ik ga dat ook doenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:51 schreef WeirdMicky het volgende:
hij verdient 10 cent per download en heeft al meer dan 13.000 downloads gehad, erg kansloos is het dus niet
Argh waarom klik ik toch altijd !quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
klikken op eigen risico
Door op dit filmpje te klikken ga je accoord met het feit dat deze beelden ervaren kunnen worden als schokkend. Dit om te demonstreren dat er altijd een overtreffende trap is qua kansloosheid en waarom mensen dit soort dingen doen is mij tot op heden een volslagen raadsel
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
klikken op eigen risico
Door op dit filmpje te klikken ga je accoord met het feit dat deze beelden ervaren kunnen worden als schokkend. Dit om te demonstreren dat er altijd een overtreffende trap is qua kansloosheid en waarom mensen dit soort dingen doen is mij tot op heden een volslagen raadsel
Die waarschuwing is inderdaad op z'n plaats.....quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
klikken op eigen risico
Hij was er niet voor niets.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:16 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Die waarschuwing is inderdaad op z'n plaats.....![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
klikken op eigen risico
OMG die is wel heel ranzigquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
klikken op eigen risico
is ook geen reet aan. Snap niet dat er mensen zijn die hem afkijken.quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:19 schreef Markster het volgende:
filmpje in de OP doet het btw niet bij mij
DUDE !quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
klikken op eigen risico
WHAHAHA GEWELDIGquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
klikken op eigen risico
heeftie nou zon shirt aan met zon beertje van dj paul elstakquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:47 schreef ID-Tweak het volgende:
http://www.ahuntjens.nl/download/mpg/Rotti_vs_Haiducii01.avi
damn en dit is niet de enigste, wie doet er nu zoiets, en wie zet het in godsnaam online zodat de godsgansewereld er naar kan kijken
waarom werken die waarschuwingen altijd averechtsquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hij was er niet voor niets.
whehe, als ik weer eens stoned ben heb ik iets om naar te kijkenquote:http://www.ahuntjens.nl/download/mpg/Rotti_vs_Haiducii01.avi
je vergeet de spoilertagsquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:24 schreef speezend het volgende:
[..]
WHAHAHA GEWELDIGHet grootste deel is ziekelijk ranzig, maar als ie z'n lul in brand steekt ziet er egt gruwelijk uit, net alsof ie zijn jedi-sword activeert ofzo, helemaal gek
![]()
![]()
En dan denken dat je alles al gezien hebtquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:11 schreef Xebrozius het volgende:
klikken op eigen risico
kijk nou maar gewoonquote:Op woensdag 26 mei 2004 00:54 schreef Malebolgia het volgende:
kan iemand kort samenvatten wat er in dat tweede filmpje te zien is?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 00:54 schreef Malebolgia het volgende:
kan iemand kort samenvatten wat er in dat tweede filmpje te zien is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DikkeSmikkel op 26-05-2004 01:39:33 (typo) ]Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |