Met een beetje mazzel speel je gelijk tegen Spanje en Portugal en win je van Rusland..quote:Zaterdag 12/6 Portugal - Griekenland 18.00
Woensdag 16/6 Griekenland - Spanje 18.00
Zondag 20/6 Rusland - Griekenland 20.45
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Na de afgang tegen Nederland dicht ik ze weinig toe, sorry Daggla...
Giourkas, mijn fout..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:34 schreef methodmich het volgende:
Heet Seitaridis nou Giourkas of Giorgios?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:40 schreef methodmich het volgende:
ben geen expert in het Grieks.
Ja, dank je..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:27 schreef mitt het volgende:
even voor Daggla
succes vanavond
Zie ondertitel..quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:34 schreef Inquistor87 het volgende:
Daggla geef nog is een paar mooie termen zodat we mee kunnen schreeuwen.
quote:Se gnoriso apo tin kopsi,
Tou spathiou tin tromeri,
Se gnoriso apo tin opsi,
Pou me via metra tin yi.
Ap' ta kokala vialmeni,
Ton Ellinon ta iera,
Ke san prota andriomeni,
Chaire, o chaire, Eleftheria!
Ke san prota andriomeni,
Ke san prota andriomeni,
We knew thee of old,quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:07 schreef Inquistor87 het volgende:
Mag ik weten wat ik zing voordat ik ineens een paar Grieken op mn dak heb.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 11:07 schreef methodmich het volgende:
Ze gaan lekker verliezen!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Griekenland wordt onderschat! Die gaan Spanje en Rusland uit de kwartfinale houden!
Mark my Words!
Make it Portugal en Ruslandquote:Op maandag 14 juni 2004 09:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Het wordt nog een hele klus voor Portugal willen ze door gaan naar de tweede ronde.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Goede basisploeg, iets mindere vervangers, zoals laatst gebleken is. Normaal gesproken gaan Portugal en Spanje door, maar Griekenland is een gevaarlijke outsider
Denk niet dat dat zo gaat lopen hoor. Griekenland gaat misschien wel tegen de Russen stunten en dan is het onderlinge resultaat al bekend. Want als Portugal de volgende wedstrijd wint is Rusland al uitgevoetbald en hebben ze helemaal geen trek in de wedstrijd tegen de Grieken.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Gewoon 2x winnen. In de laatste wedstrijd is Spanje toch al geplaatst dus die komen met een B-ploeg opdraven.
Portugal gaat alsnog door. Helaas.
neuh, grieken winnen van rusland, en spanje portugal is net zoiets als NL - DL dus dat zit wel goedquote:Op maandag 14 juni 2004 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Gewoon 2x winnen. In de laatste wedstrijd is Spanje toch al geplaatst dus die komen met een B-ploeg opdraven.
Als Griekenland 1 van z'n 2 wedstrijden wint, zijn ze door.quote:Op maandag 14 juni 2004 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou er geen problemen mee hebben als Griekenland doorgingquote:Op maandag 14 juni 2004 10:45 schreef Chadi het volgende:
Het wordt nog een hele klus voor Portugal willen ze door gaan naar de tweede ronde.
Ik dacht dat doelsaldo eerst telde.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Griekenland 1 van z'n 2 wedstrijden wint, zijn ze door.
Zelfs als Portugal 2x wint, ondelling resultaat is namelijk in het voordeel van Griekenland..
Het staat al 1-0..quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:59 schreef Doc het volgende:
Een gelijk spel is voor de Grieken tegen de Russen voldoende voor de volgende ronde.
Nu hopen voor de Grieken dat de Portugezen winnen. Dan hebben ze niet een Russische ploeg die voor een plekjestrijd tegenover zich.
Dat stond het ook toen ik m'n post plaatstequote:Op woensdag 16 juni 2004 21:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het staat al 1-0...
Als Spanje wint van Portugal mag Griekenland zelfs verliezen van de Russen..quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een raar gevoel dat de Grieken tegen de Russen de boot in gaan. Ik hoop het niet voor de Griekse fans hier.
Ook als Spanje - Portugal in een gelijk spel eindigt, is Griekenland sowieso door (ivm onderlinge resultaat tegen Portugal dan).quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Spanje wint van Portugal mag Griekenland zelfs verliezen van de Russen..
Weet ik, maar het zou wel Grieks zijn als ze er nu nog uitvliegen. Dan spreekt iedereen over een Grieks tragedie. En het is ook maar een gevoel. De Russen gaan nog wel even voor de wedstrijdpremie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Spanje wint van Portugal mag Griekenland zelfs verliezen van de Russen..
Ten koste van wie? Portugal hoop ik?quote:Op donderdag 17 juni 2004 08:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ben blij dat ik Griekenland in de Kwartfinale heb staan van mijn Pools!
Ik had Portugal 1 en Griekenland 2 in mijn pool.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:17 schreef ErikT het volgende:
Ten koste van wie? Portugal hoop ik?
Ja, ik zou er maar wat graag heen gaan..quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:10 schreef DIGGER het volgende:
Dr. Daggla: http://euro2004.ticketmas(...)D07F3&category=Sport
Je kan nog kaarten scoren voor Griekenland - Rusland (35 Euro per stuk, gewoon via officiele kanelen)
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Griekenland wordt onderschat! Die gaan Spanje en Rusland uit de kwartfinale houden!
Mark my Words!
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:11 schreef methodmich het volgende:
En Franky is een nieuwe profeet.
No problem!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Voortaan speel jij bij AC Fok! trouwens met je nieuwe bijnaam "Souzoukaki" op je shirt he.
Dat is een overheerlijk gekruid worstje van gehaktquote:Op maandag 21 juni 2004 19:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
No problem!
What ever it will mean!
Ben blij,draak van een wedstrijdquote:Op zaterdag 26 juni 2004 00:24 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Was uit.
Gingen ze het verklappen.
Ik wou morgenochtend gaan kijken
Jij ook wel dacht ik zoquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Φέρτε μας τον ψυχίατρο!
Kopt de grootste sportsite in Griekenland.
Vertaald: Geef ons een psychiater!
Ze worden echt gek in Griekenland nu...
Toen mijn pa&zus direct na de wedstrijd belde kon ik het niet droog houden,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jij ook wel dacht ik zo
En terecht!
Haha, echt lachen die massahysterie daar!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Φέρτε μας τον ψυχίατρο!
Kopt de grootste sportsite in Griekenland.
Vertaald: Geef ons een psychiater!
Ze worden echt gek in Griekenland nu...
Inderdaad..Kwam door de spanning denk ik..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:19 schreef methodmich het volgende:
Vooraf zat ook al een Griek met tranen in de ogen tijdens het volkslied. Ze leven mooi mee.
Nikolaidis heeft niets laten zien, hij is ook alles behalve fit..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:31 schreef methodmich het volgende:
En gek genoeg spelen dan Tsiartas en Nikolaidis, feitelijk de vedetten, dus niet eens een grote rol.
Schitterend samengevat, Koning Otto wordt groter dan Keizer Guus twee jaar geledenquote:Een land, een team, een droom
De grootste held uit de Griekse sporthistorie..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Schitterend samengevat, Koning Otto wordt groter dan Keizer Guus twee jaar geleden
En het knappe is dat Koning Otto dit geheel doet zonder enorm bevoordeeld te worden door de arbitrage zoals Korea destijds overduidelijk, en ook nog eens buiten eigen huis.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Schitterend samengevat, Koning Otto wordt groter dan Keizer Guus twee jaar geleden
En Zikos en Anastasiou..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:50 schreef SCH het volgende:
Bedankt Dag - prachtige voorpagina's.
Otto heeft maar 1 fout gemaakt: hij is Samaras vergeten
Leuk om deze spelers, de belangrijkste tot nu toe, nog eens terug te lezen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
Traianos Dellas (AS Roma): Dellas is geen basiskracht bij Roma, maar mag toch regelmatig opdraven als centrumverdediger. Dellas (28) speelt het liefst als ouderwetse libero tussen twee mandekkers, maar kan zich zelf ook redelijk vastbijten in een spits. Speelde eerder in Engeland voor Sheffield United en ook nog voor Perugia in Italië.
Panagiotis Fyssas (Benfica): Verdediger die vlak voor de EK-start 31 wordt. Fyssas is een linksback die vol passie speelt. Won met Benfica de beker en scoorde in de finale. Speelde daarvoor jaren bij Panathinaikos.
Mihalis Kapsis (AEK Athene): Centrumverdediger van 30 jaar oud. Kapsis is een fysiek zeer sterke mandekker. Zijn vader was een legende bij Panathinaikos, die in 1971 met die club van Ajax verloor in de Europa Cup 1 finale. Zo'n internationaal succes heeft Mihalis nog niet meegemaakt, maar binnen de grenzen presteerde hij geregeld goed met AEK.
Giourkas Seitaridis (Panathinaikos): De bijna 23-jarige Seitaridis is één van de jongere spelers in deze selectie. De rechtsback, die ook rechts op het middenveld uit de voeten kan, is ook zo'n moderne back met een drang naar voren. Valencia en Monaco wilden hem vorig jaar zomer nog graag contracteren. Houd hem in de gaten.
Angelos Basinas (Panathinaikos): Basinas (28) is een centrale middenvelder die een goede pass kan geven. Door zijn goede trap is hij bij Panathinaikos de man voor de spelhervattingen. Lijkt een basisspeler te worden.
Stylianos Giannakopoulos (Bolton Wanderers): De bijna 30-jarige Giannakopoulos, met zijn markante kale hoofd, speelt sinds dit seizoen bij Bolton. Zijn eerste jaar was behoorlijk succesvol. De rechtspoot is befaamd om zijn snelle rushes en verrassende schoten van afstand.
Konstantinos Katsouranis (AEK Athene): Katsouranis speelt vaak vanaf links. De man die tijdens het EK 25 wordt is een wat nieuwer gezicht. AEK haalde hem bij Panahaiki weg.
Giorgios Karagounis (Internazionale): Speelt bij de grootste club qua naam, maar is niet meer dan een reserve die af en toe eens invalt. De sierlijke Karagounis (27) is een rechtsbenige spelverdeler met een fraaie vrije trap in de benen. Is zeer populair in eigen land en zal zeker in de basis starten.
Vassilios Tsiartas (AEK Athene): De 31-jarige Tsiartas is de man achter de spitsen. Technisch zeer bekwaam en in het bezit van een goede dribbel, inzicht en trap, maar ook wat opvliegend. Speelde ook enige tijd in Sevilla en scoorde daar de nodige goals. Belangrijke man in dit elftal.
Theodoros Zagorakis (AEK Athens): De man met de voorliefde voor nummer 7. Koos 37 in zijn periode bij Leicester, omdat 7, 17 en 27 bezet waren. De inmiddels 32-jarige centrale middenvelder is een positioneel sterke speler, die de balans kan bewaken. Speelde al meer dan 80 interlands.
Angelos Charisteas (Werder Bremen): Spits die snel kwam, maar bij Werder na een redelijk debuutjaar een beetje op een zijspoor geraakte. Rehhagel behoudt het vertrouwen in Charisteas (24), die eerder bewees met zijn lengte en snelheid voorin een gevaar te kunnen wezen. Scoorde bij zijn debuut in de nationale ploeg na 2 minuten.
Themistoklis Nikolaidis (Atlético Madrid): Dubieus. Razendpopulair in Griekenland, maar in onmin levend met de AEK-spelers. Nikolaidis kende een redelijk eerste jaar in Madrid, maar zal toch nog wel terugdenken aan de dagen in Griekenland, waar de 29-jarige vele goals maakte en successen kende. Wordt Demis genoemd.
Zissis Vrissas (Fiorentina): 29-jarige spits met een stijlvolle speelstijl. Scoorde de nodige goals bij Perugia, waarna Fiorentina hem contracteerde in de winterstop. Komt graag vanaf links.
Da's nog wel een van de meest verassende thuisblijvers....quote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zikos
:')quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:39 schreef Sloggi het volgende:
Nike is toch de godin van de sport of iets dergelijks?
Hij is van 1998 tot 2001 assistent geweest bij Hertha en heeft zelf op laag niveau gevoetbalt en gecoached.. Niet waar dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:35 schreef zjroentje het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die assistent van Rehhagel?
Is dat nou echt een bevriende Griekse restauranthouder die Otto nog uit zijn tijd bij Bremen kent en werkelijk geen verstand van voetbal heeft?
Ah, dank je.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij is van 1998 tot 2001 assistent geweest bij Hertha en heeft zelf op laag niveau gevoetbalt en gecoached.. Niet waar dus..
Playing Career:
Spvg Ludwigsburg (Germany, 3d Division)
VFR Burstadt (Germany, 3d Division)
Starkenburgia Heppenheim (Germany, 3d Division)
Coaching Career:
1989-93: Eintraht Eslingen (Germany 4th Division),
1993-96 SC Geislingen (Germany 3d Division),
1996-98 TSG Backnang (Germany 3d Division),
1998-01: Ass. coach Hertha BSC Berlin (Bundesliga),
2001- : Assistant coach Greek National Team.
jij denkt ook nergens anders aan he?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:28 schreef SCH het volgende:
Naar ons oordeel hier thuis heeft Griekenland ook de bokaal voor het aantrekkelijkste team verdiend
Eerste?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:30 schreef ClioSporT het volgende:
Wordt Griekenland het eerste land dat met anti voetbal de beker binnenhaald ?
Nee, aangezien ze geen anti-voetbal spelen.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:30 schreef ClioSporT het volgende:
Wordt Griekenland het eerste land dat met anti voetbal de beker binnenhaald ?
jaquote:Op zondag 4 juli 2004 13:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Eerste?
jawel hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 13:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
jij denkt ook nergens anders aan he?
Wie is nou de favoriet?quote:Op zondag 4 juli 2004 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
jawel hoorik heb gewoon een ruime blik
ik kan niet kiezen, je krijgt vandaag nog een top 3quote:Op zondag 4 juli 2004 14:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wie is nou de favoriet?
Seitaridis?
Ik ben benieuwd..quote:Op zondag 4 juli 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
ik kan niet kiezen, je krijgt vandaag nog een top 3
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:07 schreef methodmich het volgende:
Ik schat SCH wel in als een sucker for Karagounis.
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&q=quote:Op zondag 4 juli 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
wat is de beste site voor een mr.greece verkiezing?
Ik ben dan wel een man maar mijn lijstje zou zijn:quote:Op zondag 4 juli 2004 14:20 schreef Deliana het volgende:
Mijn top 3
[afbeelding] nummer 1
[afbeelding] nummer 2
[afbeelding] nummer 3
Katsouranisquote:Op zondag 4 juli 2004 14:17 schreef methodmich het volgende:
Mijn vriendin wees net Venetidis, Katsouranis en Seitaridis aan.
Zelfs toen ik zei dat Zagorakis van nature bijzonder veel testosteron aanmaakt.
ARGH!!!!!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:26 schreef Deliana het volgende:
fysika PAOK
NEEEEEEE!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:27 schreef Deliana het volgende:
[..]
Krijgen we nou ruzie![]()
Exeis prikaquote:Op zondag 4 juli 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ARGH!!!!!!!!!!!!!!!
?
.
Tha paroume to CL fetos..!
Dat hangt van de hormonen af en ik vergeet ze ook weer snel : er zat bij zwitserland of kroatie iets dat Haas heette ofzo, kan dat?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:27 schreef methodmich het volgende:
Wie is jouw topper op het hele toernooi SCH?
Die is lekker volgens mij.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:33 schreef methodmich het volgende:
Bernt Haas, de Zwitser. Van West Bromwich Albion, volgend seizoen PL. Dat wordt Canal + aanschaffen SCH.
Kom op Griekenland!!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[n00b mode aan]
Wat betekend ELLA ELLADARA eigenlijk?
[noob mode uit]
quote:Op zondag 4 juli 2004 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kom op Griekenland!!
quote:
Ja, denk het wel..quote:Op zondag 4 juli 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Geen Kapsis zou gunstig zijn. Dan krijgen we Nikos Dabizas zeker?
Niet bepaald,ze hadden uberhaupt niet in de finale mogen staanquote:Op zondag 4 juli 2004 23:33 schreef popolon het volgende:
Mich, ik heb best een beetje medelijden met je.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2004 11:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Portugal 2x in eigen huis in de zeik gezet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |