Dat ze tijdje uit GTST was verdwenen.. was om een andere reden...quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:31 schreef Mvnl het volgende:
Ik geloof dat Victoria (Isabella GTST) ook zei dat de opnames al geweest waren.
T zou verklaren dat haar personage ook een tijdje uit GTST is geweest... Aan de andere kant, de opnames van die serie duren maar een week ofzo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar de opnames geweest zijn heeft ie wel verteld maar ben het ff vergeten!!!
nou, dat is knap! want ze zijn net pas geweest (oktober!!). en ik heb zo mn connecties met mensen die voor WIDM levenquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:16 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen (vraag me niet waar) dat de opnames al geweest zijn.
quote:Op zondag 5 september 2004 02:23 schreef teig het volgende:
opnames zijn idd al geweest. Vriend van me heeft materiaal geleverd voor een van de opdrachtenmisschien kennen wij hetzelfde mannetje wel. oooh! ik ben zoooo benieuwd! de opnames zijn iig net achter de rug. (de locatie wil ik niet weten. en dat krijg ik ook niet te weten!) de officiele AVRO site van Wie is de Mol? is helaas nog niet up and running voor de volgende editie. ik heb er ontzettend veel zin in! iemand any more nieuws?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar de opnames geweest zijn heeft ie wel verteld maar ben het ff vergeten!!!Let's check out that wave, before it checks out us!
Dan pas?quote:Op maandag 8 november 2004 12:58 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik denk dat ze rond maart van start gaan, dat deden ze ieder geval bij de Canada-serie.
Dat zegt meer over jou dan over de sterrenstatus van deze dames en heer...quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goh, echte A-sterren. Van dit rijtje namen ken ik er welgeteld één![]()
Ja ik geef je helemaal gelijk, het programma lijkt mij ook stukken minder met BN'ers, maar ja ik ga het wel kijken.quote:Op dinsdag 9 november 2004 12:59 schreef PAA-053 het volgende:
Afgelopen jaar is er toch geen Wie is de Mol geweest?
Met BN'ers lijkt me trouwens een kutidee hoor, het was hartstikke leuk, komen ze met nieuwe ideeen. Over BN'ers heb je altijd al een beeld, het is juist leuk dat je je aan de onbekende spelers gaat hechten/ gaat haten! Dat is toch hetzelfde als bij ER en PE? Dat is juist het leuke van dat soort programma's!!
Dit stond op een ander forum, even hier neer gezet. Dus we hebben een datum... 14 januariquote:Zoals je misschien al ergens in de media opgevangen hebt, komt de AVRO met een nieuwe serie van het succesvolle programma 'Wie is de mol?', dit keer met
bekende Nederlanders als kandidaten. Vandaag is ons door de makers medegedeeld
dat de eerste aflevering al op vrijdag 14 januari 2005 zal zijn om 20.30 uur!
Vanaf dan kunnen we dus weer wekenlang genieten van deze spannende serie!
Hier vast een kleine indruk van de kandidaten:
Gijs Staverman: radio-dj en televisie-presentator.
Isabelle Brinkman: oud-vj bij TMF, tegenwoordig radio-dj.
Jim de Groot: zoon van Boudewijn de Groot, acteur in toneelstukken.
Lottie Hellingman: actrice in films en musicals.
Marc-Marie Huijbregts: cabaretier en groot fan van WIDM.
Roeland Fernhout: filmacteur.
Sander de Heer: radio-dj.
Victoria Koblenko: actrice in GTST.
Yvon Jaspers: presentatrice en actrice.
Yvonne van den Hurk: actrice theater en televisie.
Kijk, en dat is nu even goed nieuws!quote:Op dinsdag 30 november 2004 11:57 schreef TFM het volgende:
[..]
Dit stond op een ander forum, even hier neer gezet. Dus we hebben een datum... 14 januari![]()
Geen probleemquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:13 schreef knuppelhout het volgende:
MOOI!
was gister nog aan t denken dat t toch wel erg leuk zou zijn, nu Robinson en het Blok afgelopen zijn!
thanks for posting btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |