Zeer mooie collectie!!!quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[afbeelding]
Voor £4.49 (¤6.76) bij CD-Wow met de kortingslink.
En voor de liefhebbers de juiste link van m'n dvd profiler: klikkerdeklikkerdeklik
Ik krijg hem niet gevonden op de CD-wow. Heb je toevallig een directe link naar die DVD?quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[afbeelding]
Voor £4.49 (¤6.76) bij CD-Wow met de kortingslink.
Thanks!quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Zeer mooie collectie!!!
Ik kan 'm ook niet meer vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik krijg hem niet gevonden op de CD-wow. Heb je toevallig een directe link naar die DVD?
Is volgens mij ook idd niet meer te krijgen op dit moment. Is wel vaak bij cdwow, flikkeren ze er het laatste beetje uit met leuke stuntprijzenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 00:49 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Ik kan 'm ook niet meer vindenHij stond eerst nog in de de Bargain Basement onder genre 'Classic Films'.
Daar was ie zonder kortingslink al £5.99. dus dat moet hard zijn gegaan.
ik heb 'm besteld toen ik zag dat iemand anders 'm hier had gepost. Ik wist niet dat ie goedkoper was, maar dvdpricecheck.co.uk wist dat dus te melden toen ik zocht.
Btw, veel sites geven duizenden resultaten als je op 'M' zoekt. Zoeken op 'fritz' (Fritz Lang dus) wil nog wel es helpen.
Edit: de product code was waarschijnlijk 9644. Daar zit nu geen item meer achter.
Ken geen Koreaansquote:Op donderdag 3 juni 2004 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.cafedvd.co.kr
80 dollar, excl. verzendkosten.
die tinbox heb ik overigens ook gewoon, maar goed, van Schindler's List heb ik ook de twee Limited Editions.
Super oorlogsfilmquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:43 schreef Dizer het volgende:
Is dat wat trouwens? Weet niet eens of ie goed is....gezien heb
Cool! Wordt druk dit weeken. Heb inmiddels 5 van die 5 euro's oorlogfilms gekocht die ik nog niet gezien heb.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:46 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Super oorlogsfilm
Iddquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:01 schreef Thermo het volgende:
Jullie zijn eng wat betreft dvd aankompenZo veeel
*jaloers*
Misschien zijn wij simpele zielen wel iets meer budget-gebonden...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:39 schreef Dizer het volgende:
Zo moeilijk is het nou ook weer niet...
Gewoon een tijdje met deze topic reeks meelopen en dan leer je het vanzelf wel
Fantastischquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:42 schreef Joppe het volgende:
Toen ik em destijds zag, heb ik inderdaad erg moeten lachen. Voor die vijf euro's kon ik deze film niet laten liggenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:03 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
FantastischOntzettend goed geacteerd, erg grappig en ook een mooie transfer.
Echt een film om aan zwart-wit/oldies schuwe mensen te laten zien. Verveelt geen moment.
138 in de IMDB Top 250quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:03 schreef De_Schaduw het volgende:
[..]
FantastischOntzettend goed geacteerd, erg grappig en ook een mooie transfer.
Echt een film om aan zwart-wit/oldies schuwe mensen te laten zien. Verveelt geen moment.
Address Line 1: Straat + huisnummerquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:41 schreef DinoPK het volgende:
oops net in het verkeerde topic gepost, dan maar even hier:
fuck**
Ik zie net dat er bij cd wow helemaal geen plaats is om de plaatsnaam in te vullen. Ik woon in Nieuwegein, maar ik heb bij County/State Utrecht ingevuld. De postcode in het betreffende vak, en bij adres alleen maar de straatnaam + huisnummer. Geen nieuwegein dus.
Aangezien de zending al even onderweg is (the usual suspects order, die meerderen hier deze week al hebben ontvangen), kan ik denk ik aannemen dat er iets fout is gegaan?
Hoe doen jullie dat met de plaatsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |