Nee, ze durven alleen te denken in het door hun zelf al vastgestelde spectrum, ze zijn niet objectief want ze zijn heilig overtuigt van hun gelijk, daardoor is iedere discussie onmogelijk want zodra je tegen ze bent zaai je twijfel en des informatie namens de door hun bestreden tegen partijen.quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:22 schreef new_moon het volgende:
[..]
deze maatschappij is een gevaar voor zichzelf (en zie dat eens te ontkennen) en de doorgeschoten xfiles fans zoals je ze noemt,.. zijn mensen die meer durven nadenken dan jij, lijkt het.
heel leuk, maar het woord illuminatie heeft in het geheel niets te maken met het hele verhaal waar het hier over gaat. Het gaat hier namelijk over de illuminati zonder die laatste e.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 23:38 schreef dodeca het volgende:
Cult van de zon staat voor het perfecte branden oftewel "het schijnen" (shining) het geen illumineren betekend en zo heb je dan de "illuminatie"
Nee, we zingen "Ben ik van dietschen bloed". Dietschen, als in "Dutch", als in Nederlands.... Dat heeft niets, maar dan ook niets met duitsland of germani te maken.quote:We zingen het toch "bin ich von Dietse (gemani) bloed.
Ja, als je gewoon alles vertaald naar "is een symbool voor de zon" dan zie je inderdaad overal zonnen.... Wist je dat de 2 chevrons van Citroën eigenlijk symbool staan voor de stralen van de zon? En Peugeot gebruikt een leeuw = ook zon, en Renault een trapezoïde, is eigenlijk ook een symbool voor de zon. Wat dacht je van Mitsubishi? allemaal sterren dus ook zonnen! Alle automerken zijn eigenlijk één merk joh! [/sarcasme]quote:hoop blabla over de zon geknipt
Ja joh! natuurlijk! Het is "Sieg heil" wat zoveel betekend als "Heil de overwinning"....quote:Sigheil is niets anders dan ode aan de perfecte brander Illuminatie dus.
* coz heeft 1000 keer liever een bs verhaal dan de reactie dat het bs isquote:kan je ECHT niet zien...dat we allemaal Gemanipuleerd worden?
zoals ik al zei ... door de informatie en de desinformatie op tafel te gooien kan de lezer zelf uitmaken wat hem "leuk" lijkt ...quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:58 schreef _The_General_ het volgende:
Nee, ze durven alleen te denken in het door hun zelf al vastgestelde spectrum, ze zijn niet objectief want ze zijn heilig overtuigt van hun gelijk, daardoor is iedere discussie onmogelijk want zodra je tegen ze bent zaai je twijfel en des informatie namens de door hun bestreden tegen partijen.
Maar wat de reden dan wel is (rede is overigens een toespraak.... reden is het juiste woord hier) kun je ons ook niet duidelijk maken...... Net zo min als alle andere "voorstanders" die in dit topic gepost hebben.quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:33 schreef BaajGuardian het volgende:
dit heet niet Politieke Toeval
het is niet een zomaar opgekomen Moslim die amerika aan valt voor de lol
en Saddam was ook niet doorzichtig door de jaren heen
alles valt samen als je het bekijkt ...
er is een punt waar het HEEN LEID...
een reden voor dit alles
en deze rede is echt niet een groepje gekken die bommen hebben dus moet onze fantastische democracy beschermd worden....met geweld.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:33 schreef BaajGuardian het volgende:
dat ik bepaalde dingen niet KAN bewijzen is al feit
het eerste in je zin moet nog gebeuren, derhalve kan het 2e geen gevolg zijn hiervanquote:jij vraagt om bewijzen tot er mensen met iets komen aanzetten , en vervolgens zijn wij de gevaren hier
- NWO for dummiesquote:denk na man , hoe creeer je een NWO
zo kan ik het ook. ik weet dat paarse olifanten met gele stippen slechte plannen met ons hebben. het feit dat iedereen zegt dat die olifanten niet bestaan, is bewijs dat de publieke opinie misleid is, voila een complot, kan niet anders! juist de afwezigheid van bewijs bewijst dat dit een feit is!quote:om de publieke opinie te mislijden?
zodat iedereen instemd...
ik heb het al tig keer gezegd zelfs...quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:15 schreef Croga het volgende:
[..]
Maar wat de reden dan wel is (rede is overigens een toespraak.... reden is het juiste woord hier) kun je ons ook niet duidelijk maken...... Net zo min als alle andere "voorstanders" die in dit topic gepost hebben.
En zoals al een aantal keer eerder aangegeven: zonder motief geen moord. Als de Illuminati geen motief hebben, kunnen ze ook niet bestaan. Wat is dat punt, waar je het over hebt, waar het allemaal heen zou moeten gaan?
een economie heeft leiding nodig, en nog een aantal factoren die niet kunnen bestaan als er sprake is van volledige slavernij. wie gaan die leiding verzorgen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
2: NWO slecht , politie staat , iedereen is slaaf van de ecnomie. (hetgeen wat er aankomt dus)
(+chip)
En wat zou dit dan opleveren voor de mensen die hier naar streven?quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:29 schreef BaajGuardian het volgende:
2: NWO slecht , politie staat , iedereen is slaaf van de ecnomie. (hetgeen wat er aankomt dus)
(+chip)
de sumerische godsdienst was echter geen monotheistische en kende heel veel verschillende goden, belangrijk hierin is Anu, de 'koning der Goden',quote:Op donderdag 27 mei 2004 01:48 schreef BaajGuardian het volgende:
interresant ...
maar er is een ding dat niet klopte...
de moslims hebben hun god van ALALU
niet van ElOAH
neem de NWO voor dummies maar.quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:22 schreef Alicey het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
het eerste in je zin moet nog gebeuren, derhalve kan het 2e geen gevolg zijn hiervan
[..]
- NWO for dummies
- NWO howto
- NWO in 21 days
zeg maar welk boek ik moet lezen
[..]
zo kan ik het ook. ik weet dat paarse olifanten met gele stippen slechte plannen met ons hebben. het feit dat iedereen zegt dat die olifanten niet bestaan, is bewijs dat de publieke opinie misleid is, voila een complot, kan niet anders! juist de afwezigheid van bewijs bewijst dat dit een feit is!
von daniken trucjes? , het is de enige manier OM het te verklaren terwijl het nog realistisch blijftquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
de sumerische godsdienst was echter geen monotheistische en kende heel veel verschillende goden, belangrijk hierin is Anu, de 'koning der Goden',
de scheiding der hemel en aarde is in het sumerische scheppingsverhaal via de Babyloniers (dat inderdaad veel kruisverbanden kent met het Joodse boek van Moshe of Genesis) is gedaan door Enlil, waarna Anu de hemel kreeg en Enlil de aarde.
verder is een belangrijke god Ea, god van het water, zijn zoon was Marduk, die de chaos overwon en hierdoor leider van alle goden werd, hij is ook bekend als Bel en werd vereerd in de vorm van een kalf, Marduk is ook als Beelzebub of Bäal in de bijbel te vinden
Allalu is slechts een half-god hierin, een vogelman die verliefd is op Ishtar (vrouwelijke God van de vruchtbaarheid, een soort venus, dochter van Anu)
Ik vind het ongeloofwaardig dat een volk voor een monotheistische godsdienst als hoofdgod slechts een bijfiguur uit een bestaande mythologie zou nemen.
natuurlijk zijn er veel crosslinks en ook interpretatie te vinden in de Joodse overlevering, het boek van Genesis is regelmatig vergeleken met het scheppingsverhaal van de Sumeriers (wat overigens niks van doen heeft met de mythe die jij beschrijft).
De Anunnaki is gewoon de verzameling Goden, typisch voor een polytheistische godsdienst, vergelijkbaar met het pantheon bij de Grieken, een verzameling uitlopende karakters, goden, half-goden demonen en helden die onderling vochten
Het is makkelijk om een scheppingsverhaal om te vormen naar een modernere verklaring: vooral als je dit kunt doen door een oude taal te vertalen naar 'nieuwe' beoordingen, dan maak je van vogelman astronaut, hemelpaard wordt ruimteschip ... tja je kent ze wel, de standaard von Däniken-trukjes.
maar de organisatie die jij beschrijft is veel ouder dan dat olie van belang is, tot de jaren dertig van de vorige eeuw was olie helemaal niet van belang...quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
midden oosten is rijk land , ze hebben daar zwart water , en dat is veel centjes waard
de rijken van de wereld wilden dit zwarte water dus deden en doen nogsteeds heel veel moeite om dat van de krullenbol haar mensjes af te stelen door aan geen kant kloppende afspraken te maken
kennelijk is voor jou religie een verhaal dat je orthodox moet zien, en dus een letterlijke waarheid _moet_ bevatten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:04 schreef BaajGuardian het volgende:
von daniken trucjes? , het is de enige manier OM het te verklaren terwijl het nog realistisch blijft
ipv roepen : Het is een onzichtbaar wezen waar je maar in moet geloven....
ik gebruikte dezelfde logica als jij gebruikt, blijkbaar voelt dat aan als een klap in je gezicht?quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
neem de NWO voor dummies maar.
en het vergelijken met paarse olifanten is nog dommer dan dat je me zou uitschelden uit frustratie...
hopelijk beantwoord je hiermee ook eens enkele vragen, kom op; we gaan het gewoon lezenquote:aangezien je blond bent , zal ik het op een DISNEY manier uitleggen.
of jij weet niet waar het midden-oosten ligt, of je weet niet waar de krullenbol haar mensjes wonen. het komt de geloofwaardigheid van je relaas tot dusver niet ten goede, maar we lezen vrolijk verderquote:midden oosten is rijk land , ze hebben daar zwart water , en dat is veel centjes waard
de rijken van de wereld wilden dit zwarte water dus deden en doen nogsteeds heel veel moeite om dat van de krullenbol haar mensjes af te stelen door aan geen kant kloppende afspraken te maken
tot zover - althans grotendeels - mee eensquote:die als ze niet nagekomen werden , een oorlog zouden ontketenen
de rijken maakten steeds meer landen arm en armer en armer
eten wat verbouwd werd mocht niet worden gegeten door de mensen zelf , nee dat diende als eten voor de westerse wereld , en de leider van het betreffende arme land , kreeg er dan een paar stuivers of pennys voor terug...
de motivatie lijkt mij niet correct hierquote:de frustratie groeide behoorlijk in de krullenbol mensjes hun landen
en al snel waren al die mensjes boos op de westerse rijken
ze doorzagen het plan dat de westerse rijken bedacht hadden...
om het midden oosten uit te melken en in te nemen.
maar opeens kwam er nog een land , een die van de anderre kant de krullenkopje mensjes aanviel
door over de grens posten te bouwen en de krullenkopjes het recht op leven te ontzeggen
(leven zonder rechten is *niet fijn*)
omdat er een PAAR IDIOTEN waren die hun kwaadheid voor de onderdrukking
(ja Israel is opgericht door de rijke Westenaars) van de rijken wilden uiten door burgers te doden...
de palestijnen bestaan niet. althans, diegenen die zich nu palestijnen noemen zijn verdwaalde egyptenaren en libanezenquote:(lekker normaal , als ik een figuur in frankrijk doodmaak , dan komt het franse leger toch ook niet alle nederlanders hun rechten ontnemen , nee )
en trouwens , de palestijnen zijn toevallig helemaal geen beesten volk , ze zijn nog menselijker dan alle regeringsleiders opgetelt.
je bent zelf een levend voorbeeld, maar laten we verder gaanquote:maar wat ultieme frustratie en economische Onderdrukking wel niet met een INDIVIDU kan doen...
algoed , we gaan verder...
egypte heeft oorlog gevoerd, en verloren. rusland en china zal het weinig kunnen schelen wat daar gebeurt lijkt me zoquote:het was dus de bedoeling om palestina in te nemen en dan daarmee een NWO te creeeren....
de slechte versie dus.
wat zou er nu gebeuren , als Palestina in totaal was ingenomen...(na irak , het gebied rond israel ..)
(en ze zitten ook al in israel.)
dan zouden Rusland China en Zeker weten Syrie en Egypte
zich bedreigd voelen en actie ondernemen..
een 3e wereld oorlog dus...
gevolgtrekking volg ik nietquote:met als gevolg dat de winaar , een nieuwe orde vormt die geheid een politie staat tot gevolg heeft...
vooral niet te veel zeggen inderdaadquote:het enige wat er dan tegen te doen is...
zou zijn dat tijdens al dit , er een 3E PARTIJ zou opstaan.
(zoals ook gaat gebeuren)
(meer zeg ik daar niet over)
eerder omdat oorlog voeren in de genen zit. na de eerste wereldoorlog zei men "dit nooit meer", na de tweede wereldoorlog zei men "dit nooit meer", na de derde wereldoorlog zal men zeggen "dit nooit meer"quote:waarom het zo zeker is dat er een derde wereld oorlog zou komen?
omdat één Reich nu eenmaal EEN leider kan hebben.
neehoor, elke geheime dienst heeft die trekjesquote:het is al bekend dat de Cia heel graag de wereld controleert.
vreemd?
ach, dat is al jaren zo. diezelfde god strijdt ook voor hun vijanden. altijd leuk, een neutrale godquote:de nation under god van Bush...is dat ook niet wat vreemd?
strijden onder de bless amerika..?
ah, ze aanbidden de dood. mooi, toch nog verschil. naar mijn weet laat de dood zich echter niet inspireren door volgelingen, dus het probleem vat ik dan ook nietquote:terwijl er occulte symbolen met amerika verbonden zijn , en Bush zlefs (KERRY OOK) een S&B is
een groep die niet GOD aanbid , maar DE DOOD.
het is allemaal schots en scheef.
het is pas een feit als het bewezen is, die bewijzen zijn er nietquote:dat er een conspiracy tegen het volk is , is geen vraag , maar een feit.
met bewijzen ben ik eenvoudig te overtuigenquote:het enige wat overblijft is het overtuigen van jullie.
mjaquote:(+de rest van de wereld , maar goed, ik ben natuurlijk niet alleen , en ook niet alleen op DIT forum)
waarom overtuigen? , DAN KOMT DE KLAP NIET ZO HARD AAN STRAKS.
groeten.
Mja stond in deze context symbool voorquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
inderdaad , mja
quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
het hele gedeelte over de Omega Agency was een hoax
die kun je dus vergeten.
het komt van een Stundentengrap , om een zo realistisch mogelijk Conspiracy document te maken.
zoals ik al opmerktequote:Op donderdag 27 mei 2004 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
JOJOJA...
x9o8a7h
s99i
n3e4e5g6
e9i8t7a6m4r3i2f1n4i
s99i
geef me je anders even een email van je.
dan heb ik een link voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |