Bij mij lukte het met een ijzerzaagje.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:32 schreef yootje het volgende:
[..]
Klein vraagje: kan je met een normaal klein kut ijzerzaagje in een systeemkast zagen? (totale casemod-n00b met ambitieuze "sloop zoveel mogelijk pentium 1's in de zomer"-plannen meldt zich)
quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:38 schreef Troel het volgende:
Nog 3, 3 keer stage voordat ik stop
dat ik kap dat ik nok
Okay, thanks.quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:32 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Bij mij lukte het met een ijzerzaagje.
ik heb hier zo'n chieftec bigtower, en ik ga waarschijnlijk in die rij gaatjes allemaal ledjes proppen en zorgen dat ik ze kan aanspreken en figuren kan tekenen ermee. Zal ook veel werk worden en ga ook men bezigheid hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2004 15:35 schreef yootje het volgende:
[..]
Okay, thanks.
Dan weet ik me wel te vermaken in de zomer![]()
Telekids t t t Telekids t t t Telekidsquote:
Neem eens op danquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Telekids t t t Telekids t t t Telekids
Whooooehooehoehoooohoooow
Telekids t t t Telekids
Padam Padam Padam
het klinkt leuker als je het me hoort doen
dat liedje zingen dus he?
Nee, dat kan ik jullie oren niet aandoenquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:15 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Neem eens op danKunnen we je horen Schreeuwen
dat kan je wel hoorquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik jullie oren niet aandoen
NEEquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:16 schreef Jump het volgende:
[..]
dat kan je wel hoor
Welquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik jullie oren niet aandoen
Ik heb je logje wel in me FAV's staan maar maak er eens 1 onder in je sigje dan kan ik sneller kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
NEE
Oew, ik ben nog steeds erg blij met mijn logje...
Doe je cam es aanquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:19 schreef Troel het volgende:
[..]
NEE
Oew, ik ben nog steeds erg blij met mijn logje...
quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:21 schreef yootje het volgende:
[..]
Doe je cam es aan
Speciaal voor jullie danquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:20 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik heb je logje wel in me FAV's staan maar maak er eens 1 onder in je sigje dan kan ik sneller kijken
mail voor je vriend naar hem gestuurd?quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:41 schreef Troel het volgende:
WOEI!!
Ik haal toch iets stoms uit!!
Oew, ik hoop maar dat mijn opa de mail niet echt leest
Nee, in een mailtje waarvsan ik dacht dat ie alleen naar ooms en tantes zouden gaan mezelf afvragen waarom zijn trouwdag in een lijstje van feestdagen moet omdat het meer een rouwdag isquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
mail voor je vriend naar hem gestuurd?
Ai...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, in een mailtje waarvsan ik dacht dat ie alleen naar ooms en tantes zouden gaan mezelf afvragen waarom zijn trouwdag in een lijstje van feestdagen moet omdat het meer een rouwdag is![]()
Tja, pech dan hoor...quote:Op woensdag 26 mei 2004 16:57 schreef yootje het volgende:
[..]
Ai...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |