zo daar ben ik wel ff aantoe....en die koelkast haalt de CL finale niet !!!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Jongens en Meisjes!
Ik heb de koelkast even aangevuld, ook met het oog op de CL finale vanavond!
Tast toe:
[afbeelding]
Nee, was tegen een gelegenheidsteam van twee kroegen; de Cardinaal en de Kwieb!quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar was die wedstrijd van die All Stars eigenlijk en tegen wie? Wilhelmina?
Ah zo. De Kwieb is een goede tentquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nee, was tegen een gelegenheidsteam van twee kroegen; de Cardinaal en de Kwieb!
Berry ging in de tweede helft keepen, maar hij stond meer langs de kant met mensen te lullen!quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Met Berry op de foto, wat een voorrecht!
Is denk ik toch beter dan die lege koffiebekers waar ik tegenaan zit te kijken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:17 schreef zjroentje het volgende:
En wat een aanzicht op de vroege morgen. 1500 (lege) kratten bier voor de faculteit.
Volgens mij waren ze ook al bezig, ik dacht het eerste 'bruggehoofd' al te kunnen ontdekken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:28 schreef Againzender het volgende:
Staat het hele bouwwerk al, of zijn alleen de bouwstenen geleverd?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze ook al bezig, ik dacht het eerste 'bruggehoofd' al te kunnen ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |