik hem zou openen...en bla die bla enz...
ja om toch een beetje mloer hloer te blijvenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
buffer?
en een concert bijwonen, toch?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
precies ik moet tussen nu en het jubileum nog afstuderen
Juist !quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en een concert bijwonen, toch?
Tris-HCl Buffer pH 8,2quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en een concert bijwonen, toch?
*stilquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:19 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tris-HCl Buffer pH 8,2
NaOH korrel erbij tieft...quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:22 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm druppeltje 37% HCl toevoegd
zooooooo Tris-HCl buffer pH 8,0
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |