abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19438295
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:22 schreef new_moon het volgende:

[..]

deze maatschappij is een gevaar voor zichzelf (en zie dat eens te ontkennen) en de doorgeschoten xfiles fans zoals je ze noemt,.. zijn mensen die meer durven nadenken dan jij, lijkt het.
Nee, ze durven alleen te denken in het door hun zelf al vastgestelde spectrum, ze zijn niet objectief want ze zijn heilig overtuigt van hun gelijk, daardoor is iedere discussie onmogelijk want zodra je tegen ze bent zaai je twijfel en des informatie namens de door hun bestreden tegen partijen.
  donderdag 27 mei 2004 @ 08:33:30 #177
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19438502
general , andersom is het precies hetzelfde

de critici , moeten altijd bewijzen blijven zien , er is nooit genoeg
en *heilig* overtuigd ben ik niet , ik WEET wat er gaande is
dat ik bepaalde dingen niet KAN bewijzen is al feit
maargoed , het is opzich je recht om het niet te geloven
maar om meteen te roepen dat *wij* een gevaar voor de maatschappij zijn...

kijk ook maar eens naar de *fijne* instelling die je zelf tegenover mensen die wel durven spitten hebt

jij vraagt om bewijzen tot er mensen met iets komen aanzetten , en vervolgens zijn wij de gevaren hier

ik heb al een aantal keer gezegd , dat je zelf ook kan zoeken...
maar dan is het weer niet onderbouwd omdat de sites allemaal zogenaamd nep zijn...

het houd een keer op,.

eindigend als een 1e partij is er zat van maar met bewijzen te komen en houd zich wel stil , geen info meer prijsgevend
2e partij gaat verder met hun leven , dat niks voorstelt , ik zeg het maar even,....
omdat het niks anders doet dan ELK ANDER WEZEN OP DE HELE WERELD......

denk eens na , ga eens serieus op alles letten , kijk eens naar het nieuws op cnn , en rtl4 en Al Yazheera , en let goed op...
hoe komt dit?
omdat Osama amerika aanviel?
omdat Saddam WMD had?
omdat Saddam Slecht was?

en denk aan hoe de relaties eerder stonden
is USA niet NET zo SLECHT als Saddam?
en Osama?

waarom dan een algehele aanval op het midden oosten?

denk na man , hoe creeer je een NWO
het is al letterlijk keren gezecht , zelfs door GWBush zelf...
FOR A NEW WORLD ORDER...

en dan nog , moet daar niet ontzettend veel planning aan vooraf gaan?
om een NWO te doen slagen?
om de publieke opinie te mislijden?
zodat iedereen instemd...

het IS inelkaar gezet.
er IS een complot

dit heet niet Politieke Toeval
het is niet een zomaar opgekomen Moslim die amerika aan valt voor de lol
en Saddam was ook niet doorzichtig door de jaren heen
alles valt samen als je het bekijkt ...
er is een punt waar het HEEN LEID...
een reden voor dit alles
en deze rede is echt niet een groepje gekken die bommen hebben dus moet onze fantastische democracy beschermd worden....met geweld.

kan je ECHT niet zien...dat we allemaal Gemanipuleerd worden?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_19438743
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:38 schreef dodeca het volgende:
Cult van de zon staat voor het perfecte branden oftewel "het schijnen" (shining) het geen illumineren betekend en zo heb je dan de "illuminatie"
heel leuk, maar het woord illuminatie heeft in het geheel niets te maken met het hele verhaal waar het hier over gaat. Het gaat hier namelijk over de illuminati zonder die laatste e.....
quote:
We zingen het toch "bin ich von Dietse (gemani) bloed.
Nee, we zingen "Ben ik van dietschen bloed". Dietschen, als in "Dutch", als in Nederlands.... Dat heeft niets, maar dan ook niets met duitsland of germani te maken.
quote:
hoop blabla over de zon geknipt
Ja, als je gewoon alles vertaald naar "is een symbool voor de zon" dan zie je inderdaad overal zonnen.... Wist je dat de 2 chevrons van Citroën eigenlijk symbool staan voor de stralen van de zon? En Peugeot gebruikt een leeuw = ook zon, en Renault een trapezoïde, is eigenlijk ook een symbool voor de zon. Wat dacht je van Mitsubishi? allemaal sterren dus ook zonnen! Alle automerken zijn eigenlijk één merk joh! [/sarcasme]
quote:
Sigheil is niets anders dan ode aan de perfecte brander Illuminatie dus.
Ja joh! natuurlijk! Het is "Sieg heil" wat zoveel betekend als "Heil de overwinning"....

Je ideeen geven weinig blijk van een brede wereldvisie, noch van enig verstand van de zaken waar je het over hebt.....
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:12:35 #179
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19438809
quote:
kan je ECHT niet zien...dat we allemaal Gemanipuleerd worden?
* coz heeft 1000 keer liever een bs verhaal dan de reactie dat het bs is
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 07:58 schreef _The_General_ het volgende:
Nee, ze durven alleen te denken in het door hun zelf al vastgestelde spectrum, ze zijn niet objectief want ze zijn heilig overtuigt van hun gelijk, daardoor is iedere discussie onmogelijk want zodra je tegen ze bent zaai je twijfel en des informatie namens de door hun bestreden tegen partijen.
zoals ik al zei ... door de informatie en de desinformatie op tafel te gooien kan de lezer zelf uitmaken wat hem "leuk" lijkt ...
en dan kunnen we met ze allen er nog meer informatie of desinformatie bijgooien
(dreigt van topic af te gaan)

informatie is door een kijker geinterpreteerde verzameling gegevens

m.a.w. zeggen "het is onzin" is net zo hard een poging tot desinformatie als heel wat andere voorbeelden
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_19438844
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:33 schreef BaajGuardian het volgende:
dit heet niet Politieke Toeval
het is niet een zomaar opgekomen Moslim die amerika aan valt voor de lol
en Saddam was ook niet doorzichtig door de jaren heen
alles valt samen als je het bekijkt ...
er is een punt waar het HEEN LEID...
een reden voor dit alles
en deze rede is echt niet een groepje gekken die bommen hebben dus moet onze fantastische democracy beschermd worden....met geweld.
Maar wat de reden dan wel is (rede is overigens een toespraak.... reden is het juiste woord hier) kun je ons ook niet duidelijk maken...... Net zo min als alle andere "voorstanders" die in dit topic gepost hebben.

En zoals al een aantal keer eerder aangegeven: zonder motief geen moord. Als de Illuminati geen motief hebben, kunnen ze ook niet bestaan. Wat is dat punt, waar je het over hebt, waar het allemaal heen zou moeten gaan?
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:22:04 #181
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19438939
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 08:33 schreef BaajGuardian het volgende:

dat ik bepaalde dingen niet KAN bewijzen is al feit
quote:
jij vraagt om bewijzen tot er mensen met iets komen aanzetten , en vervolgens zijn wij de gevaren hier
het eerste in je zin moet nog gebeuren, derhalve kan het 2e geen gevolg zijn hiervan
quote:
denk na man , hoe creeer je een NWO
- NWO for dummies
- NWO howto
- NWO in 21 days

zeg maar welk boek ik moet lezen
quote:
om de publieke opinie te mislijden?
zodat iedereen instemd...
zo kan ik het ook. ik weet dat paarse olifanten met gele stippen slechte plannen met ons hebben. het feit dat iedereen zegt dat die olifanten niet bestaan, is bewijs dat de publieke opinie misleid is, voila een complot, kan niet anders! juist de afwezigheid van bewijs bewijst dat dit een feit is!
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:29:46 #182
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19439064
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:15 schreef Croga het volgende:

[..]

Maar wat de reden dan wel is (rede is overigens een toespraak.... reden is het juiste woord hier) kun je ons ook niet duidelijk maken...... Net zo min als alle andere "voorstanders" die in dit topic gepost hebben.

En zoals al een aantal keer eerder aangegeven: zonder motief geen moord. Als de Illuminati geen motief hebben, kunnen ze ook niet bestaan. Wat is dat punt, waar je het over hebt, waar het allemaal heen zou moeten gaan?
ik heb het al tig keer gezegd zelfs...

de reden is N-W-O

nieuwe wereld orde.

dat is dan wel het probleem niet , want er zijn er 2 van...
het probleem is dat de mensen de verkeerde NWO aan het krijgen zijn.

(voor de verduidelijking , 1:NWO goed , een vrije nieuwe orde , corruptie =uitgeband , en ieder kan eindelijk eens echt doen wat hij\zij zou willen.
2: NWO slecht , politie staat , iedereen is slaaf van de ecnomie. (hetgeen wat er aankomt dus)
(+chip)
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:32:41 #183
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19439115
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:

2: NWO slecht , politie staat , iedereen is slaaf van de ecnomie. (hetgeen wat er aankomt dus)
(+chip)
een economie heeft leiding nodig, en nog een aantal factoren die niet kunnen bestaan als er sprake is van volledige slavernij. wie gaan die leiding verzorgen?
pi_19439331
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
(+chip)
En wat zou dit dan opleveren voor de mensen die hier naar streven?

Daarnaast beschrijf je dat de VS op dit moment neergezet wordt als "de grote schurk" omdat men anders de komst van een globale regering niet zou accepteren. Deze aanpassing in het imago van de VS wordt echter grotendeels bewerkstelligd door alle vrijheden in de VS weg te nemen. Als dat zorgt voor een ommekeer in het imago van de VS, dan wordt de door jouw beschreven NWO al helemaal nooit geaccepteerd... beetje kromme redenering dus?
  donderdag 27 mei 2004 @ 09:59:57 #185
33189 RM-rf
1/998001
pi_19439596
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:

interresant ...
maar er is een ding dat niet klopte...
de moslims hebben hun god van ALALU
niet van ElOAH
de sumerische godsdienst was echter geen monotheistische en kende heel veel verschillende goden, belangrijk hierin is Anu, de 'koning der Goden',
de scheiding der hemel en aarde is in het sumerische scheppingsverhaal via de Babyloniers (dat inderdaad veel kruisverbanden kent met het Joodse boek van Moshe of Genesis) is gedaan door Enlil, waarna Anu de hemel kreeg en Enlil de aarde.
verder is een belangrijke god Ea, god van het water, zijn zoon was Marduk, die de chaos overwon en hierdoor leider van alle goden werd, hij is ook bekend als Bel en werd vereerd in de vorm van een kalf, Marduk is ook als Beelzebub of Bäal in de bijbel te vinden

Allalu is slechts een half-god hierin, een vogelman die verliefd is op Ishtar (vrouwelijke God van de vruchtbaarheid, een soort venus, dochter van Anu)

Ik vind het ongeloofwaardig dat een volk voor een monotheistische godsdienst als hoofdgod slechts een bijfiguur uit een bestaande mythologie zou nemen.
natuurlijk zijn er veel crosslinks en ook interpretatie te vinden in de Joodse overlevering, het boek van Genesis is regelmatig vergeleken met het scheppingsverhaal van de Sumeriers (wat overigens niks van doen heeft met de mythe die jij beschrijft).

De Anunnaki is gewoon de verzameling Goden, typisch voor een polytheistische godsdienst, vergelijkbaar met het pantheon bij de Grieken, een verzameling uitlopende karakters, goden, half-goden demonen en helden die onderling vochten

Het is makkelijk om een scheppingsverhaal om te vormen naar een modernere verklaring: vooral als je dit kunt doen door een oude taal te vertalen naar 'nieuwe' beoordingen, dan maak je van vogelman astronaut, hemelpaard wordt ruimteschip ... tja je kent ze wel, de standaard von Däniken-trukjes.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:01:24 #186
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19439624
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

[..]

het eerste in je zin moet nog gebeuren, derhalve kan het 2e geen gevolg zijn hiervan
[..]

- NWO for dummies
- NWO howto
- NWO in 21 days

zeg maar welk boek ik moet lezen
[..]

zo kan ik het ook. ik weet dat paarse olifanten met gele stippen slechte plannen met ons hebben. het feit dat iedereen zegt dat die olifanten niet bestaan, is bewijs dat de publieke opinie misleid is, voila een complot, kan niet anders! juist de afwezigheid van bewijs bewijst dat dit een feit is!
neem de NWO voor dummies maar.

en het vergelijken met paarse olifanten is nog dommer dan dat je me zou uitschelden uit frustratie...
aangezien je blond bent , zal ik het op een DISNEY manier uitleggen.

midden oosten is rijk land , ze hebben daar zwart water , en dat is veel centjes waard
de rijken van de wereld wilden dit zwarte water dus deden en doen nogsteeds heel veel moeite om dat van de krullenbol haar mensjes af te stelen door aan geen kant kloppende afspraken te maken
die als ze niet nagekomen werden , een oorlog zouden ontketenen
de rijken maakten steeds meer landen arm en armer en armer
eten wat verbouwd werd mocht niet worden gegeten door de mensen zelf , nee dat diende als eten voor de westerse wereld , en de leider van het betreffende arme land , kreeg er dan een paar stuivers of pennys voor terug...

de frustratie groeide behoorlijk in de krullenbol mensjes hun landen
en al snel waren al die mensjes boos op de westerse rijken
ze doorzagen het plan dat de westerse rijken bedacht hadden...
om het midden oosten uit te melken en in te nemen.

maar opeens kwam er nog een land , een die van de anderre kant de krullenkopje mensjes aanviel
door over de grens posten te bouwen en de krullenkopjes het recht op leven te ontzeggen
(leven zonder rechten is *niet fijn*)
omdat er een PAAR IDIOTEN waren die hun kwaadheid voor de onderdrukking
(ja Israel is opgericht door de rijke Westenaars) van de rijken wilden uiten door burgers te doden...

(lekker normaal , als ik een figuur in frankrijk doodmaak , dan komt het franse leger toch ook niet alle nederlanders hun rechten ontnemen , nee )

en trouwens , de palestijnen zijn toevallig helemaal geen beesten volk , ze zijn nog menselijker dan alle regeringsleiders opgetelt.
maar wat ultieme frustratie en economische Onderdrukking wel niet met een INDIVIDU kan doen...
algoed , we gaan verder...

het was dus de bedoeling om palestina in te nemen en dan daarmee een NWO te creeeren....
de slechte versie dus.

wat zou er nu gebeuren , als Palestina in totaal was ingenomen...(na irak , het gebied rond israel ..)
(en ze zitten ook al in israel.)
dan zouden Rusland China en Zeker weten Syrie en Egypte
zich bedreigd voelen en actie ondernemen..
een 3e wereld oorlog dus...

met als gevolg dat de winaar , een nieuwe orde vormt die geheid een politie staat tot gevolg heeft...

het enige wat er dan tegen te doen is...
zou zijn dat tijdens al dit , er een 3E PARTIJ zou opstaan.
(zoals ook gaat gebeuren)
(meer zeg ik daar niet over)

waarom het zo zeker is dat er een derde wereld oorlog zou komen?
omdat één Reich nu eenmaal EEN leider kan hebben.

het is al bekend dat de Cia heel graag de wereld controleert.
vreemd?
de nation under god van Bush...is dat ook niet wat vreemd?
strijden onder de bless amerika..?
terwijl er occulte symbolen met amerika verbonden zijn , en Bush zlefs (KERRY OOK) een S&B is
een groep die niet GOD aanbid , maar DE DOOD.
het is allemaal schots en scheef.

dat er een conspiracy tegen het volk is , is geen vraag , maar een feit.
het enige wat overblijft is het overtuigen van jullie.
(+de rest van de wereld , maar goed, ik ben natuurlijk niet alleen , en ook niet alleen op DIT forum)

waarom overtuigen? , DAN KOMT DE KLAP NIET ZO HARD AAN STRAKS.

groeten.
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:04:30 #187
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19439691
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 09:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

de sumerische godsdienst was echter geen monotheistische en kende heel veel verschillende goden, belangrijk hierin is Anu, de 'koning der Goden',
de scheiding der hemel en aarde is in het sumerische scheppingsverhaal via de Babyloniers (dat inderdaad veel kruisverbanden kent met het Joodse boek van Moshe of Genesis) is gedaan door Enlil, waarna Anu de hemel kreeg en Enlil de aarde.
verder is een belangrijke god Ea, god van het water, zijn zoon was Marduk, die de chaos overwon en hierdoor leider van alle goden werd, hij is ook bekend als Bel en werd vereerd in de vorm van een kalf, Marduk is ook als Beelzebub of Bäal in de bijbel te vinden

Allalu is slechts een half-god hierin, een vogelman die verliefd is op Ishtar (vrouwelijke God van de vruchtbaarheid, een soort venus, dochter van Anu)

Ik vind het ongeloofwaardig dat een volk voor een monotheistische godsdienst als hoofdgod slechts een bijfiguur uit een bestaande mythologie zou nemen.
natuurlijk zijn er veel crosslinks en ook interpretatie te vinden in de Joodse overlevering, het boek van Genesis is regelmatig vergeleken met het scheppingsverhaal van de Sumeriers (wat overigens niks van doen heeft met de mythe die jij beschrijft).

De Anunnaki is gewoon de verzameling Goden, typisch voor een polytheistische godsdienst, vergelijkbaar met het pantheon bij de Grieken, een verzameling uitlopende karakters, goden, half-goden demonen en helden die onderling vochten

Het is makkelijk om een scheppingsverhaal om te vormen naar een modernere verklaring: vooral als je dit kunt doen door een oude taal te vertalen naar 'nieuwe' beoordingen, dan maak je van vogelman astronaut, hemelpaard wordt ruimteschip ... tja je kent ze wel, de standaard von Däniken-trukjes.
von daniken trucjes? , het is de enige manier OM het te verklaren terwijl het nog realistisch blijft
ipv roepen : Het is een onzichtbaar wezen waar je maar in moet geloven....
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:12:50 #188
33189 RM-rf
1/998001
pi_19439863
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
midden oosten is rijk land , ze hebben daar zwart water , en dat is veel centjes waard
de rijken van de wereld wilden dit zwarte water dus deden en doen nogsteeds heel veel moeite om dat van de krullenbol haar mensjes af te stelen door aan geen kant kloppende afspraken te maken
maar de organisatie die jij beschrijft is veel ouder dan dat olie van belang is, tot de jaren dertig van de vorige eeuw was olie helemaal niet van belang...
natuurlijk was er altijd een bepaalde hang naar kolonisatie, maar dat werd niet door één organisatie geregeld (hooguit de nederlanders, met hun VOC kwamen verdomd dicht in de buurt)

Natuurlijk denk ik dat je gelijk hebt als je beweert dat sinds begin jaren negentig Amerika een ongestopt imperialistische kolonisatie-drang kent, Bush sr. is een duidelijk teken ervan, hoe de amerikaanse economische belangen zijn buitenlandse agenda bepaalden:

iemand die dacht dat de amerikanen de internationale politiek centraal konden aansturen, en alle conflicten de kop konden indrukken (waarbij het amerikaanse bedrijfsleven prettig in de voetstappen van hun soldaten konden volgen):
maar het is ook duidelijk dat Bush sr. politiek hier zelf in vastliep, makkelijk weggestemd werden omdat de winst niet opwoog tegend e kosten (de mislukking van Somalie).

Het is juist ongeloofwaardig om te beweren dat internationale politiek centraal gestuurd kan worden, vermoedelijk ben jij en wat havikken in de huidige amerikaanse regering de laatste der Mohikanen die dat denken.
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:

von daniken trucjes? , het is de enige manier OM het te verklaren terwijl het nog realistisch blijft
ipv roepen : Het is een onzichtbaar wezen waar je maar in moet geloven....
kennelijk is voor jou religie een verhaal dat je orthodox moet zien, en dus een letterlijke waarheid _moet_ bevatten.

persoonlijk ben ik wel religieus, maar zie religie ook als een verzamelingen normen en waarden, verzameld in verhalen die juist de eenheid van een gemeenschap benadrukken, wetten en omgangsvormen vastleggen.

Voor mij is minder van belang of een bijbeltekst letterlijk zo gebeurd is, eerder vraag ik me af en poog te leven met de boodschap die deze teksten me vertellen omtrend mijn eigen gedrag, mijn rol in een gemeenschap.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:16:59 #189
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19439940
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

neem de NWO voor dummies maar.

en het vergelijken met paarse olifanten is nog dommer dan dat je me zou uitschelden uit frustratie...
ik gebruikte dezelfde logica als jij gebruikt, blijkbaar voelt dat aan als een klap in je gezicht?
quote:
aangezien je blond bent , zal ik het op een DISNEY manier uitleggen.
hopelijk beantwoord je hiermee ook eens enkele vragen, kom op; we gaan het gewoon lezen
quote:
of jij weet niet waar het midden-oosten ligt, of je weet niet waar de krullenbol haar mensjes wonen. het komt de geloofwaardigheid van je relaas tot dusver niet ten goede, maar we lezen vrolijk verder
quote:
die als ze niet nagekomen werden , een oorlog zouden ontketenen
de rijken maakten steeds meer landen arm en armer en armer
eten wat verbouwd werd mocht niet worden gegeten door de mensen zelf , nee dat diende als eten voor de westerse wereld , en de leider van het betreffende arme land , kreeg er dan een paar stuivers of pennys voor terug...
tot zover - althans grotendeels - mee eens
quote:
de frustratie groeide behoorlijk in de krullenbol mensjes hun landen
en al snel waren al die mensjes boos op de westerse rijken
ze doorzagen het plan dat de westerse rijken bedacht hadden...
om het midden oosten uit te melken en in te nemen.

maar opeens kwam er nog een land , een die van de anderre kant de krullenkopje mensjes aanviel
door over de grens posten te bouwen en de krullenkopjes het recht op leven te ontzeggen
(leven zonder rechten is *niet fijn*)
omdat er een PAAR IDIOTEN waren die hun kwaadheid voor de onderdrukking
(ja Israel is opgericht door de rijke Westenaars) van de rijken wilden uiten door burgers te doden...
de motivatie lijkt mij niet correct hier
quote:
(lekker normaal , als ik een figuur in frankrijk doodmaak , dan komt het franse leger toch ook niet alle nederlanders hun rechten ontnemen , nee )

en trouwens , de palestijnen zijn toevallig helemaal geen beesten volk , ze zijn nog menselijker dan alle regeringsleiders opgetelt.
de palestijnen bestaan niet. althans, diegenen die zich nu palestijnen noemen zijn verdwaalde egyptenaren en libanezen
quote:
maar wat ultieme frustratie en economische Onderdrukking wel niet met een INDIVIDU kan doen...
algoed , we gaan verder...
je bent zelf een levend voorbeeld, maar laten we verder gaan
quote:
het was dus de bedoeling om palestina in te nemen en dan daarmee een NWO te creeeren....
de slechte versie dus.

wat zou er nu gebeuren , als Palestina in totaal was ingenomen...(na irak , het gebied rond israel ..)
(en ze zitten ook al in israel.)
dan zouden Rusland China en Zeker weten Syrie en Egypte
zich bedreigd voelen en actie ondernemen..
een 3e wereld oorlog dus...
egypte heeft oorlog gevoerd, en verloren. rusland en china zal het weinig kunnen schelen wat daar gebeurt lijkt me zo
quote:
met als gevolg dat de winaar , een nieuwe orde vormt die geheid een politie staat tot gevolg heeft...
gevolgtrekking volg ik niet
quote:
het enige wat er dan tegen te doen is...
zou zijn dat tijdens al dit , er een 3E PARTIJ zou opstaan.
(zoals ook gaat gebeuren)
(meer zeg ik daar niet over)
vooral niet te veel zeggen inderdaad
quote:
waarom het zo zeker is dat er een derde wereld oorlog zou komen?
omdat één Reich nu eenmaal EEN leider kan hebben.
eerder omdat oorlog voeren in de genen zit. na de eerste wereldoorlog zei men "dit nooit meer", na de tweede wereldoorlog zei men "dit nooit meer", na de derde wereldoorlog zal men zeggen "dit nooit meer"
quote:
het is al bekend dat de Cia heel graag de wereld controleert.
vreemd?
neehoor, elke geheime dienst heeft die trekjes
quote:
de nation under god van Bush...is dat ook niet wat vreemd?
strijden onder de bless amerika..?
ach, dat is al jaren zo. diezelfde god strijdt ook voor hun vijanden. altijd leuk, een neutrale god
quote:
terwijl er occulte symbolen met amerika verbonden zijn , en Bush zlefs (KERRY OOK) een S&B is
een groep die niet GOD aanbid , maar DE DOOD.
het is allemaal schots en scheef.
ah, ze aanbidden de dood. mooi, toch nog verschil. naar mijn weet laat de dood zich echter niet inspireren door volgelingen, dus het probleem vat ik dan ook niet
quote:
dat er een conspiracy tegen het volk is , is geen vraag , maar een feit.
het is pas een feit als het bewezen is, die bewijzen zijn er niet
quote:
het enige wat overblijft is het overtuigen van jullie.
met bewijzen ben ik eenvoudig te overtuigen
quote:
(+de rest van de wereld , maar goed, ik ben natuurlijk niet alleen , en ook niet alleen op DIT forum)

waarom overtuigen? , DAN KOMT DE KLAP NIET ZO HARD AAN STRAKS.

groeten.
mja
  donderdag 27 mei 2004 @ 10:53:26 #190
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19440830
inderdaad , mja
pi_19440858
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
inderdaad , mja
Mja stond in deze context symbool voor
pi_19441551
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
het hele gedeelte over de Omega Agency was een hoax

die kun je dus vergeten.

het komt van een Stundentengrap , om een zo realistisch mogelijk Conspiracy document te maken.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:21:36 #193
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19441658
wat is er jojoja?
pi_19441796
paar tijd lopen zoeken en nu ineens gehoort dat het een hoax was tevens naar vriend geweest vragen hoe en of hij het kende nee en dus hij ook aan het zoeken, het vervelenste vond ik dat ik het gewoon niet wist dat het zelfs maar bestond hoax of niet ik had het vermoeden dat ik vrij veel wist over dit soort dingen en dan komt er ineens iets waarvan ik nog nooit gehoort had en die de dominatie in handen zou hebben. was even boos op mezelf.
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:37:36 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19442190
JOJOJA...

x9o8a7h
s99i
n3e4e5g6

e9i8t7a6m4r3i2f1n4i
s99i

geef me je anders even een email van je.
dan heb ik een link voor je
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:48:26 #196
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19442540
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
JOJOJA...

x9o8a7h
s99i
n3e4e5g6

e9i8t7a6m4r3i2f1n4i
s99i

geef me je anders even een email van je.
dan heb ik een link voor je
zoals ik al opmerkte
door een hoax kan ook het lampje gaan branden dat niet alles voorgekauwd moet worden
en zelfs niet al het voorgekauwde waar moet zijn

1n4e6v7e8
7t5s2e1o6m7
http://www.google.com/sea(...)e=UTF-8&hl=xx-hacker
* coz zegt sorry voor link
tis informatie toch niet infirmatie ... ach boei

/me_752@hotmail toont belangstelling
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:55:00 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19442715
grappig coz...

achja wie kan tegenwoordig niet d1e2d3o4c5n6e8n2u3m4e5r6i7c8 lezen he?

hotmail? Msn?

kan ik jou inderdaad die link ook wel sturen...
pi_19442726
hoe dan !
  donderdag 27 mei 2004 @ 11:58:17 #199
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19442804
heb je een Email Jojoja?

plaats dan even je email , dan stuur ik je een link
pi_19443005
net nieuw aangemaakt jojoja100@hotmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')