Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou preciesquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:07 schreef DinoPK het volgende:
en de msn integratie is ook een feit (jammer genoeg geen tabblad waar je friendslist op te zien is.., wel een zooi alerts):
http://www.xboxworld.nl/news/5335/
Heel coolquote:Op donderdag 27 mei 2004 10:32 schreef Strolie75 het volgende:
Filmpje van Brothers in Arms
http://files.3dretreat.com/repo1/news/broinarms.wmv
Note about the movie: I apologize that there is some interference with the movie. You will encounter "flashbacks" of images that were on the tape prior to taping over it. Lesson learned and the problem goes away within the first 3 minutes of the 13 minute video. Once again, it was a condition that I could not have avoided, unless I had a fresh tape. Sorry once again.
Doe ik vanavond ffquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de videos bekeken ??
Ik geloof er niets van. Als je kijkt naar de resolutie en diepte van bijvoorbeeld de achtergronden van PGR2 dan weet ik zeker dat de PS2 dat nooit trekt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Realistisch is niet altijd beter IMO.
Burnout 3 heeft op de PS2 betere graphics dan PGR2 op de Xbox voor de graphic-whores onder ons...
Maakt niet uit wie het zegt, maar daar ben ik het niet mee eens hoor.. Burnout 2 heb ik ook gespeeld, zag er heerlijk uit daar gaat het niet om maar tis geen PGR2 qua gfx.. zeker vergeleken met PGR1 danquote:Op donderdag 27 mei 2004 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
Realistisch is niet altijd beter IMO.
Burnout 3 heeft op de PS2 betere graphics dan PGR2 op de Xbox voor de graphic-whores onder ons... (bron : Edge van een maand of 2 terug, en check die filmpjes...)
Oh, en ik ben een Burnout fanboy natuurlijk...
Je kan zien wie er online gaa, je ziet friendsrequests, wanneer er updates kopen! En nog veel meer!quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou precies![]()
Ik ga het vanavond eens proberen !quote:Op donderdag 27 mei 2004 15:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb me er ook voor aangemeld, maar wat is het nou precies![]()
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:04 schreef Mister_T het volgende:
Ik kreeg net een alert van een friendsrequest
Aan alle filmpjes te zien kan de PS2 het schijnbaar wel...!quote:Ik geloof er niets van. Als je kijkt naar de resolutie en diepte van bijvoorbeeld de achtergronden van PGR2 dan weet ik zeker dat de PS2 dat nooit trekt.
En ik ben geen xbox fanboy, vind de PS2 een erg coole console, maar volgens mij is de PS2 dus echt niet in staat tot zulke scherpe graphics.
Nee.. dat kan de PS2 niet.. niet zo scherp denk ik. Maar goed.. al kan ie het wel, boeit me ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aan alle filmpjes te zien kan de PS2 het schijnbaar wel...!
Op de XBox zal ie nog ietsjes mooier worden, al zal het verschil tussen beide versies kleiner zijn dan bij Burnout 2.
Nee niet zo'n irri geluidje. er zit gewoon zon'n tapblaadje waar dat staatquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?
Als dat zo is doe ik het niet.. heb net vorige week mijn MSN een beetje opgeschoond om daar vanaf te zijn.
Het boeit mij in zoverre, dat de XBox versie nog mooier wordtquote:Nee.. dat kan de PS2 niet.. niet zo scherp denk ik. Maar goed.. al kan ie het wel, boeit me ook niet eigenlijk
kan je ook uitzetten hoorquote:Op donderdag 27 mei 2004 16:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Nee he, krijg je steeds zon geluidje zoals je ook hoort als er mensen online komen?
Als dat zo is doe ik het niet.. heb net vorige week mijn MSN een beetje opgeschoond om daar vanaf te zijn.
Wel met een geluidje hoor, en niks geen tabblad?...quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Nee niet zo'n irri geluidje. er zit gewoon zon'n tapblaadje waar dat staat
quote:Op donderdag 27 mei 2004 17:02 schreef DinoPK het volgende:
waar? hier niet
ik kom niet eens op de xbox.com websitequote:Op donderdag 27 mei 2004 17:18 schreef taart het volgende:
foutmelding van dat aanmelden:
We're Sorry
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |