als de postcode erop staat, is 't prima. Maakt niet zoveel uit waar die staat.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:08 schreef DinoPK het volgende:
hmm vorige keer een beetje snel besteld, dus het was mij niet opgevallen helaas. Ik neem aan dat de postcode belangrijker is dan de provincie naam in Nederland?
Twijfel een beetje of ik cdwow hierover even moet mailen. Ik vind het er niet duidelijk staan om eerlijk te zijn.
ja nouquote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:28 schreef Hare het volgende:
Mijn opbrengst van vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje magertjes
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:03 schreef Mike het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ideaal, die aanbiedingen bij cdwow.
Met die link die je net postte, zijn ze nog steeds zo goedkoop hoor...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Overigens zijn die vette aanbiedingen alweer afgelopen, zie ik.
Ja, maar die Planet of The Apes staat er nu voor 13,49 pond (met link). Die was toch véél goedkoper toen ze die speciale Sale hadden?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Met die link die je net postte, zijn ze nog steeds zo goedkoop hoor...
Die je nu ziet is de regio 2...volgens mij was de aanbieding de regio 1, maar die staat er niet meer tussen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar die Planet of The Apes staat er nu voor 13,49 pond (met link). Die was toch véél goedkoper toen ze die speciale Sale hadden?
Ah, owkee. Dan heb ik me vergistquote:Op zaterdag 5 juni 2004 12:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Die je nu ziet is de regio 2...volgens mij was de aanbieding de regio 1, maar die staat er niet meer tussen.
Maar de andere dvd's die ik gekocht heb, staan nog steeds ertussen en voor dezelfde prijs.
Dat hoop ik inderdaad wel ja. Heb er wel verrassende reviews over gelezen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:10 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Een hele goeie film![]()
het was een beetje sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad wel ja. Heb er wel verrassende reviews over gelezen.
Heb ik even aangepast nu.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:23 schreef yohan.nl het volgende:
Wij zien namelijk het volgende plaatje:
knip
zeker geen credit card dat je daar zo tevreden over bent? als r1 voor 6,80 euro te halen bij dvdsoon en voor 6,5 pond bij cd-wowquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:39 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
de laatste voor maar 13 euro bij mediamarkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |