abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:21:10 #101
39581 Salvad0R
universal
pi_19417163
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:14 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ik denk dat ze snel moeten zijn, of zijn er misschien wat technische haperingen, dat dit plan nog niet is doorgevoerd?
(lastig al die planningen van de vrijmetselarij-bureaucratie, als je niet het passende meetpasser-olijftak-stempeltje onder het juiste document hebt, moet je weer helemaal vooraan bij het loket 'aanvraag werelddominatie' beginnen )
*Laughing Out Loud.
pi_19417228
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei het al AL LEG JE DE WAARHEID RECHT VOOR UWEN NEUS , GIJ ZULT HET ONTKENNEN
Leuke one liner, jammer dat het geen inhoud heeft.
quote:
omdat het jullie BESEF TE BOVEN GAAT , jullie begrijpen de verhoudingen niet , de technische waarheid niet
en al helemaal niet , dat dit allang geaccepteerd is in de wetenschap
maar NIET OPENBAAR GEMAAKT!!!
Maar natuurlijk.... En jij begrijpt het natuurlijk wel....
quote:
en General... jullie vragen zelf om bewijzen , ik heb geen zin om een MAAND lang hier te zitten typen tot jullie wat geloven , dus VOILA , zeur dan niet dat ik iets copy paste...
als ik links zou zetten , dan leest niemand de tekst die er toe doet....
er is tevens ook een groter publiek dan wat er nu present is
en dat leest eerder de text hier onder de neus , dan dat het op een onbekende link klikt.
Het probleem is dat ook deze teksten nergens een onderbouwing bevatten. Deze teksten staan vol met aannames die niet te verifieren zijn. De teksten zijn dan ook gewoon fictie, zoals Isaac Asimov of Margaret Weis ze zouden kunnen schrijven.
quote:
ik zal jullie nog eens de waarheid aanrijken , Bird zei het al , ze zijn er niet klaar voor , ik geef hem gelijk , de mensheid is het blijkbaar inderdaad nogsteeds niet waard om de waarheid te kennen
waar ik ook kom , met alle goede bedoeling , ongeloof....
algoed....
dan niet.
op naar het de volgende topic , of site , of connectie.....
Succes joh..... Maar als jij zo'n belangrijke speler bent, zou je je dan niet bezig moeten houden met het domineren van de wereld? Of het reizen naar andere dimensies? Of.... of... of.....
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:23:43 #103
39581 Salvad0R
universal
pi_19417237
quote:
ik zei het al AL LEG JE DE WAARHEID RECHT VOOR UWEN NEUS , GIJ ZULT HET ONTKENNEN

omdat het jullie BESEF TE BOVEN GAAT , jullie begrijpen de verhoudingen niet , de technische waarheid niet
en al helemaal niet , dat dit allang geaccepteerd is in de wetenschap
maar NIET OPENBAAR GEMAAKT!!!

en General... jullie vragen zelf om bewijzen , ik heb geen zin om een MAAND lang hier te zitten typen tot jullie wat geloven , dus VOILA , zeur dan niet dat ik iets copy paste...
als ik links zou zetten , dan leest niemand de tekst die er toe doet....
er is tevens ook een groter publiek dan wat er nu present is
en dat leest eerder de text hier onder de neus , dan dat het op een onbekende link klikt.

ik zal jullie nog eens de waarheid aanrijken , Bird zei het al , ze zijn er niet klaar voor , ik geef hem gelijk , de mensheid is het blijkbaar inderdaad nogsteeds niet waard om de waarheid te kennen
waar ik ook kom , met alle goede bedoeling , ongeloof....
algoed....
dan niet.

op naar het de volgende topic , of site , of connectie.....
Joh, ik ben voor elke waarheid klaar, maar als een of andere user gaat verkondigen dat hij overal "middenin" zit, dan is t logisch dat ik alles wat diegene zegt bij voorbaat in twijfel trek.
Onzin praten, kritiek krijgen en dan roepen "men is niet klaar voor deze informatie", is een goed voorbeeld van rondlopen met een bord voor je hoofd.
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:25:53 #104
33189 RM-rf
1/998001
pi_19417294
quote:
het gaat niet om hoeveel je tiept, en hoeveel plaatsjes of gecopy-paste teksten je wel niet plaatst.

het gaat erom of je kunt antwoorden op vragen van mensen hier, ingaan op de twijfels en je beweringen onderbouwen.

ik zie van jouw kant veel FUD komen, maar je ontwijkt direkte antwoorden en komt enkel aan met meer losse en weinig relevante andere beweringen.

je OA is niets anders dan een naam geven welke invloed de inlichtingendiensten hebben op de amerikaanse politiek, die is idd groot.
maar dat bewijst nog niet dat deze ook de politiek aansturen qua plannen, als je kijkt naar bv het handelen van Hoover was het voornamelijk manipulatie om zijn eigen positie te versterken en die van het Bureau, het is niet zo dat er werkelijk een sociaal-betrokken plan achterstond dat Hoover poogde te bereiken.
Hij was gewoon een slimme carriere-bureaucraat, niets meer en niets minder, ik vermoed dat in de regionen die jij noemt als 'complot-leiders' je verdomd veel van dat soort carriere-bureaucraten tegenkomt (Bush, Nixon) zonder nu echt een eigen 'masterplan' dat ze wilden bereiken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19417308
* Croga belt met de kliniek...

"Geen onbegeleid verlof meer voor die Baajdude meer hoor! Hij probeert zijn waanideëen nu ook al buiten de kliniek aan de man te brengen!"
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:34:29 #106
39581 Salvad0R
universal
pi_19417504
Pas als de bron objectief is, zal ik dingen als waarheid aannemen.
Feit is dat geen enkele bron objectief is, er is altijd wel iemand die aan de touwtjes trekt.
We know what we need to.
Kennis, die gedeeld wordt door de massa, is een absolute waarheid voor die massa.
Waarheden worden gecreeerd, nix meer, nix minder.
pi_19417543
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 11:54 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

klik
quote:
Welcome to Majestic Twelve! As you know, we are a super-above-top secret organization and information about the Group is highly restricted.
!

Deze site heeft een originele marketingsstrategie, petje af hoor

Bij een boek aangeboden op de site (Amazon)

Above Top Secret
Timothy Good
Buy New $14.95!
quote:
Fortunately, this was marketed as fiction, or the game would be up for Majestic Twelve! John Oliver Banion is (apparently) abducted by aliens and becomes a virtual messiah for UFO movement. But was he really abducted, or was it a screwed-up misinformation campaign by the super-secret group, Majestic Twelve?
MJ-1 says: "Screwed up?!? We never screw up!"

MJ-2 says: "This is the worst thing to happen to Majestic Twelve since that book about the real Roswell cover-up! Uh, that microphone isn't live, is it? Never mind."
kopen jongens, $$$
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:38:27 #108
39581 Salvad0R
universal
pi_19417607
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef The_Shining het volgende:

[..]

[..]

!

Deze site heeft een originele marketingsstrategie, petje af hoor

Bij een boek aangeboden op de site (Amazon)

Above Top Secret
Timothy Good
Buy New $14.95!
[..]

kopen jongens, $$$
ja, wat een grapjassen he
op dat forum zitten alleen maar conspiracy freaks
had gegoogled naar die zin: "wij creeeren de heldere waarheid" oid, in t Latijn en ik kreeg die site.
pi_19417621
Baaj ik moet de andere posters gelijk geven dat je het op een andere moet brengen. Je moet iedereen in zijn/haar waarde laten.

Veel mensen staan best open voor de dit verhaal.. Jouw methode werkt tot nu toe averechts please change your style.

[ Bericht 5% gewijzigd door ramzes op 26-05-2004 13:04:35 ]
pi_19417656
Wat me overigens erg opvalt is dat:

- Baaje niets in zijn profiel heeft ingevuld terwijl de meest felle vragenstellers het gehele profiel hebben gevuld.
- Baaje in het geheel niet buiten TRUTH post......

Vooral dat eerste punt valt me vaker op: degenen die niet in staat zijn hun ideeen met verifieerbare feiten te onderbouwen, laten ook nooit weten wie ze nou eigenlijk zijn......
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:50:07 #111
39581 Salvad0R
universal
pi_19417907
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:40 schreef Croga het volgende:
Wat me overigens erg opvalt is dat:

- Baaje niets in zijn profiel heeft ingevuld terwijl de meest felle vragenstellers het gehele profiel hebben gevuld.
- Baaje in het geheel niet buiten TRUTH post......

Vooral dat eerste punt valt me vaker op: degenen die niet in staat zijn hun ideeen met verifieerbare feiten te onderbouwen, laten ook nooit weten wie ze nou eigenlijk zijn......
ik denk dat baaj zijn beoordelend vermogen niet moet overschatten.
wat voor hem waarheid is, is niet automatisch voor iedereen waarheid.
Als we samen de informatie objectief kunnen doorspitten, dan komen we uiteindelijk bij waarheden die dichter liggen bij de "echte" waarheid, dan een individuele kijk op zaken.
  woensdag 26 mei 2004 @ 12:50:47 #112
39581 Salvad0R
universal
pi_19417925
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:50 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

ik denk dat baaj zijn beoordelend vermogen niet moet overschatten.
wat voor hem waarheid is, is niet automatisch voor iedereen waarheid.
Als we samen de informatie objectief kunnen doorspitten, dan komen we uiteindelijk bij waarheden die dichter liggen bij de "echte" waarheid, dan een individuele kijk op zaken.
en Dat is interessant, vind ik.
pi_19418320
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:05 schreef displission het volgende:

Jim Morrison(vergeef me Jim als ik je achternaam verkeerd schrijf)had ook een droom. Hij wilde ook grote groepen achter zich verzamelen om de wereld te veranderen. Zijn biografie heb ik ook gelezen(Doors of Perception)
Doors of Perception is geschreven door Aldous Huxley na een goede mescaline trip, het is niet bepaald de biografie van Morrison.

Dit topic leest wel lekker weg moet ik zeggen.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:13:43 #114
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19418508
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef ramzes het volgende:
Baaj ik moet de andere posters gelijk geven dat je het op een andere moet brengen. Je moet iedereen in zijn/haar waarde laten en jezelf niet teveel op de borst kloppen.

Veel mensen staan best open voor de dit verhaal. Het is aan jou om hen te overtuigen met steekhoudend bewijs. Jouw methode werkt tot nu toe averechts.Please change your style.
het si altijd mijn intentie geweest om een collectieve waarheid te openbaren
ik heb jaren mij verdiept , en allerlei organisaties bevraagd...
ook verschillende orgs gejoined
nu heb ik zelf een organisatie vol van Top members , dus ELITE defectors.
ze zijn mij allen gejoined , en tezamen vormen wij nu een groep die de waarheid aan het volk wil terug geven , de technologien in die posts die nu als kolder bestempeld worden zijn WAAR
ze bestaan.

sommige dingen zijn niet te bewijzen , daar zit tijd tussen

de boodschap blijft , pas op voor NWO , het komt eraan , neem nu acht en vorm een Unie
alle mensen tezamen , alle Minds op waarheid.

ik heb het alleen gehad door het eeuwige gezeur om onderbouwing
er valt weinig te onderbouwen verder dan dat ik heb gedaan
ik heb nu eenmaal geen miljoenen dus kan niet even interviews gaan plegen met hoge militairen
degenen in mijn org. zijn daar ook niet om hun eigen status bloot te stellen...
dus daar kan ik ook niet mee naar buiten komen
het is een constante afweging wat je wel en niet kan doen
er is wel waarheid die iedereen meteen zou overtuigen maar dat zou me letterlijk in een zeer onprettig klimaat stellen om het nog wat afgezwakt te formuleren

wie mij niet gelooft moet dat maar zelf weten , maar wie de waarheid wegtrapt en er nieteens naar wil kijken...
daar ga ik geen naderre moeite aan besteden

voor mij is de boot af.

totdat de genen die liever in een Politie staat willen leven weer naar bed zijn.
dan zal ik wel weer even online komen

enig idee hoe deprimerend het is om echt met goede wil de tijd te nemen alles wat neer te typen
en dan als antwoord krijgen , het sloeg nergens op...
en dat is het?
en dan moet ik maar weer iets anders bedenken om het te onderbouwen?
van de zotten...
ik ben hier niet op truth gekomen om mesjogge te worden van het nadenken...
wie info wil , kan het krijgen , wie het niet wil , mag vanaf nu zn smoel houden tegenover mij...
ik ga er niet meer op in , nog snachts.
al zal de maan op de aarde vallen , dan antwoord ik nog niet.

trouwens , iemand zei dat ik nergens anders op fok was...
zeker nog nooit van de Front page gehoord...
en in mijn ID staat niks omdat ik dus naast het mensen bewust maken op forums
ook een UNDERCOVER LEVEN HEB.
zoals aangegeven. (mijn org????)
is wel erg logisch dat ik dan niet mijn complete identiteit prijsgeef wel?

algoed...

voor degenen die willen luisterren , tot vannacht.
groet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:18:33 #115
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19418635
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:

ik heb het alleen gehad door het eeuwige gezeur om onderbouwing
er valt weinig te onderbouwen verder dan dat ik heb gedaan
mooi, dan zijn wij daar in ieder geval uit
quote:
wie mij niet gelooft moet dat maar zelf weten , maar wie de waarheid wegtrapt en er nieteens naar wil kijken...
ik wil kijken naar de waarheid, dat is een reden dat ik een onderbouwing leuk vind
quote:
enig idee hoe deprimerend het is om echt met goede wil de tijd te nemen alles wat neer te typen
en dan als antwoord krijgen , het sloeg nergens op...
en dat is het?
als iemand mij vraagt waarom ik werk, en ik vertel het hele verhaal van moby dick.. wat denk je dan dat de reacties zullen zijn?
quote:
en in mijn ID staat niks omdat ik dus naast het mensen bewust maken op forums
ook een UNDERCOVER LEVEN HEB.
haha. en juist jij, die alles hebt onderzocht, gelooft anoniem te zijn op internet?
pi_19418646
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:36:00 #117
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19419058
ik ben niet annoniem voor echelon , en niet voor nsa ...
so what?
iedereen heeft ADVAPI32.DDL

ik heb het over het simelle , dat ik niet al mijn gegevens op een forum ga zetten , snap je dat al niet?

ach , laat ook maar , je snapt het indd niet.

ik kom hier avond wel weer.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:39:31 #118
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19419140
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
so what?
ik toch echt niet hoor
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:45:07 #119
39581 Salvad0R
universal
pi_19419265
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

voor degenen die willen luisterren , tot vannacht.
groet.
Spreek je dan
  woensdag 26 mei 2004 @ 13:53:36 #120
51793 Julynell
Het zonnetje in huis!
pi_19419464
Het begint steeds meer op een slechte SF film te lijken
Vraag me toch af...het doel is toch om een unie te vormen van mensen die zich verzetten tegen die NWO??
Hoe denk je dat ooit te bereiken als je het allemaal op deze manier brengt? Want de manier waarop je het brengt is, zoals je zelf wel ziet, niet erg geloofwaardig.
En daarbij vraag ik mij af waarom je daar pas zolaat mee komt dan. Ik bedoel, uit die stukken maak ik op dat we nog maar een paar jaar (op zijn hoogst) hebben voordat gaat gebeuren wat jij ons hier wijs probeert te maken.

Begrijp me niet verkeerd, ik geloof best wel dat er iets is dat ons allemaal 'stuurt' maar zoals jij het nu brengt is het echt ver van mijn bed. Komt bij dat er best een aantal dingen zijn (zie vragen van andere posters) die je gewoon niet kunt onderbouwen en daarom niet geloofwaardig kunt maken.
Plus dat ik me afvraag, als alles wat je zegt waar is, waarom er niet al veel meer mensen zoals jij zijn opgestaan om te doen wat jij nu probeert te doen.
Carpe Diem, Memento Mori
  FOK!fotograaf woensdag 26 mei 2004 @ 13:55:27 #121
18921 freud
Who's John Galt?
pi_19419499
quote:
so what?
advapi32 - advapi32.dll - DLL Information
DLL File: advapi32 or advapi32.dll
DLL Name: Advanced Windows 32 Base API DLL
Description: Advanced API services library supporting numerous APIs including many security and registry calls.
Part Of: Windows NT 4.0
System DLL: Yes
Common Errors: File Not Found, Missing File, Exception Errors
quote:
ik heb het over het simelle , dat ik niet al mijn gegevens op een forum ga zetten , snap je dat al niet?
Vind je het vreemd dat met de verhalen die je post, men benieuwd is naar wie het post? De echte waarde van informatie is sterk afhankelijk van degene waar het vanaf komt. Je kan dus zoveel beweren, maar zolang uit je posts niet te verifieren valt, blijft men wantrouwig. Misschien is dat iets waar je eerst aan moet werken. Het lijkt me redelijk logisch dat als je mensen wil waarschuwen, je eerst een boel credibility opbouwt, maar dit feit ontgaat je.
quote:
ach , laat ook maar , je snapt het indd niet.

Ik denk dat jij het punt mist wat sommigen waaronder croga hier probeert over te brengen. Je posts zijn mooie verhalen, totdat je ze met zaken kan onderbouwen. Samenzweringen zijn per definitie slecht te bewijzen, maar als je kijkt hoe Moore bijvoorbeeld zaken onder de aandacht brengt, dan is het niet onmogelijk.

Lange verhalen hebben geen zin. Focus je op een klein onderdeel en ga daar op in. Dat is constructiever voor iedereen en houdt de discussie gefocust.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:06:51 #122
33189 RM-rf
1/998001
pi_19419704
quote:

voor vanavoind, mocht je willen zou ik je graag willen vragen om twee dingen verder uit te leggen, liefst zo feitelijk mogelijk:

1. heb je een soort van tijdslijn van het ontstaan van organisaties als de OA en de vrijmetselaars algemeen, welke punten zijn essentieel bij het tot stand komen van deze organisaties?

2. Wat is een duidelijke feitelijke methode om de illuminatie en NWO te bestrijden? welke punten moet je dan vermijden? wat kan het doen stoppen? (en niet antwoorden met algemeenheden dat 'de wereldbevolking zich moeten verzamelen en gezamelijk dit bestrijden, dat is juist het creeeren van een NWO', wat kan een individueel mens doen tegen de NWO?)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_19419825
Oeh, de TS heeft hiermee bewezen dat logo's overal ter wereld gebruikt worden, erg fascinerend

Maar natuurlijk zit hier een wereldwijde boe-man organisatie achter die de hele wereld wil overnemen

BaajGuardian heeft duidelijk één of andere conspiracy website-je in zijn bookmarks en rent als een mak lammetje achter elk fantastisch verhaal aan wat ie vind, zonder zelf na te denken of kritische noten te plaatsen. Dit soort mensen zie je ook vaak in een cult of achter één of andere goeroe aanlopen, maar het zal waarschijnlijker dat ie gewoon in een fase in zijn leven zijn zit waarin geheimzinnig doen en doen alsof je beschikt overal informatie over geheime organisaties die de wereld gaan overnemen als 'stoer' wordt ervaren
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:21:28 #124
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19419995
quote:
Toshitsugu...
care to join my org?
kan iemand als jou wel plaatsen...
mijn org. ROTG heeft al een aantal mensen van hogerre status...
en ook van meer kennis van zaken dus...
zeg maar ja of nee.
Nee, want je komt bij mij over als een labiele profeet en je "organisatie" klinkt als een vage sekte. En als ik kennis genoeg heb om in organisatie te passen is er iets mis.
quote:
TS, nog een mooie voor je van eigen camera. Deze foto is genomen recht boven het hoofdaltaar in de kathedraal in Den Bosch, wat ingewijd is door de huidige paus. Je mocht geen foto's maken daar, maar goed, als die hard TRU idioot toch ff plaatje schieten he .
Thx Freud, hier hebben we tenminste wat aan. Erg handig dat je de plek erbij zet. Ik heb veel foto's niet opgenomen in die rij, puur omdat ik geen idee had waar en/wanneer ze zijn gemaakt.

--------------

Iemand die eyes wide shut heeft gezien herkent dit wel. Komt uit de freemason plaats Milton Engeland (schijnt een zwaar onaangename plek te zijn). Stanley kubrick stierf aan een hartaanval tijdens de laatste montages van zijn film.

nieuw Zelf gevonden - Hier nog een ingescande 17th eeuwse versiering van een kaart. Een hoop van dezelfde symbolen als nu door bijvoorbeeld de PKK worden gebruikt. (zie eerste post)

Zon (the illuminated), ladingen sterren (pentagrammen), de rode rozen, passers, fakkel/barbeque, uilen, minstens 1 Phoenix. (*mag het ietsje meer zijn?)

Ik heb geen nazoek gedaan over Galileo maar heb al enkele keren horen noemen dat hij een "ingewijde" was. Zijn kennis over Atlantis is erg indrukwekkend. (een wereldwijd fenomeen aan het einde van de laatste ijstijd...De bewijzen zijn al lang gevonden. zie werk van Graham Hancock, Jonathan Gray, William Henry, en anderen)

Tycho Brahe zocht ik even 3 sec na. Direct popten de termen als: Deense adel, invloedrijke astronoom, freemason op. Weer wat om na te zoeken.

Zo grappig. Je zoekt 1 van de symbolen en als vanzelf beginnen de anderen ook omhoog te komen. En de mensen die met die symbolen te maken hebbben zijn stuk voor stuk Adel of waren lid van een vage organisatie.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  woensdag 26 mei 2004 @ 14:21:51 #125
909 Num
Núm dus!
pi_19420005
RM-rf waar staat OA voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')