zal rocket ride wel zijn dan... want er zat iets met rock in... dat weet ik nogquote:Op maandag 24 mei 2004 23:20 schreef MaartenHG het volgende:
Geen idee, maar ik denk: Rocket Ride of What She Wants...
Die What She Wants is een beetje Cure achtig...
Kan hij ook zelf wat ipv alleen maar andermans ideeen jattenquote:Op maandag 24 mei 2004 20:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Nieuw album van deze grote held is uit en heet "Devon Dazzle And The Neon Forever"... bovendien te beluisteren via de 3voor12 luisterpaal! Heeft de potentie om uit te groeien tot mijn zomerplaat van 2004!!!
Ik snap wat je bedoeld, maar dit album is helemaal zelf gecomponeerd en ingespeeld, dus geen samples zoals hij eerder vaak deed...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:56 schreef accelerator het volgende:
Kan hij ook zelf wat ipv alleen maar andermans ideeen jatten
"beter goed gejat, dan slecht bedacht..." (Ohhh, wat haat ik cliche's!...) Hoewel hij wel vaak "jat", heeft hij toch echt een eigen stijl... ik bedoel, het is wel herkenbaar "felix".. dus ja, ik vind wel dat hij meer kan dan alleen maar andermans ideeen jatten.... luister het nieuwe album eens!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 01:56 schreef accelerator het volgende:
[..]
Kan hij ook zelf wat ipv alleen maar andermans ideeen jatten
Niet? Sjeez ik vind die sets van hem echt geweldig goed!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 15:14 schreef HAL9000S het volgende:
* Is ook niet zo van Felix da housecat
Livesets die ik eerder van hem gezien heb konden me ook totaal niet boeien eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |