quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:01 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ken mensen met een vriendin die zo oud is. [afbeelding]
Lijn 11 in Grunn.. Xebro komt zo te zien hetzelfde tuig als ik tegen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:03 schreef -9eert- het volgende:
welke bus? omleidingkje naar beverwijk
omg napalmstrike graag!quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:03 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Wat grappig, jezus zit rechts met zijn doornkrans naast hem.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:18 schreef whoops het volgende:
goed topic![]()
[afbeelding]
die links lijkt GVD wel een satanskind!
wow ze zijn allemaal hetzelfde...quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:24 schreef whoops het volgende:
de standaard studentenoutfit:
[afbeelding]
helaas maar een klein plaatje maar wel EEN HELE PAGINA VOL![]()
ze gebruiken alleen een ander wasmiddel...quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:26 schreef beelz het volgende:
[..]
wow ze zijn allemaal hetzelfde...
Whehe, jahoor, dit zijn ze. Check de veel te korte broek van de linker gast.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
hmmm wasmiddelquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:29 schreef whoops het volgende:
[..]
ze gebruiken alleen een ander wasmiddel...![]()
WAT HAD JEquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:24 schreef Manono het volgende:
Niets dan aardige verhalen over brallerige studenten op een paar uitzonderingen na, te futiel om op te dissen. Er is natuurlijk een heel verschil tussen de meeste economiestudenten en ik zeg maar wat, sommige studenten Communicatie .
heej een economie studentquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
WAT HAD JE
Het is dat jij 't bent, anders hadden wij nu motquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:01 schreef FlyingFox het volgende:
Veertien jarige studie!?Ik ken mensen met een vriendin die zo oud is. [afbeelding]
Ach man je kijkt er al zuur genoeg van.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:30 schreef Nouk het volgende:
WAT HAD JE
Die rechter met die leuke ogen is vast geen Economiestudentquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:38 schreef Haanibal het volgende:
[afbeelding]
Je bent er eentje?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:39 schreef Manono het volgende:
En Economiestudenten, ze zijn zo grof en tegelijk zo eh lelijk
Jij neukt er eentje?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:41 schreef Xebrozius het volgende:
Je bent er eentje?
Fuifduif is er een vanquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:39 schreef Manono het volgende:
En Economiestudenten, ze zijn zo grof en tegelijk zo eh lelijk
nee, ik neuk een CS'er.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:42 schreef Manono het volgende:
[..]
Jij neukt er eentje?
Maar ik ben niet lelijk!
Je loopt iig niet over van gevoel voor humor! BEN je er eentje?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:44 schreef Xebrozius het volgende:
nee, ik neuk een CS'er.
En dat tweede kan ik niet over oordelen.
Ik probeer te visualiseren dat ik niet tegen die foto aankijk, maar een executie peloton die lui daadwerkelijk aankijken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:45 schreef engessa het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wat ik tegenkwam. Maar heeft dan alleen Groningen 'zo'n gezallig' ballenkliekje?
LOLquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:39 schreef dafjedaf het volgende:
Ik ben een keer meegeweest naar Groningen, waar vrienden van mij studeerden. Ik, at the tender age van 15, had geen flauw idee wat het corps was, maar liet het bier mij goed smaken. Toen ik naar de bar wilde voor meer, moest ik mij door een muur van bredestrepen truien baggeren. Daarbij viel mij in mijn benevelde staat op, dat de heren allemaal het zelfde vreemde woord achterop de rug hadden staan. Dus ik tik degene voor mij maar eens op de schouder (ik moest bij de bar zijn), om te vragen of hij en zn voetbalelftal even een stukje wilden moven. Die lamlul begreep mij niet, dus ik verduidelijk mezelf, including een paar krachttermen. Of ik soms even met hem naar buiten wilde. Ik zo neen, ik wil je niet pijpen, ik wil bier, en nou ophoeren met je lelijke hockeypolo. Begint die gast opeens te duwen en te doen, mijn vrienden er bij, dikke ruzie in die tent.
Bleek later dat vindicat geen voetbalelftal is![]()
hehehe hoezo?quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:42 schreef Nouk het volgende:
[..]
Haal die foto weg. Nu.
Groot gelijk. Alleen daarom zou ik al op de Z-Side gaan zitten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:52 schreef Xebrozius het volgende:
*knip*
Ja, ik had nog gelijk ook.quote:GRONINGEN - De voetbalwedstrijd FC Groningen tegen Sparta van afgelopen zaterdag is uitgelopen op een veldslag op de Grote Markt. Direct na de wedstrijd, waarbij FC Groningen tegen de verwachting in verloor en dus niet zal promoveren naar de Eredivisie, togen ruim 400 teleurgestelde FC Groningen-aanhangers vanaf het Oosterpark-stadion de binnenstad is, waar zij zware vernielingen aanrichtten. In totaal werden 32 supporters gearresteerd door de Mobiele Eenheid, waarvan er nog 21 vastzitten. De verwachting is dat men aan de hand van videobeelden de komende dagen nog meer raddraaiers kan arresteren. 11 ME'ers raakten bij de rellen gewond en moesten zich door een dokter laten behandelen.
Muziekfestijn
De gewelddadigheden begonnen toen de supporters het stadion verlieten en de stad in trokken. Onderweg werd een taxi bekogeld en bovendien sneuvelden alle ruiten van een stadsbus. Daarbij raakte een passagier in de bus gewond. Eenmaal op de Grote Markt aangekomen, waar op datzelfde moment het muziekfestijn Swingin' Groningen in volle gang was, smeten de supporters stenen door de ruiten van de sociëteit van studentenvereniging Vindicat en moesten de ramen van de naastliggende apotheek Sissing het ontgelden.
De Mobiele Eenheid kwam er uiteindelijk aan te pas on de woedende groep FC Groningen-aanhangers uit elkaar te drijven en te voorkomen dat er nog meer schade werd aangericht. Terwijl de grote menigte genoot van de optreden op het podium, voerde de ME op datzelfde plein charges uit. Toen rond één uur het festival was afgelopen, besloot burgemeester Wallage een noodverordening van kracht te laten worden. Hij wilde daarmee voorkomen dat het nog verder uit de hand zou lopen. Besloten werd om de complete Grote Markt te ontruimen en alle straten rond het plein af te zetten.
Omzetderving
"Het was een spookbeeld. Stonden er eerst nog tienduizend mensen te genieten van de muziek van het festival Swingin' Groningen, in een vloek en een zucht was de Grote Markt helemaal schoon geveegd", aldus Pim Lammertink, exploitant van acht horecabedrijven aan de Grote Markt. Omdat hij rond tien uur 's avonds al door had dat er trammelant zou komen, mocht er niemand meer naar binnen in zijn kroegen en werden de terrassen opgeruimd.
"Toen de noodmaatregel een paar uur later van kracht werd, moesten de gasten noodgedwongen binnen blijven. Ze zaten tegen hun wil tot vier uur 's nachts 'vast' in de cafés. De omzetderving die alle ondernemers hebben opgelopen na zaterdagavond, is enorm. We willen kijken wat de mogelijkheden zijn om de schade te verhalen bij burgemeester Wallage. Vooraf was bekend dat er rotzooi zou worden getrapt omdat de wedstrijd zou samenvallen met het festival. De grote vraag is: Had dit voorkomen kunnen worden?", aldus de horeca-ondernemer.
Volgens de burgemeester zijn het ernstige ongeregeldheden geweest maar heeft de politie zeer effectief opgetreden. Wallage is van mening dat het onaanvaardbaar blijft dat mensen die rotzooi willen, het ook kunnen maken. Rond een uur of vier was de rust teruggekeerd en werd de noodmaatregel ingetrokken. De discussie wie uiteindelijk de schuld draagt aan het ontstaan van de voetbalrellen, zal naar het zich laat aanzien de komende week de gemoederen in de Martinistad nog danig bezighouden. (bron: Telegraaf, 21 juni 1999)
Relschoppers terroriseren Groningen
11 agenten gewond, politie houdt 32 mensen aan
GRONINGEN - Uit frustratie dat FC Groningen er niet in is geslaagd te promoveren naar de eredivisie hebben honderden supporters van FC Groningen in de nacht van zaterdag op zondag de Groninger binnenstad geterroriseerd. Er werden 32 aanhoudingen verricht, van wie er nog 21 vastzitten. Bij de ongeregeldheden, die zich vooral op en rond de Grote Markt afspeelden, raakten elf agenten gewond. De politie verwacht aan de hand van videobeelden nog meer arrestaties te kunnen verrichten.
De Mobiele Eenheid verdreef een groep van enkele honderden FC Groningen-aanhangers met charges van de Grote Markt. De supporters reageerden hun frustratie af op het gebouw van de studentenvereniging Vindicat. Daar sneuvelden twintig ruiten. De ME zorgde met enkele charges voor rust, trok zich vervolgens terug, maar moest korte tijd later opnieuw in actie komen toen de groep relschoppers weer onrustig werd. De ME posteerde zich toen voor het gebouw van de studenten.
In het centrum van Groningen was zaterdagavond en zondagmorgen het muziekfestival Swingin' Groningen gaande. Daar kwamen enkele tienduizenden mensen op af. Op een steenworp afstand ontstonden de eerste rellen. De ernstigste ongeregeldheden ontstonden evenwel toen het festival was afgelopen. Toen de optreden op de Grote Markt voorbij waren, greep de politie in en werden de Grote Markt en alle straten rondom afgezet.
Burgemeester Wallage heeft er geen spijt van dat hij de wedstrijd heeft laten doorgaan, ondanks dat er tegelijkertijd een muziekfestival was. "Het waren ernstige ongeregeldheden, maar de politie heeft effectief opgetreden en de problemen kunnen beperken. De groepen van de feestgangers en de relschoppers konden gescheiden blijven waardoor de zaak niet echt uit de hand is gelopen."
Volgens Wallage was het verbieden van de voetbalwedstrijd geen echte oplossing geweest om moeilijkheden te voorkomen. "Dan had de wedstrijd op een andere dag gespeeld moeten worden, maar dan zonder publiek. En dat zou weer nieuwe problemen hebben kunnen opleveren." Korpschef Welten noemt nog een ander argument om de wedstrijd niet door te schuiven naar bijvoorbeeld de zondagmiddag. "Dan wijk je voor iets dat niet goed is." (bron: GD, 21 juni 1999)
het lijkt wel of je bevestiging zoektquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, ik had nog gelijk ook..
Nee, eerder voor mezelf. Maar dat stuk was het lezen sowieso wel waard, Vandaar de post.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:58 schreef whoops het volgende:
[..]
het lijkt wel of je bevestiging zoekt
Geloof me, dat soort mensen doet het niet om te provoceren, ze denken echt dat ze op zo´n manier het mannetje zijnquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:56 schreef Ache-T het volgende:
dit soort topics en reacties maken het voor dergelijke studenten ook alleen maar leuker om zich zo te gedragen...
En het soort mensen als jij denkt altijd te weten wat een ander soort mensen denkt. Net een soort Economiestudent eigenlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:03 schreef kastanova het volgende:
Geloof me, dat soort mensen doet het niet om te provoceren, ze denken echt dat ze op zo´n manier het mannetje zijn.
Pure jaloezie, dat is het.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geloof me, dat soort mensen doet het niet om te provoceren, ze denken echt dat ze op zo´n manier het mannetje zijn.
Dus mensen die zich zeer negatief uitlaten over bijvoorbeeld Islamieten die respectloos omgaan met bepaalde nederlandse normen en waarden, of personen die het niet goed kunnen vinden met Amerkanen omdat ze mensenrechten schenden of nog beter mensen die een hekel hebben aan Nazi's zijn gewoon jaloers?quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:14 schreef Skyscape het volgende:
[..]
Pure jaloezie, dat is het.![]()
jaloezie, nee dat zal het zijn...quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:14 schreef Skyscape het volgende:
[..]
Pure jaloezie, dat is het.![]()
Nee hoor, ik heb 6 jaar gestudeerd, dus weet wel ongeveer hoe dat soort mensen denken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:05 schreef Manono het volgende:
En het soort mensen als jij denkt altijd te weten wat een ander soort mensen denkt. Net een soort Economiestudent eigenlijk.
Hoeveel kratten bier had je toen op?quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:26 schreef kastanova het volgende:
M'n laatste aanvaring met zo'n type bestond uit het in beslag nemen van de zonnebril op z'n hoofd, hij mocht hem komen ophalen zodra de zon begon te schijnen in die kroeg.
Niks, ik had de hele nacht gewerkt en was met de autoquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:33 schreef paniekzaaier het volgende:
Hoeveel kratten bier had je toen op?
Mijn rode broek is al weer bijna versleten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:24 schreef whoops het volgende:
de standaard studentenoutfit:
[afbeelding]
helaas maar een klein plaatje maar wel EEN HELE PAGINA VOL![]()
Zeker van je papa's aandelen gekocht.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niks, ik had de hele nacht gewerkt en was met de auto.
Gezelli toch.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:37 schreef whoops het volgende:
deze latente homo heeft zich vast een flinke weg omhoog gezogen in het bestuur... het ziet er in ieder geval ervaren uit...
[afbeelding]
"keeerel, hoe durf je zo over mijn hockeyteefje te lullen...."
[afbeelding]
Lallende bralballen....:
[afbeelding]
En de lamste lallende bralbal....
[afbeelding]
Mijn god wat erg dit...![]()
Ik wordt met de minuut jaloerser...![]()
nou inderdaad...quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:38 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gezelli toch.![]()
Mijn god, die rugby-shirts zijn veel te groot. Ze hebben zeker 1 maat besteld. Kutstudenten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:40 schreef whoops het volgende:
jezus zie ze staan...
"Keijk hierrrrr, een arrrbeiderrrr in Aupel...."
[afbeelding]
Ze zien er ook niet uit als 1e jaars ja. Tegen de 30 dunkt me.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:41 schreef whoops het volgende:
[..]
nou inderdaad...![]()
die lui lijken wel bejaard....![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:44 schreef Steijn het volgende:
Ze zien er ook niet uit als 1e jaars ja. Tegen de 30 dunkt me.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:57 schreef kastanova het volgende:
Ze hebben geen bijbaantje aangezien "paps en mams" gaarne hun zoon onderhouden tijdens zijn 14-jarige studie.
Oeh, dan begin ik daar aardig aan te voldoen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..].
Dat is dan wel weer leuk, ik die gracht dumpt de gemiddelde aids junk zijn spuiten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:54 schreef innepin het volgende:
Mag dit ook?Een exclusieve ontgroeningsfoto van de eerstejaars Delftse kakkertjes.
.
[afbeelding]
opzich zou je komende intro de gracht kunnen prepareren... aks je dan ook foto's zou willen makenquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:54 schreef innepin het volgende:
Mag dit ook?Een exclusieve ontgroeningsfoto van de eerstejaars Delftse kakkertjes.
.
[afbeelding]
Banken in de trein zitten wel vaker los.quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:53 schreef JMS00 het volgende:
[afbeelding]
Haha Jezes he kerel, wat doe je nou...![]()
de ballo's denken waarschijnlijk dat dit nou werken is.... een beetje dingen tillen enzo.... kennelijk vinden ze het nogal grappig dat ze eigenlijk toch best veel op voetbalsupporters lijken...quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:53 schreef JMS00 het volgende:
[afbeelding]
Haha Jezes he kerel, wat doe je nou...![]()
Daar word je hard van. Trouwens IOquote:Op woensdag 26 mei 2004 01:54 schreef innepin het volgende:
Mag dit ook? :') Een exclusieve ontgroeningsfoto van de eerstejaars Delftse kakkertjes..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:58 schreef whoops het volgende:
[..]
de ballo's denken waarschijnlijk dat dit nou werken is.... een beetje dingen tillen enzo.... kennelijk vinden ze het nogal grappig dat ze eigenlijk toch best veel op voetbalsupporters lijken...
lees iets naar boven over kuddegedrag....
Dit is echt een pijpende pedofiel met een neukende pedofiel vergelijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:15 schreef Soulshaker het volgende:
jullie zeiken vindicat nou wel af... maar die vallen nou eiks best mee... Albertus is vele malen erger... ze hebben minder rijke pappas, en willen 3 keer zoveel zijn als Vindicat... maar dat bereiken ze maar niet... wat zich resulteerd in brallerigheid, om studentiekoos over te komen... doe mij vindicat maar, daar kun je mits je binnenkomt tenminste... tenminste lekker een biertje drinken.... ik kleed mij zacht uitgedrukt niet als de doorsnee student en daar doen ze niet zo moeilijk over... bij albertus heb je al snel de poppen aan het dansen als je een blousje met model-naden aanhebt"jezus kerel, kansloos... jij bebt zeker gevoel jegens jongens..." vindi's zijn we relaxed, albertus mensen zijn ruk... en het erge aan zulke studenten is juist dat ze zich ergens boven vinden staan... tis net zoiets als Eagir... de roeivereniging, zuster vereniging van vindicat... de meesten zijn geen lid, maar vinden zich er wel bijhoren, wat zich uit in haantjes gedrach...
niet dat ik verder voorstander ben van ut koor ofzo hoor
teveel bier?quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:24 schreef cerror het volgende:
Waarom hebben ze altijd van die bolle koppen?
echt
Beetje zooien, niets mis meequote:Op woensdag 26 mei 2004 02:15 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit is echt een pijpende pedofiel met een neukende pedofiel vergelijken.
Dood moeten ze allemaal...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:06 schreef BobRooney het volgende:
www.heersers.nl
ergste soort...quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]
Whigger en brallerige kutstudent in 1.
Je moet er van houdenquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:49 schreef joris120 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik die lekker arrogante corps vrouwtjes in mantelpakjes toch wel geil vind...
Met je niet het lelijkste wijf pakken dat je kunt vinden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je moet er van houden.
[afbeelding]
Alstu, het eerst wat ik vond via googlequote:Op woensdag 26 mei 2004 14:09 schreef joris120 het volgende:
Met je niet het lelijkste wijf pakken dat je kunt vinden.
Waar heb je op gezocht?quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Alstu, het eerst wat ik vond via google
[afbeelding]
Tja, of je daar zoveel blijer van wordt.
Hou opquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:03 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
Ze zíjn er kennelijk gewoon nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:28 schreef joris120 het volgende:
Nog steeds geen mantelpakje.
Kastanova doe eens beter je best jonge....
quote:Joyce: Sponsoring
Als sponsorpersoon zal Joyce waarschijnlijk het meest in mantelpak verschijnen. Om zo de vele sponsors in te palmen! Verder houdt zij zich ook bezig met het zoeken en contact leggen met de sprekers voor het symposium. Veel ervaring heeft zij al opgedaan als secretaris in het bestuur van Paradoks van afgelopen studiejaar. Zij is dus ook zeker een onmisbaar lid van onze commissie!
Heb je ook op de eerste link geklikt? Daar staan nl zat geile wijven.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze zíjn er kennelijk gewoon niet.
http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&start=10&sa=N
Iets beters dan dit kon ik niet vinden, maar inderdaad, übergeil.
[afbeelding]
[..]
www.gratis-sex-fotos.nl/Tieners/3439-previous.html met als omschrijving:quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:44 schreef joris120 het volgende:
[..]
Heb je ook op de eerste link geklikt? Daar staan nl zat geile wijven.
Neuuh, ben net van alle spyware afquote:studente vagina maagden jonge dame rose kutjes ontmaagd tiet neuken
Ik heb liever een hele roedel gabbertjes die me in elkaar willen hoeken dan, Joris-Jan en Gert-Willem en kornuiten die allemaal tegen me gaan lullen dat ik "Niet zö vervëlend möet döen tijdens hun avöndje söcialízen"...quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:52 schreef joris120 het volgende:
Hurby heeft inderdaad wel gelijk, je kunt balletjes best uitschelden zonder ruzie te krijgen, maar dat kun je bij petjesvolk beter niet doen.
Nou, nou, nou, wat een rekels zijn het toch héquote:Hockey teams op de vuist
In de kantine nabij het Wagenaarstadion zijn twee hockeyteams op de vuist gegaan. Dit op het moment dat er na afloop van de wedstrijd tussen Amsterdam en Heilo een biertje werd gedronken. Het team uit Heilo had zich hierbij echter zo luidruchtig gedragen en bovendien de nodig rommel gemaakt dat het team uit Amsterdam zich geroepen voelde daarover een opmerking te maken. Hierdoor ontstond er een woordenwisseling die uitmondde in een vechtpartij.
Hey dat doe ik ook!.. al... 7 jaar.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 01:50 schreef Steijn het volgende:
[..]
Oeh, dan begin ik daar aardig aan te voldoen.Al 3 jaar met civiele techniek bezig, gestopt, en aastaande jaar technische scheikunde in Delft. Hoewel ik achter mijn nieuwe studie wel vaart zal zetten reken ik er toch op nog wel 6 jaar te studeren. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat de meesten op die foto geen technische opleiding kunnen afronden.
![]()
Kanker is op met je gelulquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef Ache-T het volgende:
Niks mis met studenten, je moet het gewoon met een korreltje zout nemen en er mee om leren gaan. Als je er niet tegen kunt voel je je kennelijk geïntimideerd of neem je het allemaal te serieus. Ik voel me niet echt thuis ofzo bij die lui, maar ik kan prima een avond met ze ouwehoeren zonder me er aan te ergeren. Zo moeilijk is dat niet hoor, je kan natuurlijk ook proberen een beetje open te staan
Tja, je kunt ook naar een moskee gaan en gezellig met de aanwezige moslimextremisten gaan keuvelen over hun volgende aanslag.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef Ache-T het volgende:
Niks mis met studenten, je moet het gewoon met een korreltje zout nemen en er mee om leren gaan. Als je er niet tegen kunt voel je je kennelijk geïntimideerd of neem je het allemaal te serieus. Ik voel me niet echt thuis ofzo bij die lui, maar ik kan prima een avond met ze ouwehoeren zonder me er aan te ergeren. Zo moeilijk is dat niet hoor, je kan natuurlijk ook proberen een beetje open te staan
DIe heb ik vandaag nog zien rondlopen in mantelpak!quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ze zíjn er kennelijk gewoon niet.
http://www.google.nl/sear(...)=UTF-8&start=10&sa=N
Iets beters dan dit kon ik niet vinden, maar inderdaad, übergeil.
[afbeelding]
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt. Ze intimideren me niet, maar ze irriteren me. Wat me vooral irriteert is dat veel van deze figuren zich meer voelen dan mensen die anders zijn dan henzelf, en dat in combinatie met hun achterlijke kleding en irritante taaltje. NOOIT zal ik leren met dat klotevolk om te gaan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef Ache-T het volgende:
Haha heerlijk verhaal, vooral die bierflesjesquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:17 schreef Redman het volgende:
Op een feest avondje tijdens de introweek, lang lang geleden, kwamen er twee ballen zieltjes winnen voor hun korps. Toen vonden wij als tegenprestatie het nodig om een paar zekerering uit hun Eend te halen. Nadat ze weggepest waren en ze weer terug naar huis wilden gaan, deed hun auto helemaal niks meer. Twee uur hebben ze van alles geprobeerd om dat ding aan de praat te krijgen (niemand die hielp natuurlijk). Uiteindelijk hebben ze maar de ANWB gebeld die probleem binnen 30 seconden opgelost had. Aangezien de lulletjes geen lid waren van de ANWB mochtten ze dat te plaatse, en na contante betaling van het lidmaatschap en de kosten, worden.
Toen de balletjes het nodig vonden om ons daarna uit te schelden, toen ze heel stoer wegreden, hebben we ze maar op een regen van bierflesjes getrakteerd.
Lache man.
OMFG! Ik word echt bang van de kop van die linker vent!quote:
Ik zoek foto van minerva studenten die zijn nog enger,quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
OMFG! Ik word echt bang van de kop van die linker vent!.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zoek foto van minerva studenten die zijn nog enger,
Neuh, ik ga wel weer leren, alleen niet op de universiteit :}quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef Pool het volgende:
Schoolverlaters-topique![]()
IEUW JA!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:02 schreef kastanova het volgende:
Tja, dit lijkt me toch wel het prototype student uit de openingspost
[afbeelding]
Het kan massalerquote:Op woensdag 26 mei 2004 02:15 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Ik upload nu bierplaat.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Kent iemand Jan Diederik en DJ Maurits met het nummer kansloos?
Die is zo gaaf!
Die ken ik niet...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik upload nu bierplaat.
Vooruit, ik doe mee, "Jandiederick.mp3" op 5% nuquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:18 schreef Xebrozius het volgende:
Ik upload nu bierplaat.
Jammer alleen dat een dikke 10% van de studenten het verpest voor de rest met hun vette sigaren, hun hautaine gedrag en ontzettend irritante groepsgedrag.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:27 schreef --H-I-M-- het volgende:
en het studentenleven is zooo mooi
quote:Kansloos
Allemaal kansloos
Je kan niet fucken met een echte kakker….knakker… stakker
Biatch neger…
Het is het beest uit Laren na wat bier niet te bedaren
En kom ik in die clubs dan staan die sukkels weer te staren
Naar mijn stropdas en mijn driedelig pak, Wassenaar ga uit je dak
Diederik-Jan de top van de Gooise kak
Zeg coole beppers in het dooi, echte kakker uit het Gooi.
***** al die Nederlandse rappers en hun pauperzooi
Van jullie heetste tracks raak ik persoonlijk onderkoeld
Man ga werken bij MacDonalds dat is voor kanslozen bedoeld KANSLOOS
Ik ben upperclass en zo zal ik me gedragen
Ik ben zo buul, heb mijn eigen ontgroening overgeslagen
Ik kan rappen en brallen dus kom maar vallen
Want op elke battle kom ik met twintig van die Leidsche corpsballen
Ik heb geen crew maar een dispuut,
Dus rappers zijn bij voorbaat al kanslozer dan Big Brother Ruud
En gasten die me willen haten: Yo, alles flex
Want deze raps zijn niet eens bedoeld voor jullie plebs
Jan-Diederik en DJ Maurits
Ghettonegers uit het Gooi
Gouden Rolex en grote auto
Upperclass leven is reuzemooi
Ik ben boos en irriteer me mateloos aan al die wannabe-kakkers…. KANSLOOS
Ik ben boos en irriteer me mateloos, Diederik-Jan de beste.... de rest…. KANSLOOS
Yo… dit is voor al die nepkakkers… DJ Maurits give ‘em hell!
Paupaupauper...
Nee, je kan niet fucken met een echte kakker, knakker
Wannabe, zoals die Barend-Jan stakker
Zag je nooit op de golfclub of de hockeyclub met een Gooise hockeytrut
Nee je was waarschijnlijk blut.
Je komt niet uit een rijke buurt, je bent ernaar verhuisd,
Ik heb je stamboom nagepluisd, verkeerde mens erin geluisd.
Dat je niet met mij kan fucken moet je kennelijk nog leren,
Probeer het nog een keer homo en ik laat je liquideren HOMO
En daar kom ik weg mee…pa zit hoog bij de VVD
Een advies: houd je stijl toch privé,
Want je flow maakt meer fouten dan een LPF-er,
Je stem is pauper en je punch lijkt niet al te clever.
Pak wat geld en ga een Goldstriker huren,
Want nou klink je zieliger dan zeehondjes in Pieterburen.
Ik krijg altijd meer props omdat je altijd loopt te slijmen,
Het valt niet meer te lijmen dus stop gewoon met rijmen.
Ja ga op vakantie, geef al dat rappen op,
Nederland niet groot genoeg voor twee kakkers in de hiphop
En kom langs als je bent geweest, maar wees beleefd
Dan vraag ik of mijn pa nog een job voor je heeft
Jan-Diederik en DJ Maurits
Ghettonegers uit het Gooi,
Gouden Rolex en grote auto
Upperclass leven is reuzemooi
Ik ben boos en irriteer me mateloos aan al die wannabe-kakkers KANSLOOS
Ik ben boos en irriteer me mateloos, Diederik-Jan de best.... de rest KANSLOOS
Yeah...respect naar: Blari*****, Laren, Vierdequadrant, Huizen en de Tulpenberg in Hilversum
Verder Big Abs en al die Gooise bands, Kingstreet Click, Portisan Rhyme, San Miero Amnescaries, Steinemans
Die gast waarvan ik die beat heb gekregen… illminded in ruil voor mijn cabrio, vriendin… *****! Mijn duurbetaalde Golfrider MCR, de enige echte Gooise rappers DJ Sven en MC Michael G… I love you man!
KANSLOOS
HOMO
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:34 schreef kastanova het volgende:
Dj Diederik en DJ Maurits- Kansloos
Zingen jullie allemaal mee?
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:34 schreef kastanova het volgende:
Dj Diederik en DJ Maurits- Kansloos
Zingen jullie allemaal mee?
[..]
Jammer alleen dat wanneer een dame aangeeft dat ze er niet van is gedient. Dat je die vuile t*fus mongolen eerst op hun plaat moet rossen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje zooien, niets mis mee
Songtekst zodat we ook hier allemaal mee kunnen lallenquote:
quote:Hey yo! Brainpower move over,
Tristan Engelbert van Bevenvoorde is in the area,
a.k.a. De Beef.
[Couplet]
Hey yo, m’n naam is Tristan, Brainpower vind ik niks an,
vermijdt hem als een gifslang, ‘k word er een beetje pips van.
Quasi-intellectueel ik … als ABN, met Surinaamse slang,
Maar is nog witter dan m’n bips man.
Ik luister graag Guus Meeuwis, staat bovenaan m’n playlist,
Al m’n huisgenoten weten dat die gast oké is.
Ik hou van nassi-rames en ook van hockeydames,
In elke soos, in elk dispuut, weet men wat Beef z’n naam is.
Ik lust bijzonder graag, een goudgele rakker met een blonde kraag,
Ik gooi er veertig achterover, ik heb een wondermaag.
“Drink je ook alcoholvrij?” In nog geen honderd jaar, wat een domme vraag!
Ik hou van Breezers, Corona, maar het meeste van Bierello(?)
Geef mij maar gerstenat, nat, nat, nat, net als Martipello(?).
’t Is De Beef in de house, doe de fridge open,
Vol met pilsener mag ik hopen!
[Refrein]
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat.
Zo dronken, dat je niet weet of je daar staat, of hier staat
En dansend, in je Ralf-Lauren of spiernaakt, bierplaat.
“… Tristan Engelbert van Bevenvoorde is echt behoorlijk chill”
[Couplet]
Battlerapper staat op, De Beef is in je area,
Draai nu niet die Dansplaat, die vind ik getverderrie ja?
“Wat heb je tegen Brain, hij maakt toch leuke plaatjes?”
Misschien is het wel afgunst, want ooit waren we maatjes.
Nu heeft hij nieuwe rapvrinden, zit in zak en as.
Ze zullen het wel nep vinden dat ‘ie vroeger kakker was.
Vertel me nu eens Brain, welke rapper heet nou Gert-Jan?
Je brein is als een erwtje, ik split hem op en maak er snert van.
Nu roep je ‘yo’ en ‘hohoho’ net als de kerstman,
We waren beste vrinden net als Ernie en Bert man,
Maar alles is vergeven Brain, kom een biertje happen.
Dan doe ik m’n van Bommels uit, leer jij me hiphop stappen,
Dan draag ik Fubu sweaters en een jas van Pelle Pelle,
Broek hangend op m’n knieën, ik zag dat op je cd.
Hoort dat zo te zitten? of kwam je van de wc?
Neem nou maar een biertje Gert-Jan of is het G.J.?
[Refrein]
[Break](met DJ Arnoud)
[Couplet]
Ik pak m’n bier en schuim hem onder, we zijn niet meer te stoppen.
En om te bobben, hoef je bij mij niet aan te kloppen.
Ik ben bezopen lul, ik denk niet meer goed na,
Maar strakjes rij ik toch in de Bentley van m’n pa.
Doe mij maar ‘one for the road’, stop maar in een vaasje,
Want meestal rij ik beter met een hoger promillage.
Geen alcoholcontrole, dat wordt een blamage,
Want als ik straks moet blazen, dan ben ik wel het haasje.
“Kappen Bevenvoorde, je bent bezopen,
Je gaat maar lopen, het is afgelopen!”
De drank is uit m’n bloed, ik kan nu mikken net als Barney.
“Alcohol blijft langer hangen aan de gordijnen van Arnie”
[3x Refrein]
Waar zie je in hemelsnaam een dame staan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:41 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Jammer alleen dat wanneer een dame aangeeft dat ze er niet van is gedient. Dat je die vuile t*fus mongolen eerst op hun plaat moet rossen.
Ik vind het gewoon raar dat seksuele intimidatie "zooien" word geaccepteerd en als deel van de studenten cultuur moet worden beschouwdd.
Ik kots op dat soort gasten![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Songtekst zodat we ook hier allemaal mee kunnen lallen
[..]
is zooien hetzelfde als brassen?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Waar zie je in hemelsnaam een dame staan?
ik zie trouwens ook de link tussen seksuele intimidatie en zooien niet![]()
Je zooit toch met je eigen geslacht, of ben je ooit door een kerel lastiggevallen?
jaquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:48 schreef Ache-T het volgende:
[..]
is zooien hetzelfde als brassen?
Situatie schets:quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:45 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Waar zie je in hemelsnaam een dame staan?
ik zie trouwens ook de link tussen seksuele intimidatie en zooien niet![]()
Je zooit toch met je eigen geslacht, of ben je ooit door een kerel lastiggevallen?
in that case... niks mee, dat wordt zelfs door knorren (quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:49 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ja
Heb je die gast de kanker geschopt?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Situatie schets:
Tijdens gala
Lullo: Heej meisje heb je zin om mijn grote paal te absorberen?
Vriendin: Nee sorry ga maar met je vriendjes spelen.
Lullo: "Pakt kont beet van mijn vriendin"........Ah toe meisje je weet niet wat je mist. Volgens mij kan je heel goed pijpen.
Vriendin: Flikker op, ben je doof ofzo.
Lullo: Ik doe toch niets ik masseer je alleen maar,
Vriendin: Pleur op
Lullo: "verder aan het betasten"
Vriendin: Geeft hem een ros
Lullo: Ah joh werk nu gewoon ff mee, gaan we lekker neuken.
Ikke: WTF is hier aan de hand?
Vriendin: Die gozer kan niet met zijn handen van me af blijven.
Ikke: Je blijft met je rattuh klauwen van mijn vriendin af. Heppie dat begrepen?
EN NU KOMT HET
Lullo: Ah joh ik was alleen maar aan het ZOOIEN.........gewoon lol maken.
Een student heeft het zelf dus aan mij uitgelegd.
Misschien heeft hij mij verkeerd geinformeerd, dat kan.
Wordt het niet eens tijd om je studie af te maken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Xebrozius het volgende:
jezus, overtreffende trap qua kansloosheid
GOLF!
http://members.lycos.nl/skalbum/thumbnails.php?album=3
Tof! je kunt ook commentaar geven op de foto's.!
Ja die ja!quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:57 schreef Xebrozius het volgende:
http://members.lycos.nl/skalbum/displayimage.php?pos=-17
als dat zooien is, is dat niet hetzelfde als brassen. Brassen is gewoon stoeien zeg maar, elkaar bij het jasje dan wel trui beetpakken en dan de ander proberen te vloeren of binnen een bepaald vak te krijgen oid.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Situatie schets:
Tijdens gala
Lullo: "Pakt kont beet van mijn vriendin"........Ah toe meisje je weet niet wat je mist. Volgens mij kan je heel goed pijpen.
Ikke: Je blijft met je rattuh klauwen van mijn vriendin af. Heppie dat begrepen?
EN NU KOMT HET
Ik heb dus eens een keer meegemaakt dat van die ballen uit gingen in Pruim Zevenhuizen, en daar deden ze dat dus ook. Toen zijn ze eerst naar de tering geschopt door die boerenvriendjes van de meiden die ze lastig vielen, en daarna kwam de security ook nog even mokeren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
Nou dan snapt die lullo de ballen er van:quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:55 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Situatie schets:
Tijdens gala
EN NU KOMT HET
Ach ja, doe dan ook maar direct een ma en zoon dagquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:17 schreef kastanova het volgende:
Je verzint het niet, een pa en zoon netwerk dag
[afbeelding]
quote:Altijd had ik het dsc hoog staan. Echter na jullie ultiem knorrige kutsite en daarbij de fotos te hebben bekeken moet ik mijn mening herzien. wat een stel "nerds bij elkaar" zijn jullie zeg en ik hoop dat het gros van het dsc er een ietwat corpsoralere gedachtengang aan overhoud dan jullie plebs. ( voor de duidelijkheid: "er een" betekent voor jullie knorren: aan hun studententijd.) Met zwaar neerbuigende groet teken ik, Les Sauvages, dispuut der T.S.C. St. Olof ps. zin in een uitval?? kom eens gezellig borrelen..... nerds
Okay fair..........quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou dan snapt die lullo de ballen er van:
Zooien is een conflict dispuut oplossen dmv je tegenstander bij de revers van zijn jasje te pakken en hem daarmee op de grond te 'zooien'. De 'winnaar' nodigt de 'verliezer' uit om aan de bar met hem een biertje te gaan drinken.
Andere agressieve handelingen in de sociteit zijn verboden en daar staat een geldboete en kroegverbod op.
Kansloze avond ik hang in de kroeg, s' ochtens naar huis is dag is nog vroeg...quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Kent iemand Jan Diederik en DJ Maurits met het nummer kansloos?
Die is zo gaaf!
Nee, ik had geen zin om dat gala te verpesten, voor mij en mijn vriendin. Ik hoorde later dat die gozer en zijn vriendjes door een paar andere gasten later op de avond wel een zooi klappen hebben gekregen. Het scheen dat die Lullo's elkaar over de bar aan het gooien waren. Door stellages bierglazen "LEUK MAN, ECHT VETTUH LOL". En dat iemand zich had gesneden aan een stuk glas. Ze wilden hun excuses niet aanbieden. En toen schijnen ze binnenste buiten te zijn geslagen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je die gast de kanker geschopt?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 18:13 schreef kastanova het volgende:
Happy Fucking Birtday, je hebt een varken in een jurk gekregen
[afbeelding]
alleen als barman mag je slaan om vervelende figuren weg te houden achter de bar vandaan, maar alleen met de vlakke handquote:Op woensdag 26 mei 2004 18:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Nou dan snapt die lullo de ballen er van:
Zooien is een conflict dispuut oplossen dmv je tegenstander bij de revers van zijn jasje te pakken en hem daarmee op de grond te 'zooien'. De 'winnaar' nodigt de 'verliezer' uit om aan de bar met hem een biertje te gaan drinken.
Andere agressieve handelingen in de sociteit zijn verboden en daar staat een geldboete en kroegverbod op.
Ja dat is in sommige corpora wel zo ja. Bij ons is het gewoon zo dat als je niet luistert naar een barcommissaris als die vriendelijk vraagt je iets te laten, je de kroeg uit wordt gezet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:12 schreef Ache-T het volgende:
[..]
alleen als barman mag je slaan om vervelende figuren weg te houden achter de bar vandaan, maar alleen met de vlakke handVoor zover ik weet dan
Geweldig, die rode neus van die linkergast van de onderste foto.quote:
Mooie foto's uitzoeken is ook niet echt je hobby he... Zoveel mooie fotos in handbereik en wat kies je? De slechtste! En by the way Gurkha roeleert!quote:
In Maastricht hebben ze toch ook geen officieel corps of wel? Hier in Tilburg iig niet, zouden ze wel willen, die Olofjes.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ja dat is in sommige corpora wel zo ja. Bij ons is het gewoon zo dat als je niet luistert naar een barcommissaris als die vriendelijk vraagt je iets te laten, je de kroeg uit wordt gezet.
Hier, allemaal netjes in pak:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:17 schreef HotFudge het volgende:
Mooie foto's uitzoeken is ook niet echt je hobby he... Zoveel mooie fotos in handbereik en wat kies je? De slechtste! En by the way Gurkha roeleert!
Watjuhsquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:19 schreef kastanova het volgende:
Een typisch avondje stappen voor de brallende studenten met een alcohol allergie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
HotFudge: Opleiding: Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniekquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:21 schreef kastanova het volgende:
Post eens een foto.
Nee, is ook niet officieel (niet de oudste vereniging, geen roeifaciliteiten enzo), maar wat ik zo rond me heb gezien in "echte" corpora's is er tussen maastricht en andere steden niet zo veel verschil, althans qua mores en dergelijke niet.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:18 schreef Pool het volgende:
[..]
In Maastricht hebben ze toch ook geen officieel corps of wel? Hier in Tilburg iig niet, zouden ze wel willen, die Olofjes.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:24 schreef Byte_Me het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat een dispuut per definitie al kansloos ísquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef Fillipe het volgende:
Je post ook wel foto's van de meest kansloze disputen die er zijn
Ben jij trouwens die gespierde spijker in je avatarquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat in een geintje is
Vertel, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat een dispuut per definitie al kansloos ís.
Zoek een hoog gebouw op, en laat de rest opnemen door iemand anders.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef HotFudge het volgende:
ehm nee sorry
welke mongool? ik zie er 4quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
![]()
![]()
echt zo'n neiging om dat bierglas hard in die mongool z'n gezicht te duwen
Zijn er ook kanshebbende disputen dan???quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:25 schreef Fillipe het volgende:
Je post ook wel foto's van de meest kansloze disputen die er zijn
Zeker wel, niet alleen maar denken dat disputen bestaan uit brallerige kutstudenten. Iets met generaliseren.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:28 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Zijn er ook kanshebbende disputen dan???
Studenten Vereniging > Jaarclubs > Gevraagd worden voor dispuut.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:32 schreef HotFudge het volgende:
Bij ons zijn het jaarclubjes... disputen houdt iets heel anders in
uiteraard, want tenzij je ladderzat bent is er geen zak aan, met je dispuut in de societeit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:28 schreef --H-I-M-- het volgende:
Maar helaas ga ik nu dit mooie topic eventjes verlaten, want ik heb over een half uur BORRELmet mn dispuut op de sociteit. Nu zul je denken wat vroeg, ja dat is het ook, maar het heeft ook als voordeel dat je al rond een uur of 11 als het druk is al mooi in de stemming bent
Ik lees het strakjes wel weer!
Groetjes
Dan 2 vraagjes:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef HotFudge het volgende:
ehm nee sorry
Wat begreep je nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Vertel, ik ben benieuwd
1) ik vroeg me af of jullie wel eens ooit geprobeerd hebben een normaal gesprek aan te knopen met jullie zogenaamde 'brallende studenten', krabde even nadenkend aan mijn kinquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan 2 vraagjes:
- Wat doet die hand onder je kin? Viel je om?
- Is die trui van je "dispuut"?
1) True, maar ik heb alleen maar oog voor disputen met brallerige kutstudenten. Aardige studenten heb ik ook geen hekel aan.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
1) Zeker wel, niet alleen maar denken dat disputen bestaan uit brallerige kutstudenten.
2) Iets met generaliseren.
Toe maar, lekker nonchalant posten, o o kijk is iedereen om mij kastanova "op weg naar de 4e permban" kijken. Gut de gut, wat ben je toch een triest usertje hier op fok.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat begreep je niet
1. Ga naar de plastisch chirurg, misschien kan hij de kin van je wang af halenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:36 schreef HotFudge het volgende:
1) ik vroeg me af of jullie wel eens ooit geprobeerd hebben een normaal gesprek aan te knopen met jullie zogenaamde 'brallende studenten', krabde even nadenkend aan mijn kin
2) Nee - gewoon kleding
3) Post jij dan eens een foto
Je krijgt het wel druk als je alle mensen op die foto's wil "neerhoeken" . En heb het lef dan ook om een foto van jullie gastjes te posten, stelt denk ik erg weinig voorquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:38 schreef Marczilla het volgende:
[..]
1) True, maar ik heb alleen maar oog voor disputen met brallerige kutstudenten. Aardige studenten heb ik ook geen hekel aan.
2) Iets met generalisatie in stand houden
3) Iets met "Post hier je "Brallerige kutstudent neerhoek" avonturen
4) Iets met NEERHOEK
Interessante post, maar heeft vreemd genoeg maar weinig met mijn vraag te makenquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:38 schreef Fillipe het volgende:
Toe maar, lekker nonchalant posten, o o kijk is iedereen om mij kastanova "op weg naar de 4e permban" kijken. Gut de gut, wat ben je toch een triest usertje hier op fok.
Precies... kastanova ik vroeg om een post, niet om een zielig kleine avatar! Ik vraag me af waaruit de aanleiding van dit topic stamt... Jaloezie? Of gewoon domweg knorrigheidquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je krijgt het wel druk als je alle mensen op die foto's wil "neerhoeken" . En heb het lef dan ook om een foto van jullie gastjes te posten, stelt denk ik erg weinig voor
Ik denk dat ik dat beter kan vragen:quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Interessante post, maar heeft vreemd genoeg maar weinig met mijn vraag te maken.
Dus nogmaals, wat begreep je niet
Nog niet, misschien over een paar jaarquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:45 schreef HotFudge het volgende:
Fillipe = Vindicat?
Flikker jij nou es een eind op naar je dispuut, je bolle bier vrienden missen je.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:47 schreef HotFudge het volgende:
knor? of nog scholier?
Inderdaad, ik ben jaloers op het knorgehalte van de aanwezige dispuutleden, zelden zoveel vadsige kneusjes op zo'n kleine oppervlakte gezienquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:43 schreef HotFudge het volgende:
Precies... kastanova ik vroeg om een post, niet om een zielig kleine avatar! Ik vraag me af waaruit de aanleiding van dit topic stamt... Jaloezie? Of gewoon domweg knorrigheid![]()
Nou, lees/kijk dit topic eens door zou ik zeggen, argumenten genoegquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:43 schreef Fillipe het volgende:
vertel eens waarom elk dispuut bij voorbaat kansloos is ...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar als je het topic doorgelezen had, zou je gelezen hebben dat ik regelmatig gevraagd ben door dergelijke kneusjesklieken; immers, welk dispuut wil nu niet iemand hebben die het gemiddelde niveau in 1 klap verdubbelt
1) Ik heb alle tijd, anders maak ik tijd.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
1) Je krijgt het wel druk als je alle mensen op die foto's wil "neerhoeken" .
2) En heb het lef dan ook om een foto van jullie gastjes te posten, stelt denk ik erg weinig voor
Krijg meer een aversie tegen de stoere "neerhoek" gasten hedendaags.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, lees/kijk dit topic eens door zou ik zeggen, argumenten genoeg.
Ik hoop voor je dat Vindicat niet eist dat je begrijpend lezen onder de knie moet hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dus je moet wel bij een studentenvereniging hebben gezeten ? Vertel, welke ?
Geen enkele, op een potje biljarten in de schoolkantine na heb ik me verder nooit vertoond tussen dergelijke zwakbegaafde, zonnebankhomo's.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:52 schreef Fillipe het volgende:
Dus je moet wel bij een studentenvereniging hebben gezeten ? Vertel, welke ?
Euhm TS zegt dat hij is gevraagd voor een dergelijke 'club' ? Dus wat snap jij niet precies niet aan mijn vraag ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Vindicat niet eist dat je begrijpend lezen onder de knie moet hebben.
Anders zie ik het somber voor je in
Je bent op school zeker ook niet verder gekomen dan de kantine ? :')quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen enkele, op een potje biljarten in de schoolkantine na heb ik me verder nooit vertoond tussen dergelijke zwakbegaafde, zonnebankhomo's.
Zelfs schoolborrels, netwerkavonden en schoolfeesten sloeg ik over, dat zou immers toch uit de hand lopen als ik zo'n bolle braller aan de trui om zijn nek op zou hangen aan de trap.
Zie ons als onbaatzuchtige wereldverbetaarsquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:53 schreef Fillipe het volgende:
Krijg meer een aversie tegen de stoere "neerhoek" gasten hedendaags.
Mooi, dan hebben we tenminste een geldige reden om jullie sorry weer een generalisatie neer te hoeken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:53 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Krijg meer een aversie tegen de stoere "neerhoek" gasten hedendaags.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zie ons als onbaatzuchtige wereldverbetaars.
Ik weet het niet hoor. Volgens mij is het gewoon het beeld wat je in je hoofd hebt. De meeste mensen die met mij praten, vinden mij ook een rielekste kerel, ondanks alle vooroordelen... Ik heb ook best wel wat 'alternatieve' vrienden (als we dan toch in hokjes aan het plaatsen zijn)...quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Geen enkele, op een potje biljarten in de schoolkantine na heb ik me verder nooit vertoond tussen dergelijke zwakbegaafde, zonnebankhomo's.
Zelfs schoolborrels, netwerkavonden en schoolfeesten sloeg ik over, dat zou immers toch uit de hand lopen als ik zo'n bolle braller aan de trui om zijn nek op zou hangen aan de trap.
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:00 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Mooi, dan hebben we tenminste een geldige reden om jullie sorry weer een generalisatie neer te hoeken.
In tegenstelling tot jouw omgeving bestaat de mijne niet uit ja-knikkers en darmkanaallikkers.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:56 schreef Fillipe het volgende:
Euhm TS zegt dat hij is gevraagd voor een dergelijke 'club' ? Dus wat snap jij niet precies niet aan mijn vraag ?
Omdat hij jouw vraag al beantwoorde op pagina 2, zonder dat er eigenlijk een vraag naar wasquote:Op woensdag 26 mei 2004 19:56 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euhm TS zegt dat hij is gevraagd voor een dergelijke 'club' ? Dus wat snap jij niet precies niet aan mijn vraag ?
Tis dus wel herkenbaar?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:01 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er nu aan het brallen is hoor ....
Maar 1 manier om daar achter te komen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:04 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik snap sowieso niet hoe iemand door die ontrgoening bij zo'n vereniging komt, ik zou me echt niet kunnen inhouden als zo'n droplul een pak vla over me leeg zou gieten of iets deregelijks
En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gastenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw omgeving bestaat de mijne niet uit ja-knikkers en darmkanaallikkers.
Er bestaat immers ook nog zoiets als "Nee" zeggen n.a.v. een vraag.
Of zoals het in mijn geval ging: "Ik zou nog liever m'n zak tussen de bankschroef leggen, dan dat ik vrijwillig tussen zo'n, opeenstapeling van zwakbegaafden met papa als kruiwagen, ga zitten. Dus tyf nu maar weer op naar je kliekje droogneukers en houd in het vervolg die domme vragen voor je."
ik weet wel hoe ik zelf zou reageren als zo'n mongool dat zou proberen, vandaar dus mijn opmerking, ik snap echt niet dat iemand zo iets bij zich laat gebeuren vrijwilligquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:05 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Maar 1 manier om daar achter te komen...
Heeft allemaal met groepsdruk te maken. Wanneer jij tegen hun ingaat, word de hele groep gestraft.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:04 schreef le_knightclub_soda het volgende:
ik snap sowieso niet hoe iemand door die ontrgoening bij zo'n vereniging komt, ik zou me echt niet kunnen inhouden als zo'n droplul een pak vla over me leeg zou gieten of iets deregelijks
Nee, het is geen beeld, het is ér-vá-ríng met dergelijke gedrochten.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:01 schreef HotFudge het volgende:
Ik weet het niet hoor. Volgens mij is het gewoon het beeld wat je in je hoofd hebt. De meeste mensen die met mij praten, vinden mij ook een rielekste kerel, ondanks alle vooroordelen... Ik heb ook best wel wat 'alternatieve' vrienden (als we dan toch in hokjes aan het plaatsen zijn)...
Ik vind dat je lid moet worden van een vereniging! Dan kun je zelf ervaren hoe het is! En ik weet dat je dat wel niet zult willen, maar je kunt toch heel makkelijk lid-af worden als je dat zou willen...
O hoe dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
ik weet wel hoe ik zelf zou reageren als zo'n mongool dat zou proberen, vandaar dus mijn opmerking, ik snap echt niet dat iemand zo iets bij zich laat gebeuren vrijwillig
Zegt een mede Fokker vanachter zijn eigen computer.....................iets met overeenkomst.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:
[..]
En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gasten![]()
En hier vormt zich geen groep? Als ik jullie probeer uit te leggen, dat jullie beeld duidelijk verdraaid is, word de hele groep ook afgestraft!quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:08 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heeft allemaal met groepsdruk te maken. Wanneer jij tegen hun ingaat, word de hele groep gestraft.
Gast, ik begin niet met mensen af te kraken. Ben je nu echt zo dom of zie je het verschil echt niet ? Ga toch je kilt wassen, prutserquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Zegt een mede Fokker vanachter zijn eigen computer.....................iets met overeenkomst.
voorbeeld:quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef HotFudge het volgende:
[..]
O hoe dan??
? Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening. Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?
![]()
lol dat zou me dus echt niets schelen, de rest van de groepquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:08 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Heeft allemaal met groepsdruk te maken. Wanneer jij tegen hun ingaat, word de hele groep gestraft.
Die ontgroenings Homo's zijn tijdens hun ontgroening meestal de pispaal geweest en voelen zich daarom een hele stoere jongen. Wanneer ze anderen met een soort zelfde trauma kunnen opzadelen.
- Bekers azijn opdrinken?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef HotFudge het volgende:
[..]
O hoe dan??
? Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening.
Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?![]()
Ohw wacht, jij voelt je gewoon beter dan de rest. Probeer je dat te impliceren?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gast, ik begin niet met mensen af te kraken. Ben je nu echt zo dom of zie je het verschil echt niet ? Ga toch je kilt wassen, prutser
Wat is er nou weer mis met wat vrolijke streepjes?quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat in een geintje is
Je hebt gelijk, je kunt veel beter 5 whiskey-cola met je bolle medesloebers drinken en ondertussen de gehele avond over neuken praten, terwijl je al trots bent als je een hoerig hockeysletje aan mag raken, om vervolgens de wc onder te kotsenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:
En blijf jij maar lekker stoer achter je pc'tje foto's posten c.q afkraken van gasten![]()
je bent vast nog niet zo achterlijk dat je dat niet zelf kan bedenkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:10 schreef HotFudge het volgende:
O hoe dan??
?
duidelijk misvormd beeld ja, want het gaat over het algemeen nog wel iets verder dan een pak vlaquote:Trouwens er is nog nooit een pak vla over mij heen gegoten tijdens de ontgroening. Jullie beeld is duidelijk misvormd, wanneer komen jullie eens zelf kijken voor je het beeld van de ontgroenig zo voor je neus haalt?![]()
Wij houden niet van leugenachtige, ballen propaganda, that's allquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:12 schreef HotFudge het volgende:
Als ik jullie probeer uit te leggen, dat jullie beeld duidelijk verdraaid is, word de hele groep ook afgestraft!![]()
Ga jij maar lekker je sletje onderhouden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je kunt veel beter 5 whiskey-cola met je bolle medesloebers drinken en ondertussen de gehele avond over neuken praten, terwijl je al trots bent als je een hoerig hockeysletje aan mag raken, om vervolgens de wc onder te kosten.
Ik wou dat ik jou was
Okee mijn vraag aan jou is: Hoe zie jij de ontgroening? Wat verwacht je er allemaal van? Wat denk je dat er gebeurd?quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:17 schreef le_knightclub_soda het volgende:
duidelijk misvormd beeld ja, want het gaat over het algemeen nog wel iets verder dan een pak vla
Ten eerste zorgen die strepen bij mij meteen dat ik me erger aan dat soort mensen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met wat vrolijke streepjes?
Zou idd wel dom zijn als je nu mensen zou gaan afkraken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Gast, ik begin niet met mensen af te kraken. Ben je nu echt zo dom of zie je het verschil echt niet ? Ga toch je kilt wassen, prutser
quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:18 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker je sletje onderhouden.
Té triest voor woorden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:06 schreef Fillipe het volgende:
Volgens mij bedoelde hij dat hij een hekel aan schotten heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ohw wacht, jij voelt je gewoon beter dan de rest. Probeer je dat te impliceren?
Dat dacht ik nou ook toen ik in je fotoboek keekquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
[..]
Té triest voor woorden.
ik basseer het op ervaringen van anderen, voorbeeld: een vriend van me had zich in utrecht aangemeld en kon met wat lotgenoten van 'm in alleen z'n onderbroek op de grond overnachten, zonder matras/deken nadat ze eerst overgoten waren met bakken vuilnisquote:Op woensdag 26 mei 2004 20:18 schreef HotFudge het volgende:
[..]
Okee mijn vraag aan jou is: Hoe zie jij de ontgroening? Wat verwacht je er allemaal van? Wat denk je dat er gebeurd?
Gut nu kraak jij mijn foto's af. Mijn hemel jij bent inderdaad wel een Vindicatter als ik het zo hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:20 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook toen ik in je fotoboek keek![]()
Klopt, ik verlaag me inderdaad altijd tot het niveau wat op dat moment gaande is in de topics.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:22 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gut nu kraak jij mijn foto's af. Mijn hemel jij bent inderdaad wel een Vindicatter als ik het zo hoor.
Eerst hoog van de toren blazen om je vervolgens schuldig te maken aan hetzelfde wat jij de ander verwijt.
Echt corpsballen materiaal.
En daarmee is mijn 2e argument meteen bevestigd, je impliceerd niet dat jij je beter voelt je zegt het nu ronduit.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Klopt, ik verlaag me inderdaad altijd tot het niveau wat op dat moment gaande is in de topics.
O? Nou dan heb ik vast een vreselijk makkelijke ontgroening gehad?! En dat terwijl Utrecht nog geen eens zo erg blijkt te zijn... :Squote:Op woensdag 26 mei 2004 20:21 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
ik basseer het op ervaringen van anderen, voorbeeld: een vriend van me had zich in utrecht aangemeld en kon met wat lotgenoten van 'm in alleen z'n onderbroek op de grond overnachten, zonder matras/deken nadat ze eerst overgoten waren met bakken vuilnis
ik heb 'm toen ook goed de waarheid verteld, maarja eigen schuld natuurlijk
Je kan ook gewoon niet op een topic reageren, dan hoef je je ook niet te verlagen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 20:23 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Klopt, ik verlaag me inderdaad altijd tot het niveau wat op dat moment gaande is in de topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |