abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:16:09 #201
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_19443306
wat is het probleem? mensen willen niet hun vertrouwde wereldje verlaten en ze zijn al van af hun eerste dag gehersenspoeld hmmmm

maar ja we zien wel wat er gaat gebeuren of je het nu wil of niet maar iedereen heeft nu deze info in hun achterhoofd en of ze het willlen gebruiken of neit als ze tekenen zien oid is hun keus maar ik let op en dat kan een wereld van verschil betekenen
The more debt, the better
pi_19443718
offtopic vraagje voor Baajguardian; ben jij Zoroastrian?
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:34:50 #203
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19443875
verstuurd (email jojoja)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  donderdag 27 mei 2004 @ 12:36:24 #204
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19443934
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:28 schreef The_Shining het volgende:
offtopic vraagje voor Baajguardian; ben jij Zoroastrian?
nee , ik ben niet ene Zoroastrian , hoewel ik die naam wel eerder gehoord heb...
wie is dat?
pi_19444458
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee , ik ben niet ene Zoroastrian , hoewel ik die naam wel eerder gehoord heb...
wie is dat?
Van Mazdayasni Zarathushtri, een vrij onbekende geloofsstroming (Zoroastri) van +/-3000 jaar oud. Omdat het gebed Baaj hierin voorkomt,
quote:
43)What is Baaj?

Baaj is a religious prayer recited in honour of the divine spirits (Amesh Spentas and Yazatas) or the guardian spirits (Fravashis)
vroeg het me af omdat je vrijwel nooit iemand tegenkomt die dit geloof aanhangt.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:06:30 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19444715
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 12:55 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Van Mazdayasni Zarathushtri, een vrij onbekende geloofsstroming (Zoroastri) van +/-3000 jaar oud. Omdat het gebed Baaj hierin voorkomt,
[..]

vroeg het me af omdat je vrijwel nooit iemand tegenkomt die dit geloof aanhangt.
.....speachless

dat er nog iemand op een forum HIER weet van heeft.......

ik hang geen geloof aan...
maar...mijn naam is wel gebaseert op iets anders dan een doorsnee Kust (baai)
pi_19444812
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:06 schreef BaajGuardian het volgende:
.....speachless

dat er nog iemand op een forum HIER weet van heeft.......

ik hang geen geloof aan...
maar...mijn naam is wel gebaseert op iets anders dan een doorsnee Kust (baai)
ik hang ook geen geloof aan, alhoewel het boeddhisme mijn voorkeur heeft.

Heb je trouwens al eens naar Rosslyn kapel in Schotland gekeken? Is een heel bekend en bijzonder 'vrijmetselaars' kapelletje. Niet dat ik de hedendaagse conspiracy theorieen aanhang overigens, de oude mystieke scholen hebben mijn interesse
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:19:02 #208
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19444972
met anderre woorden

ik heb niks te maken met Zoroastri

maar Baaj is wel een Godheid (niet letterlijk)>>een visitor uit de oudheid dus.

ik vond het alleen opmerkelijk dat je over mijn naam begint in de link naar iets dat met godheden uit de oudheid te maken heeft...(dat bedoel ik dus)

donderdag 27 mei 2004 @ 13:21:52 #209
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19445033
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:12 schreef The_Shining het volgende:

[..]

ik hang ook geen geloof aan, alhoewel het boeddhisme mijn voorkeur heeft.

Heb je trouwens al eens naar Rosslyn kapel in Schotland gekeken? Is een heel bekend en bijzonder 'vrijmetselaars' kapelletje. Niet dat ik de hedendaagse conspiracy theorieen aanhang overigens, de oude mystieke scholen hebben mijn interesse
indd boeddhisme is voor mij ook de voorkeur

rust...
groei...van het zelf..
Respect voor al het leven , geen uitzondering...

het is bijna geen geloof meer maar een ideaal

naja , de kapel waar je naar refereerd nog niet van gehoord...
link naar foto?
pi_19445619

Homepage
link

De Rosslyn kapel zit boordevol met vrijmetselaars symboliek. Deze is gebouwd in 1446 door Sir William St Clair.

Wat opvallend is aan de kapel is de architectuur (met google vind je legio verhalen). De kapel heeft elementen van zowel Gnostisch christendom alsook Keltische en oud-Scandinavische geloofsstromingen. Het grote mysterie gaat voornamelijk om dit dak:

http://www.henniker.org.u(...)rosslyn_chapel18.jpg

Het dak zou verband hebben met de DaVinci code.

Deze pilaar is ook erg bijzonder:

Op een dag kreeg ik de vraag van een kennis of ik indrukken wilde opdoen over deze kapel (gewoon door naar de foto te kijken). Ik kreeg veel indrukken over de geschiedenis hiervan en veel daarvan bleek achteraf te vinden op het internet. Al met al een leuk mysterie

Die kennis is trouwens zo'n archeologisch schatgravertje en hij vermoed dat de mythische heilige Graal zich daar zou bevinden. De tempel word ook in verband gebracht met de bekende Tempeliers en de stichter zou een Illuminati zijn.
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:53:25 #211
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19445789
coz_752@1h2o3t4m5a6i7l8.com (anti spam in @ht.com in numericalencrypted .. )

* coz zal posts meestal wel luchtig houden

* coz voegt Zoroastrianisme toe aan he 2do lijstje van leesvoer
http://www.avesta.org/avesta.html
{ 500573.com is lief }
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 27 mei 2004 @ 13:56:40 #212
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19445860
prachtige architectuur....
echt een meesterwerkje

de graal hmm...

geen id , dat is een onderwerp waar ik niet echt zoveel verstand van heb...soz.

maar de oude Masons , stammen weer af van de Tempeliers dus daar is wel een link...
maar waar stammen de tempeliers van af?...
ff google pakken.
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:03:12 #213
33189 RM-rf
1/998001
pi_19446014
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:46 schreef The_Shining het volgende:

Die kennis is trouwens zo'n archeologisch schatgravertje en hij vermoed dat de mythische heilige Graal zich daar zou bevinden. De tempel word ook in verband gebracht met de bekende Tempeliers en de stichter zou een Illuminati zijn.
het was vroeger een familie-kapel een lid van die familie heeft de vrijmetselaars-loge in Scholtland opgericht:
overigens niet zo gek, rond eind 17e eeuw, 18e eeuw waren de herenloges in engeland erg sterk, de whigs tegen de Hats, politiek werd geregeld via deze loges, onderlinge samenwerkingen afgesloten of opstanden uitgedacht (de Jacobieten).
Er waren twee overkoepelende verbanden, de tempeliers-loge en de vrijmetselaars-loge, waar de machtige elite elkaar trof.

dit is inderdaad waarschijnlijk een pilaar die sterke vrijmetselaar symboliek kent:

de gevallen engel, een engel ondersteboven met twee slangen
ik vermoed echter sterk dat deze er later aan is toegevoegd, de kapel is oorspronkelijk in 1440 gebouwd, maar is een aantal maal ook beschadigd (vooral door boerenopstanden, die binnendrongen en het interieur wilden stukslaan)
ik denk niet dat deze pilaar werkelijk uit die tijd stamt, eerder van misschien 400 jaar later.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:04:46 #214
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19446056
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:13:10 #215
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19446244
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:53 schreef coz het volgende:
coz_752@1h2o3t4m5a6i7l8.com (anti spam in @ht.com in numericalencrypted .. )

* BaajGuardian zal posts meestal wel luchtig houden

* BaajGuardian voegt Zoroastrianisme toe aan he 2do lijstje van leesvoer
http://www.avesta.org/avesta.html
{ 500573.com is lief }
ach fuck it , ik smijt em hier wel neer :

w1i2e3 h1e2t3 m1o2e3t4 s1n2a3p4p5e6n s1n2a3p4t h1e2t3 v1a2n3z4e5l6f 1w2e3l4

http://www.humanunderground.com/omega.html

wie het niet snapt , ga niet kritiek hebben , deze link is bedoeld voor degenen die ECHT INTRESSE hebben IPV kritiek moeten uiten (urge)
die mensen die alleen mij willen bashen doen dat maar met hun eigen onnozelle kennis , niet met deze link.
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:15:05 #216
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19446296
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:03 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het was vroeger een familie-kapel een lid van die familie heeft de vrijmetselaars-loge in Scholtland opgericht:
overigens niet zo gek, rond eind 17e eeuw, 18e eeuw waren de herenloges in engeland erg sterk, de whigs tegen de Hats, politiek werd geregeld via deze loges, onderlinge samenwerkingen afgesloten of opstanden uitgedacht (de Jacobieten).
Er waren twee overkoepelende verbanden, de tempeliers-loge en de vrijmetselaars-loge, waar de machtige elite elkaar trof.

dit is inderdaad waarschijnlijk een pilaar die sterke vrijmetselaar symboliek kent:
[afbeelding]
de gevallen engel, een engel ondersteboven met twee slangen
ik vermoed echter sterk dat deze er later aan is toegevoegd, de kapel is oorspronkelijk in 1440 gebouwd, maar is een aantal maal ook beschadigd (vooral door boerenopstanden, die binnendrongen en het interieur wilden stukslaan)
ik denk niet dat deze pilaar werkelijk uit die tijd stamt, eerder van misschien 400 jaar later.
die pic.
je zou bijna zeggen dat de graal in dat ding verstopt zit , kijk die vorm eens......
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:48:38 #217
90061 coz
pi_19447157
quote:
They are targetting the approximately 1% of the population that are open-minded, non-judgemental of other races and cultures, do not waste time arguing over trivial God images, have respect for the health of the world's environment, and are generally willing to explore all possibilities. The other 99%, according to Omega, are basically "sheep" and will follow where they are led.
* coz beschouwd zichzelf open-minded .. onbevooroordeeld tegen "ras" [wat niet bestaat bij de mensheid] en cultuur ...
maar was al een tijdje het begin van het "fence" aan't voelen .. al1 al omdat die 99% zo erg zijn best doet om een 100% clubje te zijn
quote:
The Mind Has No Firewall

sow .. die is diep

[tof van je BG]
pi_19447199
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 13:46 schreef The_Shining het volgende:
De Rosslyn kapel zit boordevol met vrijmetselaars symboliek. Deze is gebouwd in 1446 door Sir William St Clair.

Wat opvallend is aan de kapel is de architectuur (met google vind je legio verhalen). De kapel heeft elementen van zowel Gnostisch christendom alsook Keltische en oud-Scandinavische geloofsstromingen. Het grote mysterie gaat voornamelijk om dit dak:
Kijk en dit is dus een heel stuk interessanter dan het grootste deel van de rest van dit topic

Als je letterlijk gaat kijken naar de naam Vrijmetselaars of Freemasons, dan valt het woord Vrij op. Dit duidt op het feit dat ze in principe geen binding met enige kerkelijkheid of heerser hebben. Als je dan toch een kapel gaat bouwen, ben je vrij in welke stijlen je gebruikt.

Aangezien Engeland in de loop der tijd heel wat heeft meegemaakt, waaronder de oude Kelten, de Vikingen, de Normandiërs, de Romeinen en nog veeeeel meer, is het dus ook niet raar dat deze Vrijmetselaars alle dingen die ze mooi vonden van deze verschillende stromingen bij elkaar gebracht hebben. Daarom ook de Christelijke, Keltische en Noorse invloeden door elkaar....
  donderdag 27 mei 2004 @ 14:52:33 #219
33189 RM-rf
1/998001
pi_19447247
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

die pic.
je zou bijna zeggen dat de graal in dat ding verstopt zit , kijk die vorm eens......
tja, interpretatie:
de mens ziet makkelijk dingen die hij wil zien.

het is toch echt gewoon de vorm van een kapiteel, hetzij wel een duidelijk egyptische vorm, en niet een traditioneel dorisch, ionisch of koryntisch kapiteel of een gotische stijl.
maar ik hoop niet dat jij in ieder kapitel die je ziet een Heilige Graal herkent, dat is leuk voor Discovery Channel, maar het leidt ook tot een chronisch tekort aan Gralen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:29:49 #220
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19449898
Ik zag net een transcript van 1 van de interessante C2C shows die ik heb gehoord. Past erg in dit topic:

RH = Richard Hoagland - enorm indrukwekkende CV. Heeft pas geleden toespraken voor congres gehouden op mogelijk leven (en vroegere intelligent) op Mars. Hij werd nog een keer uitgenodigd en veel congresleden wilden prive met hem praten.
DW = David Wilcock - wetenschapper
AB = Art Bell - radiohost

Dit stuk gaat over de gecancelde millennium ceromonie bij het Giza Plateau tijdens de overgang van 2000 naar 2001. Zahi Hawass, Bush Sr. & Prince of Wales zouden iig geval aanwezig zijn. Waarschijnlijk zouden veel wereldleiders en bankiers ook aanwezig zijn, zoiets als een Bohemian Grove overgangsfeestje.

Paar korte puntjes. 1 van de 2 naar buiten komende schachten van de piramide wees 10.500 V.C. naar Sirius. De andere schacht naar Alpha Draco.

Sirius wordt gekoppeld aan de Egyptische godin Isis die tegenwoordig wordt gesymboliseert door het vrijheidsbeeld in NY en Parijs. Isis staat voor:"the goddess of fertility" en “the mother of Mankind”.
quote:
AB: Do you recall, as the year 2000 came about, you two, as we were coming up to the “Big Change,” Zahi said that there was going to be a capstone put back on the Great Pyramid?
DW: I remember that.
AB: That was a big deal. I talked to Zahi about that and his eyes got bright and he was so excited…
...........................................
RH........We started doing it at the 2000 crossing point, because we noticed, among other things, that Zahi was very, very eager to have this high level celebration.
............................................
RH The biggest party ever thrown. But it was the wrong date! The Millennium, as we know, was 2000 to 2001. Not “1999 to 2000.” And no wiggling the figures can make a fact “wrong” or “right” -- the numbers are “the numbers.” So I kept asking myself, “Why do they want to have this huge planetary party on the wrong night? A year ahead of when it should be taken care of …?”

So, what I did was, I set up a calculation and I looked out as if I was standing in the King’s chamber [of the Great Pyramid], and the Pyramid was transparent. I was looking towards the south, at midnight, on that “magic night” [December 31, 1999] -- when Zahi wanted to do his Big Ceremony…

It turned out very simply that that was the night for the only time -- get this David -- in galactic history, when Sirius crossed the Meridian, the ancient Giza Meridian -- precisely at midnight.

RH: From then on, it is to the East of the Meridian (and it was to the West before). So that was like a dividing line...

If you look at that line -- where it is in the sky -- and you extend that line (like a celestial Meridian) out into space … so it goes through, you know, where Sirius is in the sky, if you track twelve degrees to the East -- one degree per year (which is how Sirius will move, in relation to the Earth, and in relation to the Galactic Center) -- when that alignment occurs at midnight at 2012 -- that will be the Winter Solstice, and “D-Day” will have arrived!

In other words, that [planned Giza 2000] Ceremony marked the beginning of a 12-year [countdown] “clock”
transcript staat op http://www.enterprisemission.com/. Interview op emule. (c2c hoagland)

Winter solstice (kerstmis), summer solstice, de zodiac en astronomie in zijn geheel zijn allemaal heel belangrijk bij de rituelen van deze occulte groepen. Tijdens de bijeenkomst op bohemian grove is dat ook weer heel duidelijk te zien.

2012 komt bij de meeste mensen wel bekend voor als de datum waarop de Azteken stopten met tellen. Dat was waarschijnlijk gebaseerd op astronomische kennis:
quote:
RH By the way, with one homage to David, the Galaxy is important -- but only in terms of the center of mass, the Center of the Galaxy. The solar system is slowly moving into an alignment on the Winter Solstice in the Northern Hemisphere, on December 21, 2012, with the center of the Milky Way – the biggest spinning mass of our neighborhood--
DW: Yep, he’s right.
RH: --so to speak. Only 26,000 light years away.
It’s these spinning masses that trigger the shifts and the ducting of energy. And if the system is not capable of handling it -- if the energy is dissonant, if the music is off key… then think of “running fingernails over a blackboard.”
.............................................................
DWWell, most of the Russians who have been looking at this stuff have simply concluded that there are separated zones of energy in the [Milky Way] Galaxy. This is an energy that Western science is not aware of................
........................
There’s one guy by the name of Dr. Sergei Smelyakov, and what he’s done is to show that 2012 is sort of like an implosion period..........[technical blabla].........
.........................
DW And it’s a lot more technical than I’d really want to try to go into, but basically if you throw a little stone into a pond you get ripples, and you can see these ripples. Well, there are ripples coming off of this “water line,” and they’re all partitioned based on what many people already know about, the golden mean ratio. And every time we punch through one of these walls, we get huge earthquakes, we get the fall of major civilizations, we get the arising of new spiritual teachings. And we get the arising of new forms of measuring time.
AB: And this is a cycle that repeats…
DW: It implodes into 2012. Meaning that the closer we get to 2012, the more frequently we’re gonna hit these walls.
Ik vertrouw er 100% op dat deze mensen hun conclusies vertellen zonder bijbedoeling. Dat betekent niet dat ze uiteindelijk fout zitten. Maar de laatste paar jaar beginnen een hoop puzzelstukken samen te vallen.

Dit zou ook een goede verklaring zijn waarom "onorthodoxe" wetenschappers geen geld krijgen voor onderzoek.

"We stammen van apen en we evolueerden langzaam tot waar we vandaag waren....klaar. Alle gigantische ruines onder water wereldwijd, de versjouwde 1500 ton stenen, gesmolten gebouwen en verglaasde grond, radioactieve lijken en oude geschriften zijn onbelangrijk. En de piramides, och, die zijn maar 4500 jaar oud en de stenen zijn gewoon opgestapeld met houten kranen voor de egocentrische farao. Tuurlijk hadden ze geen bijbedoelingen."
quote:
AB: And I stood in the desert next to one of the-- next to the Great Pyramid, actually. And Dr Zahi said [Art speaks in mock Egyptian accent:] “If you thinks these are machines, then you are cra-zee, as all of the other conspiratorial people on the globe in the Earth right now. They are crazy! This is not a machine…” I couldn’t even imitate his voice, “…it was built by Egyptians. It’s not even this and that. But it’s not a machine, it’s a joke!”
Ja, en wie is hier degene die dit soort vage rituele feesten voor onze wereldleiders organiseert bij de piramide? Wie is degene die iedere alternatieve onderzoekers probeert weg te houden bij de piramide en sinds 1996 voornamelijk privé gesponserde opgravingen toelaat waarin de leden een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen en mensen als Graham Hancock publiekelijk moeten tegenstaan?
Wie is hier nou bezig met een conspiracy?

Persoonlijk heb ik het gevoel dat veel kennis over onze prehistorie bekend is bij de hoogste graden van deze freemason genootschappen. En hoewel ik de bijbel nooit serieues gelezen heb vraag ik me niet af of die voorspellingen geschreven zijn uit een agenda oogpunt. Occulte & satanische rituelen? Grootschalige pedofilie in de kerk? Hoe dichter bij de bijbel kunnen we komen?

En hoe groot is de kans dat precies de overgang van 2000 en 2012 deze astromische belangen hebben. Wie zegt dat niemand heeft besloten opnieuw te beginnen met onze jaartelling met dit in het oog?

btw, check de volgende lijst met klimaatveranderingveranderingen door ons hele zonnestelsel ook eens:
quote:
Here are some highlights:

Sun: More activity since 1940 than in previous 1150 years, combined
Mercury: Unexpected polar ice discovered, along with a surprisingly strong intrinsic magnetic field … for a supposedly “dead” planet
Venus: Between 1975 and 1999 2500% increase in auroral brightness. This is de green light (oxygen). In 1975 it was hardly seen at all. Officially there is no oxygen on Venus at all.
Between 1978 and 1983 sulpher values have gone down tremendously. So major global changes in just a few few years.
Earth: Substantial and obvious world-wide weather and geophysical changes
Mars: “Global Warming,” huge storms, disappearance of polar icecaps
Jupiter: Over 200% increase in brightness of surrounding plasma clouds. These clouds didn’t show up in 1974. In 1979 these clouds were first seen and between 1979 – 1995 there was the 200% increase in brightness.
Io, a moon of Jupiter has an ionosfeer increase of 1000% in just 25 year. Io has heated up over 200% between 1979 – 1998 and is now over 3 times hotter then Mercury, who is next to the sun.
Saturn: Major decrease in equatorial jet stream velocities in only ~20 years, accompanied by surprising surge of X-rays from equator. Very simular changes as with Jupiter, an aurora around the poles has shown up in the ninethies that has become a 1000% brighter.
Uranus: “Really big, big changes” in brightness, increased global cloud activity
Neptune: 40% increase in atmospheric brightness
Pluto: 300% increase in atmospheric pressure, even as Pluto recedes farther from the Sun

None of these statistics are from “fringe” scientists; they are all very, very real, and what you have just read is only the proverbial “tip of the iceberg.”

This Report’s scientific data, from a variety of highly credible institutions (including NASA itself), reveals that startling “climate change” phenomena are occurring, not just here on Earth, but, in fact -- throughout the entire solar system. This material has been publicly available for nearly a decade in some cases, but it was simply never assembled into a coherent picture of “a System in significant transition” … until this writing.
Meer updates over dit werden aangekondigd btw. Ik was vroeger nooit geinteresseerd in geschiedenis, astromie of ook maar iets wat met wetenschap te maken had. Das behoorlijk veranderd...

[ Bericht 4% gewijzigd door ToshitsuguTakamatsu op 27-05-2004 16:43:57 ]
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:43:15 #221
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19450237
De pyramide bij het louvre !

genomen op en field trip die ik met de newseditors/moderators van Graham hancock heb gemaakt (voor degene die wel eens op dat board komen ..die man is keesmod )
pi_19450405
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:29 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Winter solstice (kerstmis), summer solstice, de zodiac en astronomie in zijn geheel zijn allemaal heel belangrijk bij de rituelen van deze occulte groepen. Tijdens de bijeenkomst op bohemian grove is dat ook weer heel duidelijk te zien.
Even een hele kleine verbetering: Winter Solstice is niet hetzelfde als Kerstmis. De Solstice is de Zonnewende, wanneer de zon zijn meest noordelijke of zuidelijke stand richting aarde heeft en dan weer de andere kant op gaat bewegen. "Officieel" is dit op 21 December in de winter.

Daarnaast zijn ook de momenten dat de zon op het midden van de aarde schijnt belangrijk. De Autumn en Spring Equinox.....
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:54:06 #223
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19450568
quote:
genomen op en field trip die ik met de newseditors/moderators van Graham hancock heb gemaakt
allemaal ff tellen of die uit 666 ruiten bestaat.

Belangrijk is ook de plaats waar die staat, als het goed is in een rechte lijn met:
- de ark the triomf
- de L'Arc de Triomphe du Carrousel
- de ark la defense
- nog een ding
- en dan piramide

Is zo volgens david Icke. Over washington had hij gelijk, kreeg net een plattegrond van Washington via National Geographic. De 'uil' bij het capitol is superduidelijk en de plaatsing van de gebouwen is ook zoals hij meldde.

geloof het verlopig dus wel.
quote:
Even een hele kleine verbetering: Winter Solstice is niet hetzelfde als Kerstmis
Ow....ja, dat zijn mijn worden. Ik tikte ff vanuit de losse pols. midsummer, midwinter, solstices, equinoxes, ik kan het allemaal niet uit elkaar houden op het moment. ;
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_19450645
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:54 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Belangrijk is ook de plaats waar die staat, als het goed is in een rechte lijn met:
- de ark the triomf
- de L'Arc de Triomphe du Carrousel
- de ark la defense
- nog een ding
- en dan piramide
Niet echt raar heh.... Ik bedoel: Als je nou je eigen stad meer aanzien wilt geven, stop je er opmerkelijke dingen in... De eerste twee die je beschrijft zijn door Napoleon aan laten leggen als begin en einde van de hoofdstraat in Parijs. De andere zaken zijn er later bij gebouwd.... op die hoofdstraat.... die één lange rechte lijn is....
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:58:15 #225
90061 coz
pi_19450685
quote:
[snip]
sow .. Respect!
linkje ? .. of staat dat puntje van de ijsberg daar ook ?

beetje off topic misschien maar dat verhaal van die 10.500 .. precessie ofzo werd dat een keer op disco genoemd ... op welke steden zou dat ook alweer terugslaan ..

egypte
en iets met tempels in ?..?
en iets op het amerikaanse continent .. (n of z .. ergens rond de inca's) in ?...?
en zijn er nog meer ?

misschien niet leuk of juist wel maar ik kwam laatst ook deze uitspraak tegen
“Er wordt wel gezegd dat uitputtend sorteren tot chaos leidt. Met evenveel recht kan worden gesteld dat uitputtend analyseren tot misleidende resultaten leidt. Lang genoeg zoeken naar relaties in een grote 'bak' verzamelde data leidt misschien wel tot een bevinding die kan worden gepubliceerd, maar die helaas niet waar hoeft te zijn …”

[disco is er op terruggekomen .. in latere uitzendingen bleek ineens de pyramides op de grond er een fractie naast te zitten...(dan denk ik weer.. maar het beweegd toch allemaal enzo ...)]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')