Ik moet zeggen dat ik hier wel aan heb zitten denken. Gewoon wat drinken en klaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:39 schreef NatteKip het volgende:
tjah....als je erg gelukkig bent met je huidige vriendin dan moet je gewoon absoluut niet gaan " spelen " met die webcamgirl...ga ff wat drinken en zeg dat je het leuk vind dat je haar ontmoet hebt maar het daar ook bij moet blijven! ( Let maar op...als je wel met haar in bed duikt dan komt de aap eerder uit de mouw dan je denkt! ) Truth fears no question!
inderdaad...... en dat wil ik eigenlijk helemaal niet!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:51 schreef Guidoweb5 het volgende:
bovendien zeg je in de tt dat e verliefd bent?!?!?
Komt-ie nu pas met die tip!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:51 schreef _bigmac_ het volgende:
Toen ik net vrijgezel was en me verveelde heb ik regelmatig rondgesnuffeld op sexsites op internet. Met name live-cam-sites (waar dames met zichzelf spelen en tegelijkertijd met je chatten) konden bij mij op verhoogde interesse rekenen.
Doe dan gewoon doen durfen en de waarheid met girls uit je msn lijst dat is gratis!!
Daar ben ik ook bang voor (of hoop ik daar juist op?)............quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:51 schreef Guidoweb5 het volgende:
ik weet niet in hoeverre dat 'teasen' ging, maar als dat wel ver gaat denk ik dat mevrouw zich verheugd op een stevige bats partij!
Als je haar ontmoet en je de "spanning & geilheid" als excuus gebruikt dan heb je niet genoeg aan je huidige vriendin..duzz overweeg dan eens hoeveel je eigenlijk van je vriendin houdt & of je dat dan allemaal op het spel wilt zetten!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:46 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik hier wel aan heb zitten denken. Gewoon wat drinken en klaar.
En als ik met haar in bed duik zal het zeker geen bewuste keuze zijn, maar de door de spanning en geilheid van dat moment.
Echter, in het echt valt het toch altijd een beetje tegen dus ik zat er ook aan te denken om gewoon haar helemaal niet te ontmoeten. Wellicht veel safer. Hoewel ik bloednieuwsgierig ben haar in het echt te zien.......
Arghhhhhh!!!!!!!!
Aan mijn huidige vriendin heb ik (zeker sexueel gezien) meer dan genoeg!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:55 schreef NatteKip het volgende:
[..]
Als je haar ontmoet en je de "spanning & geilheid" als excuus gebruikt dan heb je niet genoeg aan je huidige vriendin..duzz overweeg dan eens hoeveel je eigenlijk van je vriendin houdt & of je dat dan allemaal op het spel wilt zetten!
Een triotje met beiden is wel mijn ultieme natte droom........quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:56 schreef Finchy het volgende:
Misschien kan je wel een triootje of een kwartetje regelen.
Anders zou ik je relatie niet op het spel zetten voor iemand die ook al een vriend heeft.
Ik zou het goed afwegen allemaal.
Het laatste jaar was het geen werk meer.......... daarom ben ik daar wel van overtuigd inmiddels!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:57 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel eens aangedacht dat die girl heelemaal niet op je ??
en het zelfs alleen maar doet voor haar werk ??
[offtopic]quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:54 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Komt-ie nu pas met die tip!!!!!![]()
Maar ik ben bang voor HET moment....... dus moet ik de kat niet op het spek binden.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:54 schreef LostFormat het volgende:
Praat er met haar over...
Aangezien zij ook een vriend heeft, kun je van te voren gewoon duidelijk maken dat het bij een drankje moet blijven.
Was ook serieus hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 10:58 schreef Chubby_The_Hague het volgende:
[..]
Een triotje met beiden is wel mijn ultieme natte droom........
Maar serieus: ik neig steeds meer naar "geen ontmoeting" als ik jullie reacties zo lees......
Zou je mij eens moeten vertellen hoe ik dat thuis uitleg....quote:Op dinsdag 25 mei 2004 11:01 schreef Finchy het volgende:
[..]
Was ook serieus hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |