Nee hoor, er waren maar 5 connecties openquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:15 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
6![]()
Wat lief van je dat je hem voor mij hebt aangemaaktquote:Op woensdag 26 mei 2004 17:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, er waren maar 5 connecties open
wat met slarioux? wat wat? vertel vlug, dan kunnen we meelachen (of juist nietquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:27 schreef X-Ray het volgende:
Whehehe @ het Slarioux
Ik heb het humor in me, de weetjewel.quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:27 schreef X-Ray het volgende:
Whehehe @ het Slarioux
quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:40 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb het humor in me, de weetjewel.
Van wat dan?quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:53 schreef SHERMAN het volgende:goeie avond
* Godlike02 heeft spierpijn
voetbalquote:Op woensdag 26 mei 2004 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van wat dan?
voetbal is enkel goed om te kijken van je zetelquote:Op woensdag 26 mei 2004 22:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
voetbalen ik haat voetbal
me broertje zit er op en die had vanavond zo leuke wedstrijd tegens ouder broers en zussen van de spelers, had hij mij opgegeven, is nog mee te leven, dat doe ik wel even dacht ik...niet dus heik knal in de eerste helft tegen een boom van een vent
en ik kwam verdomd hard op de grond terug...nou ik voel het
![]()
Geen voetbal meer voor mij
quote:Op donderdag 27 mei 2004 08:14 schreef Marty26 het volgende:
Netjes QG is de Kernel toch gelukt
Tnx, jij ookquote:Werkze voor de geene die moeten werken.
Tnx ja gaat wel weer lukken vandaag best een druk dagjequote:Op donderdag 27 mei 2004 09:19 schreef QuietGuy het volgende:
Mogguh!!
[..]![]()
[..]
Tnx, jij ook
Veel plezier daarquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Tnx ja gaat wel weer lukken vandaag best een druk dagje![]()
Trouwens ik ga zondag naar Antwerpen voor een nachtjeBeetje rondhangen daar.
![]()
Ja plezier gaat wel lukken hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Veel plezier daar
vandaag komen als 't goed is de spullen binnen, hopelijk zijn ze een beetje vroeg...
Duits is echt zo'n lelijke kloten taalquote:Op donderdag 27 mei 2004 09:33 schreef QuietGuy het volgende:
Zie trouwens m'n weblogje als je de Spongebob title song in het Duits wilt horen
* mee eens is *quote:Op donderdag 27 mei 2004 09:35 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Duits is echt zo'n lelijke kloten taal![]()
hahahah
quote:Op donderdag 27 mei 2004 10:01 schreef QuietGuy het volgende:ben net gebeld, pakketje wat gister zou komen is teruggestuurd door de
TPG
Ze hadden het niet aan kunnen bieden, m'n aars. De bel doet het hier en ik heb niets gezien of gehoord...
Het komt morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |