Ik heb het over de verpakking. Hier in Nl en volgens mij ook de rest van europa krijg je gewoon een hoesje om de twee dvd's. Twee verschillende dvd's die niet eens op elkaar zijn aangepast.quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
want? Op kleine details na zijn ze gelijk aan de r1 versies toch?
en dan komt over 2 jaar deel 3 uitquote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik heb het over de verpakking. Hier in Nl en volgens mij ook de rest van europa krijg je gewoon een hoesje om de twee dvd's. Twee verschillende dvd's die niet eens op elkaar zijn aangepast.
De R1 versie heeft dus dezelfde verpakking als een Lotr:EE box, waar alle kleuren op elkaar aansluiten, wat het een echte set maakt. En sowieso is zo'n mooie box natuurlijk een stuk beter dan gewoon een hoesje om twee keepcases heen te pleuren
En die past wel bij het doosje van de R2 collectie?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 06:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dan komt over 2 jaar deel 3 uit
past ie niet echt bij je setje
gisteravond nog es gekeken------> ze zijn verzondenquote:Op donderdag 27 mei 2004 12:57 schreef Timo20 het volgende:
Irritant------------> Kijk ik net hoe t staat met me orders op CDWOW: zijn de seizoenen 1 & 2 van Cold Feet nog steeds niet verzonden
Iemand n idee waarom t zo lang duurt?? Alhoewel, lang: heb ze woensdag nacht besteld. Maar normaal heb ik de volgende dag al n mailtje binnen dat ze verstuurd zijn
begrijp niet dat je naar die rommel kan kijkenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:26 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag gehaald:
Texas Chainshaw Messacre 1974 SE
The Trilogy Of The Dead
![]()
hehequote:Op vrijdag 28 mei 2004 14:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
begrijp niet dat je naar die rommel kan kijken
![]()
OMGquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Kevin Smith Collection (7-Disc's) R3
[afbeelding]
Wat een service!!quote:Op vrijdag 28 mei 2004 11:38 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De R1 dus, en helemaal kapot binnengekomen
Nou maar hopen dat ze niet moeilijk doen over een nieuwe opsturen...
hij is bij de FRS verkrijgbaar 30 euro geloof ik? niet dat ik ermee gezien zou willen wordenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:55 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, waar halen jullie die trilogy of the dead vandaan, gewoon play ?
terechtquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:40 schreef AntiChrist het volgende:
niet dat ik ermee gezien zou willen wordenik heb liever de beste versies
of je verpakt het gewoon goedquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat een service!!
Ze sturen een nieuwe op, zonder de kapotte terug te hoeven sturen en doen dat ook nog eens met priority mail. Volgende week is ie al weer binnen!!!
Ik blijf erbij, de nederlandse (web) winkels vallen wat hun service betreft hierbij helemaal in het niet.
Waar is die voor dat bedrag te krijgen dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:03 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Besteld voor 9,99
Nu ook echt hopen dat hij in die tinnen doos komt..
Hebben ze hem bij jou wel door de douane gelatenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:37 schreef Gorro het volgende:
Planet of the Apes 35th Anniversary Widescreen Edition
[afbeelding]
Ik heb er ook maar 1 tegelijk besteld.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 13:50 schreef Hare het volgende:
[..]
Hebben ze hem bij jou wel door de douane gelaten
Ik moest weer een briefje invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |