oeh die moet ik eff checken!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh ja.. excellent festivaltentje bij de Gamma voor ¤ 15,-.
Jammer, maar ik snap het welquote:Op vrijdag 11 juni 2004 09:43 schreef vamperotica het volgende:
Ik denk dat Draculettetje en ik helaas niet gaan dit jaar....
Nu ik dat nog eens zit te bekijken, rijden ze op maandag ook terug? Want anders zit ik met een probleem?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 14:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze gratis. Vanaf het station naar het festival terrein. Heel regelmatig.
Vorig jaar ook. Ik zou je er geen zorgen om makenquote:Op dinsdag 15 juni 2004 21:13 schreef Seborik het volgende:
Volgens mij wel hoor. Dat ze op de dag dat je van de camping weg moet terugrijden. Dat was twee jaar geleden in ieder geval wel zo en volgens mij vorig jaar ook, alleen was ik toen niet met het openbaar vervoer.
Sowieso ben je dan niet de enige met een probleem, maar nog honderden andere metalheads.
Ja, maar wel heel vroeg.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:36 schreef dunc het volgende:
Niet dood laten gaan dit! ... nog n kort weekje, dan mogen we weer.
Nog meer mensen die gezellig met de trein gaan?
Absoluut.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:36 schreef dunc het volgende:
Niet dood laten gaan dit! ... nog n kort weekje, dan mogen we weer.
Nog meer mensen die gezellig met de trein gaan?
Vanwege het feit dat ik vorig jaar om 12:00 's middags al in een gigantische rij terecht kwam. We gaan dit jaar vroeg omdat we gewoon zo vroeg mogelijk (rond 10:00) de camping op willenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:41 schreef Djaser het volgende:
[..]
Absoluut.
Hoezo ga je vroeg Anthraxx?
Ai daar was ik al bang voor, dan ga ik ook maar eens proberen wat vroeger aan te komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat ik vorig jaar om 12:00 's middags al in een gigantische rij terecht kwam. We gaan dit jaar vroeg omdat we gewoon zo vroeg mogelijk (rond 10:00) de camping op willen
Mja, vorig jaar was het rond 12:00 (dacht ik) al bizar druk bij de ingang. Jaar daarvoor hetzelfde probleem rond 2:00quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:45 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ai daar was ik al bang voor, dan ga ik ook maar eens proberen wat vroeger aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |