Helaas u grijpt net naast het gouden zakhorlogequote:Op woensdag 26 mei 2004 11:27 schreef GewoneMan het volgende:
win ik nu een magnetron ??? ik heb hem nodig!!!!
ehhh het is geen feit maar ben vrij zekerquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:29 schreef Kindred_Spirits het volgende:
denk je dit of zijn dit feiten... ik ga er een spreekbeurd over houden op school en moet het wel zeker weten
leuk dat ik wel wat gewonnen heb maar ik hecht geen waarde aan goud heb liever een magnetronquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:30 schreef paullo het volgende:
[..]
Helaas u grijpt net naast het gouden zakhorloge
en ook niet aan lezen zo te zienquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
leuk dat ik wel wat gewonnen heb maar ik hech geen waarde aan goud heb liever een magnetron![]()
Gewonnenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:34 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
leuk dat ik wel wat gewonnen heb
ja ok dat kan maar in principe gaat het erom (geloof ik) dat bij een gangbang mannen achter elkaar over de vrouw heen gaan en in sommige gevallen 2 vrouwen maar groepsex is een hele groep die van alles met elkaar doen en orgy is volgens mij hetzelfde maar dan engelsquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:36 schreef Jeff21 het volgende:
Volgens mij kan een gang bang ook met meerdere vrouwen zijn, en is 't meer een kwestie van meerdere namen voor 'tzelfde ding. Maar idd, erodome weet 't wel
Krijg je tegenwoordig op de havo geen Nederlandse taal meer ofzo (spreekbeurt)?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:29 schreef Kindred_Spirits het volgende:
spreekbeurd
nee, want de school ligt in belgiequote:Op woensdag 26 mei 2004 11:57 schreef Deetch het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig op de havo geen Nederlandse taal meer ofzo (spreekbeurt)?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:02 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
nee, want de school ligt in belgie
groep van 3 is toch gewoon een trio en een groep van 4 is toch gewoon een kwartet?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:33 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
op internet wordt dit nog welles anders gespecificeerd:
groepsex ===> een groep van 3 of 4
orgy ===> 4+ personen
dat heb ik ergens gelezen....
yepquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:04 schreef texelonia het volgende:
[..]
groep van 3 is toch gewoon een trio en een groep van 4 is toch gewoon een kwartet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |