Staat genoteerd..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mocht je wel gaan verhuizen dan verbied ik je bij deze om de volgende dingen mee te nemen:Koelkasten. Gasfornuizen. Boeken (en dan met name in grote getale) Kookspullen. Boekenkasten-die-niet-uit-elkaar-kunnen.
Okay ?
Ik zeg niks over helpen verhuizen trouwens.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Staat genoteerd..
Op boeken na heb ik niets van het bovenstaande in mijn bezit,.
Je durft vast geen nee te zeggen als ik het vraag..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zeg niks over helpen verhuizen trouwens.
Dante's Peak had de ondertitel moeten hebben "that's another fine mess you've gotten us into"quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:47 schreef jogy het volgende:
Wat is dantes peak toch ook een knaagfilm.
Beide uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:56 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
Daggla, speel jij Splinter Cell
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
Katten zijn erg okee.
[afbeelding]
Dit is mijn Bruce.
Hij blért als een Bruce.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:56 schreef Seborik het volgende:
Hij ziet er niet echt uit als een Bruce.
We deden tegelijkquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Huh?
Ik zit ergens op een boorplatform, er lopen 4 mensen weg die mij niet mogen zien. Ik kan een trap opklimmen en op zo'n steiger lopen... en danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beide uitgespeeld
Hij heeft heel aparte ogen voor een kat, volgens mij. Hij heeft niet van die kattepupillen, 's nachts als ie aan het jagen is wel trouwens, maar als je hem zo bij je hebt zijn zijn ogen helemaal zwart, zoals hier.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]! Die ogen! Psycho-cat from beyond the grave!
www.gamefaqs.comquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
[..]
Ik zit ergens op een boorplatform, er lopen 4 mensen weg die mij niet mogen zien. Ik kan een trap opklimmen en op zo'n steiger lopen... en dan
Ik kom niet verder, en val alleen maar in het water
....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
www.gamefaqs.com
Je moet eerst die gasten uitschakelen en dan klimmen geloof ik..
Te lang geleden inmiddels alweer..
Neequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg, kennen jullie dat?
Dat je iets al jaren hebt, een paar keer bent kwijtgeraakt en sinds een paar maanden weer teruggevonden hebt, zonder er echt bij stil te staan wát je nu precies terug hebt gevonden.
En dat je dan aan het mijmeren bent en je je opeens realiseert wát je precies hebt.. En je dan opeens vlinders voelt en bloemetjes ziet enzo.
.
Het is een duivelsche slettenkat uit de hel! Daarom legt-ie met iedereen aan!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hij heeft heel aparte ogen voor een kat, volgens mij. Hij heeft niet van die kattepupillen, 's nachts als ie aan het jagen is wel trouwens, maar als je hem zo bij je hebt zijn zijn ogen helemaal zwart, zoals hier.
Je theoriecertificaat?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:00 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg, kennen jullie dat?
Dat je iets al jaren hebt, een paar keer bent kwijtgeraakt en sinds een paar maanden weer teruggevonden hebt, zonder er echt bij stil te staan wát je nu precies terug hebt gevonden.
En dat je dan aan het mijmeren bent en je je opeens realiseert wát je precies hebt.. En je dan opeens vlinders voelt en bloemetjes ziet enzo.
.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het is een duivelsche slettenkat uit de hel! Daarom legt-ie met iedereen aan!
die moet ik nog halenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je theoriecertificaat?
*kusje geeft*quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:06 schreef Insomaniac het volgende:. Tralalala
.
*bloemetjes strooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |