Kom op zeg, je moeder is toch geen huisdier.quote:Op donderdag 27 mei 2004 19:38 schreef beestjuh het volgende:
Ook not done. Getuigt van weinig tot geen respect voor je huisdier, veel mensen hebben de neiging te zeggen dat hun huisdier een deel van het gezin is, en je zet je moeder toch ook niet in de huiskamer als ze overlijdt?
Wat maakt het uit of het een wandkleed is of een tasje?quote:Op donderdag 27 mei 2004 21:45 schreef Silmarwen het volgende:
Maar vind je het niet enorm respectloos om van je kat een hand tas te maken? Ik bedoel maak er dane en wandkleed van of zet hem of haar op maar je gebruikt haar of zijn huidje nu voor jou rotzooi.
Ja maar vind je het niet raar om spullen in je kat te doen?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 01:52 schreef tinkaaa het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het een wandkleed is of een tasje?
Het tasje heb ik trouwens met veel liefde voor Pinkeltje gemaakt hoor, en nu heb ik haar altijd bij me!
quote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:27 schreef Mark het volgende:
Ik heb geen kat, want ik heb een hekel aan die beesten. Waarom denk je dat ik zo'n tas wil?
omdat je er net om vroegquote:Op vrijdag 28 mei 2004 12:27 schreef Mark het volgende:
Ik heb geen kat, want ik heb een hekel aan die beesten. Waarom denk je dat ik zo'n tas wil?
ja,er is toen op een gegeven moment door een bezoeker op het knopje gedrukt ende kunstenaar is toen aangeklaagd en heeft de rechtzaak verloren.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 18:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet trouwens aan een kunstwerk denken waarbij de kunstenaar een serie blenders op een rij had gezet met goudvissen erin. De bezoeker mocht de blender aanzetten als hij/zij dat wilde.... Ik weet niet meer of dat ooit is gebeurd. Maar het creëert wel een bepaald spanningsveld en is dus in wezen een prachtig kunstwerk.
En die persoon die op het knopje drukte?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 21:49 schreef tinkaaa het volgende:
[..]
ja,er is toen op een gegeven moment door een bezoeker op het knopje gedrukt ende kunstenaar is toen aangeklaagd en heeft de rechtzaak verloren.
En onder welke omstandigheden denk jij dat ze dat in China doen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:29 schreef tinkaaa het volgende:
Waarom zouden er geen kattenbont tasjes uit China geimporteerd mogen worden?
Die beesten worden daar gefokt hiervoor hoor!
Of hoe denkt men in dit topic dat we "onze" varkens behandelen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 09:54 schreef tinkaaa het volgende:
onder welke omstandigheden denk jij dat ze dat hier met koeien doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |