Yep, het haasje .... 0-5quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Aiai, Roddick is het haasje zo lijkt het ....
waar komt dat verhaal vandaan dat Roddick technisch niet zo goed is? Met alleen hard slaan kom je er niet hoor. Hij heeft een superservice, en een hele goede forehand. Alleen zijn backhand is minder.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:54 schreef tordesmonats het volgende:
mutis mag 't nu niet meer uit handen geven
toch opvallend dat een technisch zoveel mindere speler meer dan 100 plaatsten hoger staat maar ja da's het hedendaagse tennis
ja, zeer geweldig, nu gaat dat koebeest van eeen mauresmo winnen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:34 schreef TIM-846 het volgende:
Ja geweldig dat Henin er uiteindelijk uit ligt.. Werd tijd dat daar bij de vrouwen eens verandering in kwam. Het werd gewoon saai..
Technisch gezien vind ik Mutis een lelijke speler.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:54 schreef tordesmonats het volgende:
mutis mag 't nu niet meer uit handen geven
toch opvallend dat een technisch zoveel mindere speler meer dan 100 plaatsten hoger staat maar ja da's het hedendaagse tennis
behalve z'n backhand, andere mindere punten van roddick:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:59 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
waar komt dat verhaal vandaan dat Roddick technisch niet zo goed is? Met alleen hard slaan kom je er niet hoor. Hij heeft een superservice, en een hele goede forehand. Alleen zijn backhand is minder.
Maar om Mutis nou technisch beter te noemen? Hij doet het op souplesse, maar beter
lelijk of niet, da's een subjectief oordeel maar dat mutis meer balgevoel heeft valt moelijk te ontkennenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Technisch gezien vind ik Mutis een lelijke speler.
OK, Roddick is ook niet erg mooi maar zoveel minder is ie nou ook weer niet technisch gezien.
Ja, en?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef tordesmonats het volgende:
in het tijdperk van de houten rackets, toen het meer op gevoel aankwam en de service niet zo dominant was had roddick waarschijnlijk niet eens top 100 gestaan
itt tot federer die ook toen een topper was geweest
Dat valt denk ik wel mee, alleen al om het feit dat er weinig 'natuurtalenten', om het zo maar ff te noemen, meer zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:25 schreef tordesmonats het volgende:
maar het punt dat ik maakte dat de technisch meer getalenteerde speler tegenwoordig veel minder uit de verf komt
vandaar die vergelijking
Dat Roddick niet de meest talentvolle speler van het circuit is ben ik wel met je eens.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:25 schreef tordesmonats het volgende:
da's waar
maar het punt dat ik maakte dat de technisch meer getalenteerde speler tegenwoordig veel minder uit de verf komt
vandaar die vergelijking
maar goed het kan nog anders zijn, op gravel zeker
Ben niet zo'n fan van die fransen. Er doen er ook wel erg veel mee dit jaar heb ik het idee.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mutis - Roddick was een partij om van te smullen, met een even verrassende als aangename winnaar. De Fransen zijn sowieso goed bezig dit jaar
Vond ik ook, heerlijke partij om naar te kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mutis - Roddick was een partij om van te smullen, met een even verrassende als aangename winnaar. De Fransen zijn sowieso goed bezig dit jaar
Als ze een mooie partij spelen heb ik daar gewoon veel waardering voor, ongeacht wie het isquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:47 schreef Komakie het volgende:
Ben niet zo'n fan van die fransen. Er doen er ook wel erg veel mee dit jaar heb ik het idee.....
Maar goed, ze verdwijnen vanzelf
Kan ik me goed in vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als ze een mooie partij spelen heb ik daar gewoon veel waardering voor, ongeacht wie het is
Mja zit wat in. Maar ik hou niet zo van de speelstijl van die fransen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als ze een mooie partij spelen heb ik daar gewoon veel waardering voor, ongeacht wie het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |