Iedereen kent ze wel, die typische brallende, vette kutstudenten, waar iedereen een grafhekel aan heeft behalve zijzelf.
Herkenbaar aan veel lawaai, geschreeuw over neuken en de huisterm "Lullo"
Qua kledingstijl nog het best te vergelijken met een blinde die verdwaald is bij de Wibra; Het liefst een blauw/wit of rood gestreepte trui, vaak ook nog een soortgelijke lap stof om de nek en een zo debiel mogelijk gekleurde (mosgroen, paars, of roze) ribbroek..
Verder veelal een welbekend "bloempot" kapsel waarop, zelfs in de wintermaanden, een kêk zonnebrilletje prijkt.
Zoals al gemeld lallen ze vooral over neuken, maar ze pretenderen ook graag verstand te hebben van zuipen, zeilen en aandelen.
Zeilen is uiteraard ook 1 van de hobby's, naast uiteraard hockey, "tánnis" en/of gólf.
Ze hebben geen bijbaantje aangezien "paps en mams" gaarne hun zoon onderhouden tijden zijn 14-jarige studie.
De vrouwen die er omheen kakelen zijn soortgelijke types en hebben naast een paardengebit, vaak opgestoken haar en een accent waar je u tegen zegt, ze zijn echter het best te herkennen aan hun reet en bovenbenen waar een veehandelaar zijn pensioensvoorziening mee veilig zou kunnen stellen.
Nou ja, het moge duidelijk zijn, ik heb een grafhekel aan dergelijke figuren en zou m'n hond nog een spuitje geven als hij zo'n vadsige brok lallend vlees besprong.
Jullie taak is dan ook om mij te verblijden met anekdotes over dergelijke individuen die je in de gracht of van een flat hebt geflikkerd
![]()
.
Of post foto's van de types die ik hierboven beschrijf, zodat we er gezamenlijk op kunnen kotsen.
[ Bericht 2% gewijzigd door kastanova op 26-05-2004 00:21:38 ]