Huuuuuh! Dat jij nou flieft bent!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:. Tralalala
.
*bloemetjes strooit
*vangtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:. Tralalala
.
*bloemetjes strooit
I bet you say that to all the girls!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
duivelsche slettenkat
Vies he?!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Huuuuuh! Dat jij nou flieft bent!![]()
Lief,![]()
Ja, hoezo?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hallo, hebben afgebeulde mensen met bril en kuthumeur ook nog bestaansrecht vandaag de dag ?
Jij wel lief mankepootje.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja hallo, hebben afgebeulde mensen met bril en kuthumeur ook nog bestaansrecht vandaag de dag ?
*Hatsjoequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:. Tralalala
.
*bloemetjes strooit
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij wel lief mankepootje..
Dat ligt volgens mij aan het ras ofzo. Ik ken wel meer katten die dat hebben. Is wel stoer eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hij heeft heel aparte ogen voor een kat, volgens mij. Hij heeft niet van die kattepupillen, 's nachts als ie aan het jagen is wel trouwens, maar als je hem zo bij je hebt zijn zijn ogen helemaal zwart, zoals hier.
Waarom was je eigenlijk mank?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:14 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Je denkt aan me.
.
Trouwens, mijn mankheid is over. Ik denk dat dat komt omdat ik vandaag zo'n 50 keer naar een 4e en zo'n 50 keer naar een 2e verdieping ben gelopen. Oefening baart kunst enzo.
Dat is een goede vraag:quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom was je eigenlijk mank?.
dat is best wel minder enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag:
Ik werd een paar dagen geleden wakker en mijn rechterbeen deed het niet. Zomaar. En nu opeens zomaar weer wel. Weet jij het, weet ik het.
Ja, jij bent mij?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mja. Rechterbenen staan bekend om hun obstinate gedrag.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag:
Ik werd een paar dagen geleden wakker en mijn rechterbeen deed het niet. Zomaar. En nu opeens zomaar weer wel. Weet jij het, weet ik het.
TLC ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mja. Rechterbenen staan bekend om hun obstinate gedrag.. Heb je hem misschien verwaarloosd? Dat hij even wat extra TLC nodig had?
*bloemetjes strooit
Iedereen is hier welkom J.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:24 schreef jogy het volgende:
Oprotten, PR!!
Je bent hier niet welkom!!
.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:24 schreef jogy het volgende:
Oprotten, PR!!
Je bent hier niet welkom!!
.
Tender Loving Carequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
TLC ?
Totale Liefdes Capsules ?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:12 schreef NiNi het volgende:
I bet you say that to all the girls!![]()
Je bent geboren.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:26 schreef PrivateRyan het volgende:
[..].
What did I do?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |