quote:The Volkswagen and later Bombardier Iltis was produced from 1978 to 1987 for the German, Canadian, Belgium and French armies - a civilian version was also manufactured by Volkswagen. The Iltis was originally produced by Volkswagen until 1981 when the rights to manufacture the Iltis was sold to the Canadian government and production started up again in Quebec by Bombardier in 1984. The last Iltis were produced for the German and Belgium armies in 1987.
The Iltis is powered by a 75hp 1.7L solid lifer "Golf" engine with a special waterproofed carburetor and ignition system. On the highway the 6.5R16 wheels are only powered on the rear of the vehicle. A leaver between the e-brake and passenger seat engages the front wheels. Another leaver between the e-brake and the driver seat locks the two rear wheels together to make the Iltis almost unstoppable!
There are several differences between the German and Canadian made Iltis. The most noticeable exterior differences is the rear tail lights and tactical lighting. The Canadian version also sports a bush guard and a removable cable snatcher that reduces the risk of a soldier becoming injured by left over wire from wire guided missiles or barbed wire when the windshield is folded down. Another major difference is the canopy - the German canopy can be lowered and neatly stowed away in about 5 minutes as it folds down similar to the VW Thing and Cabriolet. The Canadian canopy is much more rigid and for the superstructure underneath to be fully removed will require the use of tools and about 30 minutes of time.
If you are looking for an Iltis to add to your collection, please feel free to contact me as I am currently importing prime examples from Germany.
quote:ThaFreak vertelde onzin in het vorige SC topic
roesten me teveelhehe
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
volkswagen
waarom niet [PTA] Toyota Celica ST183 Cabrio we hebben al een tijdje geen Toyota'sgehad
![]()
En je weet het he, we willen foto's zienquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:39 schreef BazzoS het volgende:
zodadelijk de auto ophalen![]()
Voor een dooie heb je verdomd veel praatjes. Mocht je echt dood zijn, doe mij je laptop danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:54 schreef MutZ het volgende:
Zij die dood zijn, groeten u...
Ik denk dat je ze in DIG meer kunnen helpenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:01 schreef ThaFreak het volgende:
hmm eve hier een vraagje maybe heeft iemand een idee....
ben een nieuwe pc aan het samenstellen en twijfel kwa processor tussen
AMD ATHLON 3200+ XP 400 MHZ
AMD ATHLON 64 3000
What should i do![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor een dooie heb je verdomd veel praatjes. Mocht je echt dood zijn, doe mij je laptop dan![]()
Hier staat het antwoord... KLIKquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:01 schreef ThaFreak het volgende:
hmm eve hier een vraagje maybe heeft iemand een idee....
ben een nieuwe pc aan het samenstellen en twijfel kwa processor tussen
AMD ATHLON 3200+ XP 400 MHZ
AMD ATHLON 64 3000
What should i do![]()
heb al gesearched enzo maar vind niets, dacht vraag eerste het inteligente PTA om advies voor ik een topic openquote:
nieuwste spellen, videobewerken, dvd's bakken......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:22 schreef ook_gek het volgende:
wat ga je met je PC doen?
Een brief schrijven en wat filmpjes kijken en wat internetten zal het totaal geen verschil maken met cpu,s
Al denken veel mensen van wel. WH0000t kijk mij eens met m,n 3200
Uhm wat doe je met die PC dan?
Nou uhm internetten mailen wat spelletjes spelen briefje typen.
Ja nee dan merk je het ECHT hoor die 3200
En je denkt dat het bakken van DVD,S sneller gaat met een 3GHZquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nieuwste spellen, videobewerken, dvd's bakken......
verder gewoon internetten enzo
harde schijf maxtor 80gb 8mb cache en videokaart is een radeon 9800 proquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En je denkt dat het bakken van DVD,S sneller gaat met een 3GHZ
En nieuwste spellen? Koop liever een snelle goeie VGA kaart. Daar bereik je veel meer mee
dan een snelle CPU.
Oh en ook wat belangrijk is. Een S-Ata schijf. Anders kan je een snelle CPU hebben plus geheugen en VGA kaart. Maar de data weg schrijven naar je HDD weer de spelbreker ( tijdens video bewerking dan )
IDE of S-ata? En waarom geen 160GB. Die prijzen ontlopen elkaar bijna niet meer vandaag de dag. En het verschil tussen IDE en S-ata is maar 2 euro EX BTWquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:36 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
harde schijf maxtor 80gb 8mb cache en videokaart is een radeon 9800 pro
tzijn er 2 en het is wel dat s-ata wat erop zitquote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
IDE of S-ata? En waarom geen 160GB. Die prijzen ontlopen elkaar bijna niet meer vandaag de dag. En het verschil tussen IDE en S-ata is maar 2 euro EX BTW
checked en veranderd.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:45 schreef ook_gek het volgende:
kan je beter een 160GB in 1X kopen. Is stukken goedkoper.
Snel geheugen?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
checked en veranderd.....
heb je nog andere punten waar ik op moet letten
* ook_gek pc n00b
eet zequote:Op dinsdag 25 mei 2004 18:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Snel geheugen?
Waar koop je het?
Welk moederbord heb je genomen?
Welke DVD brander heb je of wil je kopen?
Ik ga nu eten
tot straks
vertelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:27 schreef jwstoop het volgende:
hoi!![]()
ik was bijna dood vandaag
klopt, zie het nu staan....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:10 schreef ook_gek het volgende:
DDR 1024 MB 400MHZ PC3200 TRANSCEND <--- levens lange garantie
Maar uhm pak 2X 512 dat is een stuk goedkoper dan 1X 1GB
Je hebt geluk, het gaat nu tenminste nog ergens over, dat doet het normaal niet eensquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:42 schreef Steve-O het volgende:
Is dit niet PTA chat
* PeuRac ook binnekort gaat lesse
staat toch ook creative (zonder de c dan)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:36 schreef ook_gek het volgende:
voor de rest ziet het systeem er goed uit. Echter zou ik zelf voor Creative soundblaster 5.1 gaan. Maar dat is puur smaak.
Waar ga je het bestellen als ik vragen mag.
Is de price ook echt fun dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
staat toch ook creative (zonder de c dan)
bestel hem bij funprice hier in enschede
* Steve-O onderwerp aansnijdtquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt geluk, het gaat nu tenminste nog ergens over, dat doet het normaal niet eens
1-serie MPVquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
* PeuRac onderwerp aansnijdt
[afbeelding]
das met 8 Gig ook zo hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:51 schreef Fugie het volgende:
1x160gb = 160gb weg alstie kapot gaat he
1200 nogwatquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is de price ook echt fun dan?
Valt inderdaad mee ja, alleen 1 vraagje, waarom neem je een 3.5" drive erbij? Daar heb je geen fuck meer aan, er past niks op zo'n diskette. Koop gewoon een usb stick is veel handiger, en vrijwel iedereen heeft toch een usb poortquote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
1200 nogwat
incl in elkaar bouwen en garantie...
valt best mee dacht ik zo
alleen een PC?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
1200 nogwat
incl in elkaar bouwen en garantie...
valt best mee dacht ik zo
nostalgiequote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee ja, alleen 1 vraagje, waarom neem je een 3.5" drive erbij? Daar heb je geen fuck meer aan, er past niks op zo'n diskette. Koop gewoon een usb stick is veel handiger, en vrijwel iedereen heeft toch een usb poort
yupz alleen pc zonder niets erbij.....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
alleen een PC?
Vind ik best duur![]()
Daar heb ik gereden met de ML. Er is daar vlak bij. Ergens in de buurd van Hoenderloo een hele lange weg tussen bomen door. En het eindigt bij een vliegveld. Tering wat kan je trappen op die weg zegquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:19 schreef Ultimora het volgende:
zow hollllooooo
en idd Peu bij apeldoorn heb je heeeeele leuke weggtjesbeetje jammer van het 12 bochten 13 wouten effect maargoed, t Smartie is helemaal goedgekeurd (opde prijs na)
(voor de mensen die zich afvragen waar de weggetjes zijn?) vanaf de apenheul naar radio kootwijk, en daar in de buurt is zat)
LOL, dat hok wat de circuitdag overleefd had?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:28 schreef Ultimora het volgende:
zijn zat bomen daar.. maar t meesterlijktste was nog wel een zand/grindpad.. ESP uit en dwarsgehen maarrrrr
kom trug op school hoorde ik dat daar vorige week ook een Kadett van een schoolgenoot een behoorlijke klapper daar had gemaakt.
(voor peurac: de zwarte met gele streep)
Heb jij vrienden danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:31 schreef PeuRac het volgende:
Of een keer met een hele groep en dan de boel een beetje afzetten (illegaal)
Alleen als ik dit soort dingen organiseerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb jij vrienden dan![]()
Ik wil wel je vriendje zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als ik dit soort dingen organiseer
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil wel je vriendje zijn![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]Mijn vriendje
Je moet niet zo diep pijpen, dan hoef je ook niet zoveel te kotsenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:29 schreef BoJo het volgende:
stelletje heumeuos
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet niet zo diep pijpen, dan hoef je ook niet zoveel te kotsen![]()
Ervaring?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
ja na 2 halenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ervaring?
heaumeauquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:29 schreef BoJo het volgende:
stelletje heumeuos
Die vraag was voor MutZ bedoeldquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:44 schreef Steve-O het volgende:
[..]
ja na 2 halen
Nope...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ervaring?
Je mag op mij wel oefenen hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nope...
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag op mij wel oefenen hoor
Daar geef ik ook antwoord op hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die vraag was voor MutZ bedoeld
Heeft ze haar mond vol danquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:00 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Daar geef ik ook antwoord op hoor
Ja, ze is hier aan t oefenen, en dat kan geen kwaadquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft ze haar mond vol dan
Wie immer (Duits voor: Zoals altijd)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:01 schreef hermandeperman het volgende:
hallo mensen!!!!!!! Ben ik weer!!!
Gaat weer over sex lees ik
hehe, bij ons ook... krijg je hè... alleen maar mannen in de klas....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie immer (Duits voor: Zoals altijd)
Net als in de klas, we hebben t over 2 dingen, auto's en vrouwen, aangezien je over auto's snel klaar bent, gaat t alleen over vrouwen en dus ook sex.
gehen wir Deutsch reden?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie immer (Duits voor: Zoals altijd)
Net als bij ons, 15 jongens van 18 tot 20 jaarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hehe, bij ons ook... krijg je hè... alleen maar mannen in de klas....![]()
No, I like english more, because I have a presentation tomorrowquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gehen wir Deutsch reden?
bij ons 9 gasten tussen 19 en 24 jaar...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net als bij ons, 15 jongens van 18 tot 20 jaar
M'n spellingscontrole van Word voor Homo's werkte niet. Dankjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:45 schreef Steve-O het volgende:
[..]
heaumeau.
why don't you give us a preview of your presentation?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
No, I like english more, because I have a presentation tomorrow
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:11 schreef PeuRac het volgende:
Because I have got it on another pc, and need to copy it to a cd, so that I can take it with me into the class.
I will look if I can upload it later (probably tomorrow morning).
totally...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:13 schreef PeuRac het volgende:
Or look here: http://www.staphonline.com/howtopics01.html this is my source and I just copied it into PP (powerpoint, for the dummies). Now I only need to make the text a bit usefull, and I'm totaly ready.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:13 schreef PeuRac het volgende:
Slaap lekker schatje![]()
dankje(maar in de les hoor je dat toch niet
)
Edit: een kruisjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:32 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:32 schreef LWaS het volgende:
Zeg, posten we hier tegenwoordig in het Engels?
Gelukkig, alleen dan wil ik XBconnect uitproberenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:19 schreef ook_gek het volgende:
nee
kan jij via XBconnect spelen?
dan kunnen we racen tegen elkaar.
Sure, why shouldn't I play along?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
doe je mee![]()
Ik morgenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:39 schreef Fugie het volgende:
engels, moet volgende week presentatie engels doen
Don't know... would be very nice if you gamed along with us!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:47 schreef LWaS het volgende:
[..]
Sure, why shouldn't I play along?
Well, that's why I'm here for!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Don't know... would be very nice if you gamed along with us!!
where shall we talk about?? BEER???quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:54 schreef LWaS het volgende:
[..]
Well, that's why I'm here for!
Game on!
geudmeujninquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef BazzoS het volgende:
(goodevening, in english)
Well. I prefer beer yes. We could also talk about bear...but that's some different kind of shitquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
where shall we talk about?? BEER???![]()
wat denk je er nog voor terug te krijgen als je de auto ook nog verkoopt met de schade?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef Fugie het volgende:
had net discussie met me vader over wat te doen met mijn auto. Hebben de auto gekocht voor 2300 euro ongeveer, en nu is de schade dus 1875 euro. Als ik strax dat bedrag uit gekeerd krijg zijn er verschillende opties natuurlijk. Zelf laat ik hem toch het liefst repareren, ook al kan het zijn dat er financieel aantrekkelijkere mogelijkheden zijn. Mijn pa die weet het nog niet, hoe denken jullie erover ?
mjah, ik zou hem dan laten repareren bij een Ali op de hoek ergensquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:58 schreef Fugie het volgende:
had net discussie met me vader over wat te doen met mijn auto. Hebben de auto gekocht voor 2300 euro ongeveer, en nu is de schade dus 1875 euro. Als ik strax dat bedrag uit gekeerd krijg zijn er verschillende opties natuurlijk. Zelf laat ik hem toch het liefst repareren, ook al kan het zijn dat er financieel aantrekkelijkere mogelijkheden zijn. Mijn pa die weet het nog niet, hoe denken jullie erover ?
well... I say, let's talk about beer! Bear sucksquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
Well. I prefer beer yes. We could also talk about bear...but that's some different kind of shitBear shit actually
Dear LWaS, would you give me one beer?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:00 schreef LWaS het volgende:
[..]
Well. I prefer beer yes. We could also talk about bear...but that's some different kind of shitBear shit actually
hey...you said you wanted to talk about beer...and now you are starting the conversation with a sentence about bear....Are you insane?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
well... I say, let's talk about beer! Bear sucks![]()
Have you seen Brother Bear BTW?
a bear you say? toybear?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:02 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Dear LWaS, would you give me one beer?
No, I'm pretending to be an airplane.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
You too???
Ik ga vanavond niet meer spelenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gelukkig, alleen dan wil ik XBconnect uitproberen![]()
Moet eerst effe die site van hun checken en welke poorten ik open moet pleuren op m'n firewall.
Bekijk dan de optie als je het geld of je hem bij hetzelfde bedrijf kan laten maken, maar zonder bonquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:09 schreef Fugie het volgende:
Ergens anders laten repareren is natuurlijk een optie, maar ik hou daar niet zo vanMijn pa misschien wel en aangezien hij de auto betaalt heeft, heeftie net iets teveel invloed
![]()
Voor de rest weet ik niet wat ie nog waard is, voor de rest geen verstand van maar volgens nog best wel wat. En het is natuurlijk wel erg leuk als je er beetje geld mee kan overhouden, ben tenslotte ook maar studentmaarja het is niet zo dat ik het geld mis ofzo.
En mocht ik nieuwe auto gaan zoeken, moet je er wel 1 vinden die net zo goed is al deze en dat kan nog weleens lastig gaan worden
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet meer spelen![]()
Heb kramp in m,n handen
[afbeelding]
ik krijg het plaatje wel goed mensen
mjah, morgen eerst maar eens de verzekering bellen wat ze allemala van plan zijn. Dan beslis ik wel verderquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:11 schreef LWaS het volgende:
[..]
Bekijk dan de optie als je het geld of je hem bij hetzelfde bedrijf kan laten maken, maar zonder bon
scheelt toch weer
slaap lekker!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
mjah, morgen eerst maar eens de verzekering bellen wat ze allemala van plan zijn. Dan beslis ik wel verder![]()
Nu ga ik slapen, morgen veel te doen in weinig tijd
THAT'S NO ENGLISH!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:14 schreef LWaS het volgende:
[..]
slaap lekker!
have a nice night!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
mjah, morgen eerst maar eens de verzekering bellen wat ze allemala van plan zijn. Dan beslis ik wel verder![]()
Nu ga ik slapen, morgen veel te doen in weinig tijd
Well, than you have to eat some more, than you'll get an ass like an airplanequote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:08 schreef LWaS het volgende:
[..]
No, I'm pretending to be an airplane.
But that sucks, I can't get my tail to steer
Sure dude...whatever you wantquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Well, than you have to eat some more, than you'll get an ass like an airplane![]()
That will help you to steer I think...
bon apetitquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:23 schreef LWaS het volgende:
[..]
Sure dude...whatever you want
I'm going to grab something to eat now![]()
Ik moet het ook nog eerst werkend krijgen, ik zit achter een server die ergens anders staat en m'n xbox staat hier in m'n kamer op een hub. Kijk van de week wel een keer.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet meer spelen![]()
Heb kramp in m,n handen
[afbeelding]
ik krijg het plaatje wel goed mensen
and?? is your ass growing right now???quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:23 schreef LWaS het volgende:
[..]
Sure dude...whatever you want
I'm going to grab something to eat now![]()
good night!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik moet het ook nog eerst werkend krijgen, ik zit achter een server die ergens anders staat en m'n xbox staat hier in m'n kamer op een hub. Kijk van de week wel een keer.
Ik ga nu pitten
quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:57 schreef MutZ het volgende:
Mogguh
quote:Op woensdag 26 mei 2004 08:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
Hoiquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:02 schreef riceboy het volgende:
hallo ik ben nieuw hiero
Hoiquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
[..]
Hoooooooi!
ja ik dach al zoiets want ik dach dat het over volkswagen ging en ik vind volkswagen 1337quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
HoiWelkom enzo...
Dit is ook PTA, hoewel het daar meestal niet op lijkt, want ontopic gebeurt in de Slowchat zelden...
mooi plaatje der Carina II he???quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
[..]
Hoooooooi!
volkswerkers 1337??quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:14 schreef riceboy het volgende:
[..]
ja ik dach al zoiets want ik dach dat het over volkswagen ging en ik vind volkswagen 1337![]()
Er zijn hier aardig wat topics over VW, maar de SC is een beetje het café van PTA... Heel vaak gaat het hier helemaal nergens over... Maar gezellig is het altijd wel...quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:14 schreef riceboy het volgende:
[..]
ja ik dach al zoiets want ik dach dat het over volkswagen ging en ik vind volkswagen 1337![]()
*schop* Wel een beetje aardig doen tegen nieuwe mensen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
volkswerkers 1337??
v01k5w493n = 7r03p
newbies afzeiken is okquote:Op woensdag 26 mei 2004 09:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
*schop* Wel een beetje aardig doen tegen nieuwe mensen...
neuh, dat is geen vereiste hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:27 schreef Thermo het volgende:
Je bent pas old school als je newbies afzeikt natuurlijk hé
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:32 schreef BazzoS het volgende:
goeiemorgen
ik ben zelf een newbie manquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
doe je mee newbie pesten?
Ben ik ff blij dat ik geen newbie meer ben...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:24 schreef LWaS het volgende:
[..]
newbies afzeiken is ok
jokkebrokquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:39 schreef Steve-O het volgende:
Hoi ik ben hier ook net nieuw
en ik wil niet gepest worden
nu moet ik gaan moet nog trainen
je hebt idd wel een heeeeeeeeeeeeeeell hoog useridquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik ben zelf een newbie man
maar zo'n aanbod sla ik niet af
don't count your chickens, busterquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen newbie meer ben...
registered in 2002quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:39 schreef Steve-O het volgende:
Hier wel... Maar niet op FOK!... Dus jij bent geen newbie...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:39 schreef Steve-O het volgende:
jij bent gewoon in 2004 geregd?quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
registered in 2002LOL net nieuw zegt ie
idd... Nieuw slachtoffer...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
je hebt idd wel een heeeeeeeeeeeeeeell hoog userid
Jij al in 2000...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
jij bent gewoon in 2004 geregd?
muhahahahahahahahaaaaaaaaaquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
idd... Nieuw slachtoffer...
ja, maar ik quotte Steve-Oquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
jij bent gewoon in 2004 geregd?
En ik over jou..kutnewbiequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:45 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, maar ik quotte Steve-O
en had het dus over hem
Jij... Je hebt minder dan 5000 posts, dus je bent een newbie...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
newbie's? wie?
laafzonderziel??quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:49 schreef BazzoS het volgende:
ikke, volgens laafzonderziel
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
laafzonderziel??Die snap ik niet helemaal...
Ik wil het antwoord van een newbie horen en aangezien jij zei dat je weg was, dacht ik dat ik die vraag kon stellen zonder reactie van jou te krijgen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:58 schreef LWaS het volgende:
[..]Dat meen je niet?
oh leuk Zijn jullie zo.quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:18 schreef Thermo het volgende:
het is zijn
ook een VW consern auto dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:28 schreef Thermo het volgende:
ik ook
een erg leuke zelfs
Een aantal kennen elkaar persoonlijk, maar de groep die hier post is een redelijk vaste groep... En hier wordt echt van alles besproken... Maar we pesten elkaar ook regelmatig... En jij bent toevallig nu net op zo'n moment hier gekomen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:13 schreef riceboy het volgende:
sijn jullie bekende van mekaar ofzo ik snap er niks van met dat newbie
neen.. ik ben meer voor italiaansquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:33 schreef riceboy het volgende:
[..]
ook een VW consern auto dan?
ik heb me eerder geregd dan toi.. en minder posts.. teken dat ik een leven heb naast fokquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij... Je hebt minder dan 5000 posts, dus je bent een newbie...
dan mag ik wel opschietenquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Een aantal kennen elkaar persoonlijk, maar de groep die hier post is een redelijk vaste groep... En hier wordt echt van alles besproken... Maar we pesten elkaar ook regelmatig... En jij bent toevallig nu net op zo'n moment hier gekomen...
Maar een newbie is iemand die net nieuw is... Even voor de duidelijkheid... Officieel is er volgens mij ooit ergens een regel gemaakt dat zodra je 5000 posts hebt, dat je dan geen newbie meer bent...
Een leven?? Wat is dat??quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik heb me eerder geregd dan toi.. en minder posts.. teken dat ik een leven heb naast fok![]()
![]()
Je gaat de goede kant op... Je hebt al 9 posts!!! Nog maar 4991 te gaan...quote:Op woensdag 26 mei 2004 11:52 schreef riceboy het volgende:
[..]
dan mag ik wel opschieten
En Bedankt voor De uitLeg.
Ja, leuk zo'n post... Maar nu weet ik nog steeds niet wat een leven is... Kan jij mij dat uitleggen of leren??quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kan jou dat leren, dat kost alleen wel een hoop centjes..quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n post... Maar nu weet ik nog steeds niet wat een leven is... Kan jij mij dat uitleggen of leren??
dat kun je downloaden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, leuk zo'n post... Maar nu weet ik nog steeds niet wat een leven is... Kan jij mij dat uitleggen of leren??
daar heb ik idd ook mijn leven gedownloadquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat kun je downloaden.
kijk bij www.download.com voor een trial versie.
Hoeveel centjes??quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik kan jou dat leren, dat kost alleen wel een hoop centjes..
Ik snap hem wel, maar ik moet ff newbies uitproberen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:40 schreef LWaS het volgende:* LWaS probeert MutZ niet uit te lachen dat ze Bazzos niet snapt
niet jokken MutZiequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik snap hem wel, maar ik moet ff newbies uitproberen...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:44 schreef LWaS het volgende:
[..]
niet jokken MutZie
jij mag ook wel in natura betalen enventueelquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoeveel centjes??
quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij mag ook wel in natura betalen enventueel![]()
![]()
tot vanavond!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:58 schreef LWaS het volgende:
Ik ben er vandoor
Tot vanavond mensen en BazzoS
Alfaquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:38 schreef Thermo het volgende:
[..]
neen.. ik ben meer voor italiaans![]()
Alfa![]()
Volvo is okequote:Op woensdag 26 mei 2004 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
volvo en saab![]()
maja... nieuwe saab 9-3 aero vind ik toch welquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Volvo is oke
oude saab's vooral turbo's zijn![]()
nieuwe saab's zijn(opel)
EN VOLVO ISquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Volvo is oke
oude saab's vooral turbo's zijn![]()
nieuwe saab's zijn(opel)
Ik heb bij Saab gewerktquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maja... nieuwe saab 9-3 aero vind ik toch wel![]()
Laaf Without a Soulquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
laafzonderziel??Die snap ik niet helemaal...
zooquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:58 schreef LWaS het volgende:
Ik ben er vandoor
Tot vanavond mensen en LWaS
bestellen via internet volgende dag in huisquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:18 schreef ThaFreak het volgende:
wat een gekut, nergens in heel enschede is er een datakabel voor een samsung te koop![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bestellen via internet volgende dag in huis
arme TF.. datakabels zijn sowieso niet zo in trek bij telecom winkels op neukia datakabels na natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik wou hem nu
![]()
nu moet ik weer wachten
gefelicitaartquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo, bedanktik heb een 7.5 voor m'n engels presentatie, en dat is meteen m'n semester cijfer
De 1.4i had 90pk, de carburateur versie 95pkquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef BazzoS het volgende:
k ben dr weg van, ajow
Tjabbo is oke, ole olequote:Op woensdag 26 mei 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
Tjabbo, bedanktik heb een 7.5 voor m'n engels presentatie, en dat is meteen m'n semester cijfer
Konte likkerquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tjabbo is oke, ole ole
Tjabbo is oke,
Tjabbo is oke,
Tjabbo is oke, ole ole
dat is een liedje, beetje jammer dat je zo op mijn liedje reageertquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Konte likker
jammer dat jij zo offtopic reageertquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:46 schreef Sjoewe het volgende:
economie is een kutvak
Feliquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:53 schreef BoJo het volgende:
Mijn bella is vandaag geslaagd voor de herkeuring (apk) jeeej![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:41 schreef LWaS het volgende:
[..]
jokkebrok
quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij... Je hebt minder dan 5000 posts, dus je bent een newbie...
Newbiequote:Geregistreerd op: vrijdag 21 november 2003 @ 19:59
Aantal posts: 5671 (gemiddeld 31 per dag)
Mooiquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:34 schreef PeuRac het volgende:
gelukkig maarquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:53 schreef BoJo het volgende:
Mijn bella is vandaag geslaagd voor de herkeuring (apk) jeeej![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Konte likker
koel!! een heel verhaalquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:05 schreef Fugie het volgende:allemaal gefeliciteerd wie ik moet feliciteren dan
wou heel verhaal typen maar ik moet weg![]()
als je nou gewoon een normale ruitewisser neemt ipv zo'n "stoer" DTM gevalquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:13 schreef BoJo het volgende:dankjullieallemaal (maak ik wel ff een heel verhaal
)
Hij was eerst afgekeurd omdat m'n ruitenwisser het helemaal niet deed,
nou dat had ik gefixt dus ik vanochtend op weg ernaartoe nog even getest, werkte prima zonder strepen.
Bellen ze me smiddags ja de keurmeester kan hem nog niet afmelden want je ruitenwisser is niet in ordearrgghh dus ik door het lint.
![]()
![]()
Kom ik daar, zit er een klein scheurtje, dus die keurmeester (best relaxte vogel) zei van als je nou dat scheurtje lijmt met secondenlijm dan heb ik niks gezienthanx kerel
![]()
![]()
Ik begin steeds meer van dat "stoere" ding te balen. Enige pluspunt is dat ik er niks voor betaald heb. Ik had hem geruilt tegen mijn oude wissers (die niet goed meer waren) en een stukje uitlaat wat mij in de weg lag.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als je nou gewoon een normale ruitewisser neemt ipv zo'n "stoer" DTM geval
wel 1 toffe keurmeester![]()
dat scheelt wel.. kan je sparen voor echte wissers van Denso b.v.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer van dat "stoere" ding te balen. Enige pluspunt is dat ik er niks voor betaald heb. Ik had hem geruilt tegen mijn oude wissers (die niet goed meer waren) en een stukje uitlaat wat mij in de weg lag.
lezen wat er staat...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:05 schreef Fugie het volgende:allemaal gefeliciteerd wie ik moet feliciteren dan
wou heel verhaal typen maar ik moet weg![]()
koele bak...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Ey even een vraag :
Wat vinden jullie van een Stingray ?
(IS alvast voor over 5 jaar aan het kijken naar auto's,ja sorry kan er niks aan doen ben gewoon autogek)
Niet direct wel rij ervaring op doen natuurlijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
koele bak...
maar je wilt op je 18e direct in een Stingray gaan rijden?![]()
Porsches zie je teveel mijns inziens.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:28 schreef PeuRac het volgende:
Dan zou ik eerder een Porsche uit die tijd kopenMaar wel een stoere auto
![]()
![]()
nou... dat valt ook wel weer mee....quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Porsches zie je teveel mijns inziens.
En met rij ervaring bedoelen we real life rijervaring he dus niet op de Xbox en PGR2quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet direct wel rij ervaring op doen natuurlijk
oooooohwwwwwww bedoel je dat...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
En met rij ervaring bedoelen we real life rijervaring he dus niet op de Xbox en PGR2![]()
Uhuhquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
En met rij ervaring bedoelen we real life rijervaring he dus niet op de Xbox en PGR2![]()
Wat zou jij doen als je het geld had?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
koele bak...
maar je wilt op je 18e direct in een Stingray gaan rijden?![]()
Ja ik zeg het maar even, ik weet dat ie het speelt en die bak zit ook in PGR2quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
oooooohwwwwwww bedoel je dat...![]()
Nee ? boohooquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:32 schreef hermandeperman het volgende:
4,5 jaar xbox is nog niet genoeg hor
Ik heb t niet over een carrera, een 2.4 is tot '73 gemaakt een klassieker dus, ik garandeer je, niemand kijkt meer naar die Speedster, je moet met een Ferrari uit die tijd komen wil je de aandacht afleiden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Porsches zie je teveel mijns inziens.
Als ik en me pa in de speedster naast een carrera staan kijkt iedereen naar ons terwijl die Carrera veel sneller is en duurder...
Als ik moest kiezen uit PGR2 was het wel iets anders hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ik zeg het maar even, ik weet dat ie het speelt en die bak zit ook in PGR2![]()
Ferrari Mondial is ook rond de 15k maar die is lelijkquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t niet over een carrera, en 2.4 is tot '73 gemaakt een klassieker dus, ik garandeer je, niemand kijkt meer naar die Speedster, je moet met een Ferrari uit die tijd komen wil je de aandacht afleiden.
308 GT4 of GTB moet je wel iets meer meenemen (tussen de 21k en 45k bij The Gallery). Die zijn wel mooi, daar zou ik ook wel in willen rijden.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ferrari Mondial is ook rond de 15k maar die is lelijk
Ik heb in een 308 GTB van een vriend van me pa gereden, was maar een klein stukje. Echt geweldigquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
308 GT4 of GTB moet je wel iets meer meenemen. Die zijn wel mooi, daar zou ik ook wel in willen rijden.
* PeuRac al 1.5 jaar rijbewijs heeftquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
* PeuRac moet nodig eens beginnen met rijlessen...
275 GTB is mooi jaquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
308 GT4 of GTB moet je wel iets meer meenemen (tussen de 21k en 45k bij The Gallery). Die zijn wel mooi, daar zou ik ook wel in willen rijden.
Ik zou zeker een ST205 kopenquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je het geld had?
Stel ik heb 30k dan zou ik binnen 1mnd tijd 2 auto's hebben, een 911 2.4 S Targa en een Lancia Thema 8.32
Die Lancia voor normaal gebruik, naar school e.d en de Porsche voor mooie dagen in de zomer ed
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* BoJo al 4.5 jaar rijbewijs heeft
TVRquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
http://zoek.autotrader.nl(...)d2560f9f&did=1003780
Als ik ooit een grote prijs mag winnen
same here...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* hermandeperman al 1.5 jaar rijbewijs heeft
Hey die heb ik nog in reallife lopen bekijken. Moest toen voor Suzuki rijden en zij delen het gebouw/showroom met TVRquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:38 schreef GotenSSJ het volgende:
http://zoek.autotrader.nl(...)d2560f9f&did=1003780
Als ik ooit een grote prijs mag winnen
:p TVR fan dusquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TVR![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wordt (alweer) 20 dit jaar, moet je nagaan hoe lang ik het al uitstel...
Had je dat ook gedaan als je nog 18 was en net je rijbewijs had? (eerlijk antwoorden?)quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik zou zeker een ST205 kopen
Toyota Celica GT-Four voor de niet Toyota kenner
jezus zo'n oude lul al... pff zeg en maar uitstellen...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wordt (alweer) 20 dit jaar, moet je nagaan hoe lang ik het al uitstel...
zou ik al eerder doen... wachttijden enzo...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Als ik 18 ben vraag standaard meteen rijles aan![]()
(Inschrijven dus)
Mag dat ?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
zou ik al eerder doen... wachttijden enzo...
Niet echt mooi, maar wel stoer, ik ben meer van de huidige generatie TVR's die 6-cilinders, bruut geluid, licht, klein, super snel, puur.quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
:p TVR fan dus
Wat vind je van de speed 12
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
He Bojo... is er geen Alfa 184 ofzo??
Nieuwe SC...
Eerder zijn dan die toyota's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |