abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19428836
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:17 schreef Alicey het volgende:

de rest van je antwoord was off-topic, en derhalve ga ik er niet op in
Jammer. Het was juist zo ontopic als maar kan. Er klopt iets niet. Wat dat dan is en of het bewezen moet worden, terwijl de ongelijkheid in de wereld overduidelijk is De hele reden dat jullie nu een persoon zitten te bashen is omdat jullie via een omweg willen bewijzen dat er niets hoeft te veranderen. Of niet dan? Jullie vragen om bewijzen terwijl je enkel naar binnen hoeft te kijken. Er zijn belangrijkere dingen waar we ons mee bezig kunnen houden. Stop met vragen, maar luister eens naar de antwoorden vanuit je hart.

PS @ mods, jammer dat bijdragen geheel gedelete worden. Maakt het toch een beetje creepy, dit gebeuren op dit forum. Erg jammer.
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:30:21 #152
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19429724
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 20:00 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Jammer. Het was juist zo ontopic als maar kan.
in ieder geval (voor de zoveelste keer) geen antwoord op mijn post
quote:
Er klopt iets niet. Wat dat dan is en of het bewezen moet worden, terwijl de ongelijkheid in de wereld overduidelijk is
die ongelijkheid was er altijd, en is niet iets van de laatste jaren. dat heeft niets met een nwo te maken
quote:
De hele reden dat jullie nu een persoon zitten te bashen is omdat jullie via een omweg willen bewijzen dat er niets hoeft te veranderen. Of niet dan? Jullie vragen om bewijzen terwijl je enkel naar binnen hoeft te kijken. Er zijn belangrijkere dingen waar we ons mee bezig kunnen houden. Stop met vragen, maar luister eens naar de antwoorden vanuit je hart.

PS @ mods, jammer dat bijdragen geheel gedelete worden. Maakt het toch een beetje creepy, dit gebeuren op dit forum. Erg jammer.
ja, die mods horen ook bij het complot. ik hoor er ook bij
  woensdag 26 mei 2004 @ 20:51:58 #153
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19430415
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:08 schreef Croga het volgende:
En het allermooiste is nog.....
[snip]
"What do I care?"......
hier nog meer bewijs gevonden
kijk ... nog een passer .......verstopt in de K
en een fallus
waarom denk je dat ie op Fok! is dan

wat hij deed was imo nog niet blaten
als jij het onbewezen acht...is je recht
maar beetje kinderachtig om iemand die met een verhaal aan komt zetten een blater noemen
of zie ik dat verkeerd

--edit .. neemt eea terug ---
* coz valt nu pas de tijd tussen die posts op
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:26:35 #154
33189 RM-rf
1/998001
pi_19431359
het doet me een beetje denken aan die hype net na 11 september,
toen circuleerden tientallen mailtjes dat je vooral de tekst NY33 moest intiepen en in Word in het font Windings moest zetten dan verscheen een davidster, een doodskop en twee torenahtige dingen, een duidelijke verwijzing naar 11 september.
het nummer zou het vluchtnummer zijn van een van de vliegtuigen.

feit was echter dat het nummer compleet random gekozen was en wingdings gewoon een dingbat font is, wat een verzameling van symbool-achtige tekens is, vast zal er ook wel een duifachtig teken in ziten, een zon en een roos.

Punt is, die symboliek, vaak verwijzend naar ofwel de romeinen (de triomfboog, de adelaar) grieken (de omega is gewoon de letter O in het griekse schrift, daarom staat hij ook op de EURO) of de egyptenaren (de pyramide, de obelisk) is integraal onderdeel van de westerse beeldencultuur, en bepaalde gemeenschappen zullen hier vaak leentjebuur uit spelen, daarom zie je vaak gelijkvormige symbolen gebruikt worden, dat en daarnaast je wel overal in dingen kan gaan ontdekken, mooi geillustreerd door coz die probleemloos aantoonde dat ook Fok! opgezet is door vrijmetselende desinformanten, immers er is duidelijk een passer te herkennen in het fok-logo...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19433625
Ik zie de TS wel heel erg hard roepen dat we ons klaar moeten maken voor de NWO en dat de Illuminati op onze zielen en vrijheid zitten te azen maar waar hij geen antwoord op geeft, en waar ik heel benieuwd naar ben is:

- wat is het motief van de illuminati? Gaat het ze om macht, geld, energie om hun ufo's van brandstof te voorzien, of is het een spelletje?
- al die dingen die je noemt, is daar niet een veel eenvoudiger verklaring voor te zoeken, zoals gewoon persoonlijke belangen, machtswellust, geld? Wel eens gehoord van Occam's razor? Die lijkt me hier zeer goed toe te passen
- Hoe kom je aan al die info? Je zegt er middenin te zitten, maar waarom doe je zo fucking geheimzinnig over je bronnen? Je kent "mensen uit de top" je hebt in "verschillende organisaties" gezeten, je kent mensen die "met illuminati hebben gesproken" en al dat soort vage ontwijkende claims. Kom uit de kast en kom met details waar we wat mee kunnen!
- En de vraag die ook al gesteld is: hoe onderscheid je informatie van disinfomatie? Er zijn duizenden websites met vaak de meest belachelijke informatie, vaak info die aantoonbaar niet klopt. Misschien zit er waarheid tussen, maar hoe filter je die uit de crap???

Ik ben bereid om alles open en onbevooroordeeld te benaderen, maar wil dan wel antwoord op deze vragen.
Unox, the worst operating system.
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:24:16 #156
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19434705
quote:
wat is het motief van de illuminati? Gaat het ze om macht, geld, energie om hun ufo's van brandstof te voorzien, of is het een spelletje?
Ik praat hier voornamelijk over globalisatie en sinds kort over het occulte tintje aangezien Bohemian Grove daarvoor keihard bewijs is. Over de rest houd ik fijn me mond dicht. Is niet relevant. Je hebt de links, zoek zelf maar naar je eigen mening.
quote:
al die dingen die je noemt, is daar niet een veel eenvoudiger verklaring voor te zoeken, zoals gewoon persoonlijke belangen, machtswellust, geld? Wel eens gehoord van Occam's razor? Die lijkt me hier zeer goed toe te passen
Dat is ook waar het uiteindelijk omgaat. Occulte business of niet. Occam's razor had ik nooit van gehoord. Kijk het wel eens na.
quote:
Hoe kom je aan al die info? Je zegt er middenin te zitten, maar waarom doe je zo fucking geheimzinnig over je bronnen? Je kent "mensen uit de top" je hebt in "verschillende organisaties" gezeten, je kent mensen die "met illuminati hebben gesproken" en al dat soort vage ontwijkende claims. Kom uit de kast en kom met details waar we wat mee kunnen!
sorry hoor, maar ga gvd lezen. Ik maak die comments niet. Dat is BaajGuardian, onze labiele fok-priester. Je bent de zoveelste al die mij verward met hem. Ik zit nergens middenin, dit onderdeel heeft gewoon me interesse gewekt.
quote:
En de vraag die ook al gesteld is: hoe onderscheid je informatie van disinfomatie? Er zijn duizenden websites met vaak de meest belachelijke informatie, vaak info die aantoonbaar niet klopt. Misschien zit er waarheid tussen, maar hoe filter je die uit de crap???
Ik kijk nu nog maar op enkele sites en luister voornamelijk naar mensen die ik vertrouw. Alle andere info vergelijk ik met elkaar. De rest haal ik uit interviews van mensen bij C2C, rense en Alex Jones. Via daar weet ik welke boeken/films ik moet halen. 90% van de mensen die daar komen zijn in mijn ogen betrouwbaar.

En hoe meer je weet hoe beter je bullshit kan filteren omdat je je kan cross-checken. Neemt niet weg dat ik over dit topic naar verhouding weinig weet.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_19435041
Mooie symbolen in deze topic. Ze behoren uiteindelijk van de "cult van de zon"

Cult van de zon staat voor het perfecte branden oftewel "het schijnen" (shining) het geen illumineren betekend en zo heb je dan de "illuminatie"

Het is de elite van die "Wiese Gotter" zoals de Arryannen ze zo graag noemen.
Ze worden de "oorspronkelijke" genoemd je mag ze van mij ook de "elders" noemen. Of "the genuine" Maar ook annunaki,nefelim,seraphim of chitauri.

In het latijn heet "oorspronkelijk" Germani, hievan is natuurlijk German en Germaan van afgeleid.
Ze hebben bloedlijnen en om maar gelijk met de deur in het huis te vallen ons konings huis behoort daar ook toe.Ik ga het nog gekker maken Willem Alexander en Maxima hebben de zelfde stam vader nl. Bernhard.

We zingen het toch "bin ich von Dietse (gemani) bloed.

Wil veel zonne cult wil zien kijk dan even naar de TV aub. We beginnen met het son (nos) journaal om daarna onderbroken te worden met Loeki de leeuw(leeuw=zon) onze perfecte brander we noemen dat de STER ja, godbeterhet de ster is een zon! En dan doen we het nog effe opnieuw met Nova en nova is een perfectbrandende ster maak je maar geen zorgen en die gasten zitten aan een tafel die rond is en in het midden een stip heeft een cirkel met punt is het symbool van de zon niets aan de hand hoor maak je maar geen zorgen!!

Maar wacht wat is een Zwastika? Wel een zonnewiel en we hebben het sybool voor de zon die ook wel SIGRUNE teken heet sig is nl. zon en wat zeiden die Arryannen?

Precies: Heil aan de zon!! Sigheil is niets anders dan ode aan de perfecte brander Illuminatie dus.

Zwastika betekend letterlijk SU Atsi KA waarvan Su= Zon Atsi=kruis Ka= ziel of slang
Zo hebben we ons allereerste beschavining naar de cult van de zon genoemd nl .Sumerië ziet u wel er zit het woord SU in! En mer is vortex of kolk en die heeft met de Pentagon te maken!!

Mer; is de kolk die zo belangrijk is en wee die gene die daar macht over heeft die mag zich echt Merlijn noemen!!!!

Dus aub lul niet met je romeinen of grieken die gasten die met die assholes aankomen hebben te veel op school gezeten en zijn helemaal suf geluld.Aan al die gasten die veel ,heel veel geleerd hebben doe me een lol en vergeet al die kut zooi die ze in je lege brein hebben gestampt dat is om je rond de TUIN te leiden. De Tuin wordt ook wel EDIN oftewel EDEN genoemd en dat ligt precies waar die yanken nu bezig zijn.Edin daar woonde Enlil en is broertje van Enki en deze gast is da mann.Enki is waar het grotendeels om draait hij is de god van het water wordt ook wel EA genoemd oftewel een priester, hetgeen een oannes is in het Egyptisch dus EA werd Eaoannes dus noemden die romeinen (ja lulloo gestudeerden nu mag je effe om de hoek kijken) hem Janus later dus Johannes oftewel Jan vandaar veel heilige Jan,toeval hoor maak je geen zorgen.

Wist u dat Jan een bijzondere helm had? Nl. zo'n een als kaizer Willhelm met zo'n punt dat hebben die paarden uit het oude Phoenicie ook de zogenaamde Eenhorns!Het paard is oh zo machtig. Dus werden alle afstammelingen ook wel wilhelms genoemd oftewel willenpies.
Onze willempie is ook watermanager.Toeval hoor maak je maar geen zorgen.

Maar wacht deze goden hadden nog meer kenmerken.Behalve dat ze horentjes hadden hadden ze ook een hele grote kin zoals de Daltons of Chin Chen of Mister Chin en daar om hadden de faraos zo'n hokey kin! Toeval hoor!

Nu blijkt Kerryook zo'n kin te hebben, een Haburgse kin noemt men zo iets.Hij heb (kerry) vier jaar geleden zijn kin in gekort ken je nagaan wat voor een plannen die toen al had!

Enki woonde 450000 jaar geleden in Zuid Afrika daar waar het nu JohannesBurg heet en dat is just fucking toeval hoor gestudeerde apen dat heel veel van hullie zijn.
Godbeterhet beginnen ze zo weer te lullen over romeinen fuck een eind op zeg, assholes!

De meeste van jullie snappen dus letterlijk geen reet van "sacred geometry"
De basis is de passer, wat dus een cirkel is en de haak wat het vierkant voorstelt.

Nederland 1 2 en 3 heeft als symbool cirkeltje (passer) en vierkant (haak).Toeval hoor.

Dit zijn zijn hele belangrijke basics voor da Illuminati en zij doen alles in drieen dus de "trinity" is belangrijk hiermee heb u gelijk de god van het water EA dus, later bij die grieken en romeinen Neptunus met zijn DRIETAND he,he zijn we ook weer uit de drietand staat voor de"trinity"
En,en,en waar ontplofte de eerste Zon ,halo zijn we er nog? Zon ,ook wel Sig genoemd op aarde? sure Trinity site! Toeval hoor maak je maar geen zorgen.

Tuurlijk gaan ze weer lullen van, he dodeca dat is wel weer van de hak ok de tak hey?

Ja sure man dat kompt omdat hullie te veel vol gestampt zijn met die romeinse en griekse kutzooi!!! Die mannen rulez helemaal niet hoor het zijn echte neppers ze hebben alles gejat van die "GERMANI" Bin ich von dietse bloed! Klootzakken dat zingen hullie toch!

Even terug bij de gewone mens die dit leest want aan die gestudeerde hebt je niks meer vandaag de dag.Die blijven alleen maar kutkammen over wanneer hun kut pensioen ingaat! Rot op gestudeerde, ik wordt stront ziek van u ga een eind fistfucken wil u? Wist u dat Balkenende een wedstrijd tafel van Bush heb gekrege?

Ok hier even da bloedlijn en dan kap ik ermee.

We beginnen met Ramses de Tweede die Farao met die enorme HAAKNEUS ook zo'n kenmerk van Illuminati.Prins Charles heb er ook zo een.
Gaan we door met al die HokeySticks naar Cleopatra dan naar Ptolemeus Alexander de Grote via Italie (Astor familie is Asterix naar genoemd) naar Koning Charlemagne die had vijf vrouwen en vandaar uit onstonden de 33 koningshuisen.Zo what the fuck zeggen al die volgestampte gestudeerden.Wel volkop van de laatse 42 amerikaanse presidenten zijn er 39 volbloedlijn van Charlemagne en bitte bitte bitte lul nou niet van we zijn allemaal familie vanelkaar want dat is weer zo'n lul verhaal wat ze je hebben laten leren in je lege brein, capice!
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:39:28 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19435064
"Out of chaos shall come the New World Order." - George Bush
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_19435310
Bedankt dodeca, ik heb een minuut lang harstikke moeten lachen om je post,,,,

Ik heb hem opgeslagen in word, kan ik hem af en toe lezen als ik me verveel, maar ik mail hem eerst naar the x files, die maken er wel een leuk script van...
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:54:26 #160
33189 RM-rf
1/998001
pi_19435365
ah, dus de publieke omroep is zo eigenlijk het centrum van de macht van de illuminatie ...

kijk, dat wil ik best ook wel geloven,
zal ik nog de geheimzinnige passer-gebaren die Erwin Krol maakt tijdens het uitleggen van het weer eraan toevoegen?

* RM-rf roept hard om Yvon Jaspers: "Yvon, wil je hier even komen bekennen dat het klokhuis enkel bedoeld is om kinderen te laten wennen aan de vrijmetselarij-symboliek, indoctrinatie, dat is wat ik je brom..."
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:59:55 #161
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19435490
quote:
Dodeca - Geregistreerd op: woensdag 26 mei 2004 @ 22:02
Dodeca, ik voel me geëerd man. Je hebt je speciaal ingeschreven om een hoop bullshit neer te zetten. Zoveel moeite voor mij, ik word er helemaal warm van.

Alleen jammer dat een scheldpartij niet bijzonder grappig is.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:15:01 #162
90061 coz
pi_19435824
ach hij heeft wel een paar voorbeelden gegeven van {mogelijke} tekens waar TS om vroeg toch ?
maar @ 22:02 .. hmmm

[ Bericht 5% gewijzigd door coz op 27-05-2004 00:18:20 (mss) ]
pi_19435841
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:51 schreef _The_General_ het volgende:
Bedankt dodeca, ik heb een minuut lang harstikke moeten lachen om je post,,,,

Ik heb hem opgeslagen in word, kan ik hem af en toe lezen als ik me verveel, maar ik mail hem eerst naar the x files, die maken er wel een leuk script van...
Mijn mond viel werkelijk open van verbazing en mijn bullshit-o-meter komt vanavond ook niet meer uit het rode. Naast dat het bijna onleesbaar geschreven is, is het inderdaad wel vrij komisch
quote:
Ja sure man dat kompt omdat hullie te veel vol gestampt zijn met die romeinse en griekse kutzooi!!! Die mannen rulez helemaal niet hoor het zijn echte neppers ze hebben alles gejat van die "GERMANI" Bin ich von dietse bloed! Klootzakken dat zingen hullie toch!
Vanwaar toch die frustratie tegen mensen die gestudeerd hebben Al heb ik wel zo'n vermoeden
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
pi_19435858
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 23:38 schreef dodeca het volgende:
Mooie symbolen in deze topic. Ze behoren uiteindelijk van de "cult van de zon"
Cult van de zon staat voor het perfecte branden oftewel "het schijnen" (shining) het geen illumineren betekend en zo heb je dan de "illuminatie"
illumineren betekend verlichten, niet schijnen.
quote:
Het is de elite van die "Wiese Gotter" zoals de Arryannen ze zo graag noemen.
Ze worden de "oorspronkelijke" genoemd je mag ze van mij ook de "elders" noemen. Of "the genuine" Maar ook annunaki,nefelim,seraphim of chitauri.
Smufen? Dat jullie nog buiten jullie kamertje durven te komen zeg, met al die groeperingen
quote:
In het latijn heet "oorspronkelijk" Germani, hievan is natuurlijk German en Germaan van afgeleid.
Klopt, je punt?
quote:
Ze hebben bloedlijnen en om maar gelijk met de deur in het huis te vallen ons konings huis behoort daar ook toe.Ik ga het nog gekker maken Willem Alexander en Maxima hebben de zelfde stam vader nl. Bernhard.
Bron?
quote:
We zingen het toch "bin ich von Dietse (gemani) bloed.
Ow, dat is je bron, Bestudeer de geschiedenis van de Nederlandse taal en je ziet waarom...
Maar die regel bewijst niets over Maxima en haar stamvader.
quote:
Maar wacht wat is een Zwastika? Wel een zonnewiel en we hebben het sybool voor de zon die ook wel SIGRUNE teken heet sig is nl. zon en wat zeiden die Arryannen?
Sigrune symbool voor de zon het zijn twee bliksemflitsen, direct afgeleid van de letters ss, schutzstaffel. Ontworpen in opdracht van de nsdap door een grafisch vormgeven. Staat volkomen los van welke vreemde organisatie dan ook, maar in jullie wereld hoort de nsdap waarschijnlijk ook erbij....
quote:
Dus aub lul niet met je romeinen of grieken die gasten die met die assholes aankomen hebben te veel op school gezeten en zijn helemaal suf geluld.Aan al die gasten die veel ,heel veel geleerd hebben doe me een lol en vergeet al die kut zooi die ze in je lege brein hebben gestampt dat is om je rond de TUIN te leiden. De Tuin wordt ook wel EDIN oftewel EDEN genoemd en dat ligt precies waar die yanken nu bezig zijn.Edin daar woonde Enlil en is broertje van Enki en deze gast is da mann.Enki is waar het grotendeels om draait hij is de god van het water wordt ook wel EA genoemd oftewel een priester, hetgeen een oannes is in het Egyptisch dus EA werd Eaoannes dus noemden die romeinen (ja lulloo gestudeerden nu mag je effe om de hoek kijken) hem Janus later dus Johannes oftewel Jan vandaar veel heilige Jan,toeval hoor maak je geen zorgen.
Als jij ontevreden bent met de naam jan die je ouders je gegeven hebben, dan wilt dat nog niet zeggen dat je er sprookjes omheen hoeft te verzinnen om het spannender te maken hoor...
quote:
Wist u dat Jan een bijzondere helm had? Nl. zo'n een als kaizer Willhelm met zo'n punt dat hebben die paarden uit het oude Phoenicie ook de zogenaamde Eenhorns!Het paard is oh zo machtig. Dus werden alle afstammelingen ook wel wilhelms genoemd oftewel willenpies.
Onze willempie is ook watermanager.Toeval hoor maak je maar geen zorgen.
Welke Jan? Kaiser Wilhelm II van Hohenzohlern droeg die helm omdat dat al meer dan 100 jaar traditie was, meer niet. Over de naam:

Afgeleid van het Germaanse wil en helm, De naam betekent de beschermer met de sterke wil
quote:
Maar wacht deze goden hadden nog meer kenmerken.Behalve dat ze horentjes hadden hadden ze ook een hele grote kin zoals de Daltons of Chin Chen of Mister Chin en daar om hadden de faraos zo'n hokey kin! Toeval hoor!

Nu blijkt Kerryook zo'n kin te hebben, een Haburgse kin noemt men zo iets.Hij heb (kerry) vier jaar geleden zijn kin in gekort ken je nagaan wat voor een plannen die toen al had!
quote:
We beginnen met Ramses de Tweede die Farao met die enorme HAAKNEUS ook zo'n kenmerk van Illuminati.Prins Charles heb er ook zo een.
Hoe kan een uiterlijk kenmerk dat niet beinvloedbaar is staan voor een bepaalde groepering?

De gedeeltes die ik heb weg gelaten waren te lachwekkend om op in te gaan.
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:24:19 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19435978
het hele gedeelte over de Omega Agency was een hoax

die kun je dus vergeten.

het komt van een Stundentengrap , om een zo realistisch mogelijk Conspiracy document te maken.
pi_19436229
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
het hele gedeelte over de Omega Agency was een hoax

die kun je dus vergeten.

het komt van een Stundentengrap , om een zo realistisch mogelijk Conspiracy document te maken.
Goh, als je een enigszins kritische opstelling had gehad tegenver al die fantastische verhalen had je dat zelf ook wel kunnen bedenken. Anders denken hoeft niet. Denken is voldoende.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:48:08 #167
90061 coz
pi_19436381
hoe je het wend of keert
er zullen altijd dingen zijn die men wilt achterhouden
en dan kan men nog beter "bullshit" vertellen dat men beseft dat er meer kan zijn dan ze zien
dan het blind ontkennen ...

of zijn de mensen die het hardst roepen ...dat kan nooit .. al bijna pionnen van een schaakspel
pi_19436701
Verwarring zaaien is het doel. Het lukt aardig zie ik zo Nu over tot de orde van de dag... Zijn er echt geen dingen, verantwoordelijkheden ten opzichte van onze gastplaneet die we kunnen vervullen?
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:19:32 #169
33189 RM-rf
1/998001
pi_19436900
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:16 schreef _The_General_ het volgende:

illumineren betekend verlichten, niet schijnen.
misschien is dat een interessante vraag?
ik zie enige gelijkenis met het hebreeuwse woord Helel, wat staat voor licht dragen, of misschien ook licht reflecteren, en kan ook schijnen betekenen:
het is een naam die gegeven werd aan de maan of de morgenster, en het is ook de naam die Lucifer gegeven word in de Joodse schriften.

Het is een tegenbeeld van Eloah, de enige machtige God (Eloah staat voor macht), de bron van licht, Eloah is de eerste naam van een monotheistische god, de zon. (de joden gebruiken dit voor Elohim, de moslims voor Allah).

Het 'verlichten' was ook een werk van Lucifer (Helel ben Shahar, uit jesaja), de gevallen engel, die voornamelijk poogde de macht van de zon-God te evenaren, door zijn licht te reflecteren.

De grieken namen helel over van de joden, de romeinen maakten daarvan lumini (warvandaan de naam lucifer komt)

Ik denk niet dat dit een werkelijk bewust verband is, eerder een teken van dat de manier waarop mensen taal gebruiken om over religie en "macht' te praten kennelijk duizenden jaren al gelijk is gebleven
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:20:02 #170
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19436907
jawel ealanor

dat heet opstaan tegen de maatschappijen die vervuilen , masaal

met een nieuwsbrief of politieke partij kom je niet ver
pi_19436935
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:55 schreef _The_General_ het volgende:
Jullie zijn oftwel doorgeschoten xfiles fans, of een gevaar voor deze maatschappij....

deze maatschappij is een gevaar voor zichzelf (en zie dat eens te ontkennen) en de doorgeschoten xfiles fans zoals je ze noemt,.. zijn mensen die meer durven nadenken dan jij, lijkt het.
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:40:36 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19437124
heete deze ch. niet TRUTH?

en is deze topic niet iets over MASONIC PROOF?

waarom zegt meneer general dan dat wij doorgeschoten zijn , of een gevaar voor de (verzonnen) maatschappij (is al zon domme uitspraak , een gevaar voor de maatschappij , zucht)

het gaat hier over een onderwerp en dan word er over dat onderwerp gepraat.
moet je dan als critici iedereen lopen bashen?
general?
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:48:35 #173
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19437219
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

misschien is dat een interessante vraag?
ik zie enige gelijkenis met het hebreeuwse woord Helel, wat staat voor licht dragen, of misschien ook licht reflecteren, en kan ook schijnen betekenen:
het is een naam die gegeven werd aan de maan of de morgenster, en het is ook de naam die Lucifer gegeven word in de Joodse schriften.

Het is een tegenbeeld van Eloah, de enige machtige God (Eloah staat voor macht), de bron van licht, Eloah is de eerste naam van een monotheistische god, de zon. (de joden gebruiken dit voor Elohim, de moslims voor Allah).

Het 'verlichten' was ook een werk van Lucifer (Helel ben Shahar, uit jesaja), de gevallen engel, die voornamelijk poogde de macht van de zon-God te evenaren, door zijn licht te reflecteren.

De grieken namen helel over van de joden, de romeinen maakten daarvan lumini (warvandaan de naam lucifer komt)

Ik denk niet dat dit een werkelijk bewust verband is, eerder een teken van dat de manier waarop mensen taal gebruiken om over religie en "macht' te praten kennelijk duizenden jaren al gelijk is gebleven
interresant ...
maar er is een ding dat niet klopte...
de moslims hebben hun god van ALALU
niet van ElOAH

je zou de sumerische teksten een moeten bestuderen.
(vooral de kleitabletten)

ik heb er hele documenten van op mijn pc.

in totaal : 457 Txt Files.

dus nee die kan ik niet laten zien

wel kan ik dus zeggen de sumerische documenten op te zoeken op google

en nu niet allemaal weer zeiken dat ik steeds met google kom
ik kan moeilijk 457 txt files in mijn eigen schrift gaan lopen tiepen wel?

groet.
  donderdag 27 mei 2004 @ 01:53:57 #174
90061 coz
pi_19437284
quote:
eerder een teken van dat de manier waarop mensen taal gebruiken om over religie en "macht' te praten kennelijk duizenden jaren al gelijk is
ik had laatst bijna het omgekeerde
babylonische spraakverwarring als oorzaak van eea
pi_19438278
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 01:40 schreef BaajGuardian het volgende:

het gaat hier over een onderwerp en dan word er over dat onderwerp gepraat.
moet je dan als critici iedereen lopen bashen?
general?
Ik Bash niemand, zolang die gene normaal post, en zijn verhaal met bronnen onderbouwt, iets wat nog niemand van de pro's in dit topic is gelukt. De persoon waar ik zojuist op reageerde deed niets anders dan schelden en vloeken tussendoor, waardoor ik zijn verhaal niet serieus vind,

Maar het maakt toch niet uit wat iemand zegt want:

a/Jullie zijn er heilig van overtuigd
b/Iedereen die het niet met jullie eens is is automatisch van de partijen die jullie willen bestrijden

Dus jullie hebben altijd gelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')