abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 17:13:08 #226
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19451076
TT het nieuwe boek van Graham en Robert is uit , is genaamd "Talisman" en gaat over deze symboliek in stedenbouw...een aanrader voor jouw denk ik !

nog een paar fotootjes die we genomen hebben !

De obelisk uit Luxor die door Napoleon naar franrijk is gehaald en geplaatst is op de Place Concorde

Hier ik samen met steve (jaime) op "Place de la concorde

toen we voor de regen gingen schuilen in een nabijgelegen Tempel van Magdalena , die door Napoleon in 1830 is gebouwd , kwamen we erachter dat het beeld van maria op het altaar een versie was waarin zij Zwanger blijkt te zijn !
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:41:41 #227
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19454396
quote:
TT het nieuwe boek van Graham en Robert is uit , is genaamd "Talisman" en gaat over deze symboliek in stedenbouw...een aanrader voor jouw denk ik !
Dat boek gaan wij gelijk ff checken. Wilde net "rule by secrecy" van Jim Marrs bij Amazon bestellen. thank you.

update:
quote:
Availability: This title will be released on October 12, 2004. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.
ok....

[ Bericht 31% gewijzigd door ToshitsuguTakamatsu op 27-05-2004 19:48:05 ]
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:52:37 #228
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19454736
nee dat is amazon US...in nederland ,belgie en engeland is hij nu verkrijgbaar ! (belg en engelsman he )

http://www.talismanthebook.com/
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:55:44 #229
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19454825
damn, dat boek moet hebben. Alleen al voor de kaft:

thx again, deze ga ik gelijk proberen te vinden. (Toeval bestaat geloof ik echt niet.)

update:

boeken zijn onderweg. Je was net op tijd

[ Bericht 23% gewijzigd door ToshitsuguTakamatsu op 27-05-2004 20:14:38 ]
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  donderdag 27 mei 2004 @ 20:34:38 #230
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19455851

veel symbolen komen idd ergens weer vandaan
fallus .. vierkant .. driehoek ... zijn nog wel vormpjes die een neandertaler kan ontdekken [no pun ]
maar aan het passer tekentje zit een wat langer verhaaltje ...
ik zal me er iets beter in gaan verdiepen .. dus ..sorry dat ik het vraag

zit er veschil in de versie met G ... is er uberhaubt een versie zonder ... waar staat dat voor die G
in een hele korte google kwam ik namelijk deze tegen

en toen viel het me op dat het een aardig complex figuurtje is .. iig vergeleken met een vierkantje .. kruisje .. driehoekje .. zonnetje
hierin zitten namelijk nogal wat wiskundige truucjes imho
en ja het zijn dus metselaars
die hebben vast wel wat wiskunde gebruikt ... maar een passer ?
en zou die passer als ze dat overal gebruiken dan niet dezelfde hoek hebben ?
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 27 mei 2004 @ 20:42:21 #231
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:28:54 #232
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_19457300

die had ik zelf al gemaakt en toen vond ik deze ook nog... ofterwijl
zie vorige vraag .. ... de kleine afwijkingen ?

overigens wel hele strakke plaatjes hoor .. je bent deze vergeten

... uuh las ik net niet ergens iets over feestje bij eoa pyramide .. die pyramide idd .. das wel een stunt ... en die "kaart van pyra" .. "komt overeen"
en allerlei dingen die als symbolen gezien kunnen worden ...
het zijn er veel meer dan al gearceerd volgens mij
*maar had een krokodil niet zo snel verwacht*
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:31:54 #233
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19457393
hey ben je nouw van mijn website aan het deep-linken !
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:34:22 #234
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19457474
dit was een theorie die van MA'AT vandaan komt...een puur archeologische BBS ! niet de mijne maar ik weet wel dat dit gelinked is dus daarom

Die pagina is van het boek "The long lost sercrets off freemasonary" geschreven door een vrijmetselaar !
pi_19457748
Kijk dit is dus niet meer voor generaaltje en al die andere Holllelanders.Waarom? omdat ze gewoon weg de bagage niet hebben om het te volgen maar niet getreurt er zij gelukkig naast deze notoire fistfuckers die dus dolgraag bij Balkenende op de tafel willen ook nog wel lui die bagage hebben hiero bij fokkie.

Ok daar gaan we weer:

And when you look at the genealogy of American Presidents, it is utterly astonishing in support of this. There are about 260 million Americans, at the moment. And if you add up all those who have called themselves American since 1776, it will run into hundreds and hundreds of millions. Well, 43 of those hundreds of millions have actually become President of the United States. You would think, on the law of averages alone, that those 43 would have some tremendous genetic diversity. Well, they don’t.

According to Burke’s Peerage, the bible of Aristocratic and Royal genealogy based in London, every American election since and including George Washington, in 1789, has been won by the candidate with the most European Royal genes. 33 of the 43 are genetically related to two people: Charlemagne (King), the most famous monarch of what we call France, and Alfred the Great, the King of England. They’re the two countries, overwhelmingly, France and Britain, out of which these bloodlines came in Europe.

George Bush is de dertiende achterneef van Koningin Elisabeth maar Al Gore is dat ook alleen Bush zat kwa genen net even wat hoger in de rangorde.

We gaan verder: Dit over fraulein Maxima

Willem-Alexander en Maxima
hebben zelfde stamvader

De stamboom van de Argentijns-Baskische familie Zorreguieta is verstrengeld met die van ons koningshuis. Maxima Zorreguieta, de nieuwe vriendin van kroonprins Willem-Alexander, heeft in de Duitse landheer Pieter Halbach (1634-1686) uit het plaatsje Kradenholl een voorouder gemeen met haar geliefde.

Uit het huwelijk van Pieter Halbach met Isabel von Clemenshammer kwamen vier kinderen voort. Een van hen, Gaspar Halbach (1673-1723), is een rechtstreekse voorvader van prins Bernhard von Lippe-Biesterfeld, wiens overgrootmoeder Matilde Halbach (1823-1848) was.

De nakomelingen van Gaspars jongere broer Pieter (1668-1753) kwamen in Argentinië terecht via diens achterkleinzoon Frans Halbach (1801-1870), die als gezant van Pruisen in Buenos Aires diende aan het hof van de Spaanse onderkoning en zich daar naast het diplomatieke werk toelegde op de handel in ijzerwaren.

In Argentinië raakte het oude Halbach-geslacht vermengd met de van oorsprong Spaanse adellijke familie Bonorino Gonzalez Islas y Ladron de Guevara. De Bonorino's speelden een sleutelrol bij Argeniniës onafhankelijkheidsstrijd en vervulden na 1825 talrijke functies in het landsbestuur van de jonge republiek.

Kleinzoon Pablo Halbach van de Pruisische diplomaat Frans vond in Robustiana Marta Bonorino etc. zijn ware. Een generatie later verschijnen de Zorreguieta's op het toneel. De eerste Zorreguieta arriveerde in 1777 in Argentinië. Het geslacht hoorde tot de lagere adelen van het Baskenland, waar de Zorreguieta's tot op heden naast een prominente naam ook een ruimbemeten landgoed en buiten bezitten.

Willem-Alexanders vriendin Maxima Zorreguieta is zo vernoemd naar haar overgrootmoeder Maxima Bonorino, die op haar beurt het kleinkind was van Pablo Halbach en Robustiana Marta Bonorino.

Ok we hebben de dertiende achter neef van Elizabeth (Bush) gehad met zijn scam maar wacht er is meer veel meer:

Kerry is related to King Harald
Av Carin Pettersson og Øyvind Ludt 22.04.04 13:14

The Democrat’s president candidate John Kerry is related to King Harald of Norway, and according to one expert, royal relation ensures that he will win the election this fall.

(Arkivfoto)
(Scanpix)Not only did Kerry live a couple of years in Oslo during his youth, he is also related with the Norwegian King, according to Harold Brooks-Baker, director of Burke’s Peerage, the «bible» of the European royal families.

«He is not only related to the Queen of England on his mother’s side, but also to the Queen of the Netherlands, the Queen of Denmark and the King of Norway, and other European royal families,» stated Brooks-Baker. «Even Princess Diana was a distant relative.»

And it is precisely Kerry’s connections to the royal families that may ensure him the victory in this falls presidential election, according to Brooks-Baker. According to the expert, the candidate who has the most royal blood pulsing in his veins has won every American presidential election since the time of George Washington.

Also President George W. Bush is of blue blood, but not as much as Kerry. Bush is a descendent of Edward I of England.

«But on his mother’s side, Kerry is the direct descendent of John Winthrop, the first governor of the Bay Colony in Massachusetts. And through this Winthrop connection, Kerry has more royal and aristocratic relatives than Bush,» Brooks-Baker stated.

ok,ok bron: http://pub.tv2.no/nettavisen/english/article216009.ece

Maar listen up hullie fokkertjes, generaaltje en kutkamkornuitjes zijn ingehuurd door "The Architeckt" om jullie met veel heel veel desinfo te bestoken dat is hun enige zielige reden dat ze in deze werkelijkheid bezig zijn dat is hun taak.

Laat ze maar ze hebben gewoon weg de bagage niet.Ooit komt hunnies tijd wel.Maar nu zijn ze alleen maar hiero om te fistfucken en Balkenende Bush Blair weten daar alles van daar kan je nog eens echt een goeie fistfuck halen.

Hollelanders enjoy!
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:55:12 #236
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19458051
kun je alstublieft die heftige taal aan deze discussie onthouden het ging net zo goed dat willen we zo houden !!!

ik dank U
pi_19459232
Okay, okay, daar gaan we.... let even allemaal heel goed op heh....

Een vriend van mij, ik zal geen namen noemen want dit is allemaal top secret, die werkt in het bedrijf van zijn vader. Zijn vader doet mee aan slipjachten, vossejacht, ik zal geen namen noemen, want niemand weet dit nog. Maar die heeft dus naast Prins Claus en Prins Bernhard op een paard gezeten!

Ofwel: Ik ken de koninklijke familie! Mischien moet ik mezelf maar kandidaat stellen voor het premierschap!

Het is al een aantal keren bewezen dat iedereen in America binnen 3 stappen verbonden is met de president. Daarnaast even een analyse van de stamboom:
quote:
Uit het huwelijk van Pieter Halbach met Isabel von Clemenshammer kwamen vier kinderen voort. Een van hen, Gaspar Halbach (1673-1723), is een rechtstreekse voorvader van prins Bernhard von Lippe-Biesterfeld, wiens overgrootmoeder Matilde Halbach (1823-1848) was.
Daar mis je dus al 100 jaar tussen Gaspar en Matilde. Dat zijn dus minimaal 4 generaties, waarschijnlijk 5. Als al deze generaties 4 kinderen produceerden praat je vanaf Pieter tot Matilde (Pieter is de link tussen Bernhard en de Zorregietas) over zo'n 64'000 mensen. Als we voor het gemak door rekenen tot de generatie van Wimlex en Maxi praten we dus over meer dan een miljoen mensen. En de meesten daarvan zullen zich bevinden in het selecte groepje wereldburgers waar Wimlex uit mag kiezen. Dus de kans dat hij iemand uitkiest die op één of andere manier familie is, is niet zo raar......

Dezelfde berekeningen gaan overigens op voor de Amerikaanse presidenten. Heck, de kans dat jij of ik afstammen van één of andere vorm van adel is nagenoeg 100%........

Oh... P.S. Als je andermans werk quote is het gangbaar om een referentie te plaatsen. De tekst die je gebruikt is letterlijk overgenomen uit De Telegraaf dus zet het er even bij, en schrijf het niet neer alsof je het zelf in de stambomen hebt opgezocht.
pi_19459803
Eén ding weet ik zeker: degenen die het hebben over fistfuckende balkenendens etc zijn geen vrijmetselaars. Geblaat vanaf de zijlijn, een hoop speculaties, en dat alles gebouwd op het rotsvaste besef dat slechts de eigen visie de enige juiste is, en werkelijk alles omvat.

Truth is hier geen forum voor. Slotje dus.
pi_19459808
Zij hebben de bagage niet om hiermee om te gaan komt op mij over als; je moet wel zwaarbeladen zijn om hieraan geloof te hechten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')