Zodra je ben aangemeld, moet je gewoon meedoen met een paar vragen (je hoef niet eens te kijken of je goed gokt) dan krijg je 3 dagen later email van FRS met code voor kortingsbon.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb ooit eens mezelf aangemeld voor prijsjerijk maar nooit een bon in de mail gekregen...
ow zal dat het zijnquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zodra je ben aangemeld, moet je gewoon meedoen met een paar vragen (je hoef niet eens te kijken of je goed gokt) dan krijg je 3 dagen later email van FRS met code voor kortingsbon.
Oehquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:44 schreef AntiChrist het volgende:
Vandaag binnen:
Kevin Smith Collection (7-Disc's) R3
[afbeelding]
Wat is dat dan weer voor iets raars? Dus als ik daar de James Bond collectie wil halen gaat dat ook niet meer met de free-id pasquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik zie nu opeens dat wanneer ik weer ROTK bestel niet meer 10% korting krijg met free-id pas, blijkbaar zijn ze erachter gekomen dat het dan wel erg goedkoop zou worden
Hoop dat ze het volgende week toevoegen bij de internet only toppers voor 19,99 (dat is dan wel met korting).
Maar is wel een kuteditie wat aankleding betreft btw.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:51 schreef MikeyMo het volgende:
die X-men dvd's kun je nu best goedkoop in Nederland krijgen btw
Misschien hebben net veel mensen er interesse inquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:00 schreef kinky_queen het volgende:
Die limited edition van MEMENTO is nu al 3 jaar tekoop
![]()
www.dvdasian.comquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:11 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Oeh. Waar heb je die gehaald?
waar was die ook alweer te krijgen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef kinky_queen het volgende:
de postbode kwam deze net brengen
[afbeelding]
En? Was ie de 125 euro waard?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
die is niet meer te krijgen...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
waar was die ook alweer te krijgen?
Jawel. Daarmee had ik destijds ook korting gekregen maar bij FRS proberen ze dubbele korting te verkomen (dit vind ik ook vaag). Zo krijg je geen 10% korting op 3=2 akties, wel op internet only toppers, niet op 1 dags akties zoals vandaag met ROTK, maar wel weer op gewoon afgeprijsde dvd's. Maar op deze dingen kan je wel weer extra korting krijgen met kortingsbonnen van prijsjerijk of dvd-home 4 jarig bestaan aktie.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor iets raars? Dus als ik daar de James Bond collectie wil halen gaat dat ook niet meer met de free-id pas
Ik heb hem ook en in mijn ogen is hij het niet waard...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:21 schreef Hare het volgende:
[..]
En? Was ie de 125 euro waard?
Aardige buurvrouwquote:Op donderdag 27 mei 2004 19:15 schreef pascalheister het volgende:
het mooie pakketje net bij de buurvrouw opgehaald gevuld metSchindler's List Gift Set Scarface S.E. Seven S.E.
![]()
goede keuze, uiteraardquote:Op donderdag 27 mei 2004 18:07 schreef Gorro het volgende:
[afbeelding]
Wat zit daar allemaal voor gepriegel in die doos? En wat is dat gele blok precies? Een stuk zeep ofzo?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:49 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
want? Op kleine details na zijn ze gelijk aan de r1 versies toch?quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar is wel een kuteditie wat aankleding betreft btw.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 22:40 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Wat zit daar allemaal voor gepriegel in die doos?
En wat is dat gele blok precies? Een stuk zeep ofzo?
dank Uquote:--Edit: Signature verwijderd door FA, niet terugplaatsen---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |