*Laughing Out Loud.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:14 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Ik denk dat ze snel moeten zijn, of zijn er misschien wat technische haperingen, dat dit plan nog niet is doorgevoerd?
(lastig al die planningen van de vrijmetselarij-bureaucratie, als je niet het passende meetpasser-olijftak-stempeltje onder het juiste document hebt, moet je weer helemaal vooraan bij het loket 'aanvraag werelddominatie' beginnen)
Leuke one liner, jammer dat het geen inhoud heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei het al AL LEG JE DE WAARHEID RECHT VOOR UWEN NEUS , GIJ ZULT HET ONTKENNEN
Maar natuurlijk.... En jij begrijpt het natuurlijk wel....quote:omdat het jullie BESEF TE BOVEN GAAT , jullie begrijpen de verhoudingen niet , de technische waarheid niet
en al helemaal niet , dat dit allang geaccepteerd is in de wetenschap
maar NIET OPENBAAR GEMAAKT!!!
Het probleem is dat ook deze teksten nergens een onderbouwing bevatten. Deze teksten staan vol met aannames die niet te verifieren zijn. De teksten zijn dan ook gewoon fictie, zoals Isaac Asimov of Margaret Weis ze zouden kunnen schrijven.quote:en General... jullie vragen zelf om bewijzen , ik heb geen zin om een MAAND lang hier te zitten typen tot jullie wat geloven , dus VOILA , zeur dan niet dat ik iets copy paste...
als ik links zou zetten , dan leest niemand de tekst die er toe doet....
er is tevens ook een groter publiek dan wat er nu present is
en dat leest eerder de text hier onder de neus , dan dat het op een onbekende link klikt.
Succes joh..... Maar als jij zo'n belangrijke speler bent, zou je je dan niet bezig moeten houden met het domineren van de wereld? Of het reizen naar andere dimensies? Of.... of... of.....quote:ik zal jullie nog eens de waarheid aanrijken , Bird zei het al , ze zijn er niet klaar voor , ik geef hem gelijk , de mensheid is het blijkbaar inderdaad nogsteeds niet waard om de waarheid te kennen
waar ik ook kom , met alle goede bedoeling , ongeloof....
algoed....
dan niet.
op naar het de volgende topic , of site , of connectie.....
Joh, ik ben voor elke waarheid klaar, maar als een of andere user gaat verkondigen dat hij overal "middenin" zit, dan is t logisch dat ik alles wat diegene zegt bij voorbaat in twijfel trek.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei het al AL LEG JE DE WAARHEID RECHT VOOR UWEN NEUS , GIJ ZULT HET ONTKENNEN
omdat het jullie BESEF TE BOVEN GAAT , jullie begrijpen de verhoudingen niet , de technische waarheid niet
en al helemaal niet , dat dit allang geaccepteerd is in de wetenschap
maar NIET OPENBAAR GEMAAKT!!!
en General... jullie vragen zelf om bewijzen , ik heb geen zin om een MAAND lang hier te zitten typen tot jullie wat geloven , dus VOILA , zeur dan niet dat ik iets copy paste...
als ik links zou zetten , dan leest niemand de tekst die er toe doet....
er is tevens ook een groter publiek dan wat er nu present is
en dat leest eerder de text hier onder de neus , dan dat het op een onbekende link klikt.
ik zal jullie nog eens de waarheid aanrijken , Bird zei het al , ze zijn er niet klaar voor , ik geef hem gelijk , de mensheid is het blijkbaar inderdaad nogsteeds niet waard om de waarheid te kennen
waar ik ook kom , met alle goede bedoeling , ongeloof....
algoed....
dan niet.
op naar het de volgende topic , of site , of connectie.....
het gaat niet om hoeveel je tiept, en hoeveel plaatsjes of gecopy-paste teksten je wel niet plaatst.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:
quote:Welcome to Majestic Twelve! As you know, we are a super-above-top secret organization and information about the Group is highly restricted.
kopen jongens, $$$quote:Fortunately, this was marketed as fiction, or the game would be up for Majestic Twelve! John Oliver Banion is (apparently) abducted by aliens and becomes a virtual messiah for UFO movement. But was he really abducted, or was it a screwed-up misinformation campaign by the super-secret group, Majestic Twelve?
MJ-1 says: "Screwed up?!? We never screw up!"
MJ-2 says: "This is the worst thing to happen to Majestic Twelve since that book about the real Roswell cover-up! Uh, that microphone isn't live, is it? Never mind."
ja, wat een grapjassen hequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef The_Shining het volgende:
[..]
[..]!
Deze site heeft een originele marketingsstrategie, petje af hoor
Bij een boek aangeboden op de site (Amazon)
Above Top Secret
Timothy Good
Buy New $14.95!
[..]
kopen jongens, $$$
ik denk dat baaj zijn beoordelend vermogen niet moet overschatten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:40 schreef Croga het volgende:
Wat me overigens erg opvalt is dat:
- Baaje niets in zijn profiel heeft ingevuld terwijl de meest felle vragenstellers het gehele profiel hebben gevuld.
- Baaje in het geheel niet buiten TRUTH post......
Vooral dat eerste punt valt me vaker op: degenen die niet in staat zijn hun ideeen met verifieerbare feiten te onderbouwen, laten ook nooit weten wie ze nou eigenlijk zijn......
en Dat is interessant, vind ik.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ik denk dat baaj zijn beoordelend vermogen niet moet overschatten.
wat voor hem waarheid is, is niet automatisch voor iedereen waarheid.
Als we samen de informatie objectief kunnen doorspitten, dan komen we uiteindelijk bij waarheden die dichter liggen bij de "echte" waarheid, dan een individuele kijk op zaken.
Doors of Perception is geschreven door Aldous Huxley na een goede mescaline trip, het is niet bepaald de biografie van Morrison.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:05 schreef displission het volgende:
Jim Morrison(vergeef me Jim als ik je achternaam verkeerd schrijf)had ook een droom. Hij wilde ook grote groepen achter zich verzamelen om de wereld te veranderen. Zijn biografie heb ik ook gelezen(Doors of Perception)
het si altijd mijn intentie geweest om een collectieve waarheid te openbarenquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:38 schreef ramzes het volgende:
Baaj ik moet de andere posters gelijk geven dat je het op een andere moet brengen. Je moet iedereen in zijn/haar waarde laten en jezelf niet teveel op de borst kloppen.
Veel mensen staan best open voor de dit verhaal. Het is aan jou om hen te overtuigen met steekhoudend bewijs. Jouw methode werkt tot nu toe averechts.Please change your style.
mooi, dan zijn wij daar in ieder geval uitquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:
ik heb het alleen gehad door het eeuwige gezeur om onderbouwing
er valt weinig te onderbouwen verder dan dat ik heb gedaan
ik wil kijken naar de waarheid, dat is een reden dat ik een onderbouwing leuk vindquote:wie mij niet gelooft moet dat maar zelf weten , maar wie de waarheid wegtrapt en er nieteens naar wil kijken...
als iemand mij vraagt waarom ik werk, en ik vertel het hele verhaal van moby dick.. wat denk je dan dat de reacties zullen zijn?quote:enig idee hoe deprimerend het is om echt met goede wil de tijd te nemen alles wat neer te typen
en dan als antwoord krijgen , het sloeg nergens op...
en dat is het?
haha. en juist jij, die alles hebt onderzocht, gelooft anoniem te zijn op internet?quote:en in mijn ID staat niks omdat ik dus naast het mensen bewust maken op forums
ook een UNDERCOVER LEVEN HEB.
ik toch echt niet hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben niet annoniem voor echelon , en niet voor nsa ...
so what?
iedereen heeft ADVAPI32.DDL
Spreek je danquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
voor degenen die willen luisterren , tot vannacht.
groet.
advapi32 - advapi32.dll - DLL Informationquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben niet annoniem voor echelon , en niet voor nsa ...
so what?
iedereen heeft ADVAPI32.DDL
Vind je het vreemd dat met de verhalen die je post, men benieuwd is naar wie het post? De echte waarde van informatie is sterk afhankelijk van degene waar het vanaf komt. Je kan dus zoveel beweren, maar zolang uit je posts niet te verifieren valt, blijft men wantrouwig. Misschien is dat iets waar je eerst aan moet werken. Het lijkt me redelijk logisch dat als je mensen wil waarschuwen, je eerst een boel credibility opbouwt, maar dit feit ontgaat je.quote:ik heb het over het simelle , dat ik niet al mijn gegevens op een forum ga zetten , snap je dat al niet?
quote:ach , laat ook maar , je snapt het indd niet.
ik kom hier avond wel weer.
voor vanavoind, mocht je willen zou ik je graag willen vragen om twee dingen verder uit te leggen, liefst zo feitelijk mogelijk:quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:36 schreef BaajGuardian het volgende:
ik kom hier avond wel weer.
Nee, want je komt bij mij over als een labiele profeet en je "organisatie" klinkt als een vage sekte. En als ik kennis genoeg heb om in organisatie te passen is er iets mis.quote:Toshitsugu...
care to join my org?
kan iemand als jou wel plaatsen...
mijn org. ROTG heeft al een aantal mensen van hogerre status...
en ook van meer kennis van zaken dus...
zeg maar ja of nee.
Thx Freud, hier hebben we tenminste wat aan. Erg handig dat je de plek erbij zet. Ik heb veel foto's niet opgenomen in die rij, puur omdat ik geen idee had waar en/wanneer ze zijn gemaakt.quote:TS, nog een mooie voor je van eigen camera. Deze foto is genomen recht boven het hoofdaltaar in de kathedraal in Den Bosch, wat ingewijd is door de huidige paus. Je mocht geen foto's maken daar, maar goed, als die hard TRU idioot toch ff plaatje schieten he .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |