Klopt helemaal. Ik heb ook niet gezegd dat dat niet zo is. Maar je moet dus wel donders uitkijken welke versie je te pakken hebt. Als ik zo om me heen vraag weten veel mensen niet eens dat er gecensureerde dvd's bestaan en die weten ook niet wat het verschil is tussen "unrated" en "rated R". Daarom die opmerking waar zo heerlijk op gereageerd werdquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:40 schreef AntiChrist het volgende:
Je vergeet overigens dat naast de R-Rated versions er 9 van de 10 keer ook Unrated versions uit zijn..... en dus het gehele gebeuren uncut is.
http://www.amazon.com/exe(...)lance&s=dvd&n=507846quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb jij ze zelf vergeleken met de R2's? ik kan op www.dvdcompare.net niks vinden over cuts zijn allemaal normaal en bij wild things vond ik dit : R1 (America) - No Cuts - Unrated version with an extra 7 minutes of footage. en dat stond niet bij de andere releasesdus ik weet niet waar jij deze wijsheid vandaan haalt
en voor de oplettende dvd verzamelaar wordt het dan:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(paar voorbeeldjes)
Zie mijn bericht om 11:45 uurquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:58 schreef AntiChrist het volgende:
en zo zie je maar weer dat er ook unrated versie's zijn en die zijn gewoon ongecensureerd. dat amerika nou als alternatief voor de tere zieltjes R-rated versie's uitbrengt dat betekent niet dat jij ze moet kopen je kan ook gewoon de unrated versie's kopen
maar er is toch ook 1 uncut versie? dus dan maakt dat toch niks uit? er zijn ook zat R2 die gecensureerd zijn en daar is geen UNCUT alternatief voorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie mijn bericht om 11:45 uur
En bij dvd compare zie je dus wel dat er 2 versies van wild things zijn.
Dat laatste wist ik dus niet en is mij (gelukkig) nog niet overkomen. Volgens mij komt het op R1 wel veel vaker voor dat er stukken uit zijn gehaald (dat er dus twee versies worden uitgebracht) en dat moet je als koper maar net even weten. Als je dat niet weet heb je kans de verkeerde versie te kopen (god mag weten waarom ze die twee versies uitbrengen trouwens.)quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:03 schreef AntiChrist het volgende:
maar er is toch ook 1 uncut versie? dus dan maakt dat toch niks uit? er zijn ook zat R2 die gecensureerd zijn en daar is geen UNCUT alternatief voor
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:23 schreef Hare het volgende:
Nouja, om dan eindelijk dit topic weer eens op te vrolijken met nieuwe aanwinsten.
Hierbij de mijne:
[afbeelding]
Echt supermooi
Ben er erg blij mee!!!
Jepquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. eBay aanwinst?
En dat is precies waar "wij" verkopers op hopenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep
Mijn eerste
Erg leuk om te bieden, alleen werkt wel verslavend, je gaat toch door tot je hem hebt
Iedereen blij dan tochquote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat is precies waar "wij" verkopers op hopen
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:23 schreef Hare het volgende:
Nouja, om dan eindelijk dit topic weer eens op te vrolijken met nieuwe aanwinsten.
Hierbij de mijne:
[afbeelding]
Echt supermooi
Ben er erg blij mee!!!
Je link werkt niet, maar er is een R1 versie die niet gecensureerd is, ik zou eens kijken op sites als DVDpacific.com of DVDboxoffice.comquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:35 schreef Thermo het volgende:
Iemand een idee of er een betere uitvoering van Kids is/uit komt?
http://www.play.com/play2(...)=y&cpage=1&add=90598
Ik zag op mtv dat ze hem 6 juni gaan uitzenden, en dacht direct aan het feit dat ik hem 7 of 8 jaar geleden in de bios gezien heb.
Maar het is beetje lege versie
quote:R1 - (Trimark)
Extras: Theatrical Trailer
Subtitles: English, English HoH, French and Spanish
Picture format: 1.85:1 Non-Anamorphic NTSC
Soundtrack(s): Dolby Digital 2.0 Surround English
Case type: Amaray Case
Notes: 4:3 version also on disc
R2 - (Momentum)
Extras: Theatrical Trailer
Picture format: 1.85:1 Non-Anamorphic PAL
Soundtrack(s): Dolby Digital Stereo English
Case type: Amaray Case
OVERALL: R1
CUTS:
R1 Originally rated NC-17 with cuts, this classification was surrendered with effect from 17/7/95 and is released unrated
R2 51 seconds mainly to a scene of sexual activity with a child sleeping in the background
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Iedereen blij dan toch
53 euro, 65 incl verzendenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:29 schreef Timo20 het volgende:
[..]kan ik me voorstellen. voor hoeveel heb je m?
Voor zover ik kan zien kost standaard priority airmail naar nederland 5 dollar. Supersnelle levering (2 tot 4 dagen) kost zelfs 15 dollar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
voor 9 dollar (+ 3 dollar verzenden) [..]
Day of the Dead was laatst op BBC, erg goed!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:26 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gehaald:
Texas Chainshaw Messacre 1974 SE
[afbeelding]
The Trilogy Of The Dead
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo heb ik hem 2 weken geleden op binnen gekregen. Lijkt me gewoon ok.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:52 schreef Hare het volgende:
Alleen ff een vraagje over deze: Dit is eenzelfde soort verpakking als Fight Club SE, Once Upon a Time in the West etc ect. Digipack dus, alleen zonder zeg maar het omhulsel waar je het boekwerkje waar de dvd's in zitten indoet. Is dat wel goed? heb zoiets nog niet eerder gezien??
Ook niets verstevigends ofzo? Misschien toch maar even een mailtje sturen naar Dreamworks. Kun je anders een fotootje uploaden van hoe het er uitziet?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:52 schreef Hare het volgende:
Alleen ff een vraagje over deze: Dit is eenzelfde soort verpakking als Fight Club SE, Once Upon a Time in the West etc ect. Digipack dus, alleen zonder zeg maar het omhulsel waar je het boekwerkje waar de dvd's in zitten indoet. Is dat wel goed? heb zoiets nog niet eerder gezien??
Nope, alleen het boekwerkje dus. Rare is ook dat op de achterzijde van het 'boekje' gewoon de inhoud staat, wat dus normaal om het omhulsel zit.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 18:46 schreef Sai het volgende:
[..]
Ook niets verstevigends ofzo? Misschien toch maar even een mailtje sturen naar Dreamworks. Kun je anders een fotootje uploaden van hoe het er uitziet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |