Het duurt nog 3 weken hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:18 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
* meldt *
Mijn straat is al helemaal Oranje versierd. Vlaggetjes en spandoeken. De lantaarnpalen zijn zelfs oranje en vanavond beginnen we de lantaarnpaallampen te voorzien van oranje plastic tasjes.... om ze oranje te laten schijnen!!!!
Fout!!!! 18 dagen!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het duurt nog 3 weken hoor!
Maar tis wel gezellig, ik ga over week of 2 mn vlaggetjes maar eens ophangen
Waar is hier, Mambo?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:31 schreef mambo het volgende:
hier heb ik al een straat gezien, die staat er trouwens al een tijdje.
jammer dat ik niet in die straat woon.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:35 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Fout!!!! 18 dagen!!!!![]()
Je moet het maar zo bekijken: als Nederland er in de eerste ronde uitvliegt hebben wij er tenminste wel een hele tijd lol van gehad!!!![]()
Waar woon je? Notenbuurt of bij Abrikozenplein in de buurt daar? kweet dat die 2 altijd het eerste met veel oranje zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:46 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
en er wordt bij ons zoveel opgehangen dat je wel 3 weken nodig hebt
Hier in enkhuizen, Chubbyquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:36 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Waar is hier, Mambo?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 09:21 schreef Maikel1 het volgende:
heb wel al een duitse vlag+t-shirt aan een raam gezien
(woon kort bij duitsland)
Ik zou lekker de goedkope nemen..... misschien ben je wel verhuist als NL weer met een groot toernooi mee mag doen.......quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:40 schreef Yeahinho het volgende:
Wij zijn hier ook al flink bezig met de voorbereidingen!!![]()
Het geld 'stroomt' inmiddels al binnen! Vanmiddag bij alle buren in de hele straat een brief in de bus gedaan, en nu al flink wat euro's
en complimentjes
ontvangen!
Nu zit ik echter met een groot dilemma...
- óf de goedkoopste vlaggetjes kopen, met grote kans dat ze binnen een week geel
worden en dus na het EK meteen de prullenbak van binnen kunnen gaan bekijken.
- óf vlaggetjes van ¤ 2,50 per 10 meter kopen, waar we jaren mee vooruit kunnen,
maar dus wel minstens 4x zo weinig van gekocht kan worden...
Ligt dat in Nederland??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 20:29 schreef mambo het volgende:
[..]
Hier in enkhuizen, Chubby
quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:51 schreef Yeahinho het volgende:
Hup Holland Hup! Vandaag voor nog geen 75 euro maar liefst 980 meter gekocht!!![]()
![]()
28 pakken van ¤ 1,00 meegekregen voor 25 euro en 70 pakken van ¤ 0,69.
En we hadden nog zo'n 500 meter liggen, dus we kunnen vooruit!
Owee als ze nu na één ronde eruit liggen....
dan heb ik voor de zekerheid nog 10 meter Engelse vlaggetjes liggen
hee, da's niet lief!quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:51 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Ligt dat in Nederland??![]()
maar wel grappigquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:23 schreef mambo het volgende:
[..]
hee, da's niet lief!
en nu allemaal:quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:44 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom roept iedereen kansloos..
Beetje vrolijkheid en nationalisme kan geen kwaad hoor
Morgen gaat hier in de straat 1.500 meter oranje vlaggetjes de lucht in!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:24 schreef tong80 het volgende:
Oh mijn God.
Hij heeft ze net opgehangen.
De oranje drie hoekjes en de rood wit blauwe linten.
Zou ik stiekum ook de vlag voor m'n raam hangen? :')quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:32 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij ons zijn hele volksbuurten oranje gekleurd als het zover is..
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zou ik stiekum ook de vlag voor m'n raam hangen?![]()
Dat zeg ik.. Volksbuurtenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:59 schreef tong80 het volgende:
hofje
Maar ohwee.. ALs Twente in de finale van de AmstelCup staat is alles rood gekleurdquote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:16 schreef pfaf het volgende:
Ik merk hier in de buurt nog helemaal niets.
Nuchtere Tukkers :')
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 17:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Dat zeg ik.. Volksbuurten![]()
Foto's!!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:26 schreef Yeahinho het volgende:
Een meter of 1.000 hangt hier inmiddels..... na meer dan 10 uur werk nog slechts 400 te gaan!
Zels ons huis heeft er aan moten geloven door mijn moederquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:01 schreef zjroentje het volgende:
Bij sommige huizen heeft mijn straat er ook aan moeten geloven.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zels ons huis heeft er aan moten geloven door mijn moeder
Ja,vlaggetjes buiten,vlaggetjes binnen,ballonetje hier,ballonetje daar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Huize DutchGooner?
Heb je ook oranje gordijnen nu?
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zels ons huis heeft er aan moten geloven door mijn moeder
das ook niet slim om dat te doenquote:Op donderdag 3 juni 2004 21:18 schreef Suijk het volgende:
He jongens, hoe doen jullie dat? Ik had alles mooi met crêpe papier, weet je wel, om mijn buitenlamp, rond de dakgoot enzo. Maar nu is het gaan regenen en is alles verweekt en kapot.
Echt balen, ik was er best lang mee bezig geweest
Hoe doen we wat?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:18 schreef Suijk het volgende:
He jongens, hoe doen jullie dat? Ik had alles mooi met crêpe papier, weet je wel, om mijn buitenlamp, rond de dakgoot enzo. Maar nu is het gaan regenen en is alles verweekt en kapot.
Echt balen, ik was er best lang mee bezig geweest
Ik moest gister het huis van mijn moeder versieren met een paar vlaggetjesquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:52 schreef Suijk het volgende:
Versieren we nog wat, mensen? Of zijn de vlaggetjes alweer opgeruimd?
80?quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:58 schreef BazP het volgende:
Net even 80 meter aan vlaggetjes opgehangen
lolquote:Op woensdag 9 juni 2004 21:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
80?
* BazP mompelt iets over 1.500....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |