Kun je daar naar smsenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:06 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
#ONZ
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:06 schreef Tierce het volgende:
[..]
Nee hoor...
Als jij denkt mij nog iets te kunnen leren, dan ben ik niet te beroerd om die hulp te accepteren...
Heb jij zelf nou echt het idee dat je iets toevoegt?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kun je daar naar smsen
Ik zeg niet geintegreerd danwel doorgewinterd te zijn...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:06 schreef HTT-Thalan het volgende:Ik neem aan dat iemand die zo geintegreerd en doorgewinterd is als jij zegt te zijn wel de connectie ziet tussen het door mij genoemde konijn en de haas in zijn username.
natuurlijk wel...quote:Daarbij zie je hoop ik ook wel in dat de vraag puur een uitlokker was.
Meer dan jij. Zinloze discussie dit.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Heb jij zelf nou echt het idee dat je iets toevoegt?
Waarom zou je iets toevoegen aan een topic wat toch al geen waarde heeft...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:09 schreef HTT-Thalan het volgende:
Heb jij zelf nou echt het idee dat je iets toevoegt?
En een poging het topic een waardevolle status te geven is aan jou niet besteed, duidelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:15 schreef Tierce het volgende:
[..]
Waarom zou je iets toevoegen aan een topic wat toch al geen waarde heeft...
hoi, ik rel niet met users die mij niet interesseren!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:18 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
En een poging het topic een waardevolle status te geven is aan jou niet besteed, duidelijk.
Jammer dat PP het hazepad koos, anders was het misschien een leuke rel geweest.
Hazepad, ik zei hazepad
Het gaat hier helemaal niet om bagger of offtopic gelul, VAC. Dit was gewoon een relpoging, niets meer en niets minder. Lees jezelf in.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Zullen we het eens over jouw offtopic/gebagger hebben HTT-THalan?
Of telt dat even niet?
*Relpoging!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Zullen we het eens over jouw offtopic/gebagger hebben HTT-THalan?
Of telt dat even niet?
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
mijn god, kunnen de newbies van tegenwoordig dan niet eens meer serieus rellen!
*yvonne roept..
Doe het eens voor!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben er wel voor om PP's @-tje definitief te amputeren!
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]heeft hij weer een @tje dan
Staan daar al die lelijke zinnen van je in?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:26 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Anders doe je even een poging je woordenschat uit te breiden buiten termen als "Kut" en "Newbie".
Educate Yourself.
[afbeelding]
de anti-moderator hoor, en moet je meneer nu eens zienquote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:34 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben er wel voor om PP's @-tje definitief te amputeren!
Jaloers dat een van de weinige mensen die bij tijd en wijle nóg irritanter is dan jijzelf, het verder heeft geschopt ondanks zijn lak aan alles?quote:Op zondag 5 december 2004 02:37 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de anti-moderator hoor, en moet je meneer nu eens zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |