abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2004 @ 16:15:58 #251
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20253488
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:12 schreef dunc het volgende:
Ik vond dit jaar wel wat minder dan vorig jaar trouwens. De bandlist was natuurlijk geweldig, maar de zondag zat te vol met teveel goede bands vlak achter mekaar of tegelijkertijd. Ook was de camping echt te irritant ver, de busdienst op de heenreis was klote, er waren geen wc's op de camping, en de douches waren behoorlijk slecht.
Wc's waren er wel op de camping. Met de bus heb ik twee keer ontzettend veel geluk gehad, ik heb nauwelijk moeten wachten. Maar het had idd wel beter gekunt.

Heeft Exodus nog gespeeld? Ik wilde na Iced Earth ze nog even bekijken maar toen was de tent leeg
pi_20253584
niemand destruction gezien??
Toen we aan de ingang stonden, klonk het net ofdat ze angel of death speelden
Voor de rest vonk het welgoed klinken

saxon is gewoon saxon
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_20254683
Damn hoe waren de "Hardcore" bands?

Killswitch Engage, Ignite,Do Or Die, Backfire, Discipline, Blood for blood, Terror, Agnostic Front, Hatebreed enzo
Heb je eelt aan de binnenkant van je handen?
Trek dan de conclusie en niet jezelf.
pi_20254946
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef Kletz het volgende:
Damn hoe waren de "Hardcore" bands?

Killswitch Engage, Ignite,Do Or Die, Backfire, Discipline, Blood for blood, Terror, Agnostic Front, Hatebreed enzo
GEWELDIG! Vooral KsE vond ik erg gaaf, en backfire en b4b waren ook stoer. Maar de vetste hardcore band vond ik Ignite, die waren erg goed.

Veel circlepits
War. War never changes.
pi_20255002
Voetbal was dit keer belangrijker dan alle HC bands...
pi_20255232
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:19 schreef Mr. Orange het volgende:
niemand destruction gezien??
Toen we aan de ingang stonden, klonk het net ofdat ze angel of death speelden
Voor de rest vonk het welgoed klinken

saxon is gewoon saxon
Saxon vond ik eigenlijk het hoogtepunt, echt top-entertainment!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 juni 2004 @ 17:21:53 #257
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_20255404
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:07 schreef Xcalibur het volgende:
ben alleen zaterdag geweest, vond het wel leuk
Ging vooral voor Queensryche, vond het prima dat ze alleen Mindcrime speelden, alleen wat was het geluid kut ...
het klinkt gek, maar achter die geluidstoren was het geluid best ok... tussen de toren en het podium weet ik niet, daar stond ik niet bij QR.

Maar idd, wel gaaf om Mindcrime eens zelf live te horen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 juni 2004 @ 17:24:07 #258
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_20255481
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:15 schreef Djaser het volgende:
Heeft Exodus nog gespeeld? Ik wilde na Iced Earth ze nog even bekijken maar toen was de tent leeg
Volgende keer wel opletten als ze iets omroepen...

Iemand had bier over het mengpaneel gegooid (goh, dat lijkt een trend te worden) waardoor Exodus daar niet kon spelen. Daarom zouden ze in dezelfde tent als Iced Earth spelen. Een kwartier later.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Admin maandag 28 juni 2004 @ 18:26:18 #259
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_20256920
Heeft nou niemand Oomph gezien? en ze maakten er nog wel zo'n feest van!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 28 juni 2004 @ 18:34:46 #260
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_20257065
deel van mn foto's:

Children Of Bodom

Fear Factory

Hypocrisy

Iced Earth

Shadows Fall

Suffocation

voor de eventueel geïntresseerde: voor de high-res foto's kunnen jullie me mailen
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  maandag 28 juni 2004 @ 18:37:48 #261
30927 metallicattim
-=Hypocrisy=-
pi_20257131
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:26 schreef yvonne het volgende:
Heeft nou niemand Oomph gezien? en ze maakten er nog wel zo'n feest van!
Dat was de enige band waar ik na 3 nummers ben weggelopen...

Wat vonden jullie van The Dillinger Escape Plan? haha we hebben ons kapot gelachen, stel ADHD figuren op het podium, gaat ie ocherm ook nog op zn bek waardoor ie bijna een securitytuup een monitor op de kop smijt.
ik vond het wel knap dat ze toch nog op een of andere manier wisten wat ze speelden
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_20257357
waar zijn de priest foto's?
  maandag 28 juni 2004 @ 19:01:44 #263
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20257623
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:12 schreef dunc het volgende:
Aan andere bands, Fear Facotry was een van de belangrijke dingen waar ik voor ging, helaas was burton niet goed bij stem (sloeg ook een paar keer over), daarom ook geen toegift.
Ze speelden wel zero signal !! en ze hebben alle 4 mijn archetype dvd gesigneerd !!
Gesigneerd??? Waar hebbe ze dat gedaan? Of had je backstage???

Ik vond Fear Factory zeer goed, eerste keer dat ik ze gezien heb. Bij dingen als Zero Signal, Archetype en Shock kreeg ik kippenvel en tranen in me ogen zo goed was dat!!!!!
  maandag 28 juni 2004 @ 19:06:01 #264
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20257728
quote:
Op maandag 28 juni 2004 18:37 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Dat was de enige band waar ik na 3 nummers ben weggelopen...

Wat vonden jullie van The Dillinger Escape Plan? haha we hebben ons kapot gelachen, stel ADHD figuren op het podium, gaat ie ocherm ook nog op zn bek waardoor ie bijna een securitytuup een monitor op de kop smijt.
ik vond het wel knap dat ze toch nog op een of andere manier wisten wat ze speelden
Dat was zo prachtig. Die gitarist is echt hyperactief. DEP was voor mij echt 1 van de highlights van Graspop. Die zanger kan schreeuwen. Behalve toen die zo hoog ging schreeuwen, auw dat doet pijn aan de ooren. Maarja, DEP is zowiezo een marteling voor het gehoor .

Alleen die actie van de zanger toen die de microfoon standaard in het publiek gooide, leek mij gevaarlijk :S.
pi_20257875
ik had ook de tranen in mijn ogen maar dan bij HOW IT WOULD BE van Life of agony

iemand Anathema nog gezien? ik vond het beter dan ik verwacht had, gave pink floyd cover ook.
  maandag 28 juni 2004 @ 19:15:46 #266
14677 Fegisje
I love America
pi_20257978
quote:
Op maandag 28 juni 2004 16:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doen ze altijd hoor
Ik had ze nog nooit gezien

Ik stond helemaal rechts vooraan. Er stonden heel weinig mensen daar!
Op zo'n tien meter van die kale gitarist af Relaxed stond ie daar.. in het zonnetje...

edit:

Alexi is een breezer slet!
Leuke foto's!

[ Bericht 4% gewijzigd door Fegisje op 28-06-2004 19:21:10 ]
I Love America
pi_20258476
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:06 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Dat was zo prachtig. Die gitarist is echt hyperactief. DEP was voor mij echt 1 van de highlights van Graspop. Die zanger kan schreeuwen. Behalve toen die zo hoog ging schreeuwen, auw dat doet pijn aan de ooren. Maarja, DEP is zowiezo een marteling voor het gehoor .

Alleen die actie van de zanger toen die de microfoon standaard in het publiek gooide, leek mij gevaarlijk :S.
Dat vond ik ook een kloteactie ja. Een beetje een eikel die zanger, hij liep ook de hele tijd in het publiek te spugen enzo
War. War never changes.
  maandag 28 juni 2004 @ 19:35:21 #268
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_20258583

IszzzZsssDa EeEn Bre33eEEEzaAh??/?

Also, saxon inderdaad de standaard show, maar dat boeit niet want de standaardshow van saxon heerscht.
Het leek zo'n goed idee...
  maandag 28 juni 2004 @ 19:39:57 #269
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_20258693
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:01 schreef IceHeat het volgende:

[..]

Gesigneerd??? Waar hebbe ze dat gedaan? Of had je backstage???

Ik vond Fear Factory zeer goed, eerste keer dat ik ze gezien heb. Bij dingen als Zero Signal, Archetype en Shock kreeg ik kippenvel en tranen in me ogen zo goed was dat!!!!!
Ze stonden in de humostand zondag om 2100 uur. Alle vier Geweldig, ik was zo happy dat ik geen woord uit me strot kreeg Het was wel heel erg vet om oog in oog te staan met die gasten
Het leek zo'n goed idee...
pi_20258994
graspop was erg vet, heb m'n eigen foto toestel (semi-professioneel) niets mee kunnen omdat ik die nie (zonder pers kaart) het terrein op krijg, het toestel van mijn vriendin is vrij ruk dus de foto's die we daar mee hebben gemaakt zullen niet mooi gelukt zijn.

iemand leuke foto's kunnen maken?

edit: zag ineens een hoop foto's verschijnen, was net te laat
  maandag 28 juni 2004 @ 20:00:22 #271
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20259216
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:39 schreef dunc het volgende:

[..]

Ze stonden in de humostand zondag om 2100 uur. Alle vier Geweldig, ik was zo happy dat ik geen woord uit me strot kreeg Het was wel heel erg vet om oog in oog te staan met die gasten
Dat soort dingen krijg ik nou nooit mee...
  maandag 28 juni 2004 @ 20:02:16 #272
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_20259263
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:11 schreef AirRaidSiren het volgende:
ik had ook de tranen in mijn ogen maar dan bij HOW IT WOULD BE van Life of agony

iemand Anathema nog gezien? ik vond het beter dan ik verwacht had, gave pink floyd cover ook.
Anathema gezien. Echt geweldig! Ook tof da dat vrouwke kwam zingen.
pi_20259433
Hoogtepunt voor mij op vrijdag was Suffocation, wat een geweldige band is dat toch. Verder Dillinger Escape Plan gezien, beetje jammer van het geluid en die microfoonstandaardstunt, verder wel oke. Daarna alleen nog Hypocrisy gezien, waar ik erg weinig aanvond.

Zaterdag was de eerste band die ik zag Anthrax, wat erg koel was wederom, al waren ze vorig jaar op het hoofdpodium beter. Motorhead was Motorhead, wel grappig, niet echt mijn ding. Slipknot viel me trouwens 100% mee, vond het best een oke optreden. Vervolgens stukjes van My Dying Bride en Cradle of Filth gezien, die beiden niet meevielen, vooral Cradle vond ik matig. Alice Cooper als headliner was best leuk, beter dan vorig in ieder geval.

Zondag een klein stukje Dying Fetus gezien wat best oke was maar aangezien ik die al erg vaak gezien heb ben ik naar Killswitch Engage gegaan, wat ik erg goed vond. Daar in de tent blijven hangen voor Chimaira, waar ik dan weer niets aanvond. Saxon gekeken van een afstand maar dat is niet helemaal mijn smaak. Beste band voor mij op zondag was Ignite. Van een afstandje Fear Factory staan kijken, die ik ook niet helemaal mee vond vallen. Toen Life of Agony gekeken van voren, die vond ik erg sterk, Keith Caputo was weer lekker op dreef. Judas Priest vond ik trouwens allemaal een beetje teveel van het goeie, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik naast de klassiekers niets van ze ken.

Al met al was het wel weer een erg geslaagd festival, al vond ik het jammer dat het zo ruim opgezet was waardoor je ongeveer 20 minuten heen, en 20 minuten terug moest lopen van je tent naar het festivalterrein. Maargoed, volgend jaar weer
  maandag 28 juni 2004 @ 20:44:43 #274
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_20260448
quote:
Op maandag 28 juni 2004 17:24 schreef Tokus het volgende:

[..]

Volgende keer wel opletten als ze iets omroepen...

Iemand had bier over het mengpaneel gegooid (goh, dat lijkt een trend te worden) waardoor Exodus daar niet kon spelen. Daarom zouden ze in dezelfde tent als Iced Earth spelen. Een kwartier later.
Aha, ik was toen al de uitgang aan het zoeken zodat ik nog snel naar Exodus zou kunnen en ik heb alleen het gedeelte van het mengpaneel gehoord.
Boeid verder ook niet.

Was Alice trouwens nou beter als vorig jaar? Ik vond zijn optreden wel erg cool maar heel erg veel show zat er nou ook weer niet in.
  maandag 28 juni 2004 @ 21:00:48 #275
13973 ranja
image means nothing
pi_20260929
Ik ben alleen zaterdag geweest, zag zowaar nog een Seborik-met-Yvonne-aandrijving voorbij flitsen

Wat ik heb gezien:
- Oomph
heel goed, lekker zwaar, gestoorde zanger, hier heeft Rammstein duidelijk de mosterd vandaan gehaald (en niet andersom dus)
- Queensryche /
Ik heb niet alles herkend, maar wel 4 nummers van Mindcrime. Leuk om dat eens in het echt te horen. Geluid was niet geweldig.
- Morbid angel
gaaf wat een snelheid.
- Anthrax
erg goeie set, volgens mij de hardste die ik van hun gehoord heb. Kwam beter tot z'n recht dan vorig jaar, zeker als zo'n tent Anti social meezingt maakt dat meer indruk (volume) dan in de buitenlucht.
- Motorhead
Minder dan ik gewend ben, vooral het begin ging moeizaam. Gelukkig kwam het in het 2e deel nog goed.
- My dying bride
Onbetwist hoogtepunt. Langzamer dan ooit, zoals het hoort dus.
- Cradle of filth
Hm, dit ben ik blijkbaar ontgroeid. Best aardig, stuk beter dan 2 of 3 jaar geleden in de open lucht, maar het deed me helemaal niks
- Alice Cooper
Beetje jammer, exact dezelfde set als vorig jaar. Na Halo of flies was het dus tijd om naar huis te gaan.

Natuurlijk heb ik ook Slipknot en de-Sepultura-coverband Soulfly gehoord, helaas. En wat doet Pleymo op een metalfestival?
Van Brides of destruction vond ik Live wire wel gaaf. Een semi-cover ja, van Motley crue.

Jammer dat ik Life of agony gemist heb, maar ja, die waren zondag... en zaterdag was toch echt de beste dag voor iemand die 1 dag heen wil.

Overigens hoop ik voor volgend jaar op een wat spannender programma, ik heb nu 4 bands gezien die ik vorig jaar ook heb gezien. Anthrax en Alice Cooper weet ik nu wel even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')