da's kinderbier, roosvicee met alcoholquote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:01 schreef Kindred_Spirits het volgende:
V4N Br3eZ4h!
Hmm... paar weken geleden nog naar n festivalletje geweest... we hadden 48x0,5 Schultenbrau mee (5 man) en die was na de heenreis al op... vervolgens nog wat Jupiler maar een kater... ho maarquote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
Verder vind ik het goedkope bier zoals Gouden Zegel of Schultenbrau indien gedronken in grote getalle (>6x0,5) ook niet echt een succes
tja, veel zuipen = kater, maar je hebt soms ook dat je na een flesje of 8 al de volgende dag niet uit je kribbetje bent te stampen, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:05 schreef Kindred_Spirits het volgende:
van dat bier waar je teveel van drinkt
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
Verder vind ik het goedkope bier zoals Gouden Zegel of Schultenbrau indien gedronken in grote getalle (>6x0,5)
Kortom: drank.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
En sterke drank.
en ik van Bolivian, sukkelquote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:11 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ik krijg een kater van postopkrikkers
Jerry, jerry...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 02:29 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
en ik van Bolivian, sukkel![]()
Eh, wat hij zegt!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 03:01 schreef Billengezicht het volgende:
Oranjeboom
drink nog liever ongesteldheidsbloedvanouderijpevrouwen.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 07:47 schreef Maanvis het volgende:
Oranjeboom is echt het ergste katerbier wat er is...
Sterker nog, als je het drinkt krijg je de zelfde avond al koppijn en word je sjaggerijnig.
Bovendien is het zo ranzig dat ik eigenlijk niet snap waarom Oranjeboom nog bestaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |