Joehoequote:Op woensdag 26 mei 2004 09:42 schreef QuietGuy het volgende:
marty, vandaag of morgen komen de autootjes binnen![]()
![]()
Coolquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
JoehoeAls het goed is krijg ik morgen ochtend ook de pizza doosjes binnen
ik wordt daar zooo moe van! Maar ik blijf vriendelijkquote:O ja dat slotjes verhaal is echt een mooie helach me helemaal suf
Cool! ik heb geen mobo's meer over die werken, maar daar vind ik wel weer een oplossing voor...quote:Op woensdag 26 mei 2004 10:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja toch lekker laten lullen die gast
Ben erg benieuwd naar de spulletjes. Overgens ga ik waarschijnlijk ook nog een MOBO scoren moet ff op speurtocht door het pant naar een oud pIIItje
Hulde ik heb net mezelf een 4mbit lijntje toegewezen om dat ding in te hangenquote:Op woensdag 26 mei 2004 10:44 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Cool! ik heb geen mobo's meer over die werken, maar daar vind ik wel weer een oplossing voor...
Precies, daarvoor kan ik dat soort spul ook altijd wel gebruiken, weer 2U netjes opgevuldquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Hulde ik heb net mezelf een 4mbit lijntje toegewezen om dat ding in te hangen
Lang leven leege plekjes die ik graag opvul voor 0,-euro
En dat loont, 't is nu uitgepraat dus, goed hequote:Op woensdag 26 mei 2004 10:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik wordt daar zooo moe van! Maar ik blijf vriendelijk
Mogguh allemaal!!! Het was gisteren weer erg gezellig; goede film gezien, teveel gezopen... Eens kijken of ik nog iets nuttigs kan doen...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:09 schreef Jump het volgende:
yop highwaydevil, godlike02 en sherman
![]()
Cheater een beetje van te voren oefenen hequote:Op woensdag 26 mei 2004 12:22 schreef QuietGuy het volgende:
Zaterdag gaan marty en ik ff lekker kroegen!! Hopelijk komen de autootjes vandaag al, kan ik vast oefenen
En zondagochtend ff in m'n patchkast sleutelen, komt weer leuk speelgoed aanquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Cheater een beetje van te voren oefenen hehahaha
Kroegjes in breda here i Come![]()
Ik hoop het ookquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
En zondagochtend ff in m'n patchkast sleutelen, komt weer leuk speelgoed aan
ik hoop echt dat 't vandaag al komt :-))
Vast welquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:28 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik hoop het ookEn zondag beetje schroeven en doen.... Is kijken of we er wat leuks van kunnen maken
Nee toch ik haat het word DOWN! hahahahahquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:30 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Vast wel
Ik ga wel een en ander anders indelen, dus DIOS en DIAVOLO zullen zondag en maandag wel zo nu en dan down zijn.
Alohaquote:Op woensdag 26 mei 2004 12:36 schreef Jump het volgende:
goedemiddag allemaal
kga maar weer eens gaan leren![]()
Sterktequote:Op woensdag 26 mei 2004 13:38 schreef Troel het volgende:
Nog 3, 3 keer stage voordat ik stop
dat ik kap dat ik nok
Congratsquote:Op woensdag 26 mei 2004 14:49 schreef QuietGuy het volgende:
Diavolo is overigens inmiddels weer up and running. Zie dmesg
Kernel 2.6.6 nuCredits to Hiawatha for helping ;-))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |