En dat is nog de gekuiste kwalificatie van de kolder in de OPquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:56 schreef golfer het volgende:
Onzin.
lol, een grapjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:59 schreef robh het volgende:
De reisinformatie geeft nu ook alleen nog maar de reizen naar Noord Korea weer!!!
quote:We zijn overigens niet foutloos op de links-rechts schaal, heb ik al vaker gezegd.
Italiaanse toestanden bij de NOS...quote:Ik zal een klein voorbeeldje geven, waaraan ook wij ons schuldig maken: erg rechtse clubs noemen wij meteen extreem-rechts; linkse clubs zelden extreem-links. En extreem heeft een zeer negatieve connotatie. We staan er niet eens bij stil. Pro-abortus demonstranten konden altijd op meer begrip rekenen dan hun tegenhangers. Een bos is meer waard dan een weg, een GroenLinks-stemmer slimmer dan een LPF-er.
Er zitten al jaren verborgen boodschappen in de ondertiteling via pagina 888quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:59 schreef robh het volgende:
De reisinformatie geeft nu ook alleen nog maar de reizen naar Noord Korea weer!!!
Allemaal feiten. Niks gelogen. Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:03 schreef Tikorev het volgende:
Bij de NOS geven ze het zelf toe, quote's van Hans Laroes:
Italiaanse toestanden bij de NOS...
Nee knul, dat noemen we subjectief...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:07 schreef Mugen_Honda het volgende:
Tikorev, voor ene is hun mening objectief, voor andere juist niet.
Wordt de mening voor andere objectief, is dat voor andere weer partijdig.
S-I-M-P-E-L. Ga je tijd niet zitten verdoen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:22 schreef robh het volgende:
Typische linkse zwakte, dat medelevendheid
Vre-se-lijk. Dat daar nog geen kamervragen over gesteld zijn. Een schande is het!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:24 schreef Tikorev het volgende:Bedoel je soms liegen?
En zegt daarbij dat wij in het journaal dan gironummers tonen van charitatieve instellingen. Ik weet niet waar die man dat vandaan heeft. Dat zal hij dan misschien bij jou gezien hebben. Maar er zat niks in het journaal. Wij doen dat namelijk nooit."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |