I'm like..........whateverquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:16 schreef Seborik het volgende:
Wat vinden jullie van deze kutpoll?
a) Verlos het uit zijn lijden met een slotje, sebbo!!!!
b) Wat een genie, wat een genie, waren alle mensen maar zoals hem.
Wie is toch die TS?!quote:[b]Ben het met de TS eens, dat gezeur om slotje of niet is irritant.
Maar ik ben het verder met de TS oneens dat dit een topic is om over te lachen...
hail satan!quote:Op maandag 31 mei 2004 03:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
I'm like..........whatever
dat doen al die goffikjes toch?quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:54 schreef DePresident het volgende:
[..]
Nein!
Ik ga voor het slotje. Optie a dus.quote:Op maandag 31 mei 2004 03:20 schreef DePresident het volgende:
[..]
I'm like..........whatever
Topic Starter, smartiequote:Op woensdag 2 juni 2004 14:41 schreef KaleStud het volgende:
[..]
Wie is toch die TS?!![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2004 14:41 schreef KaleStud het volgende:
[..]
Wie is toch die TS?!![]()
Hoezo bevooroordeeld!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
dat doen al die goffikjes toch?
![]()
Misschien in zijn "sociale" leven welquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:15 schreef MrBean het volgende:
[..]
wat pretendeer je hiermee?
dat jij ... humor ... jij ...![]()
Reiki is ook primitief en heidens!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:48 schreef cyberbull het volgende:
[..]
Hoezo bevooroordeeld!!!!!!!!!
ga es struinen op internet voor je een reactie plaatst die nergens op slaat.........ben gothic en werk met reiki...das dus totaal niet satanistisch........zo zijn er veel meer.........
humanistquote:Op maandag 7 juni 2004 12:30 schreef Renmaestro het volgende:
ik ben geen gothic, ik ben mezelf !
Heerlijk shirtquote:Op maandag 7 juni 2004 13:07 schreef Litpho het volgende:
En dan hebben we altijd nog de t-shirts voor echte goths.
[afbeelding]
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:14 schreef Djaser het volgende:
[..]
Maar het ontertussen wel vinden he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |