quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bedoelt "kapper Mari" haha... Marc Marie is cabaratier
op de een of andere manier heb ik helemaal NIKS met dat mensquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:45 schreef schatje het volgende:
Isabelle Brinkman is echt een geit ja![]()
![]()
.
Yep:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:11 schreef RB-tje het volgende:
Hoorde ik nou dat na deze serie bij de AVRO een nieuwe serie bij SBS6 komt? Omdat de AVRO er mee stopt?
quote:Wie is de Mol naar SBS6.
De producent van Wie is de Mol?, Woenstijnvis, heeft zojuist bekend gemaakt dat het spelprogramma Wie is de Mol? vanaf het najaar van 2005 ondergebracht wordt bij de commerciële zender SBS6.
In het voorjaar van 2005 wordt de vijfde serie van het programma bij de AVRO uitgezonden, dat dit de laatste serie was bij de AVRO was al bekend. In deze vijfde editie nemen BN'ers deel.
Hoop ik ook niet, ben benieuwd naar de BN versie. Het hadden van mij ook net zo goed onbekende Nederlanders mogen zijn. Maar het is i.i.g. mooi dat het concept op de TV blijft.quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:23 schreef cptmarco het volgende:
goed nieuws, zolang het concept maar niet teveel veranderen en zolang Angela Groothuizen maar blijft.....
Ik heb ergens gelezen (vraag me niet waar) dat de opnames al geweest zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:14 schreef Svensational het volgende:
Is dit eigenlijk al opgenomen, zo nee, wanneer wordt het opgenomen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |