Oooow.. DAAR was het!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef jogy het volgende:
Veronica kijken, nu.
*zapptquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Veronica kijken, nu.
Ja hoor.. ik schijn een reputatie te hebben gehad die nu aan dingelen ligt of zoiets. Druk in het echte leven, schilderijtjes gemaakt enzo. salarisverhoging --en ik internet de hele dagquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef PrintScreen het volgende:
Hoi
Zeker een tijd geleden, alles goed?
Als je hier alleen maar komt om te zuigen en te trollen kan je beter weggaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Voor elk van de mijne kan ik 100 van jou domme slotpostjes opsnorren en mezelf het ziekenhuis inlachen. Maar wat kan mij het schelen. Ik ken je niet en ik heb een leven buiten fok
Beter dan op het eiland!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beter dan wat?
Is msn ook een leven ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Voor elk van de mijne kan ik 100 van jou domme slotpostjes opsnorren en mezelf het ziekenhuis inlachen. Maar wat kan mij het schelen. Ik ken je niet en ik heb een leven buiten fok
Insoquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Als je hier alleen maar komt om te zuigen en te trollen kan je beter weggaan..
Cybersex is ook sex, tochquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is msn ook een leven ?
zolang je echt komt wel jaquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Cybersex is ook sex, toch.
Zeg eens tegen je mede moderator dat hij beter weg kan gaanquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef Insomaniac het volgende:
Als je hier alleen maar komt om te zuigen en te trollen kan je beter weggaan..
Dat weet ik niet , hoe doe je dat ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Cybersex is ook sex, toch.
Ssssstquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef Bengeltje het volgende:
Is msn ook een leven ?
Daar hebben we een apart forum voor,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je mede moderator dat hij beter weg kan gaan
ik ben met Dagonet aan het kleppen over fotografie
Schijnheilquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vraag maar aan SB, hij is ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet , hoe doe je dat ?
kun je me dat uitleggen ?
Nu niet meer want ik ga slapenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
weet jij hoe dat werkt ?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zolang je echt komt wel ja
Jogy hoort hier, jij niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Niet trollen of zuigenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Daar hebben we een apart forum voor,.
Welterusten! Er is geen echte slowchat in FOT.. misschien een idee voor loogjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef Dagonet het volgende:
Nu niet meer want ik ga slapen
Foto's van ridders in het kasteeltopic?
heb dat alleen van horen zeggen, dus de 'ins and outs' ken ik nietquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
weet jij hoe dat werkt ?
ik leer nog wat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |