Eens kijken of dat dit jaar weer luktquote:Op maandag 21 juni 2004 14:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ha ja, dat was toen met die halve liter bier, omdat je geen cola wilde kopen en toen ging die kerel voor me knielen.
Ik ga ook donderdagavond, ze zeggen wel dat dat niet kan, maar vorig jaar ook gedaan, met een hele zooi mensen voor de ingang gestaan, was erg gezellig. Alleen slecht voor je biervoorraadquote:Op zondag 20 juni 2004 02:09 schreef metallicattim het volgende:
Wij vertrekken Donderdag avond al, net als vorig jaar, dan sta je tenminste niet urenlang in de rij bij de ingang!
ik moet alleen nog ergens een tent vandaan halenheb er in 4 winkels waar ik vandaag ben geweest nog geen gevonden...
Als er een algemene meet komt wil ik wel komen.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Is er eigenlijk al iets afgesproken hoe iemand andere Fokkertjes kan vinden?
Ga maar uit van Maes.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:41 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Weet iemand wat voor bier ze hebben? Ik hoop dit jaar niet weer van die smerige maespils want die vond ik maar slecht te consumeren vorig jaar. Gelukkig hadden ze ook nog halve liters Fosters![]()
Ik ben toch zo goed als blut dus dat wordt vooraal veel Schulzenbrau bij de tent zuipen. En als je die tift gewend bent smaakt Maes heerlijk. Dus ik denk dat het toch nog goed komtquote:Op maandag 21 juni 2004 15:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ga maar uit van Maes.
En halve liters Foster's. Da's beter te drinken dan Maes.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:43 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ga maar uit van Maes.
En duurderquote:Op maandag 21 juni 2004 17:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En halve liters Foster's. Da's beter te drinken dan Maes.
Volgens mij maakte dat geen reet uit de afgelopen jaren.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:06 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
En duurder
Dat klopt. Alleen nu heb ik een beperkter budget (lees: arme pauper) dus moet ik op de kleintjes gaan letten.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij maakte dat geen reet uit de afgelopen jaren.
Ach mens, ik ben je nog ieder jaar tegengekomenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Neuh, da's niet echt nodig. Sowieso ga ik met een ander groepje mensen mee, wat ook weer 3 tenten zijn. Maar het lijkt me wel leuk/handig als we een manier hebben om elkaar te vinden. Nou ja.. telefoon kan natuurlijk altijd, mits er mensen zijn die er één meenemen en aanzetten.
24 blikken per persoon toch?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:21 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Dat klopt. Alleen nu heb ik een beperkter budget (lees: arme pauper) dus moet ik op de kleintjes gaan letten.
Hoeveel blikken en frisflessen mogen we mee nemen?
Correctquote:Op maandag 21 juni 2004 17:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
24 blikken per persoon toch?
En hoeveel qua PET-flessen?quote:Op maandag 21 juni 2004 17:25 schreef Seborik het volgende:
[..]
24 blikken per persoon toch?
Onder het motto van: lekker boeiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:32 schreef ThE_ED het volgende:
Gezien het floorplan is de opzet wel iets anders als vorig jaar heh? De stage Area is nu apart van de camping en ook de biertent is weer apart, vorig jaar lag alles naast elkaar.
Volgens mij had ik ergens op het graspopforum gelezen dat het max. 8 liter was.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En hoeveel qua PET-flessen?
Nee maakt idd ook niks uit, viel me alleen op.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder het motto van: lekker boeiend.
Of je nu een stuk moet lopen of niet, gewoon goeie schoenen aandoen en het lukt wel. Ik hoop dat ze met deze verbetering ook een verbeterde 'entree' hebben.
tuurlijk boeiend! nu moet ik verder lopen om me wijn te halen uit de tent als we er weer doorheen zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onder het motto van: lekker boeiend.
Of je nu een stuk moet lopen of niet, gewoon goeie schoenen aandoen en het lukt wel. Ik hoop dat ze met deze verbetering ook een verbeterde 'entree' hebben.
Ik ben de afgelopen 2 jaar niet eens gefouilleerd..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:41 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
tuurlijk boeiend! nu moet ik verder lopen om me wijn te halen uit de tent als we er weer doorheen zijn
staat niks op de site wat je wel en niet mee mag nemen naar het festivalterrein, weet dus niet of ik me pakken wijn moet smokkelen of niet
7:24 (vanaf Rotterdam) en dan ben je om 10:00 op station Mol.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:30 schreef dunc het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen 2 jaar niet eens gefouilleerd..
En ik was gewoon maar 19 euro kwijt voor me treinkaartjeOV kaart
Maar wel vrijdag om half 6 de trein nemen denkik, 11 uur daar.
Het andere grondplan viel me ook al op, maar ach, als ik me tentje maar kwijt kan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |