beetje kort door de bocht, net alsof je thuis gaat blijven als je je graspopkaart al maanden in huis hebtquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:31 schreef Tokus het volgende:
bah, ik hoop het niet zeg. Ik kom voor het festival, niet voor voetbal te kijken. Dat kan je thuis ook.
SMS'jes met het thuisfront.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:17 schreef Aventura het volgende:
Ja, en er zijn ook een hoop Duitsers aanwezig
Hoe dan ook, ik ben ervan overtuigd dat we toch wel op de een of andere manier op de hoogte kunnen blijven van de uitslagen.
Who fucking caresquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:51 schreef AirRaidSiren het volgende:
de hamvraag: hoe kunnen we NED-SWE volgen zaterdag? zou er iemand een tv bij zich hebben?
*telefoon thuislaat*quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:19 schreef Seborik het volgende:
[..]
SMS'jes met het thuisfront.
YVONNE WE MOETEN WEL SMSEN WANNEER WE ELKAAR KWIJT ZIJN OP DE PLEE HOOR!!!!quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
*telefoon thuislaat*
quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:30 schreef Seborik het volgende:
[..]
YVONNE WE MOETEN WEL SMSEN WANNEER WE ELKAAR KWIJT ZIJN OP DE PLEE HOOR!!!!
Van In Extremo alleen maarquote:Op donderdag 24 juni 2004 02:07 schreef Tokus het volgende:
o ja yvonne, je moet je camera meenemen van sebbo want hij wil fotos maken als hij weer vooraan bij het podium is
Ze doen handstands en dan vallen die rokjes naar beneden en dan zitten er Duitse Hema-shorts onder. Mijne zijn mooier.quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van In Extremo alleen maar
" Wij zijn gebaat bij een winnende buurman. Dit in tegenstelling tot de Duitsers." - een Vlaming op de radio.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:10 schreef Seborik het volgende:
Ik zou niet op een scherm rekenen (en ik hoop er ook niet op), aangezien het een Belgisch festival is en de Belgen zelf niet meespelen.
Woordje vergetenquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, wedstrijd is van 20.45 - 22.30, Slipknot speelt van 21.10 - 22.15. Goeie timing dus, kutband tijdens kut wedstrijd
In Extremoquote:Op donderdag 24 juni 2004 02:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van In Extremo alleen maar
Ja.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:37 schreef Aventura het volgende:
He maar het lijkt me wel leuk om even te meeten, of zeg ik nu iets heel geks
Hier in R'dam waait het nog stevig, en is het zwaarbewolkt. Het is wel droog. ( *afklopt* )quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:55 schreef Seborik het volgende:
Wat betreft het weer is het hier in het zuiden des lands helemaal opgeklaard. Alleen nog wat rukwinden af en toe.
Ik hoop in ieder geval dat de hoeveelheid voetbalgemier significant gezien niet van 0 afwijkt.quote:Daarnaast, WF, is de Pasar Malam die waarschijnlijk in Nederland is, van een andere orde dan een Vlaams muziekfestival.
neem je de meetlat mee?quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:37 schreef Aventura het volgende:
He maar het lijkt me wel leuk om even te meeten, of zeg ik nu iets heel geks
Je moet daar je tent ook niet opzetten, maar gezellig met z'n alleen voor poort gaan zitten.quote:uhmm, een vriendin van me zei dat op de graspop site stond dat je niet een dag van te voren je tent al mocht opzetten ( voor de ingang zoals vorig jaar ) anders kreeg je een boete... en eff opgezocht zon boete bedraagd 95 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |