Wc's waren er wel op de camping. Met de bus heb ik twee keer ontzettend veel geluk gehad, ik heb nauwelijk moeten wachten. Maar het had idd wel beter gekunt.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:12 schreef dunc het volgende:
Ik vond dit jaar wel wat minder dan vorig jaar trouwens. De bandlist was natuurlijk geweldig, maar de zondag zat te vol met teveel goede bands vlak achter mekaar of tegelijkertijd. Ook was de camping echt te irritant ver, de busdienst op de heenreis was klote, er waren geen wc's op de camping, en de douches waren behoorlijk slecht.
GEWELDIG! Vooral KsE vond ik erg gaaf, en backfire en b4b waren ook stoer. Maar de vetste hardcore band vond ik Ignite, die waren erg goed.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:56 schreef Kletz het volgende:
Damn hoe waren de "Hardcore" bands?
Killswitch Engage, Ignite,Do Or Die, Backfire, Discipline, Blood for blood, Terror, Agnostic Front, Hatebreed enzo
Saxon vond ik eigenlijk het hoogtepunt, echt top-entertainment!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:19 schreef Mr. Orange het volgende:
niemand destruction gezien??
Toen we aan de ingang stonden, klonk het net ofdat ze angel of death speelden
Voor de rest vonk het welgoed klinken
saxon is gewoon saxon
het klinkt gek, maar achter die geluidstoren was het geluid best ok... tussen de toren en het podium weet ik niet, daar stond ik niet bij QR.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:07 schreef Xcalibur het volgende:
ben alleen zaterdag geweest, vond het wel leuk
Ging vooral voor Queensryche, vond het prima dat ze alleen Mindcrime speelden, alleen wat was het geluid kut...
Volgende keer wel opletten als ze iets omroepen...quote:Op maandag 28 juni 2004 16:15 schreef Djaser het volgende:
Heeft Exodus nog gespeeld? Ik wilde na Iced Earth ze nog even bekijken maar toen was de tent leeg
Dat was de enige band waar ik na 3 nummers ben weggelopen...quote:Op maandag 28 juni 2004 18:26 schreef yvonne het volgende:
Heeft nou niemand Oomph gezien? en ze maakten er nog wel zo'n feest van!
Gesigneerd??? Waar hebbe ze dat gedaan? Of had je backstage???quote:Op maandag 28 juni 2004 16:12 schreef dunc het volgende:
Aan andere bands, Fear Facotry was een van de belangrijke dingen waar ik voor ging, helaas was burton niet goed bij stem (sloeg ook een paar keer over), daarom ook geen toegift.
Ze speelden wel zero signal!! en ze hebben alle 4 mijn archetype dvd gesigneerd
!!
Dat was zo prachtig. Die gitarist is echt hyperactief. DEP was voor mij echt 1 van de highlights van Graspop. Die zanger kan schreeuwen. Behalve toen die zo hoog ging schreeuwen, auw dat doet pijn aan de ooren. Maarja, DEP is zowiezo een marteling voor het gehoorquote:Op maandag 28 juni 2004 18:37 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Dat was de enige band waar ik na 3 nummers ben weggelopen...
Wat vonden jullie van The Dillinger Escape Plan? haha we hebben ons kapot gelachen, stel ADHD figuren op het podium, gaat ie ocherm ook nog op zn bek waardoor ie bijna een securitytuup een monitor op de kop smijt.
ik vond het wel knap dat ze toch nog op een of andere manier wisten wat ze speelden
Ik had ze nog nooit gezienquote:Op maandag 28 juni 2004 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doen ze altijd hoor
Dat vond ik ook een kloteactie ja. Een beetje een eikel die zanger, hij liep ook de hele tijd in het publiek te spugen enzoquote:Op maandag 28 juni 2004 19:06 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Dat was zo prachtig. Die gitarist is echt hyperactief. DEP was voor mij echt 1 van de highlights van Graspop. Die zanger kan schreeuwen. Behalve toen die zo hoog ging schreeuwen, auw dat doet pijn aan de ooren. Maarja, DEP is zowiezo een marteling voor het gehoor.
![]()
Alleen die actie van de zanger toen die de microfoon standaard in het publiek gooide, leek mij gevaarlijk :S.
Ze stonden in de humostand zondag om 2100 uur. Alle vierquote:Op maandag 28 juni 2004 19:01 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Gesigneerd??? Waar hebbe ze dat gedaan? Of had je backstage???
Ik vond Fear Factory zeer goed, eerste keer dat ik ze gezien heb. Bij dingen als Zero Signal, Archetype en Shock kreeg ik kippenvel en tranen in me ogen zo goed was dat!!!!!
Dat soort dingen krijg ik nou nooit mee...quote:Op maandag 28 juni 2004 19:39 schreef dunc het volgende:
[..]
Ze stonden in de humostand zondag om 2100 uur. Alle vierGeweldig, ik was zo happy dat ik geen woord uit me strot kreeg
Het was wel heel erg vet om oog in oog te staan met die gasten
![]()
Anathema gezien. Echt geweldig! Ook tof da dat vrouwke kwam zingen.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:11 schreef AirRaidSiren het volgende:
ik had ook de tranen in mijn ogen maar dan bij HOW IT WOULD BE van Life of agony
iemand Anathema nog gezien? ik vond het beter dan ik verwacht had, gave pink floyd cover ook.
Aha, ik was toen al de uitgang aan het zoeken zodat ik nog snel naar Exodus zou kunnen en ik heb alleen het gedeelte van het mengpaneel gehoord.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Volgende keer wel opletten als ze iets omroepen...
Iemand had bier over het mengpaneel gegooid (goh, dat lijkt een trend te worden) waardoor Exodus daar niet kon spelen. Daarom zouden ze in dezelfde tent als Iced Earth spelen. Een kwartier later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |