Ik heb nog wel wat worteltjesquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef Spindizzy het volgende:
Heeft er niemand wat te snaaien meegenomen dan?
Ruilen tegen een radijsjequote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:47 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat worteltjes
Ow ja....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:46 schreef Karin het volgende:
Hee BelanaGeen taart voor jou hoor!!!
gedeelde smart is halve smart
Ik heb ook nog wel wat komkommerquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ruilen tegen een radijsje
Die heb ik zelf ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:49 schreef Karin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel wat komkommer
Wowquote:Maargoed ik moet eigenlijk niet zo zeuren, het gaat harstikke goed met mijn dieet. Was vorige week al totaal 3.7 kilo afgevallen (in 3 weken) dus eigenlijk ben ik hartstikke blij.
Ben alleen weer erg bang voor de weegschaal morgen, heb weer wat behoorlijk foute dingen gedaan.
Ik benijd jequote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:07 schreef coolbabe het volgende:
Mijn overbuurman is komkommerteler en de achterbuurman heeft tomaten
aan vitamientjes geen gebrek dus hier
nou nog zo ver zien te komen dat ik het ook daadwerkelijk opeet, ipv laat verpieteren in de groentela
Als het goed is staan we op de wachtlijst nu. Hebben een smak geld overgemaakt en papieren ondertekent maar eigenlijk nog niks gehoord over of alles goed is aangekomen. Moet Meiling ff mailen daarover. Ze hebben gezegd dat we uit moeten gaan van een wachttijd van ongeveer 5 jaar. Dus eigenlijk gebeurd er helemaal niet zo veel op adoptiegebied hier. Of zeg maar dat er niks gebeurd...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:14 schreef Little-Angel het volgende:
Zo dames, ik kom hier ook maar even buurten. Ik vraag me trouwens al weken af hoe het nou met de adoptie procedure staat van je Suri kindje Spindizzy. En aangezien ik zo vergeetachtig ben komt het er steeds maar niet van om het je te vragen.
Op dit moment zou ik met een vervelend kind ook best blij zijn hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:27 schreef Jessicaa het volgende:
Jeetje wat een tijd he Spindizzy. Je moet maar denken dat in die 5 jaar ze op zoek zijn naar het allerliefste kindje wat bij jullie past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |