abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19495038
ja, maar tinka, stel, jij loopt rond met je tasje, en IEDEREEN gaat t opeens hip vinden...dan is er een grote vraag naar tasjes van kattebont, en die moeten zo goedkoop en zo snel en zo veel mogelijk geproduceerd worden...Waardoor er katten zullen worden gefokt alleen maar om hun velletje. En die hebben echt geen fijn leven.
(:
pi_19495222
tinka, je hebt hem vast niet zelf gemaakt, maar gekocht. Vertel me alsjeblieft waar, want ik wil er een kopen voor mijn vrouw. Gegarandeerd succes.
pi_19497407
Ik heb hem zelf gemaakt en zoals ik al eerder schreef er komt snel een gebruiksaanwijzing hoe van jouw kat ook een tas te maken.

en @nein: als iedereen tasjes van kattenbont gaat kopen zal er minder vraag naar tassen van koeienleer komen en raakt het allemaal wat beter verdeeld. Wel zo eerlijk toch?
  zaterdag 29 mei 2004 @ 18:27:20 #104
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_19497682
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 18:15 schreef tinkaaa het volgende:
Ik heb hem zelf gemaakt en zoals ik al eerder schreef er komt snel een gebruiksaanwijzing hoe van jouw kat ook een tas te maken.

en @nein: als iedereen tasjes van kattenbont gaat kopen zal er minder vraag naar tassen van koeienleer komen en raakt het allemaal wat beter verdeeld. Wel zo eerlijk toch?
Koeien worden niet alleen voor leer gefokt...die katten dan wel. Dus kies ik voor het mindere kwaad.
pi_19497981
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 09:54 schreef tinkaaa het volgende:
onder welke omstandigheden denk jij dat ze dat hier met koeien doen?
Geef jij nu eerst maar eens antwoord op mijn vraag.
  zaterdag 29 mei 2004 @ 18:44:51 #106
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19498055
Ik ben benieuwd wanneer de lampenkappen van mensenhuid en het katoen van mensenhaar weer een hype gaan worden
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_19498851
katjes
  zaterdag 29 mei 2004 @ 19:36:39 #108
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_19499302
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:22 schreef nein het volgende:
ja, maar tinka, stel, jij loopt rond met je tasje, en IEDEREEN gaat t opeens hip vinden...dan is er een grote vraag naar tasjes van kattebont, en die moeten zo goedkoop en zo snel en zo veel mogelijk geproduceerd worden...Waardoor er katten zullen worden gefokt alleen maar om hun velletje. En die hebben echt geen fijn leven.
Er zijn al veel te veel katten in Nederland, dus voorlopig kan er in de vraag voorzien worden.
Hoeveel zijn er nodig voor een rugzak?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_19501518
ten eerste, koeien lopen niet los over straat, straks word je kat zomaar van straat geplukt door een gek die denkt ook een gave tas te kunnen maken. Een koe slacht je niet zomaar als je een leuk patroon ziet.
Ten tweede, dan zou een kat alleen maar worden gedoodt om zn huid, lekker nutteloos dus, ik ben t eens met sleepflower.
Ten derde zal koeievlees ALTIJD wel gegeten blijven worden, en zal er dus altijd leer zijn om iets van te maken. Dus niet t verhaal omdraaien en zeggen dat daardoor minder koeien worden gedood, want da's niet waar.
(:
pi_19516650
kattenvlees wordt ook door heel veel mensen gegeten hoor! en van het vet wordt créme gemaakt tegen winterhanden en voeten en van de huid kan je mooie tasjes maken
  zondag 30 mei 2004 @ 18:06:03 #111
60404 nein
nerd!
pi_19516948
ja, maar niet in nederland. Misschien in china enzo, maar feit blijft, dat als de kattetasjes hype zou aanslaan, dat er meer katten worden mishandeld.
(:
pi_19524740
hoezo mishandeld? daar hebben we het toch helemaal niet over?!!!
  zondag 30 mei 2004 @ 23:53:41 #113
60404 nein
nerd!
pi_19524847
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 16:22 schreef nein het volgende:
voila
ik zeg niet dat jij ze mishandelt..
(:
pi_19526484
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:15 schreef LostFormat het volgende:
Zie je nou niet in dat het juist om die provocatie gemaakt is?
Ik zou graag de mensen hier provoceren door de huid van de maker van dit walgelijke "geintje" te gebruiken om een boodschappentas van te maken. En natuurlijk de foto's hier te plaatsen. Vraag aan de admins hier: waarom word dit niet weggehaald?!! Ten eerste is het niet bepaald LIT en ten tweede volledig smakeloos.

Als ik een paar ebooks aanbied krijg ik gelijk een ban hier maar dit soort walgelijke praktijken word gewoon toegestaan?!? Of heeft de betreffende admin soms een hekel aan katten?

En TS, kom nu niet bij mij aan met je domme gelul over hoeveel koeien er ook geslacht worden hier; zo dom kun je toch niet zijn (ondanks de bewijzen van het tegendeel?! En natuurlijk zijn er landen waar katten gegeten worden, maar er zijn ook landen waar de koe heilig is. Dus hou die bullshit alsjeblieft voor je.

En voor de mensen die roepen dat er toch al teveel katten in Nederland zijn: wat dacht je van jouw geliefde hond / vis(sen) / vogels etc? Alsof die niet in overvloed voorkomen. Ik neem niet aan dat jij het fijn zou vinden je favoriete dier terug te zien als handtasje? (Of een van je kinderen; daar zijn er tenslotte ook teveel van; die stinken, krijsen en vervuilen zo mogelijk nog meer dan alle honden en katten van Nederland bij elkaar)

[ Bericht 34% gewijzigd door SadKingBilly op 31-05-2004 01:10:34 ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_19527198
quote:
Op maandag 31 mei 2004 00:56 schreef SadKingBilly het volgende:

En TS, kom nu niet bij mij aan met je domme gelul over hoeveel koeien er ook geslacht worden hier; zo dom kun je toch niet zijn (ondanks de bewijzen van het tegendeel?! En natuurlijk zijn er landen waar katten gegeten worden, maar er zijn ook landen waar de koe heilig is. Dus hou die bullshit alsjeblieft voor je.
Wat is dan het verschil tussen een kat en een koe slachten???
Het zijn beiden zoogdieren
je kan beiden eten
je kan van beiden de huid (lees leer en bont) gebruiken
  maandag 31 mei 2004 @ 01:37:44 #116
6941 APK
Factual, I think.
pi_19527244
quote:

Ik zou graag de mensen hier provoceren door de huid van de maker van dit walgelijke "geintje" te gebruiken om een boodschappentas van te maken. En natuurlijk de foto's hier te plaatsen. Vraag aan de admins hier: waarom word dit niet weggehaald?!! Ten eerste is het niet bepaald LIT en ten tweede volledig smakeloos.
Joh, stel je niet zo aan.

Dat beest was al dood, zo kun je het tenminste nog nuttig gebruiken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 31 mei 2004 @ 03:25:44 #117
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_19528366
quote:
<knip>
Ja, het topic doorlezen is natuurlijk teveel gevraagd? Want als je gewoon gelezen had dan had je gemerkt dat a) die vraag al beantwoord is door mij en b) dat het een kunstvorm is.

Dat je het met B niet eens bent, kan, maar ga dan niet als een hysterische kleuter lopen schreeuwen en ga dan in discussie.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 31 mei 2004 @ 12:38:18 #118
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_19532150
quote:
Op maandag 31 mei 2004 01:35 schreef tinkaaa het volgende:

[..]

Wat is dan het verschil tussen een kat en een koe slachten???
Het zijn beiden zoogdieren
je kan beiden eten
je kan van beiden de huid (lees leer en bont) gebruiken
Principes. Mensen zijn ook zoogdieren. Je kan ze ook eten en je kan de huid gebruiken. Toch is kannibalisme verboden. Zoiets doet men gewoon niet.

Hetzelfde geldt voor mij voor katten.
pi_19533657
quote:
Op maandag 31 mei 2004 12:38 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor mij voor katten.
vind je dat niet een beetje hypocriet van jezelf?
pi_19534599
quote:
Op maandag 31 mei 2004 13:44 schreef tinkaaa het volgende:

vind je dat niet een beetje hypocriet van jezelf?
Nah, het is cultuurgebonden tunnelvisie
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_19535900
tinka, reageer nu even op mijn stelling dat je op deze manier dierenmishandeling bevordert.
(:
pi_19536297
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:14 schreef nein het volgende:
tinka, reageer nu even op mijn stelling dat je op deze manier dierenmishandeling bevordert.
Ik reageer wel even op die stelling. Ik ben het namelijk met je eens. Er is al genoeg dieenleed op de wereld en als kattentasjes de nieuwste rage worden dan zijn er altijd wel zakenmensen die een kattenfarm beginnen om katten te fokken voor tasjes. Heb je naast alle andere dieren die we gebruiken voor menselijke consumptie ende vermaeck dan ook nog eens katten die worden gefokt en gebruikt. Kwalijke zaak.

Ik blijf er trouwens wel bij dat ik het enigszins hypocriet vind dat het fokken van koeien en varkens etc. "normaal" is en dat dat voor katten ziek is. Het is niet zieker dan het fokken van andere dieren voor menselijk gebruik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_19546593
quote:
Op maandag 31 mei 2004 15:32 schreef Isabeau het volgende:

Ik blijf er trouwens wel bij dat ik het enigszins hypocriet vind dat het fokken van koeien en varkens etc. "normaal" is en dat dat voor katten ziek is. Het is niet zieker dan het fokken van andere dieren voor menselijk gebruik.
en hier meteen mijn antwoord.
pi_19546848
tinkaaa en Isabeau, jullie redeneren veel te rationeel voor vrouwen. Laat dat nou gewoon aan de mannen over en reageer gewoon emotioneel jankend dat het zo zielig is voor die arme beestjes.
pi_19547143
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:47 schreef Bazyx het volgende:
tinkaaa en Isabeau, jullie redeneren veel te rationeel voor vrouwen. Laat dat nou gewoon aan de mannen over en reageer gewoon emotioneel jankend dat het zo zielig is voor die arme beestjes.
Stel je eens voor dat ze mijn poesje van de straat plukken voor zo'm wal-ge-lijk tasje!!
Geen čnkele kat in de wereld is meer veilig!!!!!! Kunst? Je weet niet wat kunst is! Rembrand, dát was pas kunst! Dat moderne gedoe is geldklopperij en aanstellerij en leeft alleen maar bij de gratie van het shockeffect!!!!! Als iemand mijn poes aanraakt dan schiet ik hem voor z'n kop!!!!

zoiets?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')