Oh ja joh? Niet over onderwaterhockey?quote:Op maandag 24 mei 2004 19:40 schreef mitt het volgende:
Jacco Eltingh is altijd leuk.
Zal vast praten over Roland Garros.
en Krajicek, Okker en Schalken dan? Die hebben toch wel wat betere uitslagen neergezet.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:18 schreef hoM3r het volgende:
Maar hij heeft er echt heel veel kijk op, en is op Paul Haarhuis na ook de beste tennisser van Nederland ooit.
Alleen Krajicek heeft een grandslam gewonnen. Dubbel wordt onderschat vind ik. (misshien omdat ik C1 in de dubbel ben en D1 in de singlequote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:20 schreef Skande het volgende:
[..]
en Krajicek, Okker en Schalken dan? Die hebben toch wel wat betere uitslagen neergezet.
Dan moeten ze wel vanuit Frankrijk gaan presenteren natuurlijkquote:Op zondag 30 mei 2004 16:20 schreef Niels86 het volgende:
Als Roland Garros is afgelopen komen de voetballers, dan komt de Tour en zullen er wielrenners in de studio verschijnen. Dekker en Boogerd = must.
Inderdaad, zeer matigal ben ik bevooroordeeldquote:Op zondag 6 juni 2004 13:47 schreef zjroentje het volgende:
Eergisteren was Siemerink er.
Begint hij over hoe onsympathiek Gaudio en Coria zijn. Alsof dat relevant is Jan. Ik heb jou nooit in een Grand Slam finale gezien.
Mogen zulke dingen niet gezegd worden dan?? Coria is ook gewoon een onwijze etterbak op de baan.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:47 schreef zjroentje het volgende:
Eergisteren was Siemerink er.
Begint hij over hoe onsympathiek Gaudio en Coria zijn. Alsof dat relevant is Jan. Ik heb jou nooit in een Grand Slam finale gezien.
Kijk je toch nietquote:Op zondag 6 juni 2004 16:55 schreef Le0n het volgende:
studio voetbal was al saai, maar dit is echt erg gewoon![]()
![]()
Tuurlijk mag dat gezegd worden, maar dat is toch totaal niet relevant als iemand in een GS finale staat.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:37 schreef Nizzle1982 het volgende:
[..]
Mogen zulke dingen niet gezegd worden dan?? Coria is ook gewoon een onwijze etterbak op de baan.![]()
Prachtig item iderdaad, dat over Leo Horn en zijn oorlogsverleden.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Leuk item over Leo Horn. Zelfs voor Tong's tijd. Markante man.
Was dan ook een finale om heel erg gauw te vergeten, die baggerpartij.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:32 schreef mitt het volgende:
Wel jammer dat ze de finale van Roland Garros afdoen in 5 minuten..
Ze besteden er de hele week tijd aan met gasten e.d, en op de finaledag is het niet meer dan vijf minuten
waar heb je het over?quote:Op maandag 7 juni 2004 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Was dan ook een finale om heel erg gauw te vergeten, die baggerpartij.
Man, dit was qua tennisniveau nog slechter als ik destijds speelde bij Popye Goldstar.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:41 schreef mitt het volgende:
[..]
waar heb je het over?
over de damespartij van gister?
dit is na Ivanisevic-Rafter op Wimbledon de leukste finale sinds jaren...daar mogen ze wel wat meer tijd aan besteden..
lekker belangrijkquote:Op maandag 7 juni 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, dit was qua tennisniveau nog slechter als ik destijds speelde bij Popye Goldstar.
Hebbie ook eredivisie gespeelt dan???quote:Op maandag 7 juni 2004 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Man, dit was qua tennisniveau nog slechter als ik destijds speelde bij Popye Goldstar.
Nope, paar klasses lager.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:45 schreef Nizzle1982 het volgende:
Hebbie ook eredivisie gespeelt dan???
pff mietje!quote:Op woensdag 9 juni 2004 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Nope, paar klasses lager.
Ik vond het juist erg leuk om Elly van Hulst weer een keer terug te zien. Ik kijk liever naar Studio Sportzomer dan naar Villa BvD. Die gasten zijn echt over de top. Tijdens het WK in Frankrijk was de formule nog nieuw en fris, maar op dit moment vind ik met name Frits en Henk vooral erg op zichzelf gericht. "Kijk ons eens leuk doen"....quote:Op donderdag 10 juni 2004 16:59 schreef mitt het volgende:
vage gasten gisteravond..
was niet erg interessant moet ik bekennen.
Rob Jansen is inderdaad dus niet interessant.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Henk ten Cate is leuk. De rest gaat hun hachje redden.
Maar zal nooit zeggen wat ie echt denkt want hij wil ook een functie bij de UEFA.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:37 schreef mitt het volgende:
[..]
Rob Jansen is inderdaad dus niet interessant.
van der Ende heeft natuurlijk wel een verhaal, maar zal het vast over de scheidsrechters op het EK gaan hebben ofzo
Heeft ie toch al?quote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar zal nooit zeggen wat ie echt denkt want hij wil ook een functie bij de UEFA.
BvD wordt herhaaldquote:Op vrijdag 11 juni 2004 22:44 schreef tong80 het volgende:
Maar Jan Mulder vind ik net iets belangrijker.
En ik neem niet meer op. Ben ik de halve EK bezig met terugkijken.
Reiziger gaat waarschijnlijk naar Engeland volgens Jansen. Hij heeft goede contacten met de familie van hem, hij werkt niet met hem.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:
Shit man. Het is teveel om op te nemen. Geef maar een verslag.
Ow ja, op de dag na de wedstrijden van het Nederlands elftal. Op de dag zelf meestal JC met Tom Egbers.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:06 schreef popolon het volgende:
En Adriaanse komt vanaf volgende week
Ik kan het tot nu toe met eentje af, gewoon gelijk kijken of de volgende dag, iig voor de volgende uitzending is, heb je in principe nog geen halve band nodigquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:08 schreef tong80 het volgende:
Shit moet ik echt nieuw banden kopen.
Ik ga steeds meer met je mee. Defence is niet lelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:27 schreef popolon het volgende:
En als The Pistons winnen heeft de echte basketball liefhebber weer eens geluk
Ik ben blij dat je met me mee gaatquote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga steeds meer met je mee. Defence is niet lelijk.
In de naam van Rodman mogen de Pistons winnen.
Ook om het grootkapitaal de mond te snoeren.
32 ?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 00:33 schreef popolon het volgende:
Maar mijn liefde voor nummer 32 blijft eeuwig
Op deze manier inderdaad ja..quote:Op zondag 13 juni 2004 16:04 schreef zjroentje het volgende:
Wat een vervelende man is Ivo Niehe.
Hoe heeft hij zich daar nu weer naar binnengelikt?quote:Op zondag 13 juni 2004 16:04 schreef zjroentje het volgende:
Wat een vervelende man is Ivo Niehe.
Was zeker leuk om te zienquote:Op maandag 14 juni 2004 00:32 schreef popolon het volgende:
Ze moeten De Jong vaker op pad sturen met een camera, prachtig.
Je bent niet de enige..quote:Op maandag 14 juni 2004 00:41 schreef popolon het volgende:
Ik heb een zwak gekregen voor Der Rudi, vooral na deze persconferentie.
Help.
Dat idee heeft Rayman ookquote:Op maandag 14 juni 2004 23:08 schreef tong80 het volgende:
Ik zou hem zo graag helemaal willen begrijpen.
Blijft een fenomeen.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef BB-King het volgende:
Die Cruijff, die denkt toch 5 stappen verder waardoor het zo rommelig overkomt.![]()
"Die heb ik zelfs nog nooit gemaakt"quote:Op maandag 14 juni 2004 23:28 schreef Inquistor87 het volgende:
Actie van Totti:
Dit vind jij zelf erg Mark
Mooi inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:07 schreef golfer het volgende:
Cruijff doceert weer en wijst Van Bommel even terecht.
Morgen met Foppe?quote:Op woensdag 16 juni 2004 18:11 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Hugo Borst en Co Adriaanse.
Kan leuk worden.
Stimmtquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen met Foppe?
Ben het met je eens. Vind Villa BVD steeds matiger worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:06 schreef tong80 het volgende:
Dit is tot nu toe een klasse beter dan B&vD.
Zoals hij gisteravond bezig was solliciteerd hij er wel naar, maar of de groep (als die er iets over te zeggen hebben) er op zitten te wachten is wat anders. Ik denk wel dat hij met meer risico durft te spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:04 schreef Coelho het volgende:
Adriaanse als bondscoach??
Na 5 minuten aan een stuk uitleggen Jack van Gelder: sorry dat ik je onderbreek.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:56 schreef Duiveltja het volgende:
Cruijff weer met uitleg
Omdat dit programma de hele zomer doorgaat en al begonnen was met Roland Garros en straks na het EK doorgaat met Wimbledon, Tour de France en Olympische spelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:56 schreef Duiveltja het volgende:
Waarom staat dit topique niet in VBL?
ahquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat dit programma de hele zomer doorgaat en al begonnen was met Roland Garros en straks na het EK doorgaat met Wimbledon, Tour de France en Olympische spelen.
Geen speciaal voetbal programma dus, ook al zenden ze tijdens het EK uit vanuit Portugal.
Harry is wat minder hyperactief geworden en viel idd mee.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:26 schreef prinsrob het volgende:
Gullit: Je moet er toch informatie in stoppen, in zo'n computer. Jack van Gelder is nog steeds vervelend en die Harry valt me 100% mee.
Hij was niet meer het typetje dat hij tijden voor z'n programma's heeft moeten zijn. Hij is nu gewoon iemand die graag op een positieve manier naar voetbal wil kijken. Ik zou hem wel vaker als gast bij programma's willen zijn. Wel verfrissend tussen al dei zeurkousen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:22 schreef tong80 het volgende:
Vermeegen viel inderdaad mee.
Stam zal wel terecht zeggen dat hij te laat isquote:Op zondag 20 juni 2004 15:08 schreef mitt het volgende:
Harry
hoop dat we vanavond z'n item te zien krijgen, ben bang dat de Nederlanders er vandaag weinig zin in hebben..
Leuke quote inderdaaquote:Op maandag 21 juni 2004 22:58 schreef Duiveltja het volgende:
Als je de beelden ziet komt die quote van van Hanegem leuker over
Ja lachen, hij wil eigenlijk de fles pakken, maar doet het niet, krijgt hem toch van Jack v. G. aangereikt, pakt hij hem op en kijk naar die fles met een blik van is ie nou al leegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:24 schreef popolon het volgende:
En Sibon zuipt de fles in z'n eentje leeg.
Omdat er geen reguliere Sportzomer was vanavond, maar ik ga er van uit dat ze morgen villa BvD weer overtreffen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:31 schreef tong80 het volgende:
Voor de eerste keer verliezen ze van BvD.
Als het goed is morgen weer Adriaanse en Borst.quote:Op donderdag 24 juni 2004 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat er geen reguliere Sportzomer was vanavond, maar ik ga er van uit dat ze morgen villa BvD weer overtreffen.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:49 schreef bramos-elvis het volgende:
Heeft Jack gister trouwens nog in zijn blote buik (t-shirt) de polonaise gedaan in het zwembad?
veel belangrijker nog: vanavond een kraker van een wedstrijd, het begint nu echt, de regelrechte kraker uit de kwartfinale...en daar begint het mee! De Jupiler ligt koud en de Pastrelli's droog....OLEquote:Op donderdag 24 juni 2004 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
![]()
Vanavond idd Co Adriaanse en Hugo Borst. Daarnaast ook Guus Hiddink.
Guusje zit er niet bij wel co en Hugo.quote:Op donderdag 24 juni 2004 15:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
![]()
Vanavond idd Co Adriaanse en Hugo Borst. Daarnaast ook Guus Hiddink.
Precies, punt voor de NOS.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
En ze heeft echt gevoetbald integenstelling tot Karin Bloemen.
Is dat goed voor de kijkcijfersquote:Op zondag 27 juni 2004 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
van Gelder in een zwembroek vanavond
Willen we dat wel zien?quote:Op zondag 27 juni 2004 14:42 schreef Duiveltja het volgende:
van Gelder in een zwembroek vanavond
Denk het niet neequote:Op zondag 27 juni 2004 14:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat goed voor de kijkcijfers?
Jup.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:55 schreef tong80 het volgende:
En geen Ton Boot. Zit ie soms bij B&vD ?
Wat een pens en wat een megasize zwembroek.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:32 schreef popolon het volgende:JAck
Vanwegen z'n successen met Ajax ?quote:Op zondag 27 juni 2004 23:33 schreef popolon het volgende:
De naam Morten Olsen bevalt mij ook zeer goed.
Zo slecht was het niet.quote:Op zondag 27 juni 2004 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanwegen z'n successen met Ajax ?
Die was leuk... en Jack in zwembroek was ook leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 11:59 schreef tong80 het volgende:
Hugo Borst wordt evenals Jan Mulder vandaag afgekraakt door Theo van Gogh in z'n column voor de Metro.
Ze neukt goed. Anders begrijp ik Bryan niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:54 schreef The_Hives het volgende:
Tering, moeten ze tegenwoordig overal met zn 2-en op de tv komen![]()
Die Nada van Nie heeft in geen enkel sportprogramma een toegevoegde waarde.
ik kan me niet voorstellen dat zij het zakelijke brein is van die tweequote:Op maandag 28 juni 2004 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze neukt goed. Anders begrijp ik Bryan niet.
Ja Baan inwisselen voor Wotte. Ze wilden meer charisma.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:17 schreef popolon het volgende:
Heerlijk toch dat Wotte bij Feyenoord zit.
Dat wordt een dolle boel.
Inderdaad, slechte uitzending.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:24 schreef tong80 het volgende:
Dan nemen ze revanche want dit was niks.
Ho ho! die is niet leuk!quote:Op maandag 28 juni 2004 23:47 schreef tong80 het volgende:
Vrouwen en voetbal.
Zit Haarhuis niet in Londen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:16 schreef mitt het volgende:
Ik vind Haarhuis op tv altijd boeiend..
en dat ik ooit tegen hem heb mogen tennissen helpt ook mee
Dat is Eltinghquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zit Haarhuis niet in Londen?
Aardig kut was het idd.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad, slechte uitzending.
3 kwartier vol lullen zonder inhoud.
Ik haal ze ook altijd door elkaarquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ach tuurlijk![]()
Dan valt zelfs het journaal tegen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:15 schreef golfer het volgende:
Beter dan gisteren iig, maar nog steeds niet zo leuk als wanneer er die avond ook daadwerkelijk gevoetbald is.
rot op man.. Henk Kesler faalt door Advocaat aan te stellen. Hij denkt verdedigend en dat heeft geen zin bij Nederlands voetbal, dat weet iedereen. Dat wil niet zeggen dat je mensen op de persoon moet aanvallen en dat je de boel niet kan steunen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ja rar hè dat zijn we niet gewend dat mensen geoon kritisch zijn.
Heb je liever dat we met z'n allen achter de falende Advocaat lopen.
oogde enigszins vreemd inderdaad.. had ik de BBC niet voor nodigquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb dat stukje bij de BBC nog gezien. Daar was grote hilariteit omdat Davids de paal vasthield.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:23 schreef Butra het volgende:
Dat is nog eens ff lekker beginnen. Jack schrok zich de kolere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |