Hier weer een bericht je van mij
![]()
Hoop dat alles goed gaat met iedereen. Met mij gaat het wel ok.
Paste hier onder weer de standaard mail.
Adios iedereen
![]()
BEste mensen,
Hier weer eens een bericht van mij uit Curacao.
Ik zit hier nu bijna een maand en ik moet zeggen dat regelamtig mailen lastiger is dan je denkt. Moet er zo ie zo voor naar een Internet Cafe en dat is niet alles hier.
Ben nu dus officieel strand boy
![]()
Ik loop bij Kontiki beach op het strand, verkoop strandbedjes en neem besteliingen op met een geavanceerd sms systeem en breng vervolgens die drankjes en eten naar de mensen op het strand. Het werk is wel leuk en relaxed, de omgeving is heel kick. Vollop palmbomen en overal van die hutjes. Wel is het zwaar werk. Ik loop gemiddeld zo een uur of 7 in de volle zon. Zweet me de schurft en heb 's avonds geen poten meer om op te staan. Werk zo een 3 a 4 dagen in de week dus dat is wel leuk.
Ben blij dat ik daar kan werken want anders had ik al thuis gezeten. Zonder auto ben je hier helemaal niks en had na 1,5 week dus al heel willemstad 23000 keer gezien. Voor de afleiding dus goed dat ik wat nieuwe mensen leerde kennen en kon werken.
Ik pa snu op het huis van een collega van mij (voor 2 weken ) Tis een groot huis zeg maar gerust VILLA
![]()
met een mega zwembad. Echt wel ff relaxed, weg uit dat kut hotel. Heb ook de auto gekregen voor 2 weken. Heb nu al veel van het eiland gezien. Zijn naar WEstpunt gegaan naar heele mooie verlaten stranden en naar de Boca's. --> Rotsformaties aan de noordkant waar het water echt met mega klappen omhoog spuit. Allemaal wel mooi enzo
![]()
Mijn telefoon is hier uiteraard weer kapot gegaan dus ben nu voor een nieuwe aan het kijken, het sms en schiet er dus ook aardig bij in
![]()
Verder heb ik niet heel veel te vertellen volgens mij. Alles gaat hier zijn gangentje. Mis Nederland wel moet ik zeggen. Je wordt hier gewoon echt GEK van alle teringzooi. Ook in het huisje waar we nu zitten is alles snel goor enzo. Eten is ook niet echt alles. MAarja ik mag neit klagen
![]()
Nou ik moet stoppen want ik moet over een uurtje de beachboy uit gang hangen
![]()
Mensen Adios en tot snel !!
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!